fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור והטיפוח – מרץ 2022

Dreamy Mango - סרום לכל סוגי העור -פרומיס

למי שעוקבת אחרי בטח כבר יודעת שאני מאוד אוהבת להתנסות במוצרים חדשים, בטח במוצרים של פרומיס. החודש זכיתי שוב להתנסות במוצר חדש שלהם והוא בא בדיוק בזמן. למה בזמן? חודש מרץ הוא חודש פסיכי. הילדים נולדו בהפרש של 4 ימים וזה אומר שאני עוסקת בעיקר בעוגות ובתכנון מסיבות. אין ספק שמדובר בתכנונים טובים, משמחים ומרגשים. אבל הסטרס שזה עושה לי והנראות של הסטרס על העור – כבר באה לידי ביטוי מאמצע פברואר.
השנה הסטרס גם קצת יותר מורגש. עברנו דירה לפני חודשיים ואני גם מתכננת חנוכת בית (כפולה, כל סופ"ש לצד אחר של המשפחה) וגם הקטנה הגיעה לגיל שהיא ביקשה מסיבת יום הולדת עם החברות אז השנה אני מתכננת 2 מסיבות – של הגדול ושלה.
בקיצור, העור שלי זוועה. המצח התחצקן ולמרות שאני שומרת על שגרת טיפוח…זה לא נראה כך.

לכן, שמחתי שפרומיס ביקשו ממני להתנסות בסרום חדש דנדש שגם יכול לעזור לי. מדובר בסרום מנגו העונה לשם – Dreamy Mango. הוא מוצר פעיל ואפקטיבי ומכיל 5% ניאצינמיד שמצמצם את הנקבוביות, מאזן שומניות ועם זה מפחית פצעונים וזה בדיוק מה שאני צריכה.
למי שתהתה מה זה ניאצינמיד (שם שאני באמת מתקשה להגיד), מדובר בויטמין B3 שעוזר גם לכתמים ופיגמנטציה ומסייע בויסות ייצור השומן ואנטי דלקתי ומכאן שזה גם עוזר להפחתת שומניות ואקנה.

הסרום מתאים לכל סוגי העור, שזה יתרון במיוחד לבעלות עור שומני ו/או מעורב כמוני. אני נזהרת מאוד עם סרומים כי יש כאלה שגורמים לעור שלי להראות עוד יותר שומני וכאן זה לא היה מורגש כלל.

יש לסרום ריח מושלם של מנגו. ריח עדין שלא מריחים ברגע שמניחים על העור (כך שלא תסתובבו עם ריח של מנגו כל היום). הוא נספג בקלות ובמהירות ומותיר את העור רך ממש. יש לו לחות מטורפת ועם זאת הוא אינו משאיר את העור שומני.

כאמור מדובר בסרום המכיל תמצית מנגו. התמצית (ובכלל פרי המנגו) עשירה בסוכרים,ויטמנים ובנוגדי חימצון המעניקים לחות ורכות לעור ומגנים עליו מפני נזקי הסביבה. הוא גם מועשר באלוורה שמפחיתה אדמומיות ומרגיעה את העור (מעניקה לו סוג של תחושת קירור מידית). בנוסף, תמצאו בו גם שמן חוחובה הדומה בהרכבו לסבום הטבעי שבעור ולכן הוא מצליח לשפר את גמישות העור ולא מותיר שמנוניות.
הוא מתאים לכל סוגי העור וניתן להשתמש בו בוקר/ערב, ואני ממש אוהבת להשתמש בו מתחת למייקאפ.

אני משתמשת בו כבר שבועיים, פעמיים ביום, ואני יכולה להגיד שיש שיפור דרמטי במראה העור, במיוחד באזור המצח שהייתה התפרצות פצעונים מעצבנת. העור רך ונעים וכ"כ כיף להתאפר אחרי שמשתמשים בו כי המייקאפ נמרח חלק יותר.

