fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – אוגוסט 2021

ויטמינצ'יק פרי: מחיות פרי באריזת פאוץ' לילדים - אסם נסטלה

אין הורה שלא מכיר את הפאוצ'ים האלה. אצלנו בבית קוראים להם "סקוויז" או "טרופית". אל תשאלו אותי למה טרופית, אבל פעם כשהילדים היו קטנים ככה הם היו קוראים להם ומאז השם הזה נדבק ונשאר. 

הילדים שלי מאוד אוהבים פאוצ'ים/סקוויזים וכמעט בכל פעם כשאנחנו בסופר או בחנות טבע/תבלינים – הם רואים אותם במארזים ו/או בודדים ומבקשים לקנות. הם אוהבים לשתות אותם לארוחת בוקר ולפעמים כ"קינוח" אחרי ארוחת הערב.
דרך אגב, אצלי הם לא משמשים כתחליף לפירות כי הילדים שלי מחסלים פירות (וגם ירקות), אבל כשבא להם משהו מתוק הם מבקשים את זה וזה עדיף על פני כל ממתק ו/או חטיף.

גם ויטמינצ'יק מככב אצלנו בבית והילדים (וגם אנחנו) מתפנקים מדי פעם כי אין אצלנו שתיה מוגזת ו/או מיצים למניהם. 

עכשיו אסם-נסטלה והמותג ויטמינציק הוציאו פאוצ'ים בטעמים נפלאים, וכשהשליח הגיע עם מארז התנסות הם היו בעננים וישר ביקשו לקנות עוד.
הם מגיעים באריזת 110 גרם והם ללא חומרי טעם וריח, חומרים משמרים ומכילים סוכר מהפרי בלבד. יש מספר טעמים: בננה תפוח; אגס תפוח ופירות יער; תפוח בננה ותות (הכי אהוב על הבת); תפוח בננה ופירות יער; אגס תפוח ובננה (האהוב על הגדול); סלט פירות.

כאמור, הילדים עכשיו מבקשים את "הטרופיות" של ויטמינצ'יק בלבד והאמת, אחרי שטעמתי אחד בעצמי אני יכולה להבין למה. מומלץ בחום (או בקור…כי זה יותר נחמד כשזה יוצא קריר ומרענן מהמקרר).

כשרות: חתם סופר פתח תקווה | להשיג בכל רשתות השיווק והפארם

מוצרים חדשים מבית אחוה

עוגת הדבש האגדית חוזרת וכמו כל שנה - ב-5 ₪

כל שנה, לקראת ראש השנה, חברת אחוה מוציאה מחדש את עוגת הדבש הנפלאה שלה. 

על עוגת הדבש כתבתי כבר כמה וכמה פעמים בעבר ולכן לא ארחיב יתר על המידה. אני רק יכולה להגיד לכן שהיא עוגה ביתית במלוא מובן המילה ואחת העוגות הכי טעימות ועסיסיות שתטעמו במחיר הכי מגוחך בשוק – רק 5 ₪.

מחיר: 5 ₪ (400 גרם) | כשרות: כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים | להשיג בכל רשתות השיווק (למעט רמי לוי)

ממרח חדש לכריכים ולאפייה: ממרח בטעם שוקולד

את ממרחי הטחינה בטעמים של אחוה גם לא צריך להציג. הם מככבים במדור זה כבר כמה שנים וגם בכריכים של הילדים ושלי 🤤.

עכשיו חברת אחוה הוציאה ממרח חדש – ממרח בטעם שוקולד. הממרח החדש במרקם קטיפתי, נפלא לשימוש במריחה על לחם/פיתה/לחמניה וגם נהדר לשימוש באפיה כמו בעוגות שמרים. הוא גם טבעוני.

הילדים היו סקפטים כי הם דיי מכורים לממרח שוקולד שיש לנו בבית, אבל הסכימו לנסות בכל מקרה. נרשמה התלהבות רבה ואפילו למחרת התעוררו בבוקר וביקשו שוב לחמניה עם השוקולד החדש. אני גם השתמשתי בו בעוגת שמרים והיא יצאה מעולה. 

