fbpx
כושר, תזונה ובריאות

אימונים ביתיים חינם עם אירה דולפין

בעקבות מציאות נגיף הקורונה הכרוכה בתקופת בידוד ארוכה ושהות מתמשכת בבית, קניון הדר ירושלים, משיק מיזם חדשני בשיתוף אירה דולפין –  גורו הבריאות והספורט.

במסגרת המיזם יציעו באון ליין, לקהל הרחב, ללא תשלום, שיעורי ספורט ואימונים, בליווי טיפים של תזונה נכונה ומתן מענה על שאלות הצופים בנושא ספורט ובריאות, בהנחייתה של אירה. פתוח לכלל הציבור בזירות ובפלטפורמות הדיגיטאליות.

מדי יום בשעה 17:00 תעלה אירה דולפין לכ-20 דקות לבמות הדיגיטליות של קניון הדר, בניהם:   אינסטגרם, פייסבוק וערוץ יוטיוב, עם שיעור ספורט בו ידגמו תרגילים אותם ניתן לבצע בבית, ללא שימוש במכשירים, ותסיים במתן טיפים ומענה על שאלות הצופים. 

לירון אלקיים, מנכ"ל קניון הדר על המהלך: "קניון הדר רואה לנגד עיניו בימים אלה את טובת הציבור הירושלמי והישראלי ואנו מתייחסים למיזם זה כשליחות לציבור- פעילות מבורכת שתאפשר לכולם לשמור על שגרת יום בריאה יחד עם שפיות נכונה לנו ולבני משפחתינו. 

אירה דולפין, נחשבת בישראל לגורו בתחום הכושר,  הספורט והתזונה, שינתה במהירות את נשות תל אביב והכניסה אותן לעולמות הכושר תוך שינוי אורח חיים והעצמה נשית מאתגרת. אירה היא הבעלים של הפינק רום, רשת סטודיו לאימוני נשים, בעלת פינת כושר בערוץ 2, משתתפת בעונה האחרונה של "הישרדות".

לפרטים: www.hadar-mall.co.il  | קניון הדר ירושלים – פייר קניג, 26, תלפיות ירושלים 02-6726660

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X