fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – אפריל 2022

חברת "אחוה" משיקה טחינה גולמית בבקבוק לחיץ

אני אוכל טחינה כמעט כל יום. במשרד אנחנו מכינים סלט גדול ואיתו טחינה. 
חלק מהחברה' מעדיפים את הטחינה בצורה גולמית וחלק ממש עובדים על הטחינה עם מים קרים, פטרוזיליה ועוד. אני מודה שאני מהאלה שמעדיפים את הטחינה מושקעת.

קיבלתי להתנסות את הטחינה החדשה של "אחוה" – טחינה גולמית בבקבוק לחיץ. הנחתי אותו על השולחן בפינת אוכל ותכננתי לנסות אותה אבל בין הנקיונות לפסח לחופש של הילדים – זה לא קרה. ואז הגיעה אלי חברה וראתה את הבקבוק. היא מהאלה שאוהבות את הטחינה במצב הגולמי ואמרה שהיא חייבת לנסות. אמרתי לה שלפחות נחתוך סלט או סתם ככה ירקות שיהיה תירוץ אמיתי לנסות. 
תקשיבו – טחינה גולמית זה להיט !

נתחיל מהקלות – הבקבוק לחיץ. לוחצים, יוצאת כמות רצויה ומפסיקים. אין טחינה שנשפכת מהצד ומלכלכת. שנית, בצד של הבקבוק יש שנתות ואזור שקוף וככה רואים כמה טחינה נשארה ומתי צריך לקנות עוד. זה באמת גאוני. 
נמשיך עם העניין הבריאותי – טחינה משומשום טהור, 100% טבעי. עשירה סידן, ברזל, חומצות שומן חיוניות ועוד. 
ונסיים עם הטעם – לא מר מדי, לא מלוח מדי. פשוט עדין ומושלם. מצאתי את עצמי "מנגבת" מלפפון בטחינה וזה היה פצצה. מאז, הכנתי כמה פעמים סלט בבית ופשוט זילפתי מעל את הטחינה, ככה, כמו שהיא וזה היה מושלם.

מחיר: כ- 8.90 – 9.90 ₪ (350 גרם) | כשרות: כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות המזון, המכולות וחנויות הנוחות ברחבי הארץ (למעט שופרסל ורמי לוי)

טחינה גולמית בבקבוק לחיץ - אחוה

Scrub Daddy סוף סוף בארץ

אני לא אוהבת לנקות. אני מאוד אוהבת לסדר, לשטוף כלים ולעשות כביסה. אבל לא לנקות.

מודה שיש מוצרי ניקיון שעושים לי את זה וכשאני רואה את ההתלהבות אני גם רצה לקנות, אבל אח"כ משאירה אותם למנקה כי אני באמת באמת לא אוהבת לנקות. 

אני עוקבת אחרי חברות שגרות בארה"ב ויצא כמה פעמים שהן העלו סטורי עם ספוג חמוד עם סמיילי ולא הבנתי ממש ממה ההתלהבות. כולה ספוג. פתאום ראיתי את הספוג הזה בארץ ויותר ויותר אושיות רשת משתמשות בו. הן דיברו על זה שהוא רך/קשה במצבים שונים ומודה – הסתקרנתי.

קיבלתי להתנסות את המוצר ועכשיו תרשו לי לעשות קופי-פייסט מתוך מה ששלחו לי כי בתכלס – זה מסביר הכי טוב מה הקטע של הספוגים המדהימים האלה:

הספוגים המחייכים של Scrub Daddy, הנחשב למותג הניקיון האהוב ביותר באמריקה, נחשבים לספוגים מהפכניים, רב שימושיים ואיכותיים. הספוגים מתאימים לניקוי משטחים שונים ובהסרת לכלוך קשה מכלים, סירים חרוכים, כיורים, חדרי אמבט, גרילים ועוד. הספוגים אינם סופחים ריחות וכתמים, לא מתפוררים וניתן לנקות בעזרתם גם משטחים חרוכים ללא תוספת של חומר ניקוי. בצורתו הקשיחה מנקה הספוג ביעילות כל משטח ואינו מותיר שריטות. במים פושרים הוא מתרכך ומתאים לכל צורה של כלי וכוס. ספוג הניקוי הייחודי צבעוני וחייכני, נוח לאחיזה ולשימוש ונשאר נקי ועמיד לאורך כ- 3 חודשים. צבעוניות הספוגים מאפשרת להפריד בין שימושי הניקיון, להבדיל בין בשר וחלב וליצור בידול באיזורי הניקיון.

תכננתי לנקות בעצמי איתם והשארתי אותם על השיש. המנקה הגיעה, פתחה והשתמשה (בגלל זה גם אין לי סטוריז שממחישים איך להשתמש). היא שלחה לי הודעה קולית בהתלהבות מהמוצר החדש שהשגתי ושאלה איפה קונים כי היא רוצה לקנות לעצמה הביתה ולהגיד ללקוחות אחרים שלה לרכוש אותו. 
היא אמרה שזה פשוט הקל על הניקיון, התלהבה מזה שזה מתרכך ומתקשה ושזה באמת הוריד לכלוך בצורה קלה בלי שהיא תשפשף יותר מדי ו/או תשתמש בחומרי ניקיון כאלה ואחרים. 

בקיצור – מוצר חובה בכל בית, גם לכאלה כמוני שלא אוהבות לנקות ורוצות חיים קלים (קבלו טיפ: שלבו את הספוג עם חומר ניקוי שנקרא The Pink Stuff ותגלו עולם חדש באמת)

מחירן: כ- 17.90 – 19.90 ₪ ליחידה | להשיג ברשתות השיווק והחנויות המתמחות ברחבי הארץ

ספוג הניקיון סקראב דאדי וסקראב מאמי

חברת "אחוה" משיקה לרגל פסח סדרת עוגות מיוחדת בסגנון אפייה ביתי

חברת אחוה מוציאה גם השנה עוגות כשרות לפסח. העוגות בסגנון אפיה ביתי ובמגוון טעמים: עוגת בראוניז, תפוז וקוקוס, שוקוצ'יפס ואגוזים וקינמון. העוגות בכשרות מהדרין, ללא חשש קטניות, משווקות במגשית מיוחדת במשקל 350 גרם, המתאימה גם לחימום בתנור.

קיבלתי את העוגות להתנסות ומכיוון שאנחנו לא שומרים פסח בבית החלטתי לשמור אותן לפעילות בחוץ שנעשה עם הילדים. וכך היה, יצאנו לפיקניק עם אחי, גיסתי והילדים (שהם כן שומרים פסח) והבאתי את העוגות שיהיה מה לנשנש. זה היה להיט ! אנחנו טעמנו את הקינמון והאגוזים. הקינמון היה אהוב יותר על הילדים.

עצם העובדה שיש מוצר כשר לפסח, טעים, זול וזמין זה מושלם וממליצה בחום.

מחיר: 10 – 12 ₪ לעוגה באריזת 350 גרם | כשרות: כשר ללא חשש קטניות בהשגחת חתם סופר ב"ב | להשיג ברשתות השיווק המובחרות מלבד רמי לוי ורשת שופרסל

עוגות אחוה לפסח

חברת ישרקו משיקה: חומץ בלסמי פרימיום ללא חומרים משמרים

חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם המייבאת ומשווקת מוצרי מזון, מהמובילים בעולם משיקה: חומץ בלסמי פרימיום של המותג דאו ויטוריו איטליה.

מדובר, בחומץ, המתיישן באיטיות בחביות עץ אלון המעודדות ספיגה של תמציות העץ, התסיסה הטבעית וההתיישנות האיטית של הענבים מאמיליה רומניה, בשילוב מופתי עם חומץ ביין, מעניקים בולטות בטעמו הייחודי והקלאסי עם נטייה מאוזנת של חמיצות המשדרגת כל מנה במטבח.

