בלאק פריידי 2017 – כל המבצעים במקום אחד !

בשנים האחרונות חודש נובמבר הפך להיות חודש השופינג הבינלאומי. זה התחיל עם שופינג IL אצלנו, המשיך ליום הרווקים הסיני, אוטוטו הבלאק פריידי האמריקאי ונקנח בסייבר מאנדי האמריקאי. אני מודה שהיום שאני הכי נהנית לעשות בו שופינג הוא הבלאק פריידי ולרוב אני גם משתדלת לא לקבוע לי סידורים לאותו ששי או ארוחות משפחתיות כדי להיות מול המחשב ובאמת לחפש ולהנות מהמבצעים. לרוב אני גם מכינה את סל קניות בחנויות השונות מראש ואז איך שהקניות מתחילות – רצה לשלם.


מדריכי בלאק פריידי משנים קודמות


משלוחים מחו"ל לארץ

רוב הרשתות בארה"ב עושים משלוחים חינם בתוך ארה"ב (גם בימים רגילים). לכן, לפני שמזמינים מהם, כדי לוודא שיש לכן דרך לשלוח מחו"ל לארץ ואחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות כתובת אמריקאית. יש שירותי משלוחים שונים שמספקים לכן כתובת בארה"ב לשם תוכלו להזמין כל מה שבא לכן (אפילו טלוויזיות), והם כבר ידאגו לשלוח את זה לארץ באמצעות חברת שליחויות. קחו בחשבון שמעבר לעלות המשלוח תשלמו גם מיסים ומכס (כמובן בהתאם לסכום ההזמנה). כמו כן, במידה והזמנתן מספר חבילות, מאתרים שונים, ואתן מעוניינות לאחד בינהן – תצטרכו לשלם על שירות איחוד חבילות.
בשביל לא לקבל שוק בעת שליפת האשראי ותשלום עבור משלוח החבילות לארץ, אני ממליצה מאוד להיותר בקשר עם שירות הלקוחות שיוכל לעדכן אתכן כמה יעלה לכן המשלוח וכמובן להשתמש במחשבונים שנמצאים באתר ויכול לתת לכן אומדן טוב לכמה יעלה לכן המשלוח הסופי.

דוגמאות לחברות שילוח:

טיפים לקניות בבלאק פריידי

בלאק פריידי בישראל

כמו כל חגיגת קניות גם הבלאק פריידי קיבלת תפנית ישראלית ויותר יותר חנויות ורשתות עושות מבצעים מיוחדים. לא תמיד חגיגת המבצעים קורת בדיוק באותו יום כמו בארה"ב, ולפעמים הבלאק פריידי נמשך כאן שבוע שלם או אפילו חודש שלם, אבל…ואלו המבצעים שמחכים לכן ברשתות השונות השנה.

אופנה וטיפוח

בית

ילדים

טכנולוגיה ושונות

בלאק פריידי מסביב לעולם

כמובן שיש עוד מגוון גדול של רשתות ומותגים שעושים מבצעי בלאק פריידי ולסקר אותם יכול לקחת לפחות שנה…עד בלאק פריידי 2018, אבל נראה לי שיש כאן היצע לא רע בכלל. אני אשתדל לעדכן את הכתבה במבצעים נוספים. לבינתיים שיהיה לכולנו שופינג מוצלח, מהנה והכי חשוב – שקול !

(עודכן לאחרונה: 23.11.2017, בשעה: 20:20)

Exit mobile version