איך תתאפרי בולנטיין דיי 2017? התשובות בפנים !

קולקציית Valentines Day 2017 של ג'ייד – אוסף מפתה של פריטי איפור למראה מאוהב !

האישה של ג'ייד ל 2017 Valentine Day קורנת כל כולה בהילה שובת לב ומציגה מראה איפור מאוהב, חושני ומפתה כאחד. יום האהבה הבינלאומי הוא יום המסמל רומנטיקה נצחית, אהבה מתמסרת ואין דבר המתקשר עם אהבה יותר מחתימת שפתיים מודגשות בגוון אדום תוסס המחמיא לכל אישה ואישה.

מראה האיפור מבוסס על אוסף של פריטים בגוונים המעוררים לחיים את תמימותו של העידן הרומנטי ובמקביל חוגגים נשיות מלאת חן ויופי. עור הפנים מציג גימור טבעי ובוהק, הלחיים סמוקות ומפוסלות בגוון של פיתוי אדמדם ומתמזג עם העור בטבעיות מושלמת, העיניים מודגשות בריסים מעוגלים ומלאי נפח למבט כובש והשפתיים משוחות באדום בוהק ועל זמני.

הפריטים בקולקציה:

סומק של ג'ייד

(צילום: יח"צ)

https://www.gadecosmetics.com | להשיג ברשתות הפארם, בתי הכלבו ובפרפומריות הנבחרות ברחבי הארץ

השפתונים של essence לולנטיין אדום במיוחד

מותג האיפור מס' 1 באירופה – essence – משיק שלושה שפתונים חדשים, בגוון אדום לערב הוולנטיין להענקת מראה שפתיים אדום ועשיר (את מוצרי essence ניתן להשיג ברשת סופר פארם ובחנויות הפרטיות).

צילום: יח"צ חו"ל

המראה לולנטיין של מייבלין ניו-יורק

(צילום: דודי חסון)

ולנטיין זהו הערב הכי רומנטי בשנה, הערב בו תרצי להיות הכי מושכת, נחשקת ואהובה. לקראת היום המתקרב, מותג האיפור מייבלין ניו-יורק יצר עבורך את המראה אליו אף אחד לא יכול לעמוד בפניו. שפתיים חושניות ועיניים מהפנטות שיכבשו את כולם.

מראה הולנטיין של מייבלין ניו-יורק מציג שפתיים חושניות בגוון נחשק ועיניים בגוונים חמימים ומבריקים אשר נותנים מעט זוהר ושומרים על מראה נקי ואוורירי. המראה יכול להתאים לכל גיל ואף לכל אירוע, בקלות תוכלי להתאים את האיפור למראה היומיום וגם למראה הערב.

  1. התחילי במשיכת מייק אפ סופר סטיי על כל הפנים, בכדי ליצור גוון אחיד בעור. שימי מעט יותר מייק אפ סביב ועל השפתיים על מעט לטשטש את הגוונים הטבעיים של השפתיים
  2. בעזרת עפרון שפתיים קולור סנסשיונל שרטטי קו שפתיים מדויק ואחיד ולאחר מכן, מלאי את השפתיים בשפתון  ויויאד ליקוויד אדום
  3. סרקי את הגבות כלפי מעלה בעזרת מסקרה לגבות בראו דרמה התואם את גוון השיער שלך. הגבות יתנו לך מראה יותר מלא ואופנתי
  4. משכי את העפעפיים בצללית קולור טאטו בגוון מוזהב. ניתן להוסיף צללית בגוון פנינה על נקודות העין הקרובות לאף, למראה מהפנט אף יותר
  5. לסיום העיניים, משכי מסקרה לאס סנסשיונל על מנת לפתוח ולהאריך את הריסים. שילוב הצלליות עם המסקרה יעניק לעינייך מראה כוכב מנצנץ.
  6. להשלמת הלוק, השתמשי בסומק ורדרד מסדרת מאסטר בלאש אשר ירכך את המראה ויעניק גוון פרחוני למראה סמוק-מאוהב

רשימת מוצרים (את כולם ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות)

(צילום: יח"צ חו"ל)

המראה העוצמתי של FLORMAR

FLORMAR, מותג האיפור האיטלקי, משיק מראה המשדר עוצמה וחושניות: העיניים מאופרות בגוונים של סגול ושחור דרמטיים והשפתיים באדום עמוק ועוצמתי. איך משיגים את המראה? באמצעות המוצרים הבאים:

(צילום: יח"צ)

אתר GUILTY מציע את המוצרים שהם MUST להשלמת מראה רומנטי לולנטיין

אתר האיפור GUILTY עם 3 פריטים שישדרגו לנו את המראה בולנטיין הקרוב. כמובן, שאת כל המוצרים ניתן לרכוש דרך האתר (אין מה לדאוג, קניה בטוחה ויש גם שירות לקוחות במידת הצורך) – http://www.guilty.co.il.

Exit mobile version