חומץ הבלסמי, עובר בדיקות מעבדה קפדניות כדי להבטיח את האיכות הגבוהה של המוצר, המתיקות המלאה של תערובות המשתלבות בהרמוניה מושלמת עם מידת החומציות.

חומץ הבלסמי מתאים לסלטים ירוקים ומעורבים או לירקות מאודים. רק כמה טיפות מרוממות את הרעננות של כל מנה, כולל סלטי פירות ים ,דגים ובשר.

מחיר מומלץ לצרכן: 98.10 ₪ (250 גרם) | להשיג בטיב טעם, בטיב טעם און ליין ובחנויות המובחרות בכל רחבי הארץ

חומץ בלסמי פרימיום של ישרקו
צילום: אסף לוי

"מאפיית אריאל" משיקה סדרת מוצרי מאפה רחבה כשרה לפסח

חברת "מאפיית אריאל", המתמחה במוצרים כשרים לפסח, משיקה לרגל החג מגוון מוצרים רחב שטרם נראו על המדף: ג'חנון, מלאווח, בורקס גבינה, בורקס תפוח אדמה, בורקס פיצה ובצק עלים. החברה מציעה גם ליין של לחמניות כשרות לפסח, הכולל שישיית לחמניות ולאפה הראשונה מסוגה בשוק. בנוסף, תשווק החברה סדרת עוגות כשרה לפסח הכוללת עוגה בטעם שוקולד, עוגת שיש ועוגת וניל עם שטרויזל וכן סדרת עוגות ועוגיות פרימיום. בסניפי הרשת יוצעו מבחר עוגות פרמיום כשרות לפסח בהן עוגת אספרסו, עוגת שוקוצ'יפס ואגוזים ועוד, וכן מאפינס וסדרה של עוגיות מיוחדות.

לדברי שי סלמן הבעלים של "מאפיית אריאל, "במשך 25 השנים שכללנו את היכולות ואת ההתמקצעות שלנו בתחום, שיפרנו כל הזמן את הטעם של המוצרים והרחבנו את המגוון". לדבריו, הסיבה להרחבת המגוון היא לחץ של צרכנים לספק עוד ועוד מוצרים. "אנחנו לא מסתפקים בלתת תחליף למוצרי החמץ אלא מביאים טעמים שלעיתים אף עולים על המוצר המקורי", אומר שי סלמן.

סדרת המאפים הכשרה לפסח של מאפיית אריאל כוללת:

  • ג'חנון כשר לפסח – ג'חנון איכותי, בטעם של אפייה ביתית ובמתכון מקורי של מאפיית אריאל, ללא גלוטן, ללא חומר משמר, מוגש קפוא באריזת 600 גרם (14 יחידות). ניתן לאפות על חום נמוך למשך הלילה וכן באפייה מהירה בתנור, ומגישים טרי וחם, לצד עגבניות מרוסקות וביצה קשה. כשר פרווה לפסח לאוכלי קטניות.
  • מלאווח כשר לפסח – מלאווח איכותי, בטעם של אפייה ביתית ובמתכון מקורי של מאפיית אריאל, ללא גלוטן, ללא חומר משמר, מוגש קפוא באריזת 600 גרם (6 יחידות). ניתן להכין על מחבת ובתנור, ומגישים טרי וחם, לצד סלט ירקות טרי וביצה קשה. כשר פרווה לפסח לאוכלי קטניות.
  • בורקס גבינה, בורקס תפוח אדמה, בורקס פיצה כשר לפסח – בורקס איכותי, בטעם של אפייה ביתית ובמתכון מקורי של מאפיית אריאל, במילוי עשיר של גבינה, תפוח אדמה ורוטב פיצה, ללא גלוטן, ללא חומר משמר, מוגש קפוא באריזת 600 גרם (18 יחידות). אופים למשך כ-20 דקות ומגישים טרי וחם, לצד סלט רענן. כשר חלבי לפסח לאוכלי קטניות (בורקס תפוח אדמה כשר פרווה).
  • בצק עלים כשר לפסח – בצק עלים איכותי, בטעם של אפייה ביתית ובמתכון מקורי של מאפיית אריאל, ללא גלוטן, ללא חומר משמר, מוגש קפוא באריזת 450 גרם (3 יחידות). מיועד למאפי עוגות, עוגיות, קישים, פשטידות ועוד. כשר פרווה לפסח לאוכלי קטניות.
  • סדרת העוגות הכשרה לפסח – כוללת: עוגה בטעם שוקולד, עוגת שיש, עוגת שוקוצ'יפס ועוגה בטעם וניל עם שטרויזל.
    עוגות כשרה לפסח ללא חשש קטניות, במתכון מקורי של מאפיות אריאל ובטעם של אפייה ביתית, ללא צבעי מאכל, משווקת באריזת נוחות של 350 גרם.

