fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור והטיפוח – פברואר 2021

לוריאל פריז יוצא במבצע לקראת חג פורים על סדרת צבעי השיער - COLORISTA

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי לוריאל פריז, יוצא במבצע לקראת חג פורים על סדרת צבעי השיער- COLORISTA. במסגרת המבצע כל צבעי הסדרה רק ב 19.9 ₪ (במקום 34.9 ₪)

צבעי סדרת COLORISTA, הם איפור לשיער במרקם ג'ל בצבעים נועזים אשר לא נועדו לכיסוי, אלא צבע שיער המצהיר הצהרה עוצמתית של צבע. צבע שיער שובב כמו איפור שיכול להיות תוספת מושלמת לתחפושת!

הסדרה כוללת 15 צבעים נועזים של צבעי שיער, סופר אופנתיים, במרקם ג'ל, הנשטפים בחפיפה. 

הגוונים מחולקים ל-2 קטגוריות: 8 גוונים נועזים המתאימים לשיער חום ו-7 גוונים המתאימים לשיער בלונדיני. בין הגוונים האופנתיים: צבע פטל, נחושת, ורוד כהה, סגול כהה, סגול שזיף, כחול, ירוק, לילך, ורוד פודרה, אדום ועוד.   

המבצע בתוקף החל מ 18.02.21 ועד 03.03.21 | להשיג ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.

צבע השיער של לוריאל COLORISTA
צילום: יחצ לוריאל פריז

GENESIS - הסדרה הראשונה לטיפוח השיער של קרסטס עם הפעולה הכפולה נגד אובדן שיער

ג'נסיס - סדרת טיפוח וחיזוק השיער מבית קרסטס
צילום: יחצ קרסטס

כיום, בעיית השיער מספר 1 בקרב דור המילניאלס היא לא, כנהוג לחשוב, יובש או שיער פגום, אלא אובדן שיער. עם זאת, המוצרים המסורתיים המתמקדים באובדן שיער מייצגים כיום רק 8% מהשוק. כשנשים צעירות מחפשות פתרונות, הן מוצאות מוצרים רפואיים המיועדים בעיקר לגברים. אין בנמצא מוצרים נגד נפילת שיער המיועדים אך ורק להן, מוצרים המשלבים יופי עם יעילות. עד עכשיו. קרסטס נותן מענה ישיר לבעיה.

נשים צעירות חושקות במוצר המטפח ומשקם את השיער – מוצר עם מרקמים וניחוחות נעימים, יעיל נגד אובדן שיער. הן רוצות לפתור את הבעיה עם פתרון מתוחכם, הוליסטי, מגובה במדע. בקרסטס הקשיבו לחששותיהן ופיתחו פתרון מודרני לבעיה מודרנית.

מדוע השיער נושר?

קרסטס זיהו את שתי הסיבות מדוע נשים חוות אובדן שיער השורש נחלש מבפנים, וגורם לשערות לנשור, או שהשערה נשברת במרכז שלה, בעקבות גורמי לחץ חיצוניים והרגלי עיצוב השיער. שני התהליכים מפחיתים את מספר השערות ומחלישים את השיער באופן כללי.

  • אובדן שיער כתוצאה מהיחלשות השורש גורמים ביולוגיים כמו מתחים רגשיים פנימיים, שינויים הורמונליים, הרגלי תזונה, אורח חיים, וגורמים סביבתיים משפיעים על שורשי השיער. הפקעת שבזקיק השערה מתנתקת בהדרגה מהקרקפת והשיער נושר במקלחת, בעבודה או במכונית.
  • אובדן שיער כתוצאה משבירה גורמים חיצוניים וגורמי לחץ יומיומיים כגון עיצוב בחום וזיהום סביבתי עלולים לגרום להיחלשות סיב השערה. השערה נשברת במרכזה, דבר היוצר, באופן כללי, שיער דק וחלש יותר. עם השבירה, השיער עדיין צומח מהפקעת, אך חשיפה יומיומית לגורמים תוקפניים חיצוניים עלולה לגרום לדלקת גם בזקיק השערה.

