חדשות האיפור והטיפוח – מרץ 2018

מהדורות מוגבלות ומיוחדות לחג של AHAVA

האמת, אין כמו לקבל מארז טיפוח טוב. אני תמיד שמחה לקבל מארזי טיפוח ויש לי הרבה מאוד קולקציות טיפוח בארון. כל פעם שמתחסל לי קרם הידיים (וזה קורה יותר מדי מהר…לפעמים גם תוך שבועיים, תלוי במזג אוויר) או קרם גוף, אני פשוט ניגשת לארון ומוציאה אחד חדש. אין צורך לרוץ לרשתות הפארם כי יש לי מיני חנות פארם בארון.

בפסח אני בכלל חושבת שזה כיף לקבל מארזי טיפוח, כי כולן עסוקות בנקיוניות ואין כמו אמבטיה טובה וטיפוח הגוף אחרי נקיון וסידור הבית. לכן, תשמחו לשמוע שלכבוד פסח, החברה' ב-AHAVA מפנקים אותנו עם מארזים מיוחדים במהדורות מוגבלות. אישית, התפנקתי במארז של קרמי הידים בעיקר כי אני מכורה קשות לקרם ידיים ובפרט לאלה של AHAVA.

את המארזים האביביים תוכלו להשיג רק בסופר פארם כאשר מגוון המוצרים במארזים מבוססים על המינרלים הקסומים מים המלח, ותמציות צמחים ייחודיות
ומועשרים ב-™OSMOTER, תמצית מרוכזת של מינרלים טבעיים מים המלח, פטנט רשום ופורץ דרך של AHAVA, המעלה את רמת הלחות, החיוניות והזוהר בעור ומעכב את הופעת סימני הגיל.
המארזים הייחודיים עוצבו בהשראת התחדשות, חופש ופריחה המציפים אותנו ומעוררים מחדש לאחר תרדמת החורף – עם בוא האביב, בצבעים מרהיבים של כתום-ירוק-ורוד וטורקיז ומשלבים את מוצרי AHAVA האהובים ביותר.

ישנם 3 מארזים:

מארז NEW FACE COLLECTION של AHAVA

Hydrating Makeup Base – פריימר רווי לחות מבית בועז שטיין

 

כשגרתי בברלין הפכתי להיות אובססיבית לאיפור. מוצרי האיפור השונים היו כ"כ זולים, בהשוואה לארץ, שהייתי קונה ומתנסה בכמעט כל דבר אפשרי. אחד הדברים שלמדתי שם ומאז מלווה אותי זה השימוש בפריימר לפני מריחת המייקאפ והפודרה. נכון, שביום יום אין לי ממש זמן להשקיע באיפור לפני שאני יוצאת לעבודה ולרוב אני אשים פודרה, סומק ובמקרה הטוב מסקרה – אבל מה שאני לא מוותרת עליו זה הפריימר. ועכשיו שבועז שטיין הוציא פריימר רווי לחות ואני לא מרגישה את הפנים שלי יבשות ולא גמישות – אני בכלל מאושרת.

כידוע, תפקידו של הפריימר הוא להכין את העור לקראת קבלת המייקאפ וליצור מרקם אחיד, להחליק את העור ולהאריך את חייו של המייקאפ על עור הפנים. רוב רובם של הפריימרים מבוססי סיליקונים טהורים שאינם חודרים את העור ומהווים מעין שכבת חיץ חלקה בכך הם מסייעים במרקם אחיד ומשיי של העור. הדור החדש של הפריימרים מייתר את השימוש המקדים בקרם הלחות (למעט לבעלות עור יבש במיוחד) ופעולה אחת תבטיח למתאפרת כי עורה יהפוך רווי בלחות וייהנה מעמידות ממושכת ומרקם אחיד של האיפור. הפריימר הלחותי מועשר בחומריים מלחחים ומעניק אקסטרה לחות לעור.

בפריימר החדש Hydrating Makeup Base ניתן להשתמש על כל אזור הפנים, כולל העפעפיים והשפתיים. השימוש בפריימר מעניק מרקם אחיד ובכך משפר את עמידותו של האיפור. לחות מתוגברת באזור השפתיים והעפעפיים תמנע את כניסת הפיגמנטים של הצלליות לאזור העפעפיים וגלישת השפתון לקמטוטים שמסביב לשפתיים. הפריימר טול צבע במרקם ג'ל קליל במיוחד, מתקבע במהירות ואינו מותיר כל תחושת כבדות על העור.

מחיר: 159 ₪ (30 גרם) | להשיג במרכזי האיפור ובפרפומריות ברחבי הארץ

מגבונים להסרת לק (ללא אציטון) של CHIC

לעיתים תהליך הסרת הלק הופך מסורבל ואף מלכלך, בשל השילוב של בקבוקים עם נוזלים נדיפים (המאבדים את עוצמתם עם הזמן)  לצמר גפן שלפעמים מבצע פעילות ספיגה והעברה בו זמנית של הפיגמנט המוסר מהציפורניים באצבע אחת אל אחיותיה הנוספות בכף היד. אחד החידושים בעולם הציפורניים הוא המגבונים. לאחרונה רואים יותר ויותר חברות לקים וכאלה המתמחות בציפורניים מוציאות מגבונים ספוגי אציטון שבעזרתם נסיר את הלק ביסודיות מבלי לפגוע בציפורן הטבעית.

