fbpx
מאמא בודקת

בלנאום בייבי – סדרת שמני האמבט

אני מודה, לפני שעילאי נולד, לא באמת ידענו אילו מוצרים טובים יותר ואלו פחות. חלק קנינו כי הבחורה מחנות התינוקות המליצה/מכרה לנו, חלק קנינו כי אהבנו את הריח וחלק כי קיבלנו המלצות מחברים. כיום, אחרי שנה ושבועיים, אני עדיין לא מומחית בכל מה שקשור למוצרי ילדים ותינוקות אבל אין ספק שבשנה אחת הספקתי להתנסות בהרבה מאוד מוצרים. עם חלקם היה קליק מהרגע הראשון ועם היתר, לפח האשפה היה יותר קליק ממני. אחד המוצרים שקנינו על סמך המלצות של חברים ועד היום הוא נמצא על המדף באמבטיה בשימוש דיי יומיומי הוא – בלנאום בייבי.

למה שמן אמבט?

עורו העדין והדק של התינוק נחשף לאחר הלידה להשפעות של טמפרטורה, מזג אוויר, כימיקלים המצויים בסבון, חומרי כביסה, משחות וכו' ולכן נוטה להיות יבש ומגורה בקלות. גם עונת האביב אינה מקלה עליו והדבר בא לידי ביטוי ביובש ובהרגשת אי נוחות. רק עוד שבוע נוכל להגיד שאנחנו באופן רשמי באביב, אבל המזג האוויר ההפכפך לא ממש עוזר לעור של הקטנטנים (ובואי נודה – גם לשלנו). חם, קר, שוב חם, פתאום גשם, חוזר להיות קר מאוד ואז שוב מתחמם. העור העדין שלהם מתייבש ולמרות שמורחים קרם גוף ופנים מדי יום, עדיין צריך משהו שישלים את הפעולה ובאמת יעניק לחות וגמישות לעור.

אני זוכרת שכשהשתחררנו מהבית חולים נתנו לנו את "המדריך המלא לאמבטיה". מעבר לשימוש בדפני, בדיקת טמפרטורת המים, להחזיק אותו עם היד שלא יחליק, להיזהר על העיניים וחבל הטבור וכמובן על איבר המין (במיוחד אחרי הברית), אמרו לנו שכדאי מאוד להשתמש בשמן בלנאום בחודשים הראשונים בייחוד שאין צורך להשתמש בסבון בימיו הראשונים כי הוא מייבש את העור, ובכלל עדיף להשתמש בשמן בלנאום שכן הוא מלא בלחות ומאוד עוזר בבעיית הקשקשת וקילוף העור שיש לתינוקות. עילאי שלנו סבל מקשקשת כמעט עד גיל חצי שנה ושימוש יומיומי בשמן בלנאום עזר לו להיפטר ממנה (מה לעשות…הוא עדיין צעיר מדי להד אנד שולדרס 🙂 ). כיום, אנחנו משתמשים גם בסבון וגם בשמן אמבט. בימים יותר יבשים אני משתמשת בשמן כדי להעניק לעורו יותר לחות, וביתר הימים באל-סבון (סוד קטן – בימים שיש יובש קיצוני בחוץ, אני משתמשת בשמן גם על עצמי 🙂 )

בלנאום בייבי

בלנאום בייבי בייסיק
(צילום: מוטי פישביין)

שמני האמבט של בלנאום, המשווקים בארץ על ידי חברת ניאופרם ישראל, פותחו לאחר שנים רבות של מחקר, על ידי חברת התרופות אלמירל-הרמל והם משמשים לטיפול ולמניעת עור יבש במצב קל וקשה כאחד, בקרב פעוטות ומבוגרים.

במחקר שנערך בקרב כ-3500 ילדים בגילאי 2-4 שנים, שסבלו מיובש קיצוני עקב מחלות עור שונות, נמצא כי השימוש בבלנאום פלוס על בסס יומי במשך 42 יום, שיפר את מצב עורם של 97% מהמטופלים. אתן יכולות לתאר לעצמכן כמה נפלא העור יראה וירגיש אחרי שימוש אחד אם ואין יובש קיצוני.

כאמור, אני הכרתי את המותג בזכות חברות שהמליצו, אבל למה בכל זאת אמהות מעדיפות אותו?

  • מס' 1 בהמלצת רופאים – בסקר שנערך בקרב רופאי עור ורופאי ילדים נמצא כי שמן בלנאום, הוא שמן הרחצה המומלץ ביותר. השמן פותח ומבוסס על מחקר וניסיון בן עשרות שנים לטיפול, סיוע ומניעת מצבי עור יבש בקרב פעוטות ומבוגרים.
  • שומרים על עור התינוק – סדרת השמנים מכילה שמנים ממקור צמחי המחזירים לעורם של תינוקות וילדים את שכבת ההגנה, מזינים אותו ומותירים אותו רך ונעים. השמנים של בלנאום בייבי למעשה שומרים על עור התינוק העדין, מחדשים את תפקוד העור כמחסום ומעניקים הגנה יומיומית מפני גורמים חיצוניים המייבשים ומגרים אותו. בלנאום בייבי מבוסס על רכיבים צמחיים ואינו מכיל SLS, חומרים משמרים (פראבנים), חומרי הקצפה או חומרי צבע. כמות קטנה במי האמבט על בסיס יומי, מסייעת לנקות לכלוך, שאריות משחה, מרגיעה, עוטפת ושומרת על לחות העור ללא תחושת שמנוניות.

סדרת שמני האמבט בלנאום בייבי לתינוקות וילדים מכילה 3 מוצרים:

  • בלנאום בייבי בייסיק – שמן אמבט המכיל 100% שמנים ממקור צמחי, לשמירה על לחות העור ולשימוש יומיומי.
  • בלנאום בייבי פורטה – שמן אמבט המכיל שמנים ממקור צמחי, לטיפול ומניעת עור יבש.
  • בלנאום פלוס – שמן רחצה המכיל שמנים ממקור צמחי ותוספת של פולידוקנול לטיפול מסייע במחלות עור המלוות ביובש, גרד וגירוי.

מחיר מומלץ לצרכן: 54.90 ₪ (לאריזת 200 מ"ל)  99.90 ₪ (לאריזת 500 מ"ל) | את מוצרי בלנאום ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת של קופות החולים ובפרפומריות המובחרות ברחבי הארץ

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X