חברת "מאפיית אריאל" הוקמה לפני כ- 25 שנה, בקונספט של מאפיות שכונתיות. לחברה מספר מפעלים באזור הצפון המייצרים מגוון לחמים מיוחדים, לחמניות ובגטים, בורקסים וקרואסונים, עוגות ועוגיות, פוקאצ'ות ועוד, בבקרת איכות גבוהה. החברה מפעילה 26 סניפים ברחבי הארץ, בשיטת זכיינות. מוצרי החברה משווקים ונמכרים ברשתות המזון ברחבי הארץ, בשוק המוסדי והפרטי ובסניפי הרשת.

מחיר: כ- 22-24 ₪ לאריזת ג'חנון, מלאווח, בורקס (600 גרם); כ-11 – 13 ₪ לעוגה באריזת 350 גרם וכ 17-19 ללחמניות כשל"פ | כשרות: מוצרי המאפה בהשגחת בד"ץ בית יוסף והרבנות פ"ת; כשרות העוגות ללא חשש קטניות בהשגחת חתם סופר | להשיג ברשתות המזון ובסניפי רשת "מאפיית אריאל" ברחבי הארץ.

צילום: אלכס גרמן, דני גולן

המותג הקולינארי מאסטר שף משיק לפסח: דפי אורז - כשרים לפסח

המותג הקולינארי מאסטר שף משיק דפי אורז כשרים לפסח, עם אריזה לסגירה חוזרת לשמירה על טריות מקסימלית, באריזת 400 גרם שמכילה עשרות דפי אורז, המשמשים להכנה של מספר ארוחות.

דפי האורז של מאסטר שף מגיעים מויאטנאם, ארץ המקור של דפי האורז, בשני גדלים – קוטר 22 ס"מ, וקוטר 16 ס"מ והם מצטרפים למגוון המוצרים העשיר שמותג מאסטר שף מציע לפסח: רטבי צ'ילי מתוק, סויה, טריאקי, רוטב להקפצה, קרם קוקוס, שימורי עגבניות, פירורים כשרים לפסח, קמח תופח לפסח ועוד.

לאחרונה, דפי האורז מאוד פופולארים והקטגוריה הולכת ותופסת תאוצה , בעיקר משום שניתן להכין מהם עשרות מתכונים מגוונים הן בטיגון, הן באפייה והן בהשרייה, ביניהם: בורקסים, מלאווח, מתכונים אסיאתיים ואפילו קינוחים מפתיעים- ללא גלוטן ודל קלוריות.

מחיר מומלץ לצרכן: 12.90 ₪ (400 גרם) | כשרות: בית יוסף | להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק והמזון ברחבי הארץ

דפי אורז כשרים לפסח של מאסטר שף
צילום: יחצ מאסטר שף
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X