מה גורם לאובדן שיער?

88% מהנשים חוות אובדן שיער, 40% מתחת לגיל 35.

  • השפעת החיים המאתגרים. מתחים ולחצים – גורמים כמו שינה לקויה, מצבי רוח משתנים, לחץ בעבודה או בחינות משפיעים על רגישות העור, ומותירים את הקרקפת חשופה למיקרו-דלקת.
  • שינויים הורמונליים – שינויים גנטיים יכולים לשנות את האיזון המטבולי של התאים, ולגרום לשינוי בתהליך הצמיחה המחודשת של השיער.
  • תזונה – תזונה מצומצמת או צריכה מוגזמת של ויטמינים ותוספי תזונה מסוימים עלולות לגרום לנשירת שיער.
  • מכשירים לעיצוב השיער – עיצוב השיער בחום גורם ליובש ומחליש את סיב השערה, דבר המוביל לקצב שבירה מוגבר הגורם לשיער להפוך לדק ולנשור.
  • זיהום סביבתי ומזג אוויר – גורמים חיצוניים עונתיים וסביבתיים כגון זיהום, רוח וקרני UV עלולים לשנות את מחזור צמיחת השיער.

GENESIS – הסדרה הראשונה לטיפוח השיער של קרסטס עם הפעולה הכפולה נגד אובדן שיער כתוצאה משבירה

סדרת ג'נסיס מציעה פתרון מהפכני לאובדן שיער שמקורו בשבירה מבלי להתפשר על החושניות של שגרה מפנקת לטיפוח השיער. הסדרה החדשה מבית קרסטס מציבה מרכיבים רבי-עוצמה בפורמולה יוקרתית המסייעת בהפחתת אובדן שיער ומתמקדת בשני גורמים – שבירה ושורש מוחלש. עם תובנות של מעצבי שיער, תזונאים ורופאי עור, המותג משיק טיפול מתקדם במספרה ובבית בכדי לסייע בחיזוק סיב השיערה והפחתת אובדן שיער כתוצאה משבירה. 

הסדרה החדשנית מכילה פורמולה של מרכיבים המעוררים תגובה מהירה, תרכובת אולטימטיבית לחיזוק שורשי השיער וכן מתעלת את הסגולות של מרכיבים רבי-עוצמה, המחזקים את סיב השיערה, בתוך פורמולה המעודדת שיער בריא ויפה.  מוצרי השיער מכילים תאי בסיס של פרח אדלווייס –  המעניקים לשיער לחות ומגנים עליו גם מהתנאים קיצוניים, מונעים נזק לסיבי השיער ומפחיתים שבירה. כמו כן מכילים מרכיבים של שורש ג'ינג'ר – הממריץ את מחזור הדם, יוצר שיער בריא ושומר על קרקפת בריאה. 
הסדרה מכילה את אמינקסיל 1.5% – המולקולה, שבמקור פותחה נגד יתר לחץ דם, נמצאה גם כמעכבת אנזים המעורב ביצירת קישורים צולבים הדוקים בקולגן במעטפת העור הפריפוליקולרית – סימן היכר לאובדן שיער. אמינקסיל הפכה למולקולה הראשונה המקובלת במוצרים קוסמטיים נגד אובדן שיער. מרכיב מרכזי בסדרת ג'נסיס, היא שומרת על תזונה בריאה עמוק בקרקפת, מבטיחה פקעת פעילה וחזקה, ומפחיתה את נפילת השיער מהשורש.