מחיר: 6.90 – 8.90 ₪ (400 גרם) | כשרות: כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים | להשיג בכל רשתות השיווק (למעט רמי לוי)

עוגת דבש וממרח טחינה עם שוקולד של אחוה

"מעדני יחיעם" משיקה סדרת נקניקיות עוף במתכון משופר

הנקניקיות של יחיעם הם ללא ספק האהובות על בני הבית. כשאני אומרת בני הבית.

יחיעם הוציאו סדרת נקניקיות עוף במתכון משופר ושמחנו מאוד להתנסות. עד כמה שמחנו? הגיעו אלינו חברים והכנו ארוחת צהריים שבהן כיכבו הנקניקיות. מרוב שהן כיכבו והייתה התלהבות בקרב הילדים שאכלו – לא הספקתי לצלם את האריזה ולכן אני מביאה לכן כאן תמונות יח"צ 🤭 .

הנקניקיות החדשות משווקות במספר אריזות: 400 גרם, 1.5 קילו ונקניקיות ביס המגיעות באריזת 380 גרם. הן ללא גלוטן, סוכרים וללא תוספת מונוסודיום גלוטומט ומכילות 12% חלבון.

הטעם שלהן נהדר. אני מאוד אהבתי אבל חשבתי שהן מלוחות טיפה. החברים לא הרגישו זאת והילדים אכלו את הנקניקיות עם קטשופ וטרפו. 

מחיר: כ-11.90 ₪ לאריזת נקניקיות ביס 380 גרם ונקניקיות עוף 400 גרם; כ-26.90 ₪ לאריזת 1.5 ק"ג | כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

צילום: Sell360pro

סדרת פסטה פרמיום טרייה של פסטה ריקו

אם יש משהו שהולך אצלנו הרבה זה ללא ספק פסטה. בכל צורה אפשרית. תמיד תמצאו במזווה פסטה יבשה בצורות שונות ודפי לזניה חובה.

רביולי זה משהו שאנחנו מאוד אוהבים אבל אוכלים בעיקר במסעדות כי בבית אין לנו כוח להכין מאפס, והרביוליים השונים שקונים במקררים בסופר – פחות עושים לנו את זה. לפחות עד לפני שבועיים שקיבלנו להתנסות במוצרי הרביולי של פסטה ריקו.
מדובר בפסטה טריה, מחיטת דורום המיוצרת בשיטה איטלקית, שניתן לאחסן במקרר (על גבי האריזה כתוב שגם ניתן להקפיא אבל מעולם לא ניסיתי), ולבשל בעת הצורך. הרביולי מגיע במספר טעמים: גבינות, בטטה, תרד וריקוטה ופלין פטריות פורטבלו וריקוטה בטעם כמהין. מבשלים במים רותחים כ-5 דקות, מוסיפים רוטב שאוהבים וזהו – להגשה.
 
הפסטה סופר טעימה וטריה. הרגשתי שאני במסעדה ושהבצק יצא ישר ממכונת הפסטה. לא היו טעמי לוואי, היא לא התבשלה יתר על המידה והכל היה עשוי בול במידה. הילדים, שלרוב לא נוגעים ברביולי חיסלו מנה (של הרביולי גבינות) וחברה שהתארחה אצלנו אף ביקשה לקחת את השאריות שנשארו בסיר הביתה. ללא ספק תהיה קניה חוזרת 🙂
 
דרך אגב, בעמוד האינסטגרם שלהם ראיתי שיש להם רטבים. מקווה שיצא לי למצוא אותם בסופר בקרוב ולהתנסות בהם כי אם הפסטה שלהם כזאת טעימה, אני בטוחה שכך גם הרוטב.
 