בחברת CHIC תמרוקים הידועה בסדרות הלקים הפופולאריות שלה, מציעים פתרון קל ומהיר להסרת הלק באמצעות מגבונים אישיים הארוזים בסשה (אריזה אטומה הרמטית) המונעת נידוף והתייבשות. המגבון מתאים להסרת הלק מציפורניים טבעיות ו/או מלאכותיות ומה שהכי טוב במגבון זה שהוא לא מכיל אציטון.

כל מגבון מכיל ויטמין E ופרו-ויטמין B5 –  הידוע כלחותן יעיל ומרכך עור,המותיר את העור גמיש, חף מגירויים ובעל פעילות אנטי דלקתית. המגבון מסייע בהזנת העור מסביב לציפורן.  מונע תופעה של סדקים וחתכים כתוצאה מיובש בקטיקולה.מגבון אחד ניתן לשימוש  בכל 10 הציפורניים. מתאים לנשיאה בתיק.

מחיר: 10 ₪ (אריזה של 10 מגבונים) | להשיג בסניפי המשביר לצרכן ובפרפומריות ברחבי הארץ

דיאודורנט קרם ייעודי לנשים לשימוש אחד (עד 7 ימים) מבית חלאבין

את יריית הפתיחה בדאודורנטים עמידים עד 7 ימים, השיקה חלאבין כבר בשנת 1973 כאשר הפציעה עם פטנט רשום בתמרוק הפופלארי "חלאבליין" דאודורנט משחתי שבשימוש אחד מצליח לעמוד איתן מול ימי הקיץ המהבילים והחמים בארצנו ולמנוע ריח זיעה רע, וזאת מבלי להפריע לתהליך הזיעה הטבעי של הגוף ובוודאי לא לסתום את הנקבוביות ולמנוע סילוק פסולת מטבולית תוך שמירה על טמפרטורת גוף קבועה.

לקראת העונה החמה מציעה 'חלאבין' מוצר נוסף הפעם ייעודי לנשים, דאודורנט קרם אשר יעילותו כאמור אפקטיבית עד 7 ימים (אינדיבידואלי לכל גוף בהתאם לפרמטרים משתנים אך ישירים בהשפעתם על כמות הזיעה ורמת חריפות הריח כגון: מרכיבי תפריט התזונה, מידת הפעלתנות במהלך היום, שינויים הורמונאליים וכד'). בדיקה קלינית מעידה כי יעילות השימוש בדאודורנט הקרם של 'חלאבין' הוכחה בתוצאה מרשימה של 6.28 ימים בממוצע.

חשוב לדעת כי הדאודורנט ללא אלומיניום, ללא אלכוהול, ללא פרבנים ומזג האוויר וכל סוגי הרחצה אינם פוגמים ביעילותו.

כיצד זה עובד? חשוב לזכור כי פעולת הזיעה היא תהליך טבעי של הגוף לסילוק פסולת מטבולית והיא נטולת ריח!!!! אז אם הזיעה היא נטולת ריח איך בכל זאת נידף ריח רע מאזור בית השחי? מאחר שבית השחי הוא אזור לח, סגור ולא מאוורר, החיידקים הקיימים באופן טבעי על גבי העור מנצלים את ההזדמנות כדי "לחגוג" על "חומרי המזון" המופרשים עבורם בזיעה ופעילותם יוצרת ריח חומצי חריף ורע.  הפתרון היעיל של כל סדרות הדיאודרנטים מבית "חלאבין" הוא ניטרול פעילות החיידקים מבלי להפריע ולפגוע כלל בתהליך הזיעה הטבעי של הגוף או לגרום לסתימת הנקבוביות באזור.

השימוש:

1. לפני השימוש הראשון בלבד – יש להימנע משימוש בכל דאודורנט אחר למשך 48 שעות.

2. לאחר מקלחת יש לנגב היטב את בית השחי, לנגבו ולפזר כמות קרם בגודל גרגר אורז באופן אחיד.

מחיר 50 ₪ (10 סמ"ק) | להשיג ברשתות הפארם, במשביר לצרכן ובפרפומריות פרטיות ברחבי הארץ

סביום ג'ל מוסנט – Sébium Gel moussant –ביודרמה

סביום ג'ל מוסנט Gel moussant – Sebium מצטרף לסדרת הניקוי לעור מעורב עד שמן של המותג הצרפתי הדרמוקוסמטי " ביודרמה". התכשיר מיועד לסוג עור מעורב ושומני ומיועד למבוגרים ומתבגרים כאחד. התכשיר מנקה בעדינות ומטהר את עור הפנים, מצמצם את הפרשת הסבום, אינו גורם לסתימת הנקבוביות, מבטיח סבילות עור ועיניים טובה ופעולת ניקוי ללא סבון.

Sébium Gel moussant מנקה בעדינות והינו ג'ל הניקוי היחיד המגביל היווצרות פגמים הודות לקומפלקס Fluidactiv™ המווסת באופן ביולוגי את הפרשת הסבום. תכשיר הניקוי, מועשר בחומרים מטהרים, אבץ, סולפט ונחושת סולפט, מטהר את העור ומצמצם את הפרשת בלוטות החלב. אינו גורם לסתימת נקבוביות, אינו מייבש, ללא פראבנים, ללא סבון, ללא חומרי צבע ואפילו התכשיר יכול לשמש כקצף גילוח .

