fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – מרץ 2016

סלטים בטעם של פעם – מעדני מיקי

חברת "מעדני מיקי" משיקה סדרת מוצרים חדשה בקטגוריית מעדני הדגים, אשר תכלול חמישה סלטי דגים משובחים: מעדן צרפתי טרמה, הרינג ברוטב חרדל דיז'ון, רמולדה, סלט רוסי ומעדן דגים מסורתי, אשר ישווקו תחת הסלוגן "בטעם של פעם". לדברי רוני ארביב, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב"מעדני מיקי", סדרת מעדני הדגים פותחה לאור התגברות הביקושים בקטגוריה ומתוך רצון להעניק ללקוחות החברה יכולת להעשיר את המגוון והחוויה בתחום הסלטים ומעדני הדגים.

"מעדני מיקי", הפועלת מזה 75 שנה בתחום הסלטים, מובילה בישראל את תחום הדגים המעושנים וסלטי הדגים, ופעלה ביחד עם אנשי קולינריה וטכנולוגי מזון על מנת לשוות למעדנים החדשים "טעם של פעם" שיזכיר גם לישראלים וגם לאוכלוסייה שהגיעה לישראל בשנים האחרונות, את טעמי בית אבא ואמא ואפילו את בית סבא וסבתא.

סדרת המעדנים החדשה תכלול כאמור חמישה סוגים של סלטים: סלט הדגל החדש הוא "מעדן טרמה" אשר מקורו בצרפת והוא מבוסס על ביצי דגים של דגי קוד.  סלט זה מוגש במסעדות יוקרה ובמעדניות בצרפת, ו"מעדני מיקי" פיתחה אותו לדרישת עולים ותיירים מצרפת ולקוחות נוספים, כמו בתי מלון ומסעדות.

סדרת סלטים בטעם של פעם מעדני מיקי

סלטים נוספים שיושקו בסדרת מעדני הדגים הנם: הרינג ברוטב חרדל דיז'ון – שילוב מפתיע ויצירתי של דג ההרינג המסורתי עם נגיעות של חרדל דיז'ון מעולה, רמולדה – הסלט הוותיק והמוכר מפעם בשילוב של רוטב מיונז ייחודי מופחת שומן ובתוספת נגיעות בצל, היוצרים יחד טעמים נוסטלגיים, סלט רוסי – סלט תפו"א הרוסי המסורתי בתוספת רצועות מעדן טונה, המעניק ארומה וטעמים של המטבח המזרח אירופאי. מעדן דגים מסורת – חזרה לטעמים של פעם, שילוב בין מתכון עדכני לזה של פעם. הירקות הקלאסיים של המטבח מימי הקמת מעדני מיקי כמו גזר, מלפפון חמוץ ושמיר מורגשים היטב בכל נגיסה מהמעדן ומחזיר אותנו שנים לאחור.

חברת "מעדני מיקי" נוסדה בשנת 1939 ומייצרת מאז ועד היום מגוון רחב מאוד של סלטים, סלטי דגים, מוצרי דגים מעושנים, כבושים ומלוחים. החברה מייצאת את מוצריה לארה"ב, קנדה ואירופה מגוון של מוצרים תחת שם המותג הישראלי "מעדני מיקי".

כשרויות: סלט טרמה, סלט רוסי מעדן טונה ותפו"א – בכשרות בד"ץ בית יוסף | סלט רמולדה וסלט מעדן דגים מסורתי – בכשרות הרב לנדא | סלט הרינג ברוטב חרדל דיז'ון – בכשרות רבנות ראשל"צ

מחיר מומלץ לצרכן: בין 13.90 ל- 14.90 ₪ לאריזת 250 גרם | להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

משקאות על בסיס הצומח – Rice Dream

משקה וניל אורגני רייס דריםמותג המשקאות DREAM RICE, ענקית המשקאות החלופיים לחלב מציעה מגוון משקאות המבוססים על אורז, סויה, שיבולת שועל, אגוזים או שקדים. המשקאות ללא לקטוז ודלי שומן, ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל. המשקאות מתאימים לטבעונים, צמחונים, לרגישים ללקטוז החלב ולאלרגיים לחלבון החלב. סדרת המשקאות רייס דרים מוצעת במגוון טעמים:

