fbpx
בית והום סטיילנג

חידושים במטבח: אביזרי מטבח שיעשו לכן חשק לבשל!

"תחום הקולינריה נמצא בעשור האחרון בהתפתחות אדירה", קובע גבי אוהב ציון – מבעלי רשת הסטוק. "אין ספק כי לתוכניות הבישול שהגיעו אל המסך הקטן בכל סלון השפעה ישירה", הוא מוסיף ומבאר: "אם בעבר הוצעו למטבח הביתי בעיקר כלי הגשה, סירים ומחבתות קונבנציונאליים שהרי, כיום ניתן לראות בכל החנויות המציעות כלי בישול ואפייה שפע רב של פריטים וכלים שפותחו  בהשראת  מטבחי שף מקצועיים. המוצרים החדישים המוצעים למבשלים החובבים ולמטבח הביתי מעניקים למעשה פתרונות מהירים וקלים לפעולות המלוות את תהליך הבישול, האפייה ואפילו האחסון. לצד התפתחות היצע המוצרים גם תחום הנדסת החומרים במטבח בהתפתחות מתמדת. ההדגשים העכשוויים על השימוש בחומרים ורכיבים בטוחים ובלתי רעילים הוא נושא מהותי הנמצא בראש סדר העדיפות של היצרנים וחובבי המטבח כאחד".

במקום בו רובנו התאמצנו בעבר לסחוט פירות וירקות, לחתוך בסכין חדה, לבכות על מר גורלנו בעת חיתוך הבצל ולסבול מריחו העז של השום, הגיעה המהפכה! בכל דקה ודקה נולד לו גאדג'ט חדש לסביבת המטבח. גאדג'טים זה נהדר, מומחי Prestige יצאו לסקור עבורכם את אביזרי הבישול החדשים ששום מטבח ראוי אינו שלם בלעדיהם ולהלן הממצאים:

מסחטת מיץ

המותג  הקוריאני HUROM (משווק בארץ ע"י OIG) מציע מסחטות מיץ המפיקות  עד 60% יותר מיץ מכל מסחטה אחרת. בנוסף מפיקות המסחטות האלה מיץ במרקם עדין וטעים יותר בתהליך "סחיטה איטית" המפחיתה למינימום את אובדן הערכים התזונתיים של הפירות הנסחטים. מחיר: 1,590-5,900 ₪ (תלוי כמובן במסחטה).

מסחטת מיצים HUROM
מסחטת מיצים של OIG

נדנדה כותשת שום

כולנו מכירים את כותש השום הקלאסי וכמובן את פעולת הניקוי המעיקה שלו. הנדנדה מבית המותג FORTUNA מציעה בקלות רבה לכתוש את שיניי השום על ידי פעולת לחיצה קלה של הנדנדה מצד לצד כשהשיניים נלחצים תחתיה. השום הכתוש נאגר בחלק הנדנדה העליון וניתן לאסוף אותו היישר לתבשיל דרך החורים הייעודים המצויים כאמור בחלק העליון של הנדנדה. בתום הפעולה קל ונוח לנקות את הכותש, ללא צורך בקיסמי שיניים או מזלגות בכדי לשחרר את יתרת השום שנותרה בו. מחיר: 15 שקל, בסניפי רשת הסטוק.

כותשום של רשת הסטוק
כותשום של רשת הסטוק

מחבת שף מולטי פלנצ'ה

חברת נעמן השיקה מחבת גדולה (38x  32 ס"מ) המחולקת ל-5 תאים, זו עשויה מיציקת אלומיניום עם ציפוי NON S (נון סטיק למניעת היצמדות האוכל) ואפשרות לביצוע 5 פעולות בכלי אחד: בישול,  צלייה, טיגון, הגשה למרכז שולחן ושמירה על חום המזון – ללא שמן.  מחיר: 429 ₪.

מחבת השף פלנצה משפחתית של נעמן
מחבת השף פלנצה משפחתית של נעמן (צילום: ישראל כהן)

כפפות סיליקון מבית המותג ARCOPLAST

רשת "הסטוק" (36 סניפים ברחבי הארץ) מציעה זוג כפפות סיליקון של המותג "ארקופלסט" המשמשות  כידיות אחיזה תרמיות ה"מולבשות" על ידיות סירים וכלי בישול נוספים ותכליתן לסייע ולהקל בהוצאת כלים חמים מהתנור או/ו להחזקת סירים.

הכפפות "מולבשות" כאמור על ידיות סירי הבישול, ובכך חוצצות בין כלי הבישול לכפות הידיים ומונעות את העברת החום ומגנות על כפות הידיים מכוויות. באמצעות הכפפות תוכלו לאחוז בסירים ותבניות חמות (עד 204 מעלות צלזיוס) ללא חשש, עם חיוך רחב על הפנים. הכפפות ניתנות לשימוש רב-פעמי, הן מאפשרות אחיזה יציבה ואינן סופחות ריחות, כתמים או טעמים.  הכפפות מותאמות לשטיפה גם במדיח הכלים. מחיר: 10 ש"ח, ברשת חנויות הסטוק.