סדרת הטיפוח לשיער ג'נסיס כוללת: 

  • אמבט חפיפה (שמפו) – בן הידרה פורטיפנט: לשיער דק, עדין ושברירי, הנוטה לשומניות. מנקה את השיער בעדינות ומסלק שאריות סבום (שומן) מהקרקפת. מונע הצטברות שומנית על הקרקפת, מעצים ומחזק את סיבי השיער ומסייע במניעת שבירת שיער.
    מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪ תכולה: 250 מ"ל.
  • אמבט חפיפה (שמפו) – בן נוטרי פורטיפנט: יבש, חלש, הנוטה לשבירה. מנקה את השיער בעדינות, מעניק לחות אינטנסיבית, מעצים ומחזק את סיבי השיער ומסייע במניעת שבירת השיער.
    מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪ , תכולה: 250 מ"ל.
  • מרכך – טיפול לשיער דק – מתאים לשיער עדין, חלש, הנוטה לשבירה. מעניק חיזוק מידי, רכות אינטנסיבית, לחות והזנה – מבלי להכביד על השיער, למראה שיער אחיד, יפהפה וזוהר. מסייע בהתרת קשרים ומקל על סירוק השיער.
    מחיר מומלץ לצרכן: 155 ₪ , תכולה: 200 מ"ל.
  • מסכה אינטנסיבית – מסכה מחזקת המעניקה הזנה לשיערך ופעולה עוצמתית למניעת שבירה. מסייעת בהפחתת אובדן שיער שמקורו בשבירה. מעניקה חיזוק מידי, רכות אינטנסיבית, לחות והזנה, למראה שיער אחיד, מלא רכות וברק. מסייעת בהתרת קשרים ומקלה על סירוק השיער.
    מחיר מומלץ לצרכן: 179 ₪ תכולה: 200 מ"ל | מחיר מומלץ לצרכן: 299 ש"ח, תכולה 500 מ"ל.
  • דיפנס תרמיק – תחליב לחיזוק סיב השערה והגנה מחום, מסייע בהפחתת אובדן שיער שמקורו בשבירה.  מעניק לשיערך הגנה מפני שבירה, הזנה אופטימלית ללא פריז (קרזול) וללא הכבדה על השיער. מסייע בהתרת קשרים וסירוק השיער, ומותיר את שיערך בעל ברק מסחרר ומגע משי. מעניק הגנה מפני חום של עד 200 מעלות צלזיוס.
    מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪ , תכולה: 150 מ"ל.
  • סרום קרקפת מחזק – סרום קרקפת לחיזוק סיב השערה והפחתת אובדן שיער שמקורו בשבירה. מתאים לשיער חלש ושברירי. מתאים לשימוש יום-יומי. ללא שטיפה. הסרום מחזק ומשפר את העמידות הטבעית של סיב השערה ומעניק לשיערך הגנה מפני שבירה. סיבי השיער חזקים יותר והיופי של שיערך מועצם.
    מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪ , תכולה: 90 מ"ל.
  • אמפולות טיפוליות מחזקות לקרקפת – טיפול מרוכז אשר מחזק ומשפר במיידיות את העמידות הטבעית של סיב השערה ומעניק לשיערך הגנה מפני שבירה. ריכוז ייחודי של מרכיבים ייעודיים משמש כזריקת דחף של מרכיבים פעילים טהורים הפועלים באופן אינטנסיבי להפחתת הידללות השיער, ומספקים את הסביבה האופטימלית לצמיחה עתידית.
    מחיר מומלץ לצרכן: 179 ₪ , תכולה: 10X6 מ"ל.

מוצרי קרסטס משווקים במספרות מורשות קרסטס בלבד – לרשימת המספרות המורשות www.kerastase.co.il, טלפון 1-800-301-666

סרווה משיק לחורף 2021: קרם ידיים משקם - המיועד לידיים יבשות ומחוספסות במיוחד

קרם ידיים משקם של סרווה
צילום: יח"צ סרווה

מותג הדרמו קוסמטיקה CeraVe , סרווה משיק לחורף 2021: קרם ידיים משקם – המיועד  לידיים יבשות ומחוספסות במיוחד. מקל על היובש ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. מכיל 3 סרמידים חיוניים וחומצה היאלורונית. אינו משאיר תחושה שמנונית. היפואלרגני. ללא בישום. ללא פראבן. פותח עם דרמטולוגים. 

