fbpx
צרכנות

המדריך לקניית מתנות למי שאוהבים בוולנטיין דיי

חג הוולנטיין, הלוא הוא יום האהבה העולמי יחגג השנה ב-14 בפברואר. מדובר באחד הימים המשמחים ביותר שנה ובעת הנכונה להראות אהבה, גם באמצעות מתנה. אז מה קונים למי שאוהבים? התשובה תלויה כמובן באופי הנמענים. קניית מתנה היא תמיד אתגר לא פשוט, כשהסוד טמון בלהכיר את בן או בת הזוג לעומק ולהבין מה הם אוהבים ולמה מצפים. בבחירת המתנה ישנן כל כך הרבה אפשרויות, החל ממתנות יקרות וחומריות, דרך מתנות אישיות, ישנם כאלו מסתפקים במתנות סימליות והשאר בכאלו ריגשיות. כדי להבין מאיפה מתחילים, ראשית כדאי להכיר את כל האופציות. לצורך כך פרשנו לפניכi את מדריך המתנות המלא ליום האהבה.

מתנות חומריות

אז נכון, אומרים שאהבה איננה נמדדת בכסף, אך ישנן כאלו שמאמינות שאם השקעת וקנית במיטב כספך מתנה יקרה, סימן שהמקבל או המקבלת אכן שווים את ההשקעה ויקרים לליבך. מתנות אלו בדרך כלל יתאפיינו או בסכום כסף לא מבוטל שהוצא בכדי לרכוש אותן, בהשקעה הגדולה והברורה שנעשתה בכדי להשיגן או בגודלן שמעורר באופן מיידי התפעלות. עם זאת, חשוב להבין שמתנות מסוג זה באם לא ניתנו לאדם הנכון עלולות לעורר מידה מסוימת של אי נוחות מצד הנמען. כך לדוגמא, הצד המקבל עלול לחוש מבוכה באם לא הביא מתנה שווה בערכה או שמדובר במחווה גדולה מידי לזמן ההיכרות בין הצדדים או לטיב הקשר.

מתנות אישיות

מתנה אישית היא כמו לענות נכונה על שאלות טריוויה בנוגע לחייו של הנמען. למה הכוונה? בניגוד למתנות חומריות, מתנות אישיות אינן נמדדות לא בהשקעה הכספית בה נקנו ולא בגודלן. עיקר העניין במתנות אלו הוא שהן מכוונות ספציפית לטעמו של הנמען ומעידות על ההיכרות עימו או עימה. מתנה אישית היא מתנה התפורה על המקבלים אותה. המתנה יכולה להיות קשורה בתחביבו של הנמען, כמו לדוגמא כלי בישול ואפייה למי שאוהבים להיות במטבח, אוזניות או רמקולים למי שמוזיקה היא חלק גדול מחייו. המתנה יכולה להיות גם בגזרה האופנתית, כמו זוג נעליים במידה המדויקת או שמלה שפוגעת בול בטעם. מתנה אישית מראה על הקשבה, אכפתיות וכמה אנו מכירים את מקבלה.

מתנות סמליות

מתנה סימלית היא מתנה שמראה על כוונה. באילו סיטואציות לדוגמא נעניק מתנות סימליות? כאשר שני בני הזוג מסכמים בניהם שלא יוציאו כספים רבים על מתנות האחד לשנייה או לחילופין, כאשר בני הזוג אינם בזוגיות תקופה ארוכה או רק הכירו ורכישת מתנה יקרה או אישית מידי עלולה להרתיע או להלחיץ, ובכל זאת רוצים להעניק משהו. מתנה סימלית בדרך כלל לא תהיה יקרה ולא בומבסטית בגודלה. דוגמאות למתנות מסוג זה הן זר פרחים יפה וססגוני, כמעט כל מתנה קיטשית עם סממני יום האהבה, כמו צבעי אדום וורוד או עם לבבות, פריט קטן לבית וכן הלאה.

מתנות ריגשיות

מתנות ריגשיות הן מתנות שהמסר מאחוריהן הוא חד וברור למקבלים אותן. כשמן, מתנות אלו זועקות רגש וניתנות מכל הלב. המתנה יכולה להעביר מסר של אהבה, מסר של זוגיות ואפילו מסר עם איחולים או ציפייה לעתיד של בני הזוג יחדיו או של מקבלה לחוד. היא גם יכולה לדבר על רגשותיו של המעניק כלפי הנמען. מתנות מסוג זה לעיתים דורשות אומץ והדבר הנחמד בהן הוא שבדרך כלל ניתן לראות את התגובה והפידבק להן באופן מיידי על פניהם של המקבלים אותה. ניתן גם להפוך כל אחת מהמתנות שהוזכרו מעלה לריגשית על ידי הוספת פתק או נאום קטן בעל פה.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X