מחיר: כ- 24 ₪ – 27 ₪ (לאריזת 330 גרם) | כשרות: מהדרין רבנות בית דגן ובד"צ בית יוסף | להשיג ברשתות השיווק המובחרות (במקררים)
רביולי של פסטה ריקו
לצערי אין לי תמונה של ה"אחרי" מרוב שזה חוסל מהר

סילאן טבעי 100% תמרים - מאסטר שף

המותג הקולינארי מאסטר שף נכנס לקטגוריית הסילאן ומשיק סילאן טבעי ב-3 אריזות:  בקבוק לחיץ המכיל  470 גרם, בקבוק לחיץ המכיל 680 גרם וצנצנת 700 גרם.

מוצאו של הסילאן הוא במדינות המזרח התיכון, וכך גם הסילאן של מאסטר שף שמיוצר בדובאי.

הסילאן של מאסטר שף מכיל 100% תמרים איכותיים, ללא תוספת סוכר.
התמרים עוברים בישול בטמפרטורה של 80-85 מעלות צלזיוס למשך שעה, סינון ואידוי בלבד כך שהערכים התזונתיים הגבוהים של התמרים, העשירים במיוחד בנוגדני חמצון, מינרלים,  אשלגן, מגנזיום, ויטמין B, וסיבים תזונתיים נשמרים. 

הסילאן הוא חומר גלם מרכזי במטבח, המשתלב באופן טבעי במתכונים רבים, מתוקים ומלוחים כאחד, ומשדרג כל ארוחה – החל ממוקפצים, עוף בתנור, תבשילי בשר,  סלטים, עוגות ואפילו יכול לשדרג כריכים עם טחינה, גבינה ועוד או לשמש כממרח בפני עצמו.

מחיר מוערך לצרכן: בקבוק 470 גרם –  15.90 ₪, בקבוק 680 גרם – 19.90 ₪, צנצנת 700 גרם –   21.90 ₪ | כשרות: בד"צ בית יוסף | להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק ברחבי הארץ 

סילאן טבעי - מאסטר שף
צילום: יח"צ

תבניות אפיה מתקפלות - קוקי

אביזרי המטבח הם חלק בלתי נפרד מחוויית האפייה/בישול והאירוח של הבית. בשנה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במציאת פתרונות אחסון חכמים למטבח, בעיקר כי חשוב לנו שיהיה מסודר, נקי, אסתטי, קל ונוח.

מותג עזרי המזון קוקי משיק לראשונה בארץ, מוצר חדש וייחודי, שיפתור את בעיית אחסון התבניות אפייה/ בישול, שתופסות לא מעט מקום בארונות המטבח- מדובר על מארז של 5 תבניות אפייה אינגליש, חד פעמיות, צבעוניות, המגיעות מקופלות באריזה המיועדת לחסכון במקום אחסון.

המוצר מגיע בצבעים פסטליים אופנתיים כמו: טורקיז, ורוד וצבעוני. מתאים לאפייה, חימום והקפאה, עשוי מחומרים טבעיים, עמיד בפני נוזלים ואינו נקרע בקלות.

לפני השימוש יש ליישר את הדפנות בקלות ואז ניתן לשפוך את המלית לתבנית ולהתחיל באפייה.

מחיר מוערך לצרכן: 10.90 ₪ | כשרות: בד"צ העדה החרדית | להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק

תבניות אפיה מתקפלות של קוקי
צילום: יח"צ

מעדנות מחזירה את פיצה מקפיצה חוזרת למדפים

טוב, זה להיט והאמת אני מתה כבר לטעום את זה: חברת מעדנות מפתיעה בענק ומחזירה למדפים את הפיצה הנוסטלגית והאהובה – פיצה מקפיצה, לאחר שני עשורים בהם נעדרה מהמקפיא.  אני עד היום זוכרת את הטעם שלה, ההתלהבות שההורים היו מכינים לי ואת אוסף בובות הזרבובים שהיו לי בזכות הפיצה 🤭.

