fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – יולי 2017

אסם מוסיפה "פלוס תזונתי": סדרת מוצרים עשירים בסיבים תזונתיים, דגנים מלאים וחלבון

אסם משיקה סדרת מוצרים עם "פלוס תזונתי", סדרת מוצרים חדשי שתכלול מוצרים עם ערך תזונתי מוסף. ערך זה יבוא לידי ביטוי בהעשרת המוצרים בסיבים תזונתיים, חלבון, דגנים מלאים ורכבים נוספים התורמים לתזונה נכונה.

סדרת מוצרי "פלוס תזונתי" מתפרסת על מספר קטגוריות בהן פועלת אסם. בתחום התוספות הסדרה כוללת ספגטי, פסטה מסולסלת, פתיתים, קוסקוס, אטריות דקיקות, אשר מכילים פי-2 סיבים תזונתיים מסיבי שיבולת שועל. בתחום הקמחים יושקו כחלק מ"הפלוס התזונתי" קמח לבן, קמח תופח וקמח שמרים – כולם עם 30% קמח מחיטה מלאה.
בקטגוריית המאפה אסם משיקה "פלוס תזונתי" בקרקים ובחטיפי קרק אשר מכילים דגנים מלאים, חלקם אף מקור לחלבון (ואחרי שטעמתי את הקרקר חומוס החדש והרגשתי כאילו אני אוכלת פלאפל משום מה – אני יכולה להגיד לכן שחלבון זה סופר טעים 🙂 ).
בקטגוריית החטיפים הושק בייגלה שמיניות עם תערובת ייחודית של דגנים מלאים.

מגוון מוצרי אסם עם הפלוס התזונתי
מגוון מוצרי אסם עם הפלוס התזונתי

לדברי אבי בן אסאייג, מנכ"ל חטיבת המזון באסם: "כחברת מזון שמוצריה נמצאים בכל בית בישראל, מוטלת עלינו האחריות לפעול לקידום הרגלי אכילה נכונים בקרב כלל האוכלוסיה על כווניה וצרכיה השונים. האתגר בו עמדנו היה לפעול ולשפר את איכות המוצרים באמצעות העשרתם ברכיבים תזונתיים טובים, תוך הקפדה ושמירה על הטעם והמרקם האהוב של המוצרים.
הצרכנים מחפשים מוצרים שיסייעו להם לנהל אורח חיים מאוזן, מוצרים המתאימים לשמירה על תזונה נכונה. שילוב מוצרי ה"פלוס התזונתי" בתפריט היומי מהווים פתרון מצויין".

אורלי פיינה, דיאטנית קלינית ומנהלת תחום התזונה באסם: "הוספה של סיבים תזונתיים ודגנים מלאים מאפשרת לצרכנים ליהנות מתפריט מאוזן, התורם בין השאר לתחושת שובע לאורך זמן".

כשרות: בד"ץ ירושלים העדה החרדית | ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ ובחנויות הפרטיות.

דרך אגב, את המתכון לקייק-פופס הכנתי עם קמח לבן מעושר בפלוס תזונתי של אסם.

נביעות+Push & Shake

אחרי שסיפרתי לכן על המוצר הזה לפני כחודש כשראיתי אותו בקיוסק (יש סרטון בעמוד הפייסבוק), הנה ההודעה הרשמית מבית נביעות!

"נביעות", חברת המים המינרליים, מציגה  משקה ראשון מסוגו בישראל. המשקה החדש, מסדרת 'נביעות+', מציע חוויה אקטיבית וייחודית ומושק תחת השם: Push & Shake.

הבקבוק בעל פקק לחיץ, משחרר בלחיצה אל תוך המים המינרליים אבקה המכילה ויטמינים וטעמי פירות, כאשר באמצעות "שקשוק" קל יוצר משקה מרענן וייחודי. בשלב זה, המשקה מושק בטעמים: תפוח אדום ומשמש-אננס.

המשקה החדש מכיל 14 ק"ל ל- 100 מ"ל, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל מלאכותיים ומועשר בחמישה ויטמינים מקבוצת B. בכדי לשחרר את אבקת הטעם יש ללחוץ על הפקק (Push), ולשקשק את הבקבוק (Shake), עד להתמוססות מלאה של האבקת במים. הבקבוק ישווק בגודל 350 מ"ל.