ג'ל מוסנט, נבדק דרמטולוגית ובוצעו בו ניסויים קליניים* המוכיחים כי קיימת הפחתה של 23% בנגעי אקנה ובפצעונים והוא מונע היווצרות של מורסות (קומדו( והחמרת פצעונים קיימים. כמו-כן בניסוי קליני נוסף אשר בדק את השפעתו ויעילותו של התכשיר עולה נתון מרשים כי 68% מהמשתמשים דיווחו על איזון בהפרשת השומן בעור מיד עם תחילת השימוש בתכשיר.

הוראות השימוש:

מחיר: 85 ₪ (200 מ"ל) | להשיג בסניפי רשת סופרפארם ברחבי הארץ.

מסכת בד דיטוקס של MAGIRAY

את פעולת ניקוז הרעלים של מאג'יריי מבצעת מסכת בד (פרצופון) הטבולה בג'ל פעיל המאגד, שמנים מזינים (אובליפיחה, נבט חיטה) שמנים אתרים (תפוז, ברגמוט, רוזבוד), מיצויי צמחי מרפא (דקורית, זנגביל, קלנדולה, אסאי), אלוורה מרוכז ומרכיבי לחות ופפטידים (קרטין, קולגן, גלוקוזאמינוגליקנים).

מסכת הבד, עשויה מפחם ובמבוק אשר יפעלו לניקוז רעלים לימפטי מהעור ויטפלו בבצקתיות וברגישות יתרה של העור לתופעות אקלימיות (זיהום אוויר, נזקי אקלים וכדומה). החומרים הללו אף יגבירו את זרימת הדם. אלה עשויים להיות מורגשים כעקצוץ קל או אפילו כתחושת חום קלה על עור הפנים.

"המושג 'דיטוקס – ריכוז רעלים', אינו זוכה לחשיפה ראויה ביחס ישר לרמת חשיבותו" קובעת  ד"ר ג'ני שטיימן, נטורפתית, מומחית לקוסמוטולוגיה טיפולית ומדריכה מקצועית במאג'ירי. "העור הוא אחד מאיברי הניקוז הגדולים בגוף והוא בעל חשיבות גבוהה. העדר פעולות ניקוז רעלים בשגרת הטיפוח עשוייה לגרום למצב בו הרעלים נאגרים בעור ועלולים לגרום לדלקות עור חוזרות ונשנות ולרגישות יתר שלו".

מסכת הבד "דיטוקס" של מאג'יריי מתאימה לכל סוגי העור במיוחד לעור רגיש והיפרמי. המסכה מסייעת בהפחתת אדמומיות כרונית, הפחתת נגעים בעור (כגון אקנה וסבוריאה) ותורמת לתחושת צינון ומתיחה קלה. המסכה מגבירה את תכונות ההגנה הטבעיות של העור ומשאירה אותו רענן ורווי בלחות.  לאחר השימוש במסכה – העור נראה רגוע, מתוח, חלק ונעים במיוחד.

הוראות שימוש:

  1. יש לנקות את העור בעדינות, להוציא את המסכה ולהניח צמוד אל העור. להסיר לאחר כ-15-20 דקות.
  2. לשטוף לפי הצורך. יש למרוח קרם לחות לאחר שימוש במסכה.

הערת יצרן: בשל נוכחותם של חומרים פעילים הרגשת העקצוץ בזמן השימוש המסכה תקינה!

מחיר: 30 ₪ למסכה חד פעמית | להשיג במכוני הטיפוח ואצל קוסמטיקאיות מורשות המותג המופיעות באתר החברה – www.magiray.info

טופקוטים ייחודיים לשמירה על גוון הלק ולהארכת חייו ושלמות מרקמו מבית ORLY 

טופ-קוט "מגניפיק" – שומר על רעננות גוון הלק ומונע הצהבה!

ORLY ערה לעובדה כי אחד מהטיעונים של מכורות הלק הוא דהייתו של הפיגמנט ולא משנה כלל באיזה מותג לקים מדובר. גוון הלק מאבד כבר ביומיים הראשונים לנוכחותו על הציפורניים, מעוצמת הגוון, הוא נראה "עייף"  ובעיקר מיושן בשל דהיית הפיגמנט. הדבר חמור שבעתיים כשמדובר בגווני ניוד בהירים, פסטלים ובעיצוב של הפרנץ' מניקור המיתולוגי פרי המצאתה שלORLY עצמה כבר ב-1975.

התופעה: פיגמנט הלק (בעיקר בלקים בהירים), מצהיבים להחריד והמרקם נראה עכור, נטול כל בוהק קריסטלי.
הטופקוט החדש "מגניפיק" הינו תמרוק שתכליתו הוא להגן מפני דהיית פיגמנט ולמנוע הצהבת הגוון בעיקר על לקים בפיגמנטים בהירים, חלביים ובפרנץ' מניקור.

הטכנולוגיה : שימוש בפילטרים UV – אולטרא סגול,  המוחדרים באמצעות פולימרים ויוצרים מעטה הגנה על הפיגמנט ובכך מונעים נקודות חיכוך עימו ויוצרים פעולת הבהרה אופטית המעניקה תוצאה של פיגמנט בהיר יותר, בעל  עוצמת הברקה ובוהק גבוהה מהרגיל.