מחיר: 185 ₪ (לרגל יום האישה והשקת המוצר יש מבצע גורף של 35% על כלל האתר ואז הסרום עולה – 120 ₪ שזה מחיר היסטרי) | לרכישה – https://promise-cosmetics.co.il/products/mango-serum

סרום מנגו 5% ניאצינמיד - פרומיס
צילום: יח"צ פרומיס

מוצרים חדשים מבית מותג הטיפוח הבינלאומי SR COSMETICS

מותג הטיפוח הבינלאומי SR COSMETICS משיק לרגל חג פסח: מארז טיפוח מקצועי – אלטרנטיבה טבעית להזרקות מסדרת מוצרי ONE

מותג הטיפוח הבינלאומי SR COSMETICS משיק לרגל חג הפסח, מארז טיפוח מהודר ומקצועי של מוצרי הדגל של הסדרה הטבעית ONE. הסדרה המתאפיינת במרכיבים מהפכנים, מתבססת על מחקרים ומסורות של צמחי מרפא יפניים מוכחים. המארז המהודר, ומשמש כמתנה לכל אישה או לפנק לחג את עצמך.

המארז כולל 2 תכשירים טיפוליים ומכשיר: וואן סולושיין סרום – מכיל מרכיבים נוגדי דלקת המטפלים באטופיק דרמטיטיס, רוזציאה והבהרת פיגמנטציה לאחר אקנה\נזקי שמש. מכיל: 30 מ"ל.
ליפט יו אפ קרם– תכשיר טיפולי המכיל מרכיבים עוצמתיים, מרכיבי פילר וליפטינג, המהווים אלטרנטיבה טבעית לכל פעולה אסתטית. למיצוק ולמתיחת עור הפנים. מכיל: 50 מ"ל. ומזורולר לשימוש אישי – להחדרת מרכיבים ייעודיים לשיפור מרקם העור, צמצום קמטים\קמטוטים, לשיפור בנראות צלקות אקנה וסימני מתיחה, ולהבהרת כתמי עור בשילוב התכשיר המותאם.

מדובר בתכשירים דרמו- קוסמטיים, החודרים לעומק העור ומשפיעים בסינרגיה האחד עם השני ברמה רפואית, כחלופה טבעית לסוגי ההזרקות האסתטיות. כל המרכיבים הבוטניים מופקים מתוך הקפדה ואיזון דינאמי תחת הגדרת "קוסמטיקה נקייה". יתרונותיה של הסדרה ברמה רפואית כאפקט בוטוקס ומתיחת עור הפנים, שיקום נזקי עור במצבי אקנה, רוזציאה, אטופיק, כתמים פיגמנטריים והגברת קצב התחדשות העור בכל תקופות שינויי הגיל.

מחיר מארז חג : 699 ₪ | להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות החברה – בכל רחבי הארץ

סדה הטבעית ONE של SR COSMETICS
צילום: יחצ

קרם טיפולי לשימור קעקועים: YOUTOO TATTOO’S & SPF 25 מסדרת ה- PEACOCK

קעקועים מהווים טרנד אופנתי ותיק, הצובר תאוצה בשנים האחרונות המתבטאים בציורי גוף צבעוניים וכן כאיפור באזורים שונים בפנים כמו גבות. גוון הקעקועים עלול לדהות עם הזמן בגלל חשיפה לשמש ווגורמים אחרים, בעיקר אם הוא באזור גלוי, שגם הבגדים לא מסתירים.

מותג הקוסמטיקה המקצועי הבינלאומי "SR COSMETICS", משיק מוצר חדשני: קרם טיפולי לקעקועים: מסדרת ה- PEACOCK. מדובר בתכשיר ייחודי וייעודי בטכנולוגיה מתקדמת, המטפל במרקם עור הפנים ובקעקועי עור.

הקרם מתאים לנשים ולגברים, הוא מיועד לקעקועי פנים החל ממיקרובליידינג לגבות, איפור קבוע ועד לקעקועי גוף. מרכיביו כוללים מסנני קרינה SPF 25 ,שמנים צמחיים ייעודיים, ויטמינים ושמן זרעי הקנאביס. סינרגיית הצמחים הבוטניים מעשירה את העור בוויטמינים, שמנים, פרוטאינים וחומצה היאלורונית. נצפה להידרציה תקינה, חיוניות, הזנה והרגעת העור מיובש, חספוס, גרד ופיגמנטציית ייתר. כמו כן, מרכיביו מונעים שינויים בגוון צבעי הקעקוע.

מחיר לצרכן : 99 ₪ (מכיל: 100 מ"ל) | להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות החברה – בכל רחבי הארץ

קרם לשימור קעקועים של SR COSMETICS
צילום: יחצ

CURL MANIFESTO - סדרת טיפוח ייעודית לשיער גלי עד מתולתל, מתולתל מאוד עד מקורזל - Kérastase

סדרת טיפוח לשיער מתולתל של קרסטס
צילום: יח"צ קרסטס

קרסטס, מותג טיפוח השיער המקצועי והיוקרתי משיק סדרת טיפוח ייעודית לשיער גלי עד מתולתל, מתולתל מאוד עד מקורזל: CURL MANIFESTO (קרל מניפסטו).