  • משקה אורז בתוספת סידן – משקה על בסיס אורז בטעם מעודן ומתקתק. משקה נפלא כמשקה קר, עם דגני בוקר או לצד ארוחות חמות או קרות. ללא גלוטן.
  • משקה אורז אורגני–  משקה 100% אורגני, ללא גלוטן וללא תוספת סוכר. מתאים עם דגני בוקר או לצד ארוחות חמות או קרות.
  • משקה אורז  אורגני בטעם וניל – משקה על בסיס אורז בתוספת מעודנת של וניל. 100% אורגני. נפלא כמשקה קר, עם דגני בוקר או לצד ארוחות חמות או קרות. ללא גלוטן, ללא תוספת סוכר.
  • משקה שקדים בתוספת סידן – משקה על בסיס שקדים, טעים ומרענן. ניתן לשימוש כמשקה, בבישול או עם דגני הבוקר, ללא גלוטן.
  • משקה שיבולת שועל בתוספת סידן – בעל מרקם קרמי וללא תוספת סוכר. מקור לסיבים תזונתיים.
  • משקה אורז בתוספת שקדים ואגוזי לוז – משקה על בסיס אורז, אגוזי לוז ושקדים. טעים ומרענן. ניתן לשימוש כמשקה, בבישול או עם דגני הבוקר. המשקה הינו ללא תוספת סוכר.
  • משקה אגוזים בתוספת סידן – משקה על בסיס אגוזים, טעים ומרענן. מכיל שקדים, אגוזי לוז וקשיו, בטעם אגוזים קלוי וקל, ללא גלוטן.
  • משקה סויה ואורז אורגני – 100% רכיבים אורגניים, ללא תוספת סוכר, ללא גלוטן, מקור טבעי לסידן, ברזל, ויטמינים E, D, B12, חלבונים איכותיים ועוד.
  • משקה אורז בתוספת קוקוס – בעל טעם קליל ומרענן, ללא תוספת סוכר. מועשר בסידן, ויטמין  D וויטמין B12.

ניתן להשיג את מגוון מוצרי 'רייס דרים' ברשתות השיווק | המוצר נמכר בקרטון של 1 ליטר | כשרות פרווה: בהשגחת בד"צ מנצ'סטר ו OU. ובאישור הרבנות הראשית לישראל | מחיר לצרכן: המחירים לצרכן נקבעים על ידי רשתות השיווק | המותג רייס דרים על מגוון מוצריו מופץ ומשווק ע"י חברת דנשר

פיצה ללא גלוטן – גרין לייט

פיצה מרגריטה ללא גלוטן גרין לייטחברת "גרין לייט", החברה המובילה בישראל בתחום המוצרים ללא גלוטן, משיקה לראשונה פיצה מרגריטה ללא גלוטן. פיצה באריזת 400 גרם, איכותית וטעימה במיוחד, עם 100% גבינה, המוכנה לשימוש ישירות מהמקפיא לתנור בהכנה מהירה של כ- 10 דקות בלבד. הפיצה החדשה תשווק ברשתות המזון, בתי טבע ובמתחמי המוצרים ללא גלוטן ברחבי הארץ.

פיצה מרגריטה ללא גלוטן של "גרין לייט", עשויה מ 100% גבינת נועם של טרה, שימורי עגבניות טריות, מועשרת בוויטמינים ומינרלים, סיבים תזונתיים, ברזל  וסידן וללא חומרים משמרים. כבכל מוצריה, שמה חברת גרין לייט דגש רב על איכות המוצר, דרך שימוש בחומרי גלם איכותיים ומקסימום יתרונות תזונתיים.

לדברי עופר אליאב, מנהל השיווק והמכירות של חברת "גרין לייט", המהלך הינו צעד נוסף בהפיכת חייהם של קהל הצרכנים ללא גלוטן למהנים וטעימים מאי פעם. "פיצה הינה אחד המאכלים הפופולאריים ביותר בעולם, ועד היום היו חולי הצליאק והרגישים לגלוטן נדרשים לכל מיני פתרונות מאולתרים בכדי לחוות את החוויה המוכרת ואהובה של פיצה מהבילה מהתנור. כחברה שמחויבת לרעיון שחלומותיהם של לקוחותינו הם היעדים שלנו, אנו שמחים להשיק פיצה מרגריטה איכותית וטעימה במיוחד, המצטרפת למגוון המוצרים הרחב ללא גלוטן של גרין לייט, ומאפשרת סוף סוף ליהנות מפיצה איכותית ללא גלוטן".

חברת "גרין לייט" מתמחה בפיתוח ייצור ושיווק של מוצרי מזון ללא גלוטן, , תוך שמירה על סטנדרים גבוהים ביותר של איכות וטעם. באמצעות שימוש בידע טכנולוגי שנצבר במשך שנים רבות, מפעל מתקדם העומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר וניסיון ייצור של כ 30 שנה, משווקת החברה מגוון רחב של מוצרים ללא גלוטן, בהם מוצרי לחם, לחמניות, עוגות ועוגיות, מאפי עלים ומאפי שמרים, תוך הקפדה על הרמה הגבוהה ביותר של איכות וטעם.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 29.90 ₪ לאריזת פיצה (400 גרם) | כשרות: כשר חלבי בהשגחת הרבנות יבנה ובד"צ חתם סופר בני ברק | להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ

קיצפיות מרנג בטעם תות וניל – אחוה

האמת, אני מכורה אליהם. אין יום שאני לא חוזרת מהעבודה, פותחת את הארון ומנשנשת 2-3 יחידות 🙂

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה,  משיקה מוצר חדש ומפנק: קיצפיות. קיצפיות אחוה עשויות מרנג בטעם וניל ותות, ללא שומן וכ- 15 קלוריות בלבד ליחידה. מהוות פינוק מתוק וטעים, לצד קפה ושתיה חמה, בארוחת ביניים מתוקה וכשמתחשק משהו מתוק, ללא מספר רב של קלוריות. הקיצפיות נמכרות באריזת 180 גרם, המכילה קיצפיות לבנות בטעם וניל וקיצפיות ורודות בטעם תות. להנאה מושלמת לילדים ולמבוגרים.

