חדשות הצרכנות – נובמבר 2017

מוצרים חדשים למטבח מבית קוקי

לאחר שנים רבות בהן צבר מוניטין ואמון בזכות שקיות הצלייה שהפכו לשם גנרי לקטגוריה "שקיות קוקי", מתרחב המותג ונכנס למוצרים נוספים בתחום הכנת האוכל במטבח. במסגרת זו, משיק המותג בימים אלה סדרת מוצרים עם חדשנות וייחודיות, שיעניקו פתרונות לעבודה קלה, נוחה ונקייה יותר במטבח. ההשקה תלווה בהשקעה פרסומית של כ-1.5 מיליון ₪, הכולל מיתוג מחודש, המשדר רוח צעירה ורעננה העושה חשק לקשט את המטבח ולהתחיל לבשל.
סדרת קוקי החדשה כוללת את המוצרים הבאים:

סדרת מוצרי קוקי החדשה
צילום: אפרת אשל

יד מרדכי מרחיבה את ליין הקונפיטורות עם 3 טעמים חדשים

יד מרדכי מרחיבה את מגוון הקונפיטורות שלה במדף ומשיקה שלוש קונפיטורות בטעמים חדשים: תאנה- אגס, תפוח- אגס ואפרסק- פסיפלורה. שלושת הטעמים החדשים מצטרפים אל מגוון הקונפיטורות העשיר של יד מרדכי. הקונפיטורות  נפלאות למריחה על לחם, פירכית וכו'. מצוינות לאפייה, כתוספת מרעננת ליוגורט או להעשרת טעם וצבע בקינוחים.

קונפיטורת תפוח-אגס מתאימה לאפיית פאי/שטרודל תפוחים, עם קונפיטורת אפרסק פסיפלורה ניתן להכין משקה ברד בייתי ומפנק, ממש כמו בחנויות וכף של קונפיטורת תאנה אגס תשדרג כל סלט ותעשיר את טעמו

קונפיטורת יד מרדכי מכילה 50% פרי ומרקמה עשיר בחתיכות פרי גדולות ונמכרת בצנצנת 340 גרם.

כשר למהדרין בהשגחת הבד"צ בעל"ז | להשיג ברשתות השיווק

(צילום: שלומי ארביב)

FITNESS ב-2 טעמים חדשים: פירות יער ומשמש-אפרסק

אני מאוד אוהבת חטיפי אנרגיה ואני חושבת שזה אחד הדברים שחובה שיהיה בבית כשבא לנשנש משהו ללא יותר מדי יסורי מצפון, ובכלל שתמיד יהיה בתיק למקרי רעב אבל כאלו שלא בא לנו לשבור דיאטה עבורם. עכשיו שחזרתי לשומרי משקל, אני בכלל בודקת מה הערך הנקודתי של כל מוצר שאני מכניסה לפה ושמחתי לגלות שהחטיפים של פיטנס, גם אלה החדשים, "עולים" בין 2-2.5 נקודות (תלוי בסוג/טעם).

FITNESS הוא מותג דגני הבוקר של נסטלה ואין אישה שלא מכירה או טעמה מתישהו בחיי את דגני פיטנס או את חטיפי פיטנס. הם משיקים עכשיו 2 טעמים חדשים בסדרת חטיפי הדגנים בטעם פירות יער ובטעם משמש-אפרסק. סדרת הדגנים משלבת דגנים מלאים, שיבולת שועל מלאה וויטמנים מקבוצת B המסייעים לתהליך הפקת האנרגיה בגוף – וכמובן, תוספת פרי.

בכל מארז תמצאו 6 אריזות אישיות (ארוזות בנפרד) וכך שומרים על טריות המוצר. כל אריזה אישית מכיל 93 קלוריות, וכאמור 2-2.5 נקודות של שומרי משקל.

כשרות: רבנות ראשית לישראל | להשיג בכל רשתות השיווק

מרקי תיבול אסם בטעמים חדשים: עדשים, קטניות פיקנטי וירקות שורש

אסם פותחת את חורף 2017 עם חדשנות מוצרית בעולם מרקי התיבול, ומשיקה מהדורות חורף בטעמים חדשים: מרק עדשים – לתיבול תבשילים ומרקי עדשים, מג'דרה, נזידים וכו'. מרק קטניות פיקנטי – לתיבול מגוון תבשילי קטניות פיקנטיים – מרק מינסטרונה, חרירה, תבשיל צ'ילי פיקנטי, וכן הלאה. מרק ירקות שורש – לתיבול קדירות, ירקות, מרקים כתומים ועוד.