הסדרה כוללת 8 מוצרים עם פורמולות מזינות ומחזקות את התלתלים מבלי לפגום ביופי שלהם.

בעבר הלא רחוק, נשים רבות בחרו להחליק את שיערן, אך מגמה זו משתנה, באופן ברור עם נשים מפורסמות או בכלל המתגאות בביטחון בתלתלים ובקרזולים הטבעיים שלהן. תופעה זו כוללת גם מעצבי העל הנותנים במה בתצוגות האופנה, הפקות אופנה, מגזינים מובילים, סרטים, וכן ברשתות החברתיות.

סדרת הטיפוח החדשה של קרסטס בעלת פורמולות ייחודיות המכילות: דבש מאנוקה להענקת לחות, סרמידים לחיזוק, גליצרין להגדרת השיער ושילוב המושלם של לחות, הגדרה וחוזק. התוצאה: עד 73% יותר לחות, עד 99% פחות שבירה, עד 81% יותר הגדרה ופחות פריזיות לא רצויה.

מאפייני התלתלים: תלתלים הם באופן טבעי יבשים יותר ונקבוביים יותר, תלתלים דקים יותר ושבריריים יותר, עם סיכון גבוה יותר לשבירה וצורת הספירלה מונעת ממרכיבי הטיפוח להתפזר באופן שווה מהשורשים לקצוות. האתגרים בטיפוח תלתלים: חוסר לחות: פריזיות לא רצויה היא שכיחה ונפוצה, לחות – גורמת לקשרים ולפריזיות בצורת הסיבים הזו, תחזוקה גבוהה – קשה לקבל תלתלים מוגדרים עמידים לאורך זמן ומוצרים לא נכונים – נוטים להכביד על התלתלים.

הפורמולות בסדרה:

  • סרמיד לחיזוק פותח אחרי 4 שנות מחקר, מוגן על ידי פטנט – שיער מתולתל יותר שברירי משיער חלק. סרמיד ביומימטי מחקה את הצמנט של השיער עמוק בתוך הקורטקס. שיער מתולתל נהנה מחוזק, אלסטיות וגמישות משופרים, כמו גם מהגנה מפני גורמים תוקפניים סביבתיים.
  • דבש מאנוקה ללחות טבעית רב-עוצמה מניו זילנד – שיער מתולתל יכול להיות יבש במיוחד. דבש מאנוקה עשיר במיקרו-נוטריינטים הסופחים את הלחות, משקמים את הנפח הטבעי של השיער עבור תלתלים מלאים, עמידים יותר בפני שבירה, ומלאי ברק.
  • גליצרין להגדרה מרכיב מחדיר לחות, מרכך ומגן – שיער מתולתל מקשה על השומנים הטבעיים ועל המרכיבים המטפחים לנדוד לאורך צינורית השערה. ממקור צמחי, גליצרין ידוע בסגולות שלו הסופחות ואוגרות לחות. הוא מסייע להעניק לחות לתלתלים ולפזר את המרכיבים המטפחים מהשורשים ועד לקצוות עבור הגדרה מושלמת.

סדרת קרל מניפסטו כוללת 8 המוצרים המותאם אישית לכל צורות התלתלים:

  • BAIN HYDRATATION DOUCEUR אמבט חפיפה (שמפו) – שמפו לחות עדין, מנקה בעדינות את הקרקפת והשיער, מעניק לחות מבלי להכביד על השיער ומשפר את צורת התלתלים ואת הנפח שלהם. מחיר מומלץ: 155₪ תכולה: 250 מ"ל.
  • FONDANT HYDRATATION מרכך – קונדישנר קליל לשיקום הלחות. מתיר 98% מהקשרים, מעניק לתלתלים 80% יותר לחות ומפחית פריז, מגן מפני לחות במשך 24 שעות. מחיר מומלץ: 155₪ תכולה: 250 מ"ל.
  • MASQUE BEURRE HAUTE NUTRITION מסכה מסכה טיפולית להזנה עשירה במיוחד. בונה מחדש את הסיב עבור תלתלים ב-52% חזקים יותר, מעניקה 81% יותר לחות ומגבירה אלסטיות וקופצנות. מחיר מומלץ: 199 ₪/ 310 ₪ תכולה: 200 מ"ל/ 500 מ"ל.
  • ָCREME DE JOUR FONDAMENTALE קרם – טיפול יומיומי ללא שטיפה המעניק לחות ומפחית קרזול. נועל את הלחות בתוך השיער ומעניק 74% יותר לחות, מתיר טוב יותר 98% מהקשרים ומעניק 74% יותר הגדרה ואלסטיות. מחיר מומלץ: 155 ₪ תכולה: 150 מ"ל.
  • HUILE SUBLIME REPAIR שמן – שמן הזנה רב-תכליתי לשיער ולקרקפת. מעניק תלתלים חזקים יותר ב-99%, תלתלים ב-67% רכים יותר ומגביר את בריאות הקרקפת. מחיר מומלץ: 155 ₪ תכולה: 50 מ"ל.
  • GELEE CURL CONTOUR קרם ג'ל – קרם-ג'ל לשיפור הגדרת התלתלים. משפר את התלתלים עם 74% יותר הגדרה, מעניק 64% יותר לחות ושומר על העמידות והברק של התלתלים למשך 24 שעות. מחיר מומלץ: 155 ₪ תכולה: 150 מ"ל.
  • REFRESH ABSOLU ספריי – ספריי לריענון התלתלים ביום השני. מגדיר מחדש את התלתלים: תלתלים מוגדרים יותר ב-74%, מגן מפני לחות במשך 24 שעות, משפר את הצורה של התלתלים ואת הלחות, ומעניק פי 3 יותר ברק. מחיר מומלץ: 165 ₪ תכולה: 190 מ"ל.
  • טיפול ייחודי במספרה – טיפול מזין בלעדי לשימוש במספרות. ממלא את התלתלים בלחות ומגביר את הברק והקופצניות.

מוצרי קרסטס משווקים במספרות מורשות קרסטס בלבד
לרשימת המספרות המורשות www.kerastase.co.il
טלפון 1-800-301-666 ובדף הפייסבוק של קרסטס ישראל

סרום חדשני - ליפטאקטיב חומצה היאלורונית אפידרמיק פילר - VICHY

מותג הדרמו-קוסמטיקה VICHY מרחיב את סדרת הטיפוח LIFTACTIV ומשיק סרום חדשני ופורץ דרך: LIFTACTIV SUPREME EPIDERMIC FILLER (ליפטאקטיב חומצה היאלורונית אפידרמיק פילר), בעל פורמולה עוצמתית, עם ריכוז של 1.5% חומצה היאלורונית, המסייעת בתיקון הקמטוטים והקמטים והשבת הנפח לעור.

חומצה היאלורונית היא חומר המיוצר באופן טבעי על ידי הגוף ונמצאת בריכוזים גבוהים בעור. היא מעניקה נפח למבנה הפנים ושומרת על לחות העור. עם השנים כמות החומצה ההיאלורונית בעור פוחתת במידה ניכרת: היא מיוצרת פחות ובאיכות נמוכה יותר. נוסף על כך, האקספוזום (אקספוזום הינו מדד מדעי המציין את ההשפעה המצטברת של פגעי סביבה בנוסף לסגנון חיים, והתגובות הביולוגיות הקשורות אליהם) מאיץ את דלדול החומצה ההיאלורונית בעור. כאשר העור מאבד חומצה היאלורונית במהירות גבוה יותר מייצורה, מופיעים קמטים וקמטוטים.

הפורמולה הייחודית של סרום ליפטאקטיב חומצה היאלורונית אפידרמיק פילר, משלבת רכיבים פעילים: ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית, המסייעת במילוי של 100% מהחומצה אשר העור מאבד מידי יום*, ויטמין Cg הידוע בתכונותיו כנוגד חמצון יעיל במיוחד, ומים וולקניים ממעיינות וישי בצרפת, העשירים ב-15 מינרלים חיוניים ומחזקים את שכבת ההגנה הטבעית של העור.

הסרום החדשני מותאם גם לעור רגיש, בפיקוח דרמטולוגי, היפואלרגני, ללא בושם, ללא סיליקון.

מחיר מומלץ לצרכן: 229 ₪ (30 מ"ל) | להשיג בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, בסניפים נבחרים של רשתות פארם ובאתרי המכר השונים.

סרום חדשני של VICHY
צילום: יחצ וישי
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X