חברת "אחוה", מובילת שוק הטחינה בישראל, מייצרת ומשווקת מגוון רחב של מוצרי מאפה משובחים וטעימים להפליא כמו עוגות מרוקאיות, עוגיות רוגלך, עוגיות ממולאות, עוגיות גרנולה עם פירות יער, עוגות מאפין אישיות, עוגות תפוח עץ, שיש, שמרים, קינמון וכמובן, מוצרי חלוה מובילים.

מחיר מומלץ לצרכן: 11 ₪ לאריזת 180 גרם | כשרות: בכשרות הבד"ץ העדה החרדית ירושלים (פרווה) | להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ

קצפיות אחוה

אוזני המן שוקולד ותמרים ללא גלוטן – גרין לייט

חברת "גרין לייט", החברה המובילה בישראל בתחום המוצרים ללא גלוטן, משווקת לרגל פורים אוזני המן בטעמים שוקולד ותמרים ללא גלוטן. אוזני המן ללא גלוטן ימכרו לרגל החג באריזות 250 גרם וישווקו ברשתות המזון, בתי טבע ובמתחמי המוצרים ללא גלוטן ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

אוזני המן ללא גלוטן תוצרת "גרין לייט", פריכות, טעימות להפליא, במילויים עשירים של שוקולד ותמרים. כבכל מוצריה, שמה חברת גרין לייט דגש רב על איכות המוצר, דרך שימוש בחומרי גלם איכותיים ומקסימום יתרונות תזונתיים.

לדברי עופר אליאב, מנהל השיווק והמכירות של חברת "גרין לייט", הנגשת מוצרי מזון רגילים בגרסה ללא גלוטן זהו החזון לפיו החברה פועלת. "בחג הפורים, המאופיין באוזני המן המסורתיים, נבקש להביא לצרכן הצליאקי והנמנע מגלוטן, אוזני המן איכותיות וטעימות, לחגיגה מושלמת בימי החג השמחים".

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 21.90 ₪ לאריזת 250 גרם | כשרות: כשר פרוה בהשגחת בד"ץ חתם סופר בני ברק והרבנות יבנה | להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ

אוזני המן תמרים ללא גלוטן גרין לייט

תחליף ארוחת בוקר בטעם שוקולד – הרבלייף

משקה חלבון בטעם שוקולד הרבלייף
צילום: בועז אופנהיים

חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף, המעודדת ומקדמת אורח חיים בריא ופעיל, המבוסס על מדע תזונתי מדויק ומחקרים קליניים עולמיים, מציעה ארוחת בוקר בריאה, מאוזנת, מזינה וטעימה, בצורת אבקת חלבונים להכנת משקה בטעם האהוב והמוכר של שוקולד –  ארוחה נגישה בכל רגע נתון.

לדברי פרופ' דיוויד היבר, יו"ר המכון התזונתי של חברת הרבלייף והוועדה התזונתית המייעצת של החברה: "אנשים צורכים ביום כ-15% חלבונים, בעוד שהרמה האידיאלית המומלצת לצריכה היא כ- 30% – משקאות החלבון של הרבלייף, מהווים תחליף לכמות החלבונים היומית".

ארוחת הבוקר הינה הארוחה אשר שוברת את צום הלילה. במהלך שנת הלילה מורידים הילוך, כלומר שורפים פחות קלוריות והאנרגיה מגיעה ממאגרי הגוף. המאגרים הזמינים הם הפחמימות הנמצאות בשריר ובכבד בצורה של גליקוגן, אך אלו מאגרים קטנים. במידה ולא אוכלים ארוחת בוקר, מאגרים אלו נגמרים והגוף מתחיל לפרק שריר על מנת לקבל אנרגיה. לכן, על מנת להעלות הילוך חזרה מבלי לפגוע בשריר חייבים לשבור את צום הלילה ולאכול ארוחת בוקר כשעה מהקימה והעדיפות היא ארוחת בוקר עשירה בחלבונים.

אבקת משקה החלבונים בטעם שוקולד של חברת הרבלייף, מהווה פתרון קל ונוח לקבל ארוחת בוקר מאוזנת, בפחות משתי דקות. חברת הרבלייף מציעה מתכונים בהם ניתן לשלב את תחליף הארוחה בטעם שוקולד:

  • שייק פריזאי – מערבבים 1 כף אבקת משקה בטעם שוקולד (46 קלוריות) עם 1 כף אבקת משקה בטעם וניל 46 קלוריות, 250 מ"ל חלב דל שומן (125 קלוריות), 3 תמרים (60 קלוריות) = סה"כ 277 קלוריות.
  • שייק שוקו בננה – מערבבים 1 מנה אבקת חלבונים (22 קלוריות), 1 מנה אבקת משקת בטעם שוקולד (92 קלוריות), 1 בננה (110 קלוריות), 250 מ"ל חלב דל שומן (125 קלוריות) = סה"כ 349 קלוריות.
  • שייק מיוחד מפנק – מערבבים מנה של אבקת משקה בטעם שוקולד (92 קלוריות), 1/2 קופסא אגסים משומרים (44 קלוריות), 50 מ"ל חלב דל שומן (25 קלוריות) =סה"כ  161 קלוריות.
  • שוקולד ג'ינג'ר – פינוק לאוהבי השוקולד עם הפתעה חרפרפה של ג'ינג'ר – 1 מנה של אבקת משה בטעם שוקולד (92 קלוריות), 1 חתיכה של ג'ינג'ר מסוכר (60 קלוריות), 2 קוביות שוקולד (40 קלוריות), 250 מ"ל מים – סה"כ 192 קלוריות.

מחיר מומלץ לצרכן: 195.2 ₪ ל-550 גרם שהם כ-21 מנות משקה | כמות הקלוריות במנה: 220 קק"ל | כמות החלבון במנה: 18 גרם | כשרות: הרב טסלר, רבנות ליקווד ארה"ב.

ניתן להשיג בטלפון: 03-9431155 | בדוא"ל: [email protected] | באתר החברה: http://herbalife.co.il

סדרת הנקניקיות הקפואות ללא חומרים משמרים וללא גלוטן – מעדני מזרע

חברת מעדני מזרע, מתכתבת עם המגמות בעולם הנקניקיות. ומשיקה בימים אלו, סדרת נקניקיות קפואות ללא חומרים משמרים וללא גלוטן: נקניקיות פרגית ונקניקיות מבשר אחר, הנקניקיות מגיעות במארז ואקום ובו 7 נקניקיות ועם אורך חיי מדף של שנה.

נקניקיות קפואות ללא חומרים משמרים וגלוטן - מעדני מזרע
צילום: יח"צ

נקניקיות הפרגית החדשות של מזרע: פותחו במיוחד לילדים ואינן מכילות חומרים משמרים. הנקניקיות בעלות טעמים מעושנים-קלים ומעטפת דקה, נוחות ללעיסה. הן נמכרות קפואות וישמרו במקפיא שלכם לאורך שנה שלמה, בלי לאבד מרקם או טעמים. הנקניקיות מתאימות לכל צורות ההכנה: חימום במים או ברוטב, חימום במיקרו, צלייה על האש או טיגון. הגישו אותן עם תוספת חמה טובה שילדים אוהבים – אורז, פירה או פתיתים – או בהגשה קלאסית בלחמנייה.

נקניקיות מבשר אחר: נקניקיות לבנות קלאסיות, מבשר לבן ועוף, בעלות מרקם נפלא – תרגישו את ה"קליק" בכל ביס ונגיסה. הנקניקיות נמכרות קפואות, ללא חומרים משמרים בכלל. הן יישמרו במקפיא לאורך שנה שלמה מבלי לאבד טעמים או מרקם.  כמה להגיש ואיך? שתיים עד שלוש נקניקיות לבנות מתאימות לארוחה בשרית שלמה. הנקניקיות מתאימות לחימום במים רותחים או במיקרו, לצלייה בתנור או אפילו לבישול ארוך ברוטב. נסו אותן בשוקרוט אלזאסי או לחלופין – צלויות על האש.

טיפ : מניחים על האש ורוצים למנוע זיקוקי נקניקיות ופיצוצים? ראשית הפשירו את הנקניקיות והביאו אותן לרמת טמפרטורת החדר. הניחו אותן לדקה או שתיים על הגריל מעל לאש החמה ביותר ותנו להן לקבל צבע טוב מבחוץ. העבירו לאש נמוכה להמשך צליה איטית. בחום הנמוך לא ירתחו הנוזלים שבתוך הנקניקייה והיא לא תתפוצץ! אין לנקב את הנקניקייה מכיוון שזה יביא לדליפת שומן, להצתה שלו ול"זיקוקים" ולהבות על הגריל ותתקבל מעטפת מפויחת.

מחיר מומלץ  לצרכן: נקניקיות מבשר אחר המחיר:  49.90 ₪ בסניפי הסיטי המחיר: 51.90 ₪ לק"ג נקניקיות פרגית המחיר:  31.90 ₪ בסניפי הסיטי המחיר: 32.90 ₪ לק"ג | ניתן להשיג בסניפי רשת טיב טעם ובמעדניות המובחרות

 

"מינימן": מיני וופלים מצופים בטעם שוקולד – מן

מינימן מצופה מןאזהרה: הם ממכרים 🙂

לרגל ימי החורף הקרים, חברת "מן", יצרנית הופלים והעוגיות הישראלית הוותיקה, משיקה מחדש ופלים  טעימים במיוחד ומפנקים מתוצרתה: מינימן – מיני ופלים מצופים בטעם שוקולד. קוביות ופלים מצופים בטעם שוקולד, מבוססות על טעמם המשובח של ופלים מן האהובים והמוכרים, נהדרים כחטיף לצד קפה ושתיה חמה. הופלים החדשים ישווקו באריזה משפחתית של 200, בעיצוב וינטאג' צבעוני, להנאת כל המשפחה. הופלים החדשים, ככל מוצרי "מן", סומנו בתו התקן של ויגן פרנדלי ומתאימים לטבעונים.