פיצה מקפיצה היא ללא ספק אייקון. היא הושקה בשנות ה-80 המוקדמות ובתכלס נועדה לתת פתרון נוח ומהיר לארוחה, כך  שאפילו ילדים ובני נוער יכולים להכין אותה בקלות.
הילדים שגדלו על פיצה מקפיצה (כמוני) הם היום הורים וההשקה מאפשרת להם להתרפק על הנוסטלגיה ולחוות יחד עם ילדיהם את טעמי הילדות עליהם גדלו.

מעדנות החליטה להרים את הכפפה ולהחזיר את פיצה מקפיצה במהדורה מוגבלת למדפים עקב ביקוש הצרכנים והשיח הבלתי פוסק ברשתות החברתיות.
לדברי מנכ"ל חטיבת המזון אלי בן לולו "הקורונה גרמה לנו לרצות לחזור לטוב והמוכר, קצת אסקפיזם מהשגרה שלנו, נוסטלגיה במיטבה לתקופה שחלפה. עבור צרכנים רבים פיצה מקפיצה של מעדנות היא הבית והזיכרון הטוב שלהם מהילדות. בשבילם החלטנו להחזירה. רק שהפעם עם ערכים טובים יותר ו-100% גבינה איכותית.

פיצה מקפיצה תשווק באריזה מחודשת ונוחה לפתיחה המכילה שש יחידות (80 גרם ליחידה) של פיצות אישיות עם 100% גבינה וללא מדבקות אדומות. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

פיצה מקפיצה של מעדנות
צילום: יח"צ

"חקלאי גרנות" תשווק פיטאיה לרשתות המזון ולשווקים הסיטונאים

חקלאי גרנות", חברת השיווק, מכירה והפצה של פירות וירקות לרשתות המזון, הנמצאת בבעלותם של החקלאים מהקיבוצים והמושבים החברים בתאגיד גרנות, תשווק גם השנה את פרי הפיטאיה לרשתות המזון ולשווקים הסיטונאים הפועלים בישראל. החברה תשווק שני זנים של פיטאיה, וונוס ואפולו, והם יצטרפו לסל הפירות והירקות של חקלאי גרנות הכולל אבוקדו, פירות הדר, בננות, משמשים, שזיפים, אפרסקים, נקטרינות, גזר, בצל ועוד. 

הפיטאיה, הנקראת גם פרי הדרקון, היא קקטוס חסר קוצים הצומח לגובה של עד ששה מטרים. קליפת הפרי אדומה, ורודה-סגולה או צהובה, וממנה מסתעפים עלעלים המזכירים ארטישוק. תוכן הפרי עסיסי, בצבע לבן או סגלגל, והוא משופע בזרעים קטנים ושחורים. הפרי מכיל ויטמין C, סיבים תזונתיים ונוגדי חימצון רבים. הפרי מתוק, מעט חמצמץ, בעל צבע סמוק כשל סלק, ומכיל מיץ רב. בישראל מגדלים 3 זני פיטאיה במישור החוף, בנגב ובערבה. 

לדברי תמיר בושניצקי, מנכ"ל "חקלאי גרנות", "לאחר הצלחה בעונות הקודמות, אנו שמחים לחזור ולשווק את הפיטאיה הגדלה בקיבוץ מעברות. הצרכן הישראלי למד להכיר ולאהוב את הפיטאיה והיא מאומצת בחום כחלק מסל הפירות העונתי" 

את הפיטאיה ניתן להשיג בין החודשים ספטמבר-ינואר בשווקים וברשתות המזון ברחבי הארץ.

