fbpx
טכנולוגיה

במיוחד לולנטיין: Uber מביאים אליך AHAVA עד הבית ❣

מותג הטיפוח המצליח בעולם AHAVA וחברת הטכנולוגיה הבינלאומית Uber הרכיבו עבורך ערכות אהבה מיוחדות לפנק בהן את בן/בת הזוג במיוחד לחג האהבה.

ביום ראשון 14.02.2016, החל מהשעה 11:00 ועד גמר המלאי, עם פתיחת חגיגות יום זה, Uber תפתיע את האוהבים בישראל עם אפשרות להזמין משלוח מפנק של ערכת AHAVA ישירות אל היעד המבוקש.

AHAVA מעבדות ים המלח נוסדה ב-1988, במטרה לחשוף את סודות החיוניות לעור של המינרלים מים המלח. בהיותה חברת הקוסמטיקה היחידה הממוקמת לחופי ים המלח, היא מיישמת גישה מדעית יחידה במינה בפעילות המחקר והפיתוח שלה מתוך מודעות לסביבה. במהלך השנים, הגיעה פעילות זו לשיאה בפיתוח סדרת מוצרים מעולים לטיפוח העור אשר זכו למוניטין עולמי בזכות יעילותם הגבוהה. AHAVA רוקחת את משאבי הטבע העשירים של אזור זה תוך הקפדה על תקנים בינלאומיים מוכרים.

AHAVA לנשים בלבד

אם את יודעת שהבן זוג עדיין לא קנה כלום ויותר מזה – את יודעת שהוא שונא לחפש מתנות, תשלחי לו לינק לכתבה הזאת שישמע שבמסגרת הפעילות תציע Uber לנשים, ערכת טיפוח מפנקת ויוקרתית, הכוללת:

  • סורבה מלטף לגוף – 350 מ"ל
  • ג'ל רחצה מינרלי –  200 מ"ל
  • קרם ידיים מינרלי –  100 מ"ל

שווי הערכה – 242 ₪, אך לכבוד הולנטיין המארז ב-80 ₪ כולל עלות המשלוח

מארז מוצרי אהבה לאישה

תשדרי לגבר שלך AHAVA

אני בטוחה שאחרי שבוע עמוס (עבודה/לימודים/ילדים – תמחקי את המיותר), אין לך באמת ראש להיכנס לקניון ולחפש לו מתנה. בואי נודה בזה – לחפש לגברים מתנה זה קשה: בגדים יש בשפע, בושם…הוא לא צריך 20 בשמים כמונו, איפור זה בעיה לקנות לו ותכשיטים -לא כל הגברים אוהבים תכשיטים. לכן, תחסכי לעצמך ואל תשברי את הראש: לחיצה קטנה על הכפתור באפליקציית UBER ותקבלו ערכה מושלמת לגבר:

  • קרם לחות מרגיע לאחר גילוח – 50 מ"ל
  • קרם גילוח ללא קצף – 100 מ"ל
  • ג'ל פילינג לניקוי הפנים – 100 מ"ל
  • ג'ל רחצה מינרלי – 200 מ"ל

שווי הערכה – 375 ₪, אך לכבוד הולנטיין המארז רק 80 ₪ כולל עלות המשלוח

מארז מוצרי אהבה לגבר

איך מזמינים?

בכדי להזמין את ערכת האהבה, משתמשים חדשים וותיקים יוכלו להיכנס לאפליקציית Uber ולבחור באייקון עם הכיתוב "AHAVA בהזמנה", שיופיע לצד המונית המסורתית. הערכה תגיע לכל יעד באזור גוש דן באמצעות נהגים העובדים עם החברה.

ואם עדיין לא שמעת על אובר (UBER) אז…

UBER נוסדה ב-2009, פועלת היום ב-68 מדינות וב-360 ערים ברחבי העולם, ומציעה באמצעות האפליקציה מגוון רחב של שירותי הסעה ותחבורה: נסיעות במונית, נסיעות ברכבים פרטיים, נסיעות ברכבי יוקרה, נסיעות בכלי רכב גדולים ועוד. החברה מתגאה ברמת בטיחות הנסיעה, זמינות הנסיעות ובהורדת מחירי התחבורה הציבורית, בכל מקום בו היא פועלת.

אפליקציית Uber זמינה להורדה במכשירי אייפון, אנדרואיד ווינדוז-פון.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X