הוראות השימוש: יש למרוח שכבה על שטח הציפורן ולאחר ייבוש מוחלט לחזור שוב על הפעולה.

מחיר: 55 ₪ (18 מ"ל) | להשיג אצל מניקוריות ובמכוני הציפורנים ולרכישת און-ליין: www.beautygallery4u.com

טופ-קוט "וונט ציפ" – להארכת אורך חיי הלק והגנה מפני התקלפות

מי מאיתנו אינה חפצה להאריך משמעותית את חיי הלק על גבי ציפורנייה?! ORLY  משיקה טופ-קוט שייעודו להבטיח את אריכות שכבת הלק ואחידות שכבת הפיגמנט ככל שאפשר לאורך זמן.

התופעה: זמן קצר לאחר מריחת הלק על גבי שטח הציפורן מופיעה התקלפות ראשונית שלו הבאה לידי ביטוי בהתנתקות שכבת הפיגמנט בעיקר באזור הקצה החופשי של הציפורן – מה שמעודד את  המשך ההתנתקות של הפיגמנט עם "פריצת" שכבת הלק.
הטופ-קוט "וונט ציפ"  פועל למניעת התקלפות שכבת הלק והתנתקות הפיגמנט משטח פני הציפורן עליו הוא משוח.

הטכנולוגיה: פולימרים אקריליים ותוספת של שרף ייחודי המשמש כסילר  – יוצרים שכבה יציבה מאד על שטח הלק, מצמידים אותה לציפורן ו"נועלים" אותה. שכבה זו יוצרת מעין הצמדה הדוקה של הפיגמנט אל הציפורן ומונעת התרופפותה בשל חשיפה למים או לשריטות ופגיעות בשלמותה.

הוראות שימוש: יש למרוח שכבה על שטח הציפורן ולאחר ייבוש מוחלט לחזור שוב על הפעולה

מחיר: 55 ₪ (18 מ"ל) להשיג אצל מניקוריות ובמכוני הציפורנים ולרכישת און-ליין www.beautygallery4u.com

מגוון מארזי מתנה מפנקים לחג הפסח מבית L'OCCITANE

כמדי חג, גם בפסח, תוכלו להתפנק עם מגוון מארזים של לאוקסיטן במחירים משתלמים:

להשיג ברשת חנויותL'OCCITANE  ברחבי הארץ ובאתר www.loccitane.co.il

צילום: יח"צ

Fit Me Matte & Poreless Powder – מייבלין ניו יורק

צילום: יח"צ חו"ל

מותג האיפור מס' 1 בעולם⃰, מייבלין ניו-יורק, מרחיב את משפחת FIT ME הנמכרת ביותר בארה"ב ומשיק את – Fit Me Matte & Porless Powder – פודרה עמידה דחוסה בגימור מאט, המנטרלת מראה שומני לאורך זמן ומטשטשת את מראה הנקבוביות הפעורות, האופייניות לבעלי עור מעורב עד שמן.

התוצאה: האיפור מתקבע בצורה מושלמת , בגוון אחיד ובגימור מאט, ללא נקבוביות פעורות! אידאלי עבור עור רגיל עד שומני.

הפודרה עשויה מפורמולה ייחודית ומתוחכמת המצטיינת בטישטוש נקבוביות פעורות, בזכות רכיבים ייחודיים, המסייעים גם בנטרול מראה עור שמנוני ומבריק. הפורמולה מכילה רכיבים ייחודים לפיזור אחיד של פיגמנטים הצבע, עד כיסוי מלא ומחמיא. עמידות לאורך זמן – עד 12 שעות של עמידות וכיסוי.

פודרה Fit Me Matte & Porless – מקבעת את האיפור עד ל-12 שעות, מותירה את העור במראה מאט ומחמיא, מוצעה ב-4 גוונים לFIT מושלם ומיועדת לעור רגיל עד שמן

הוראות שימוש:

  1. במידה ויש לכם נקבוביות פעורות או מרקם עור שאינו חלק, הניחו את הפודרה בעזרת מברשת או ספוגית בתנועות לחיצה עדינות על העור.
  2. במידה ואתם מעוניינים לספוח הברקות שומניות בקלילות, פדרו קלות את שטח הפנים בעזרת מברשת. מעט חומר יעשה את העבודה!
  3. לא מעוניינים לשים מייקאפ אך שואפים למראה עור אחיד וטבעי? פדרו פנים נקיות בטפיחות קלילות, וראו איך גוון העור הופך אחיד.

מחיר מומלץ: 35 ₪ | להשיג ברשת סופר-פארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, ניו-פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות נבחרות.

ענקית הריסים "Ardell" משיקה את הלהיט החדש: ריסים מגנטיים

עולם הביוטי רועש וגועש מהלהיט החדש שמשגע לנו את העיניים – ריסים מגנטיים!

"ארדל" המובילה בעולם בתחום הריסים המלאכותיים, עשויים שיער טבעי בעבודת יד, משיקה בישראל את קולקציית הריסים המגנטיים- Magnetic Lashes  – עם היתרונות הברורים: ללא דבק, קל לשימוש, ואידאלי לשימוש חוזר.