לדברי אבי פקר מנהל השיווק של "מן", הישראלים אוהבים ופלים, במיוחד בחורף ובמהלך השנים חל גידול מתמיד בצריכת הופלים בישראל. "עפ"י מחקר צרכנים של 'הגל החדש' 92% ממשקי הבית הישראלים צורכים את המוצר. מנתוני החברה עולה כי, עונת החורף היא החזקה ביותר בקטגוריה. ההשפעה המירבית של העונות היא במצופים ובופלים וכ- 83% מהופלים הנמכרים בישראל הם בטעם שוקולד.

חברת "מן" מייצרת למעלה מ- 30 מוצרים של ופלים ועוגיות במגוון טעמים וגדלים. כל המוצרים מיוצרים מחומרי גלם איכותיים, פרווה, ללא צבעי מאכל, ללא שומן טרנס, ללא חומרים משמרים וטבעוניים – ללא רכיבים מן החי (פרט לעוגיות גרנולה). בחברה מועסקים כ-30 עובדים, בקווי ייצור אוטומטיים ללא מגע יד אדם עם כושר ייצור גבוה מאוד. כל העובדים הינם תושבי האזור, העובדים במפעל כבר עשרות שנים. כחברה משפחתית המטפחת ומשקיעה בעובדיה, גאה "מן" בעובדיה המקצועיים והנאמנים, אשר הפכו לחלק מהמשפחה, ללא הבדל בצבע, מין או דת.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 7.90 ₪ לאריזת 200 גרם | כשרות הרב לנדא אב"ד דבני ברק ושל הרב אבוחצירה – רב העיר רמלה (פרווה) | להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות

כוח דגנים: סדרת חטיפי דגנים לילדים – רפאלס

חברת רפאל'ס, היצרנית הישראלית המתמחה למוצרי בריאות, גרנולה וחטיפי גרנולה, משיקה סדרת חטיפי גרנולה חדשה לילדים: כוח דגנים – חטיף 7 דגנים מלאים בטעם בננה, חטיף 7 דגנים מלאים בתוספת שוקולד וחטיף 7 דגנים מלאים בטעם תות. החטיפים החדשים מיוצרים מדגנים מלאים בלבד, ללא שומן טראנס, ללא צבעי מאכל ודלי נתרן. כל אריזה כוללת 7 חטיפים במשקל של 20 גרם לחטיף ועד 70 קלוריות בלבד! לאריזה מצורפים קלפי כוח דגנים – מגנטים ובהם תמונות מאוירות של דמויות הסדרה, להנאתם של הילדים ולמשחק.

יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc: "כהורים אנו תמיד דואגים לבריאות ילדינו. במיוחד בתחום התזונה, אנו שואפים שכל דבר שנגיש להם יהיה איכותי, בריא ומזין. עם זאת, לא תמיד קל למצוא את המאכלים שעונים על כל הקריטריונים וגם שיהיו טעימים לילדים. תחום החטיפים לילדים הוא אחד התחומים שיותר קשה לנו, כהורים, להבטיח שילדנו בוחרים חטיפים מזינים. מוצר חדש של חברת רפאל'ס בא בדיוק בזמן כדי לענות על כל הדרישות. חטיף הדגנים לילדים של חברת רפאל'ס מתחייב לעמוד בקריטריונים התזונתיים הגבוהים ביותר עבור ילדנו. חטיפי הדגנים החדשים לילדים הם ללא שומן טרנס, ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים, דלי נתרן, כמות גבוהה של סיבים תזונתיים ומכילים דגנים מלאים בלבד (אורז מלא, שיבולת שועל, חיטה, כוסמת, שעורה, שיפון ועוד). חטיפי הדגנים מגיעים ב-3 טעמים נפלאים: תות, שוקולד ובננה והם משתלבים נהדר בתיק לבית הספר, כחלק מארוחות הביניים בתפריט היומי של הילד או כשסתם מתחשק לנשנש משהו מתוק".

לדברי רפאל ממבר, מנהל המכירות והשיווק ברפאל'ס, "עולם הבריאות של רפאל'ס נולד מאהבה פשוטה לאנשים ולמזון בריא וטעים באמת. אנחנו מאמינים שכדי להכין מוצר איכותי ובריא, צריך להבין באנשים, בחומרי גלם, בערכים התזונתיים, בטעמים, במרקם ובצבע. ביקשנו להביא את כל הערכים האלה גם לעולמם  של הילדים, על מנת ליצור אלטרנטיבה בריאה ומזינה בתחום חטיפי הדגנים לילדים".