אוחזי ידית סיליקון לסירים של רשת הסטוק
אוחזי ידית סיליקון לסירים

מעבד מזון

המותג בוגאטי מציע סופר בלנדר שיעזור לכם לעשות כמעט את הכל, מהר ובקלות- עם 60 מהירויות שונות, 7 תכניות ואפילו אפליקציה ייחודית-chef –B שאמצעותה ניתן יהיה להפעיל מרחוק את הבלנדר. מחיר: 4,990 ₪. לאלה מבינכם התרים אחר אופציה זולה קצת יותר, נמליץ על מיני מעבד המזון המשולב והדו קומתי של קנווד (משווק בארץ ע"י ברימאג). המיני הזה מצויד במנוע חזק בעל עוצמה של 500 וואט ובסכינים מפלדת אל חלד. למכשיר שתי קערות –  בשני גדלים. המיכל הגדול אידיאלי לחיתוך ולקיצוץ ירקות כבצל, גזר, תפו"א המשמשים להכנת מרקים, תבשילים ופשטידות ואילו הקטן אידיאלי להכנת תערובות תיבול וקיצוץ של חומרים קטנים כשיני שום. למכשיר 2 מהירויות הפעלה ואפשרות להפעלת פולסים. הוא קומפקטי במידותיו: גובהו: 31.4 ס"מ, קוטר – 11.4 ס"מ  ומשקלו 1.1 ק"ג. בלבד ומשום מידותיו הקטנות, הוא יכול לעמוד על משטח הבישול ללא הפרעה ואף ניתן להכניסו למדיח הכלים לשטיפה ולניקוי.  מחיר: 299 שקל, בחנויות החשמל וברשתות המתמחות.

סלייסר עם מסחטת הדרים

מוצר אידיאלי מבית כרמל דיירקט להכנת כל סלטי הירקות בזמן קצר על ידי תפעול פשוט וקל. היתרון של הסלייסר הוא במבנה הסכינים: למאסטר יש 3 סכינים הממוקמים במבנה מדורג ולכן מאפשרים קיצוץ / חיתוך אופטימאלי לכל סוגי הירקות בזמן קצר של כ-10 שניות ואף פחות,  תוך  סיבוב פשוט של הידית. בנוסף ניתן בסלייסר לטחון בשר לקציצות, לרסק תפו"א או עגבניות, ואפילו להקציף ביצים ולסחוט פירות הדר. כל הפעולות מתבצעות באמצעות ידית הפעלה אחת, אותה מסובבים כאמור בקלות רבה. מחיר: 160 שקל, בחנויות וברשתות המתמחות או לבירור החנות הקרובה: 1-700-700-642.

סלייסר של כרמל דיירקט
המאסטר סלייסר

פורס לעוגה

עוגות רבות ובפרט אלה של חג הפסח עשויות מקמח תפוחי אדמה או מאגוזים טחונים. אלה כידוע מקשים על הסכין לפרוס את העוגה לחתיכות שלמות ונאות מראה מבלי שהיא תתפרק. הפורס המיוחד של המותג ZENKER המוצע בסניפי רשת הסטוק מציג יכולת פריסה מופלאה באמצעות "חוט" דקיק ומתוח המשמש למעשה כתער חד אשר בלחיצתו אל פנים העוגה יבצע את החיתוך המיוחל מבלי לפגום בשלמות הפרוסות. מחיר: 13 שקל.

פורס עוגה של רשת הסטוק
פורס עוגה של רשת הסטוק

שבלונה ליצירת לחמניות

כידוע, בשל חוסר גמישותו של "הבצק" (בפרט בפסח) נבצר מאיתנו לעצב דברי מאפה באופן אסטתי, ומהסיבה הזאת רוב המאפים עגולים, פחוסים ולעיתים גם לא נאי מראה. השבלונה של המותג  CUCINA תאפשר בלחיצה קלה על גבי הבצק ליצור טעות אופטית בצורה של צמה קלועה ובכך לסייע במראה הסופי והחינני של המאפה. מחיר: 5 שקלים בסניפי רשת הסטוק ברחבי הארץ.

שבלונות לעיצוב לחמניות
שבלונות לעיצוב לחמניות

פקק וברז לשמן בעיצוב מנורת הקסמים של אלאדין

הפקק של אתר המכירות בלהקולה עשוי מסיליקון בצבע צהוב בדמות מנורת השמן של אלאדין. את הפקק מצמידים לפיית בקבוקי שמן, ובשימוש קל ונוח ועיצוב כובש של פלג דיזיין ניתן להוסיף מהשמן לתבשילים ולסלטים. מחיר: 45 ₪, באתר https://bellakoola.co.il

פקק וברז לשמן של בלהקולה
פקק וברז לשמן של בלהקולה

מיכל משקאות

אוהבים מיץ סחוט? בדיוק עבורכם מוצעת אופציה נהדרת. המותג HEREVIN  מציע כלי קיבול גדול במיוחד "היושב" על מתקן הגשה ייעודי שבו ניתן לאגור עד 5 ליטר מיץ. השוס, באמצעות ברז ידני הממוקם בחזית המיכל ניתן למזוג מהנוזל היישר לכוסות. מדובר ביתרון נהדר לארוחות רבות סועדים. אגב, בתום הארוחה ולפניה ניתן גם לשלוף את החלק העליון (המכיל את המיץ) ולאחסנו לצינון במקרר. מחיר: 55 שקל ל-5 ליטר, בסניפי רשת הסטוק ברחבי הארץ.

מיכל משקאות עם ברז 3 ליטר 55 של רשת הסטוק
מיכל משקאות עם ברז 3 ליטר 55
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X