מגזין היופי Allure המוביל בתחומו בעולם, הכריז על הריסים המגנטיים כפריט ההכרחי של עונת החתונות הקרבה! קולקציית Magnetic Lashes של ARDELL – כוללת 4 דגמים: קצרים, ארוכים או מלאים, כאשר דגם Accents 002 הינו הדגם היחידי שמגיע כחצtי ריסים. חצאי ריסים: מיועד ללבישה על שליש העין החיצוני, מעניק מראה חתולי ומרגיש קליל יותר על העין כיוון שלא מתיישב על כל קו הריסים.

הבשורה החדשה בתחום הריסים פתחה את הדלת לכל מי שחששה להניח את הריסים בשיטת ההדבקה. מדובר בשתי רצועות של ריסים לכל עין, עליונה ותחתונה, כאשר הבסיס שלהן עשוי מגנט זעיר, כשמניחים אותן יחד הן נמשכות זו לזו באופן מושלם.

הריסים המגנטיים עשויים שיער טבעי, רך ועדין ולכן יש צורך להסירם בעדינות ע"י החלקתם הצידה תוך הפרדה עדינה של הבסיס בעזרת האצבעות. הפעולה קלה ופשוטה. הריסים ניתנים לשימוש חוזר ואינם מתבלים במהירות.

מחיר: 119 ₪ | להשיג ברשתות "סופר פארם" ו"ניו פארם"

חנות הקוסמטיקה און ליין "גלאם גורו" במבצעים מיוחדים לרגל החג

צילום: יח"צ

חנות הקוסמטיקה און ליין "גלאם גורו" יוצאת במבצעים חמים ושווים במיוחד עד לסוף חודש אפריל חודש הכוללים את חג הפסח.

במהלך ימי המבצע יתקיימו המבצעים הבאים:

באתר  'גלאם גורו' נמכרים אלפי מוצרי איפור, שיער, בשמים, מוצרים לטיפוח  הגוף והפנים ועוד, במחירים אטרקטיביים, ועם מבצעים לאורך כל השנה.

להזמנות:  http://glamguru.co.il

קולקציית בשמי בוטיק של SPRING

SPRING PRIVATE COLLECTION, הוא מותג בישום יוקרתי הנוסד במטרה ליצור בשמים המכילים את המרכיבים הנדירים והיקרים ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר. תשוקה זו הובילה את המותג לשיתוף הפעולה עם מעצבת הבישום הצרפתייה עמנואל ריווה (Emmanuelle Rivat).

עמנואל ריווה, מתגוררת בעיר גראס שבצרפת וסיימה את לימודיה ב ISIPCA – בית ספר יוקרתי ועטור שבחים לבישום. המומחיות של עמנואל והיצירתיות שלה ביססו את מעמדה כמומחית מובילה הן בתחום הבשמים הצרפתיים הקלאסיים והן בתחום הבשמים האוריינטאליים האותנטיים.

בשמי בוטיק הם בשמים נדירים ונחשבים ל"אמיצים" ו"נועזים" בתערובות ובחומרי הגלם. בשמי הבוטיק מתאפיינים בניחוחות  מיוחדים ויוצאי דופן ובד"כ מתמקדים בשמירה על ריח מקורי וחומרי גלם יוקרתיים. הבשמים זמינים בכמות מוגבלת ולכן אנשים הבוחרים ללבוש בשמי בוטיק זוכים להיות בעלי ניחוח בלעדי ומקורי.

Bois Delice

בושם פירותי, מתקתק, עצי ואמברי היוצר ומקרין סביבו הילה ומעניק תחושה של גן עדן. ביצירת הבושם הייתה מחשבה על ללכוד קרן שמש בבקבוק בושם ולכן הבושם היה חייב להיות עצי ופירותי.

אקורד מנגו זוהר ועסיסי, נוצץ וחם מהווה את הפתיחה המושלמת בתווי הראש של הבושם ואילו לתווי הבסיס נבחרו עצים בהירים מודרניים, אינטנסיביים וממכרים כאחד ליצירת ליבה עצית ומאוחדת. חיבור מושלם בין שני האקרודים המרכזיים האלה היא Ambrocenide – מולקולה מודרנית, קסומה, צלולה, אמברית, קורנת וזוהרת.

תווי ראש- תאנה, תפוז, ברגמוט | תווי לב- מנגו, אננס, אגוז לוז | תווי בסיס- Ambrocenide, Norlimbanol, עצים יוקרתיים

Safran De La Mancha

בושם זה הינו מחווה לספרד ולמורשת המופלאה שלה. אופי סוער ופיקנטי המשלב הידור ורקע אוריינטאלי מפואר. זהו מיזוג מושלם של מסורת ומודרניות.

תווי הראש הפותחים של הזעפרן- התבלין היקר ביותר. השטוף בזוהר של מולקולת Opoponax ואמבר. חם וחושני כמו האקלים הספרדי, האקורד האמברי מעוצב באופן מודרני ונועז. בלב הבושם טמון תכשיט נסתר: יסמין סמבק- פרח לבן משכר המעצים את אופיו הלא קונבנציונאלי של הבושם.