חברת רפאל'ס מתמחה בייצור מוצרי מזון טבעיים, טעימים ומזינים. במפעל החברה מיוצרת גרנולה באיכות הגבוהה ביותר המשווקת במספר טעמים וגדלים תחת המותג "גרנולה רפאל" ו"תענוג", תערובות מפנקות לסלט ("צ'וקולומומו"), חטיפי אנרגיה "פוזיטיב" ועוד. החברה המשפחתית פועלת מתוך שליחות של עשיית טוב ובמטרה להביא לצרכן מוצרי מזון באיכות גבוהה ומזינה.

מחיר מומלץ לצרכן: 9.90 – 12.90 לאריזת 200 גרם – 7 יחידות לאריזה | כשר פרווה בהשגחת חוג חתם סופר ובכשרות הרבנות חדרה | להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות

סדרת חטיפי כח דגנים רפאלס

תערובת ייחודית לתיבול חומוס ביתי – חוות דרך התבלינים

בתכנית הטלוויזיה "משחקי השף" היה קרב החומוס הגדול שבו הכינו שלושה מתמודדים חומוס ביתי והתחרו על ליבם של השופטים. אבל אין צורך להתאמץ, אם אתם רוצים להכין חומוס בטעם מושלם, כל שאתם צריכים הוא תערובת החומוס של "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית. התערובת לחומוס של "חוות דרך התבלינים" מכילה פטרוזיליה, פפריקה הונגרית מתוקה, כמון, סומק וצנובר.

איך משתמשים?

  1. משרים גרגירי חומוס במים למשך 12 שעות, מומלץ להחליף את המים פעמיים.
  2. מבשלים את גרגירי החומוס במים למשך שעה וחצי- שעתיים.
  3. *למהירי החלטה- ניתן להשתמש בגרגירי חומוס מקופסת שימורים (שכבר עברו את התהליך).
  4. טוחנים את הגרגירים יחד עם  1/3 כמות מהמים בהם בושלו, 2 שיני שום, 3 כפות טחינה, מיץ לימון ומעט כמון טחון. במידת הצורך מוסיפים מים.
  5. מסדרים בצלחת את החומוס הטחון, מפזרים מעט גרגירים שלמים וכף מהתערובות. ניתן לקשט בשמן זית.

מחיר: 13 ₪ (100 גרם) | להשיג בחוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית ובסניפי הרשת

תערובת לתיבול חומוס ביתי חוות דרך התבלינים

Muller Simply Fruit 0% מרחיבה את הסדרה עם טעם חדש – אננס

מולר סימפלי פרויט בטעם אננס
צילום: סטודיו כפיים

מחלבת "Muller" מרחיבה את סדרת היוגורטים Muller simply fruit 0% שומן – סדרת יוגורט פרי היחידה בישראל ללא ממתיקים מלאכותיים, ומשיקה טעם חדש: אננס.

מבחר היוגורטים בסדרתMuller simply fruit  0% שומן, הינם עשירים בחיידקים פרו-ביוטיים והיחידים בישראל ללא ממתיקים מלאכותיים. טעמי היוגורטים השונים נבחרו בקפידה, לאחר עריכת מחקרי טעימה רבים בקרב הצרכנים.

טעם האננס החדש יצטרף למגוון הטעמים המוכרים והאהובים בסדרה: תות, אפרסק ופירות יער. כמו כן, כל מגוון היוגורטים בסדרה חודשו במתכון משודרג, אשר מדגיש את טעמי הפרי ואת הקרמיות העדינה של היוגורט.

אלון וינשטוק, מנהל השיווק של "Muller", מסר: "אנו שמחים להפתיע עם טעם חדש ואהוב לסדרת Muller simply fruit 0% שומן. טעם האננס החדש, תחת המתכון המשודרג, ימשיך להציע חוויה מרעננת וטעימה כמו שאר הטעמים בסדרה זו, אשר נוצרה כדי לתת מענה לקהל הצרכנים המחפש יוגורטים איכותיים, ללא ממתיקים מלאכותיים, דלי קלוריות וללא חומרים משמרים".

מחלבת Muller תמשיך להציע טעמים חדשים עבור קהל הצרכנים אשר מקפיד על תזונה בריאה ודלת קלוריות, כמו גם את האפשרות ליהנות ממוצרי יוגורט איכותיים וטעימים אשר מכילים עד כ-59 קלוריות לגביע. המוצר נושא את תו אגודת אי"ל (האגודה הישראלית לסוכרת), אשר משמש כתו תקן לבקרה ואמיתות הנתונים המופיעים על המוצר.

הסדרה החדשה משווקת בגביעי 150 גרם בטעמים: תות, אפרסק, פירות יער ואננס | המחיר הסופי לצרכן נקבע על-ידי הקמעונאים בלבד.

גבינה צהובה נעם 15% – טרה

'מחלבת טרה' אשר השיקה בנובמבר את הדור הבא של הגבינות הצהובות: סדרת הגבינות הצהובות "נעם", היחידה אשר עשויה מ-100% רכיבים טבעיים, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא חומרים משמרים, משיקה כעת גבינה צהובה חדשה- נעם 15% מופחתת שומן.