יניב פיינשניידר, סמנכ"ל שיווק "נביעות", מוסר: "אנו שמחים להציג לצרכנים מוצר חדשני ומקורי, המשלב חוויית שתייה אחרת. המשקה החדש הוא מעניין ומרענן, דל קלוריות ומביא איתו רוח צעירה שתאפשר ליהנות מכל היתרונות של המים המינרליים הטבעיים והאיכותיים של נביעות וחווית שתייה ייחודית במקביל".

ניתן להשיג את המשקה החדש בשלל נקודות מכירה ברחבי הארץ | המחיר הסופי נקבע על ידי הקמעונאי ונקודת המכירה

Tumi – סדרת ממרחים, מטבלים ושימורי ירקות איכותיים מבית ישרקו

חברת ישרקו,  מקבוצת טיב טעם,  משיקה בארץ מותג חדש תחת השם:  TUMI המגיע הישר מפרו וכולל מגוון רחב של ממרחים, מטבלים ושימורי ירקות. הסדרה הראשונה שתושק בישראל  משלבת חווית מוצר בריאה המבוססת על חומרי גלם טריים עם ערכים תזונתיים גבוהים וללא חומרים משמרים , 100% פרו.

לרגל השקת המותג בישראל,  תערוך רשת  טיב טעם מבצעים מיוחדים, הנחות ואירועים, כולל דוכני טעימות, בר על בסיס משקאות פרואניים, להקת נגנים ועוד.

TUMI סדרת מטבלים חדשה בטיב טעם
צילום: אפרת אשל

בין המוצרים בסדרה: לבבות דקל שלמים – בצנצנת 410 ג' שימורים 400 ג'  כבושים במי מלח – מחיר: 10.2/12.9 ₪, מטבל על בסיס מנגו –  250  ג' בצנצנת ומכיל 58 % מנגו, פלפל אדום בצל ותבלינים שונים המעניקים לו טעם מתקתק עם נגיעות פיקנטיות – מחיר  15.5 ₪, מטבל ארטישוק, קינואה ותרד – 235 ג' בצנצנת ומכיל לבבות ארטישוק, קינואה, תרד ותבלינים שונים המשתלבים לטעם חמצמץ  ומרקם עשיר.  17.9 ₪, אספרגוס לבן/ירוק דק– 190/180ג ג' בצנצנת. אספרגוסים עדינים ונימוחים כבושים במי מלח – מחיר  12.9 ₪, חצאי פלפל אדום מתקתקים, קלויים קלות וכבושים  במי מלח 220 גרם-בצנצנת.  9.9 ₪.

Tumi הינה דמות המורכבת מחצי גוף של אדם כאשר התחתית שלה בצורת גרזן/סכין. בתרבות הפרואנית העתיקה, היו משתמשים בה בעת עריכת טקסים רוחניים. עם השנים הפך ה-Tumi לסמל הלאומי של פרו וכדמות שמביאה עימה מזל טוב.

את המוצרים ניתן לרכוש בסניפי טיב טעם ובהמשך במעדניות נבחרות ברחבי הארץ.

CORNY חטיף דגנים בטעם מתוק-מלוח

קורני מתוק ומלוח
צילום: יח"צ

חטיף הדגנים של CORNY משיק טעם חדש בסדרה – חטיף דגנים במשקל 25 גרם: CORNY  חטיף דגנים עם בוטנים מתוק-מלוח! אם אתן חובבות חטיפי דגנים כמוני (תמיד יש לי בתיק, במגירה במשרד ובחורף כשדברים לא נמסים אז גם באוטו), אתן חייבות לטעום את הטעם החדש. הוא פשוט מעולה וסוגר את הפינה כשבא לכן מתוק ואח"כ מיד מלוח 🙂

CORNY חטיף דגנים נהדר להתחיל עמו את הבוקר או כחטיף לדרך במהלך היום. החטיפים משביעים ומהווים פתרון מושלם לארוחת ביניים.כל מוצרי CORNY הינם ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

ניתן להשיג את סדרת חטיפי הדגנים CORNY, במגוון טעמים נוספים: שוקולד חלב ובננה, שוקולד חלב, בראוניז, עוגיות ושוקולד מריר, בוטנים, חמוציות, קוקוס ושוקולד חלב, אגוזי לוז, כאשר המחירים לצרכן נקבעים על ידי רשתות השיווק.

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X