תווי ראש- טאג'ט הודי, זעפרן | תווי לב- יסמין סמבק, סיגלית | תווי בסיס- Opoponax, אמברים אפורים ולבנים

Oud Renaissance

בושם תמיד נושא עמו מיסתורין מסויים על מנת לעורר רגשות ותחושות בלתי ניתנים לשליטה. מבחינה זו הוא מאד דומה לאהבה. בושם זה נרקח כמו שיקוי אהבה ממגנט, מושך ומפתה, הוא שואב השראה מהסודות המייחדים את המזרח התיכון ומשחק עם החושים שלנו.

בתחילה הוא מענג את החך שלנו עם תו ענוג של רחת לוקום. בשילוב עם פולי טונקה בכדי להדגיש את אקורד האגוזים, הוא חושף במהירות ניחוח כהה ומסתורי: עץ הOUD המפואר והיקר ביותר מקרב כל העצים, בו משתמשים מקדמת דנא בשל הניחוח המפתה והחזק שלו. בניגוד לבשמים המסורתיים המכילים עץ אוד, הבושם הזה הופך לבושם מודרני ועדכני ביותר על ידי תו ומפתיע של עץ בלסאם קנדי. הבושם הזה, אשר שובר את הקודים של בשמי האוד המסורתיים, מעניק גישה מרעננת ויוצר דור חדש של בשמי אוד.

תווי ראש- הל, רחת לוקום | תווי לב- גרניום, Amberwood | תווי בסיס-  אוד, עץ בלסאמי קנדי, פולי טונקה

Medellin Tolu

כאשר משיכה מובילה להתמכרות. הבושם המפתה הזה מבוסס על אחד המרכיבים המובחרים והמורכבים ביותר: Tolubalsam. חם, מתוק, מתובל במקצת, טרופי, מפתה וממכר! זהו ניחוח מתוחכם ואלגנטי, המשקף את החמימות והחושניות של אמריקה הלטינית.

קורטוב של תווים סולאריים מדגישים את ההילה הממגנטת שלו, קוקטייל מלא חיים של פירות המורכב מדובדבן האהבה ותפוז מר המעניק לו את האופי האקזוטי שלו. בשובל הריח שלו, הפיתוי פוגש את המסתורין עם האדים המשכרים של הסנדלווד הטבולים במסקים לבנים.

תווי ראש- דובדבן האהבה, תפוז מר | תווי לב- יסמין, פריחת הפסיפלורה | תווי בסיס-  סנדלווד, בלסאם קולומביאני

מחיר: 349 ₪ (100 מ"ל) | להשיג בחנויות בוטיק ברחבי הארץ. לפרטים לגבי חנות קרובה למקום מגוריך: 09-8999981 או באתר http://www.springprivate.co.il

צילום: יח"צ

מוצרים חדשים מבית מייבלין ניו-יורק: פלטת סמקים  Master Blush Color & Highlighting Kit ופלטת ברונזרים Master Bronze

מותג האיפור המס' 1 בעולם⃰ מייבלין ניו-יורק משיק שתי פלטות ליצירת לוק איפור שלם, מדויק ומקצועי, ללא מאמץ:  פלטת סמקים בגוונים עמוקים, פיגמנטיים וטרנדיים MASTER BLUSH COLOR & HIGHLIGHTING KIT. פלטה המכילה 4 סמקים מרהיבים במרקם אבקה דחוסה, הניתנים לשימוש יחד או בנפרד, ופלטת ברונזרים MASTER BRONZE על מנת לחמם את הלוק, ליצור הצללות והארות או להוסיף נגיעה של שיזוף.

טיפים למיקסום השימוש בפלטה שלך, מאת עדי פרג'י, מנהלת הדרכה מייבלין ניו יורק:

בפלטות סמקים או ברונזרים גלומים מספר יתרונות מובהקים:

 

מחיר ממומלץ לצרכן: 50 ₪  | להשיג ברשת סופר-פארם ובפרפומריות נבחרות

סדרת השפתונים החדשה מבית לוריאל פריז –  קולור ריש מאט

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז, משיק את קולור ריש מאט- סידרה ייחודית וטרנדית של 13 שפתונים, יוקרתיים בגימור מאט ובאריזה אלגנטית. השפתונים עוצבו בהשראת הטרנדים המובילים בעולם, כדי להציע לכל אישה את הגוון המושלם והעדכני ביותר עבורה, ומעכשיו לכל אחת והשיק הצרפתי שלה.

התוצאה: מראה שפתיים ייחודי בעל צבע עשיר, המדגיש את תוויה האישיים של כל אחת ומשדר נשיות אלגנטית. 13 הגוונים מעניקים תחושה נוחה ונעימה לשפתיים.

מניפת הגוונים כוללת את הגוונים היוקרתיים והנחשקים ביותר: החל מניוד אלגנטי, ורודים מחמיאים, אדומים קלאסיים, ובורדו כהה עמוק וכוללת סה"כ 13 גוונים בגימור מאט. האריזה עצמה גם מגיעה בצבע שחור ומשדרת נשיות זוהרת, ייחודיות ואקסקלוסיביות.

 

מחיר: 55 ₪ | להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, ובפרפומריות המובחרות

צילום: יח"צ חו"ל

קרם לחות/מסכה קוקונאט אלביב Extraordinary Oil מבית לוריאל פריז

צילום: יח"צ חו"ל

קרם לחות לשיער Extraordinary Oil של אלביב מועשרת בשמן קוקוס ארומטי משובח. בזכות שמן הקוקוס, הידוע בתכונותיו המטפחות שמשפרות את מראה השיער, הוא מזין באינטנסיביות שיער רגיל עד יבש ומשווה לו מראה עשיר, בריא, רך ומבריק. ניתן להשתמש כמסכה להזנה, בעת החפיפה, או לעיצוב השיער, כקרם לחות.