פיטאיה אדומה של חקלאי גרנות
צילום: פיני לוי

תחקיר קבע: טחינה אורגנית של חברת "אחוה" נקייה כליל מחומרי הדברה והיא הטחינה הנמכרת ביותר המומלצת לשימוש

מכירות הטחינה הגולמית בישראל שוברות שיאים. טחינה אורגנית הנה טחינה המיוצרת משומשום אורגני ואמורה להיות נקייה לגמרי מחומרי הדברה ומזיקים. בתחקיר שערכה "תוכנית חיסכון" של חברת החדשות (קשת 12), נבדקו טחינות אורגניות של 9 מותגים שונים, במטרה לבדוק באיזה מהן מצויים חומרי הדברה בניגוד לתקנים ולחוק. ב-3 טחינות נמצאו חומרים מזיקים, בהן טחינות של מותג שופרסל ושל מותג רמי לוי. טחינה אחוה, כך על פי התחקיר, נמצאה נקייה מחומרי הדברה והיא בטוחה לשימוש. 

מפעל הטחינה של חברת "אחוה" מייצר כ- 4 טון טחינה גולמית מידי שעה והיא נחשבת ליצרנית הטחינה הגדולה בעולם. לפי נתוני סטורנקסט, טחינה אחוה הנה הטחינה הנמכרת ביותר בישראל עם נתח שוק כספי של כ-35%. החברה, בבעלות התעשיין ואיש העסקים יעקב מלאך, מעסיקה 235 עובדים ומחזור מכירותיה נאמד בכ-210 מיליון שקלים בשנה. 

לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת אחוה, "אנו מקפידים על רכישת שומשום אורגני איכותי העומד בתקנים המחמירים של ארגוני הפיקוח האורגני העולמי. חזון המפעל הוא לייצר מוצרי מזון איכותיים במחיר שווה לכל נפש ואנו מקיימים הבטחה זו כבר למעלה מ – 90 שנה". 

מחיר מומלץ לצרכן: 11 – 13 ₪ (אריזת 500 גרם ) | כשרות:כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים | להשיג בכל רשתות השיווק למעט רשת רמי לוי שיווק השקמה. 

טחינה אורגנית רגילה ומלאה חברת אחוה
צילום: יעל האן

חליטת רימונים מפירות אמיתיים - ללא קפאין וללא סוכר - פומפדור

לקראת ראש השנה וחגי תשרי משיק מותג התה והחליטות הבינלאומי פומפדור סדרת חליטות חדשה בטעמי פירות- World of fruits שהראשונה מבניהן-חליטת רימונים.

החליטה בטעם רימון, עשויה מפירות אמיתיים, עשירה בטעמים  ומלאה ביתרונות בריאותיים. החליטה ללא קפאין וללא תוספת סוכר .

ההכנה קלילה: להכניס שקיק למים רותחים, להמתין  5-8 דקות, לערבב קלות וליהנות ממשקה נפלא וחגיגי עם מתקתקות אשר מגיעה הישר מהפירות!.

הסדרה עתידה להשיק  3 טעמים נוספים:  אוכמניות, אפרסק ולימון.

מחיר מומלץ לצרכן: 14.90 ₪ (45 גרם | 20 שקיקים, 2.5 גרם פר שקיק) | כשרות: בהשגחת בד"צ חוג חתם סופר בני ברק באישור רבנות הראשית לישראל | להשיג בכל רשתות המזון והשיווק והחנויות המובחרות.

תה רימונים - פומפדור
צילום: יחצ פומפדור

לקטי ירקות מוכנים לסלטים ובישולים - המושבניק

חודש תשרי מיד כאן ואיתו החגים. כמו בכל שנה המלאכה מרובה וגדושה בהכנת מאכלים לארוחות החג. על מנת לחסוך בעבודה ולהקל בעשיית המנות החגיגיות, "מושבניק " פותרים את הבעיה עם משלוח של לקטי ירקות חתוכים ומוכנים לסלטים ובישולים – הישר מהמושב 

תהליך הבישול יכול לא פעם להפוך לארוך ומייגע כשהוא כולל בתוכו את העבודה הסיזיפית של בחירת הירקות בסופר, השטיפה והחיתוך של הירקות ועשבי התיבול לקראת הכנת המנה. במיוחד לקראת החג אתר "מושבניק" המתמחה בשיווק ישיר של ירקות ופירות מן החקלאי לצרכן משיק קולקציית לקטים מוכנים עם מגוון ירקות טריים אשר מגיעים במשלוח ישירות עד הבית אל הסיר, התנור או קערת הסלט – כל מה שנותר זה לתבל ולהגיש.

