fbpx
בילוייםבית והום סטיילנג

גלריית מישל'ס – גלריית וינטאג' לריהוט ובית קפה בניחוח צרפתי

מאת: ענת שטיינברג – "אחת עם טוויסט" מרצה ומנחה בתחום הרושם הראשוני העצמת נוכחות ושפת גוף | www.facebook.com/shmoozing |  http://saloona.co.il/shmoozing

עריכה – פברואר 2020: הגלריה נסגרה ולא פעילה כבר. נא לא ליצור קשר 

"בואי, את חייבת לטעום משהו" אומרת לי חנה שוחט מנהלת גלרית מישל'ס- גלריית וינטאג' לריהוט ובית קפה בניחוח צרפתי.

ישובה לצד שולחן מרובע בעל רגליים מגולפות, בעודי סופגת את האווירה הנהדרת של המקום, מניחה חנה מולי פרוסת עוגה, ברגע שנגסתי הבנתי שיש לי קראק בפה,  וכמו ההתמכרות לעוגה ולטעמה כך גם לחנה ולגלריה כולה.

כניסה פרטית, בקומה השלישית של מרכז פנורמה בחיפה מגלה כניסה לגלריה, מעוצבת בטוב טעם, מלאה במבחר פריטי וינטאג' יחודיים, אוירה נעימה ואירוח חם, ממש כמו בסלון ביתי, גלריה שמזמינה אותכם להכנס ולהנות מבית קפה בניחוח צרפתי, מאכלים שמכינים במקום, מגוון בגטים וגבינות, יינות מצוננים ושתיה חמה וקלה וכל זה כאשר ברקע מתנגנים שנסונים ושירים בצרפתית.

הנוף מגלריית מישלס

למי שרוצה לחוות את האוויר שבחוץ ולהנות מהנוף הפנורמי של חיפה, יכול לשבת בחוץ ולהנות מגלריה שמאפשרת לזכרונות להישמר.

לכל אחד מאיתנו יש איזה פריט, לא תמיד הכי יפה, לאו דווקא הכי יקר אבל פריט ששמורה לו תמיד פינה חמה בלב ובחלל הבית,  פריט שמביא איתו סיפור או זכרון ושוויו יהלום, כך גם כאן ניתן להרגיש את הסיפורים שמסתתרים מאחורי הפריטים שמגיעים מפירוק טירות של רוזנים ודוכסים מלונדון וצרפת ונוצרים בתוכם סיפורים קסומים של תקופות רחוקות, אם ארשה לעצמי להפליג על כנפי הדמיון אשמח לחשוב שישבתי לצד שולחנו של רוזן צרפתי וסעדתי מסט כליו, כאשר צלוחית תואמת תמכה בספל העדין והיוקרתי שבידי.

ומנסיון- כמו ששתיית התה היתה תרבות שלמה אין ספק שאם שותים מכלי יפה הקפה טעים יותר.

והיחודיות של המקום? כל מה שרואות עיני, למכירה.

נהנתי מהכורסא עליה ישבתי לקשקש, הספל ממנו שתתי או הצלוחית ממנה אכלתי- אנ יכולה להביא את החוויה הזו הביתה.

בעלי המקום, עמי קרסיינטה ובת זוגו מישל קארן, פתחו את המקום מתוך אהבה וההבנה כי מלאכת עבודת היד היא אומנות.

אומנות עברה במשפחתה של מישל לאורך השנים, סבה של מישל היה אומן ברזל אשר עבר בכל צרפת כדי ללמוד מבעלי מלאכה, מנסיונם של אחרים ובסוף להפוך בעצמו לאמן בתחום.

גלריית מישלס בחיפה

החיים בין היצירות והחפצים והבנה את ייחודיותם פיתחה עם השנים אצל מישל הערכה לפריטים שנוצרו על ידי בעלי מלאכה אשר השקיעו והקדישו זמן ללמוד את האומנות בה התמקצעו, ליצור מתוך כבוד ואהבה לעשייה ולאומנות שיצרו.

הגלריה של מישלס קמה מתוך חלום להחיות את פריטי הריהוט הנפלאים הללו ולאפשר לאנשים, לחוות את היופי, האומנות, ההיסטוריה והקסם.

הפריט אינו בהכרח ענתיקה, אולם יהיה יחודי, בעבודת יד שנוצר באהבה, שיש לו גם יופי וגם נשמה, יחד עם הנגיעה הירוקה שבעלי המקום מטפחים בתהליכי השחזור, לא רק חובבי הז'אנר ימצאו עניין.

מוזמנים לבוא וכפי שחנה אמרה לי לפני שניפרדנו "לבוא ולהשאיר מקום והזדמנות להיות מופתעים"

אז תבואו ותהיו מופתעים

איפה? מרכז פנורמה- שדרות הנשיא 109 | פתוח כל יום אך מומלץ להתעדכן עם המקום

לפרטים נוספים ניתן לפנות גם לאתר הגלריה: www.michelles.co.il

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X