2 דרכים להנות מקוקונאט אלביב: (1) במקלחת, לאחר חפיפה: להזנה אינטנסיבית והתרת קשרים קלה, השאירי למשך 2-3 דקות על שיער רטוב ואז שטפי. (2) כקרם לשיער יבש או רטוב: לעיצוב מושלם לשיער מלא ברק, עצבי את השיער בעזרת המסכה, ללא צורך בשטיפה.

שמן הקוקוס ידוע כרכיב מחולל פלאים בשיער, ומסייע בשמירה על מראהו ובריאותו. שמן הקוקוס יעיל במיוחד עבור שיער יבש, מפני שהוא מזין את סיבי השערה, מעניק להם ברק ואף משמר את החלבון בתוך השערה. שיער יבש או דהוי יראה בוהק וחי יותר; שיער בריא ישמר בעזרתו את מראהו האידיאלי.

מומלץ להשתמש במסיכת קוקונאט אלביב פעמיים בשבוע תוך כדי חפיפה על מנת להשיג מראה שיער בוהק, חיוני ומוזן; ובאופן יומיומי על מנת לעצב את השיער לפי מצב הרוח.

מחיר מומלץ לצרכן 39.90 ₪ (300 מ"ל) | להשיג את מגוון מוצרי טיפוח השיער אלביב ברשתות הפארם, המזון, פרפומריות נבחרות וחנויות פרטיות

קולקציית הבשמים של GOLBARY

בית האופנה GOLBARY משיק בימים אלה קולקציית בשמים חדשה לנשים, בארבעה ניחוחות רומנטיים, המשלבים אלמנטים פרחוניים ופירותיים, בריח עדין ומתקתק.

ריחות הבישום החדשים של גולברי מקבלים פרשנות נועזת תודות ארומות חזקות של פרחים, ורדים  ופירות, בשילוב מאסק עדין, המעצים את הנשיות והחושניות. התוצאה היא שילוב של בשמים רעננים ומתקתקים עם  אופי ממכר, היוצרים תחושה אביבית, חגיגית, עדינות וקלילות.

עיצוב בקבוקי הבושם  מתכתב עם ערכי המותג: נשיות, רכות, עדינות ואופנתיות.  הבקבוקים בעלי קוים מעוגלים, הנוזל בעל שקיפות ורדרדה ואפרסקית  – כל אלו מעניקים תחושה של תכשיט, המתאים גם כמתנה יוקרתית. קולקציית הבשמים החדשה של גולברי יושקו בארבעה ניחוחות חדשים וממכרים: VOYAGE , FLEUR ROUGE , GLITTER ו DIAMOND.

מחיר: 199.90 ₪ (100 מ"ל) | להשיג בחנויות גולברי ובאתר golbary.co.il

צילום: נמרוד קפלוטו

פלטת סמקים עמידה – Blush Paint Infaillible – לוריאל פריז

מחפשות מראה טבעי, זוהר ואוורירי? הסומק מעניק ברק ייחודי ומעניק תחושה של הסמקה טבעית המחמיאה לכל אישה.

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז מרחיב את סדרת אינפליבל העמידה לאורך זמן ומשיק פלטות סמקים בעלות 5 גוונים עשירים בעלי פיגמנט אינטנסיבי– סמקים במרקם אבקת משי, המבוסס על  פיגמנטים אינטנסיביים המעניקים מראה זוהר לאורך זמן.

טיפים לשימוש: כיצד למצות את השימוש בפלטת הסמקים שלך? באדיבות עדי פרג'י, מנהלת ההדרכה בלוריאל פריז

מחיר: 75 ₪ | להשיג: ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, ובפרפומריות המובחרות

צילום: יח"צ חו"ל

סדרת Ultra Calming של דרמלוג'יקה

צילום: יח"צ

דרמלוג'יקה, המותג המוביל בתחום בריאות העור מזה 30 שנה, מרחיב את סדרת ultra calming, עם שני תכשירים חדשים לטיפול פרא-רפואי בעור רגיש ואדמומי, הפועלים בסינרגיה מושלמת בהרגעה של מצבי רגישות אקוטיים קיימים ומניעה של התפרצויות עתידיות בעור:

עור רגיש הינה תופעה גלובלית. כמעט מחצית מתושבי כדור הארץ מתארים את העור שלהם כעור רגיש או כעור רגיש מאוד. המומחים לבריאות העור בדרמלוג'קה, פיתחו את הסדרה הפרא-רפואית לטיפול בעור רגיש ואדמומי, סדרת  ultra calming. התכשירים בסדרה זו אינם רק מרגיעים ומעניקים תחושת נוחות לבעלי עור רגיש, הם משקמים את מחסום ההגנה הטבעי של העור ומונעים הופעת רגישות בעור.

הסיבות לעור הרגיש משתנות כל הזמן.  אצל אנשים מסוימים עור רגיש מקורו בתורשה ואצל אחרים עור רגיש מקושר לסטרס, רגישות למזון או דיאטה, מרכיבים קוסמטיים או זיהום אוי וגורמים סביבתיים אחרים..