גבינה צהובה נעם 15% טרה
צילום: עדלי

הגבינה החדשה תצטרף למשפחת "נעם" אשר כוללת: גבינה צהובה 9%, 22% ו-28% אחוזי שומן. הגבינה החדשה תשלים את סדרת הגבינות הצהובות של מחלבת טרה ותימכר במדף ובמעדניה. היתרון של הגבינה החדשה הוא בטעמה העשיר והמפנק, תוך שמירה על ערך קלורי נמוך- רק כ- 50 קלוריות לפרוסה.

לדברי יניב פיינשניידר, מנהל שיווק טרה: "ממחקרים שערכנו עולה כי קיים ביקוש בקרב קהל צרכנים אשר מודע לתזונה נכונה ושומר על אורח חיים בריא, לגבינה צהובה בעלת ערך קלורי ושומן נמוכים, לצד שמירה על טעם מצוין. על כן,  גבינה צהובה נעם 15% שומן, אשר פונה לקהל זה, תעניק לו ערך מוסף – גבינה צהובה טעימה, מופחתת שומן ועשויה מ-100% רכיבים טבעיים".

ניתן להשיג את גבינה צהובה נעם, 15% שומן בכל נקודות המכירה וברשתות השיווק- על המדף ובמעדניה | המוצר משווק במחירים משתנים הנקבעים ע"י הקמעונאים בלבד.

עוגיות שוקולד ציפס 37% בכשרות מהדרין – אחוה

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה,  משיקה עוגיות חדשות וטעימות בסדרת המאפים המיוחדים שלה: עוגיות שוקולד צ'יפס. עוגיות השוקולד צ'יפס החדשות מבית אחוה טעימות ונימוחות בפה ובעלות טעם עשיר של אפייה ביתית. העוגיות מכילות 37% שוקולד צ'יפס וחומרי גלם איכותיים נוספים, המעניקים לעוגיות את טעמן העשיר והנפלא. העוגיות משווקות באריזת נוחות של 200 גרם, מתאימות לאירוח, כקינוח ולילדים במסיבה בבית או בחוץ. יימכרו במחיר השקה מיוחד של 6 שקלים בלבד.

חברת "אחוה", מובילת שוק הטחינה בישראל, מייצרת ומשווקת מגוון רחב של מוצרי מאפה משובחים וטעימים להפליא כמו עוגות מרוקאיות, עוגיות רוגלך, עוגיות ממולאות, עוגיות גרנולה עם פירות יער, עוגות מאפין אישיות, עוגות תפוח עץ, שיש, שמרים, קינמון וכמובן, מוצרי חלוה מובילים.

מחיר מומלץ לצרכן: 6 ₪ לאריזת 200 גרם | כשרות: בכשרות הבד"ץ העדה החרדית ירושלים (פרווה) | להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות

עוגיות שוקולד צ'יפס 37% אחוה

 

עוד כמה דברים שטוב לדעת החודש….

מבצעים ברשת עדן טבע מרקט

עדן טבע מרקט, המובילה בתחומה כרשת מזון בריאות יוצאת במבצע חסר תקדים ומשתלם:  קנה מוצר אחד והשני ב- 5 ₪ בלבד! (הזול מבניהם).

המבצע  שכולל מאות פריטים יתקיים בקטגוריות המזון המובילות הבאות: כל סוגי הטחינה 400-500 גרם מכל המותגים כולל טחינות מלאות אורגניות ורגילות. כל סוגי הפסטה כולל ברילה וכל סוגי הפסטות האורגניות וללא גלוטן, כל סוגי הרטבים לפסטה,  כל סוגי המשקאות הצמחיים של כל המותגים כמו: אלפרו, ויטריז, הרדוף ועוד. ומכל הסוגים: משקאות סויה, משקאות אורז, משקאות שקדים ואגוזים ועוד.

המבצע יתקיים בכל  חודש מרץ בכל חנויות עדן טבע מרקט: כפר סבא (קניון G), נתניה (א.ת פולג), חיפה (חוצות המפרץ), ראשל"צ (מתחם G2 רח' משה דיין) רמת גן (רח' הרצל 42), תל אביב (קניון גן העיר), אשדוד (רח' האורגים 7), באר שבע (מתחם ביג) | http://sale.edenteva.co.il

רשת טיב טעם במבצעים מיוחדים לחודש מרץ

רשת טיב טעם בחגיגת מועדון לקוחות משתלמת במיוחד במהלך חודש מרץ! מגוון מוצרים במבצע 1+ 1 מתנה לחברי מועדון ומצטרפים חדשים! החל מה- 17.03.2016 ועד ה- 03.04.2016 מבצעים לדוגמא:

  • נייר טואלט לילי 18 גלילים 1 + 1 מתנה!
  • ברנפלקס תלמה 500 גרם מגוון טעמים 1 + 1 מתנה!
  • מיץ סחוט פרימור 1 ליטר מגוון טעמים 1 + 1 מתנה!
  • עוגיות מרבה עד 225 גרם טעמים שונים 1 + 1 מתנה!
  • שניצל תירס טבעות 750 גרם 1 + 1 מתנה!
  • מים נביעות בטעמים 1.5 ליטר 1 + 1 מתנה!
  • בירה קרומבאכר 350/500 מ"ל  1 + 1 מתנה!
  • פירורי גריסיני קלאסי/זהב מאיר בייגל 200 גרם 1 + 1 מתנה!
  • משחת שיניים קולגייט הרבל 100 מ"ל 1 + 1 מתנה!
  • שוקולד ספלנדיד 100 גרם טעמים שונים 1 + 1 מתנה!
  • דאודורנט אקס סוגים שונים 1 + 1 מתנה!
  • חטיפי דגנים נסטלה 1 + 1 מתנה!
  • שניצל דק בציפוי צ'יפס מאמא עוף 1 + 1 מתנה!
  • חטיפי/שוקולד קליק 1 + 1 מתנה!