קרם הידיים של סרווה פותח במיוחד לטיפול בידיים מחוספסות ויבשות במיוחד ומכיל 3 סרמידים החיוניים לעור, מוחדרים לעור דרך מערכת הולכה חדשנית – טכנולוגיית MVE של CeraVe. טכנולוגיה זו מסייעת בהחדרת הסרמידים החיוניים אל העור ומעניקה לחות לאורך כל היום מבלי להותיר תחושה שמנונית. 

סרמידים, אשר מצויים באופן טבעי בעור,  פועלים בכדי לסייע לשמור על שלמות שכבת ההגנה הטבעית של העור ע"י יצירת שכבת מגן אשר מפחיתה את אובדן הלחות, ומגינה מפני נזקים הנגרמים מזיהום סביבתי ומגורמים תוקפניים סביבתיים אחרים. הגיל והחשיפה לגורמי גירוי סביבתיים, עשויים להוריד את רמת הסרמידים בעור ולכן השימוש במוצרים הכוללים סרמידים, מסייעים לשקם ולחזק את המחסום העורי. כמו כן, ישנם מחקרים המצביעים על קשר בין רמות סרמידים נמוכות יותר למחלות דרמטולוגיות. 

טכנולוגיית ה- MVE הייחודית (פטנט רשום) משחררת את הסרמידים לעור שכבה אחר שכבה לאורך זמן ובכך הפורמולה ממשיכה להזין את העור בלחות שעות ארוכות לאחר המריחה. יתרונות אלו יחד עם שמירה על מרקם נעים, קליל ואלגנטי מקנים לCeraVe  את האיכות והיעילות שלו.

מחיר מומלץ לצרכן: 44.90 ₪ (100 מ"ל) | להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתות הפארם, בקופות החולים מכבי ומאוחדת ובאתרי המכר השונים

סיקה פילר - ערכה משקמת לטיפול ממוקד בכל סוגי הקמטים מבית ליראק פריז

מותג הפרימיום ליראק פריז משיק ערכה משקמת לטיפול ממוקד בכל סוגי הקמטים: סיקה פילר.  הערכה הטיפולית  החדשנית  פותחה במעבדות ליראק פריז  והיא כוללת אמפולות סרום מהפכניות  וקרם  משקם (לעור רגיל עד מעורב או  קרם משקדם לעור רגיש עד יבש) המבטיחים  תוך 30 יום  טשטוש מראה הקמטים, הענקת נפח ועור פנים חלק וזוהר. 

מוצרי סדרת סיקה פילר כוללת שלושה רכיבים עיקריים אשר הופכים אותה למהפכנית ומובילה בתחומה:  צמח שבטבט – המסייע לשיקום האפידרמיס ולטיפול עמוק בשכבות הדרמיס, בקוצ'יול – התחליף הטבעי לרטינול, נגזרת רטינול צמחית שמגיעה ממקור טבעי וממריץ יצירת קולגן ב-147 אחוזים ו-3 סוגי חומצות היאלרוניות לשיקום שכבות העור, העליונות והעמוקות ביותר.

הסדרה מבוססת על רפואה גנרטיבית וטכניקות של השתלת תאי עור וחידוש תאי עור, נטול תופעות לוואי ואף תורם להרגעת העור, התחדשות וויצירת מרקם חלק ונטול קמטים. סדרת הסיקה פילר נבחנה ונבדקה לעומק על מנת להבטיח תוצאות מקסימליות ויעילות קלינית מוכחת.  
לתוצאות מרביות, מומלץ שימוש בערכת הסיקה פילר לאורך 30 יום כולל טפטוף 0.5 מ"ל אמפולה על קמטי הפנים המיועד בוקר וערב ולאחר ספיגה, מריחה של קרם או הג'ל סיקה פילר בוקר וערב. 

מחיר לצרכן: 680 ₪ לערכה הכוללת אמפולת סרום (30 מ"ל) וקרם או ג'ל משקם (40 מ"ל) | להשיג אצל נבחרת המומחים של ליראק

סיקה פילר - ערכה משקמת לטיפול בקמטים מבית ליראק פריז
צילום: יחצ ליראק פריז
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X