בשונה מרשתות השיווק בהן לא ניתן לדעת כמה זמן עמדו הירקות על המדף, אתר "מושבניק" קולף, חותך וקוצץ את הפירות והירקות מיד לאחר ההזמנה. בין מגוון הלקטים ניתן למצוא מגוון לקטי ירקות החל מטאבולה עם גרגירי רימון, כרוב לבן ועשבי תיבול, עגבניות שרי פיקנטי ועוד ,לקטי ירקות לתבשילי דגים, לקטים למרקים שונים, ירקות שורש לתנור, לאנטי פסטי, למוקפץ, לחמין, ירקות טריים מגורדים, ירקות לחמוצים ולסלטים ועוד.

"מבחינת המחיר מדובר על פתרון יעיל יותר של קניית מצרכים, עם מנות מדויקות וללא זריקה עודפת. קילו בודד של כל מרכיב בלקט יעלה לרוב יותר מלקט מוכן לבישול", מרחיב רון יהודה שטרית מנהל השיווק של אתר 'מושבניק', "מעבר לכך קיים פן בריאותי למהלך שלהערכתנו יעודד ישראלים לשלב יותר ירקות בכל ארוחה".

מחיר: 9.90 – 22.90 ₪ | להזמין באתר www.moshavnik.co.il (ההזמנות מתקבלות באתר עד 10:00)

מארז שמפניה יוקרתי - פומרי ברוט רויאל

הסקוטית מבית ישרקו המייבאת ומשווקת מוצרי מזון, מהמובילים בעולם, משיק לקראת חגי תשרי מארז שמפניה יוקרתי – פומרי ברוט רויאל מאזור שמפיין שבצרפת. המארז בצבע כחול עם הדפס בזהב ובתוכו 2 גביעי שמפניה, ומתאים גם כמתנה לחג. בהכשר הרבנות – בית דין פריז והרבנות הראשית. פומרי ברוט רויאל , עשוי מזני הענבים: 50% שרדונה עם 50% פינו נואר, ממיטב שנות הבציר והחלקות הטובות ביותר במחוז שמפיין. פומרי ברוט רויאל הכשרה, מייצגת ומבטאת היטב את העידון והאלגנטיות, תו האיכות והסגנון של פומרי. על מנת להשיג את העידון המרבי, הענבים נבחרים וממוינים בקפידה כבר במעמד הבציר. עובדה זו מאפשרת, ברגע שתהליך ייצור היין מסתיים, להתרכז באופן בלעדי וממוקד ביצירת הבלנד. כל שלבי הייצור נעשים תחת השגחה של נציגי הרבנות. הבלנד הוא שלב קריטי מאוד בייצור שמפניה בכלל ובהרכבת הברוט רויאל הכשרה בפרט. זהו השלב שמבטא את הסגנון של היין. כל שלבי הייצור נעשים תחת השגחה של נציגי הרבנות ובתיאום מלא עם צוות הייננים של פומרי. לשמפניה צבע צהוב בהיר ובוהק, ביעבוע עקבי, ברור ומסודר. באף, רעננות ועדינות של שרדונה, משולבים ומאוזנים על ידי ארומות פרחוניות ונגיעות הדרים של הפינו נואר. בפה, קסם ועדינות, אורך ומורכבות – בדיוק כפי שניתן לצפות משמפניה ברמה שכזו. מתאימה לליווי מנות פתיחה וארוחות מעודנות. מחיר: 199.90 ₪ , טמפרטורת שתיה מומלצת: 8 מעלות | להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות ובמסעדות וברים נבחרים
צילום: יח"צ
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X