המבצעים הינם לחברי מועדון ומצטרפים חדשים

חברי מועדון הלקוחות של טיב טעם, נהנים במהלך כל השנה מהטבות קבועות ומבצעים מתחלפים. בנוסף נהנים החברים מפעילויות חווייתיות בסניף, מגוון מוצרים ייחודיים ומבצעים אטרקטיביים. עלות הצטרפות למועדון החברים של טיב טעם הינו 49.90 ₪ בלבד לשנה.

חברת "פרימור" ואתר Ynet משיקים תחרות גולשים לזכייה ברכב חדש

מותג המיצים "פרימור" ואתר Ynet משיקים תחרות גולשים ייחודית ומזמינים את הקהל הרחב לזכות ברכב חדש בלי לעשות כלום חוץ מלספור תפוזים טעימים.  לתוך מכונית מסוג סיטרואן C1 חדשה ומדליקה, הוכנסו בקבוקי מיץ תפוזים סחוט טרי מתוצרת "פרימור". הראשון שיצליח לנחש במדויק את מספר בקבוקי פרימור שבאוטו – יזכה בו!!!. כל שנדרש לעשות הוא להיות חבר של עמוד Ynet בפייסבוק ולהשתתף בתחרות. התחרות תחל היום והראשון לנחש הכי קרוב את מספר הבקבוקים שברכב יוכרז כמנצח הגדול של התחרות.

לדברי יורם אפרתי, מנהל שוק מקומי ב"גניר-פרימור", כמידי שנה עורכת "פרימור" פעילות חווייתית המביאה את ערכי המותג קרוב לצרכנים. "השנה השקנו פעילות ייחודית עם אתר החדשות המוביל בישראל, ובחרנו בתחרות סוחפת שתעודד גולשים לקחת בה חלק. רכב הסיטרואן שנבחר יינתן לגולש המנצח, אשר גם הוא, כסלוגן המלווה אותנו מזה שנים, לא עשה כלום חוץ מלספור תפוזים טעימים".

תחרות פרימור סיטרואן

לאוהבי החלווה – חלווה "אחוה" היא החלבה הנמכרת ביותר בישראל

חברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ודברי מאפה, כובשת את המקום הראשון ברשימת מותגי החלוה הנמכרים ביותר בישראל בשנת 2015. על פי דו"ח סטורנקסט לחודש פברואר השנה, מחזיקה "אחוה" בקטגורית החלוה הארוזה נתח שוק כספי של 57% ונתח שוק כמותי של 59%. אחריה בארכה עם 28% נתח שוק כספי. אחוה רושמת גידול של כ- 5% במכירות החלוה ביחס לשנה שעברה, עם מחזור מכירות שנתי הנאמד בכ-160 מיליון שקלים.

בתוך כך, ממשיכה אחוה את התרחבותה, ורוכשת שטח נוסף באזור התעשייה אריאל, 10,000 מ"ר קרקע המיועדת לצורך התפתחות המפעל גם לתחומים נוספים. אחוה השלימה השנה את בנייתו של מפעל הטחינה החדש, בעלות של 25 מיליון ₪,  שהצטרף למפעל המאפים ולמערך הלוגיסטי המשתרע על שטח של 14,000 מ"ר ומהווה מפעל המאפים מהמודרניים בעולם.

לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, טחינה ושומשום נחשבים למאכלים מאד בריאים המגיעים אלינו כמעט ללא התערבות, ישר מהשדה. הטחינה עשירה בברזל, סידן וחומצות שומן חיוניות, בעלת טעם עשיר ומרקם ממכר. הפיכתה של הטחינה הבריאה לחלוה, מספקת הנאה מתוקה ושומרת על היתרונות התזונתיים שבטחינה. חטיפי ה"מיני חלוה" של אחווה הם פתרון נהדר להנאה המתוקה, באופן שמאפשר לשלוט על הכמות והמידה. חטיפי המיני חלוה של אחווה, מגיעים ב – 3 טעמים: וניל, קקאו ופיסטוקים. כל חטיף מגיע באריזה אישית שמאפשרת שליטה טובה על כמות המתוק שאוכלים. החטיפים מכילים כ – 50% טחינה גולמית משובחת של אחוה ואפשר להכניס אותם לתיק לאכילה תוך כדי יום העבודה/הלימודים או ליד השתייה החמה, כאשר מרגישים צורך בנשנוש מתוק מהטבע.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X