עובדות חשובות:

Calm Water Gel – קאלם ווטר ג'ל:

תכשיר לחות בטכנולוגיה ייחודית של קרם-ג'ל ההופך לנוזל מימי במגע עם העור. יוצר מעטה הגנה על העור. מעולה במצבים של דה-הידרציה, גירוי ואודם. תכשיר זה יוצר מעטה הגנה על העור מפני נזקי הסביבה.

כיצד פועל התכשיר: קאלם ווטר ג'ל מכיל נוסחה ייחודית של חומצה היאלורונית בטכנולוגיה דו שכבתית של מולקולות קטנות מאוד להוספת לחות בשכבות העור העמוקות ומולקולות גדולות יותר של חומצה היאלורונית הפועלות בשכבת העור העליונה לנעילה של הלחות בעור. העור נשאר ספוג ברמות גבוהות של מרכיבי לחות ומושגת רגיעה של גירוי בעור לאורך זמן.

מרכיבים פעילים: תמצית תפוחים וגליצרין, מעניק לחות, מרכך ומגן על העור מפני התייבשות. תמצית פרי הצבר (קקטוס) המסייע בהרגעה של עור רגיש ומגורה ובאיזון רמת הלחות בעור. חומצה היאלורונית בטכנולוגיה דו-שכבתית, טכנולוגיה חדשנית הפועלת במספר גדלים מולקולריים בשכבות עומק שונות של העור. תמצית אלו-וורה המסייעת בהרגעה של גירוי ויובש בעור. תכשיר זה אינו מכיל מרכיבי ריח או צבע מלאכותיים.

אופן השימוש: לשים מעט מהתכשיר על גבי כף היד ולשפשף ידיים על מנת לבצע אקטיבציה של התכשיר. למרוח על גבי עור הפנים והצוואר. ניתן להשתמש פעמיים ביום על מנת להשיג תוצאה מתמשכת.

מחיר: 312 ₪ (50 מ"ל)

Barrier Defense Booster – ברייר דיפנס בוסטר

סרום מרוכז על בסיס שמן, להרגעה, הוספת לחות ואיזון של עור רגיש. אידאלי במצבים של רגישות ואדמומיות בעור.

כיצד פועל התכשיר: ברייר דיפנס בוסטר משקם את מחסום ההגנה הטבעי של העור מפני פגעי הסביבה, מסייע בשמירה על שכבה ליפידית בריאה ובכך מונע חדירה של מרכיבים או גורמים אלרגניים בין התאים, עשיר ומרגיע עור מגורה ומסייע במניעת הופעת רגישות וגירוי בעור.

מרכיבים פעילים: קומפלקס הגנה מיוחד לעור המעשיר את העור בלחות ומפחית באופן דרמטי יובש, מחזק את מבנה שכבת ההגנה הטבעית מפני גירויים עתידיים בעור. שורש כורכום, מרכיב פעיל המופק מכורכום, מסייע בעצירת פעילות אנזימים הגורמים לנזק בעור, נלחם ברדיקלים חופשיים. תמצית שיבולת שועל, עשירה ביותר להרגעה משמעותית של רגישות בעור ולחיזוק שכבת ההגנה ולמראה בריא של העור.

אופן השימוש: יש להשתמש  ב 6-10 טיפות על גבי כף היד ולשפשף את הידיים יחד. למרוח בעדינות על גבי העור, הצוואר והמחשוף. ניתן גם לערבב עם קרם הלחות בו משתמשים.

מחיר: 476 ₪ (30 מ"ל)

תכשירי הדור החדש של סדרת ultra calming מכילים את מיטב המרכיבים הפעילים שיש לטבע להציע לנו לטיפול בעור רגיש. כל תכשירי הסדרה מכילים פורמולות נקיות וידידותיות לאדם ולסביבה ואינן מכילות חומרי ריח וצבע מלאכותיים, לנולין או אלכוהול. במרוצת השנים התבססה האסטרטגיה המצליחה של דרמלוג'יקה לבריאות העור על קונספט ייחודי בעל שלושה עקרונות מנצחים:

לא בכדי סוחפת אחריה החברה את מיטב הידוענים מכל העולם ביניהם שרה ג'סיקה פרקר, אופרה ווינפרי, בריטני ספירס, ג'ניפר אניסטון, ליב טיילר, וגווינית' פלאטרו.

את תכשירי המותג והטיפולים ניתן להשיג כיום בכל נקודות המכירה המורשות של דרמלוג'יקה בפריסה ארצית רחבה,במכוני קוסמטיקה נבחרים (לא רק אצל קוסמטיקאיות פרטיות), בכל מרכזי הספא היוקרתיים של רשת ישרוטל, בספאים של רשת הולמס פלייס ועוד. לבירור נקודת מכירה הקרובה למקום מגורייך: 0732-10-20-30. או באתר: www.dermalogica.co.il

מארזי טיפוח מיוחדים לפסח מבית label.m

מותג טיפוח השיער הבינלאומי מציע 4 מארזים לחג לשיער חלק, מתולתל, עבה ובלונדיני. סוגי המארזים המשתתפים במבצע:

להשיג במספרות Label.m המובחרות, לבירור נקודת הרכישה הקרובה: 03-5172550, לאתר: http://www.labelm.co.il

גדג

Exit mobile version