fbpx
עיצוב וטיפוח השיער

"אינוסנס"- סדרת צבעי השיער היחידה בעולם המפחיתה את הסיכוי לפיתוח תגובה אלרגית

וולה פרופשיונלס, החברה המובילה בתחום צבעי השיער המקצועיים, ממשיכה להוביל ולחדש, והיא הראשונה והיחידה להציג את החידוש פורץ הדרך: KOLESTON PERFECT INNOSENSE – סדרת צבעי שיער מקצועיים, המפחיתים את הסיכוי לפיתוח תגובה אלרגית.

בשנים האחרונות, אנו עדים למודעות הגוברת של הצרכנים למרכיבי המוצרים כמו גם לבריאותם ואיכות חייהם. אנו חיים בעידן בו השפעותיהם המזיקות של כימיקלים במוצרי הצריכה השונים ידועות  והחיפוש אחר חלופות בריאות באיכות גבוהה הוא דבר שבשגרה. KOLESTON PERFECT INNOSENSE, מותג צבעי השיער המקצועי הראשון המכיל את מולקולת ME+, מולקולת צבע מהפכנית המפחיתה את הסיכוי לפיתוח תגובה אלרגית, הוא התשובה לצרכנות הבריאה בתחום צבעי השיער.

עופר טורג'מן, מנהל ההדרכה של "וולה פרופשיונלס" בישראל, מסביר:

"כחברה בינלאומית מובילה, 'וולה פרופשיונלס' שמה לעצמה מטרה להיות חלוצה בתחום צבעי השיער ולהציע פתרון לנשים המחפשות חלופה בריאה לצבעי השיער הקיימים היום. מדובר בבשורה מהפכנית שכן נשים אשר מעולם לא צבעו את שיערן, וצובעות לראשונה עם אינוסנס – לא יפתחו תגובה אלרגית כלל. בקרב נשים אשר צבעו בצבעים אחרים ועוברות לסדרת אינוסנס- מרבית הסיכויים כי לא יפתחו אלרגיה בעתיד".

תגובה אלרגית לצבעי שיער נגרמת בעיקר, בגלל שתי מולקולות צבע הנמצאות בצבעי השיער: פארא-פנילדיאמין (pPD) ופארא-טולנדיאמין (pTD). מקובל לחשוב שאמוניה עלולה לעורר תגובה אלרגית, אך למעשה, למרות שאמוניה עלולה לגרום לגירוי מקומי של הקרקפת, שתי המולקולות השכיחות pPD ו-pTD, הן האחראיות לרוב האלרגיות המתעוררות מצבעי שיער.

יתרה מכך, אמוניה הוכחה כחומר האלקלי האפקטיבי ביותר לצבעי שיער קבועים. בדיקות מעבדה הראו באופן עקבי כי, אמוניה היא הטכנולוגיה הטובה ביותר לביצועי צבעי השיער והגנת השיער משום שהיא מעלה את רמת ה-pH, כך שהשיער מתנפח והמרכיבים הפעילים יכולים לחדור לתוכו. שימוש במוצרי צבע המבוססים על אמוניה בשילוב מולקולת ME+ עשוי להפחית את הסיכוי לתגובה אלרגית. הפתרון המהפכני של המולקולה מצוי למעשה במבנה המולקולרי שלה, המאפשר את עוצמת הצבע, עמידותו ומידת כיסוי מושלמת, תוך הפחתת הסיכוי להתפתחות אלרגיה. פתרון פשוט ומבריק.

סדרת Innosense

מכילה את מולקולת ME+ המפחיתה את הסיכוי לתגובה אלרגית ואינה מכילה את המולקולות המסוכנות פארא-פנילדיאמין (pPD) ופארא-טולנדיאמין (pTD).
KOLESTON PERFECT INNOSENSE קטף את המקום הראשון בקטגוריית בחירת מעצבי השיער בתחרות ""stylist choice award, אשר התקיימה במרץ 2015. סדרת "אינוסנס" קיימת ב-22 גוונים החל מבלונד וברונט מתוחכמים ועד לשחור ואדום נועזים, המותירים את השיער עם צבע חזק ומלא חיים.

טכנולוגיית ME+ נבדקה ואושרה על-ידי רופאי עור ומומחי מובילים בתחום האימונולוגיה והרעילות. המותג קיבל את חותם האיכות מהמרכז האירופי הבלתי-תלוי לחקר אלרגיות (ECARF).

ניתן להשיג אצל מעצבי השיער המובילים בישראל. INNOSENSE הינו שירות צבע פרמיום ומחירו משתנה בין מעצבי השיער השונים.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X