מרקי התיבול החדשים מאפשרים תיבול מגוון תבשילים ומרקים טעימים, בהנאה ובקלילות. הטעמים פותחו בהתאמה למגמות קולינריות במטבח הישראלי, ותוך פיתוח מתכונים טעימים לתיבול וגיוון תבשילים חורפיים. המהדורות מצטרפות לסדרת מרקי התיבול מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל, הכוללת מספר מוצרים ותיקים מרכיבים טבעיים בלבד – מרק עוף אמיתי, מרק בטעם עוף, מרק פטריות ומרק בצל.

בנוסף, אסם משיקה מרקי תיבול עם 33% פחות מכמות הנתרן בשני מוצרי דגל של אבקות המרק לתיבול: 'מרק עוף אמיתי' ו'מרק בטעם עוף' מרכיבים טבעיים בלבד. מרקי התיבול מופחתי הנתרן יוצאים לשוק בתום שנה של פיתוח, במטרה לתת מענה לצרכנים המבקשים להפחית את כמות הנתרן בבישול הביתי, מבלי לוותר על הטעם העשיר המתקבל בשימוש במרקי תיבול. המוצרים מצטרפים לסדרת מרקי התיבול מרכיבים טבעיים והינם ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל. מרקי התיבול מופחתי הנתרן יימכרו באריזות של 300 גרם, במחיר זהה לאבקת מרק המקבילה מרכיבים טבעיים בלבד.

אבי בן אסאייג, מנכ"ל חטיבת המזון בקבוצת אסם הסביר: מרקי תיבול נמצאים כמעט בכל מטבח בישראל, ואסם מובילה את שוק מרקי התיבול עם 54% נתח שוק. כמובילי שוק החלטנו השנה לרענן ולהרחיב את סדרת מרקי התיבול מרכיבים טבעיים בלבד, עם מגוון מהדורות חורפיות טעימות להכנת מגוון תבשילים ומרקים, ועם מרקי עוף וטעם עוף המכילים 33% פחות נתרן, גם הם מרכיבים טבעיים בלבד. החורף תוכלו להכין מגוון תבשילים טעימים שתמיד יצליחו, בהנאה ובקלילות."

מרקי התיבול החדשים בכשרות בד"צ העדה החרדית רבנות מקומית שדרות, חרל"פ | להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

הסדרה האמריקאית של CORNY

על חטיף CORNY כתבתי לא מעט כאן וזה כיף לראות איך חברה משפרת וממציאה חטיפים וטעמים חדשים מדי כמה חודשים, והאמת, לדעתי, אלו הטעמים הכי טובים שלהם אוור!
חטיף הדגנים של CORNY משיק שלושה טעמים בסדרת אמריקה החדשה – חטיף דגנים במשקל 25 גרם: CORNY  חטיף דגנים עם שוקולד חלב וחמאת בוטנים,  CORNYחטיף דגנים בטעם בראוניז ו- CORNYחטיף דגנים בטעם עוגת גבינה ותותים!

CORNY חטיף דגנים המתאים להתחיל עמו את שעות הבוקר או כחטיף לדרך במהלך היום. החטיפים מהווים מנה מדודה ומכילים כ-100 קלוריות (98 קלוריות לחטיף דגנים בטעם בראוניז, 111 קלוריות לחטיף דגנים עם שוקולד חלב וחמאת בוטנים ו-96 קלוריות לחטיף דגנים בטעם עוגת גבינה ותותים). כל מוצרי CORNY הינם ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. אני הכי אהבתי את הבראוניז  – מושלם ליד הקפה!

המחירים לצרכן נקבעים על ידי רשתות השיווק וכמובן שניתן להשיג אותם בכל רשתות השיווק.

חטיפי קראנצ'וס

צילום: יח"צ

מגמת הבריאות ממשיכה לצבור תאוצה וכיום ההערכה היא כי במהלך שנת 2018 תהיה חובת סימון של ערכי נתרן, סוכר ושומן רווי, על גבי מוצרים. מוצרים שלא יעמדו בדרישות אלו, יקבלו סימון אדום. רפורמה זו, אשר הוגשה ע"י השר ליצמן, נועדה לקדם הפחתה של צריכת נתרן ושומן רווי המהווים גורם סיכון לבריאות הציבור.

חברת שסטוביץ משיקה את סדרת חטיפי קראנצ'וס, סדרת החטיפים הראשונה העומדת בכל דרישות משרד הבריאות לשנת 2020 (מבין מותגי החטיפים המובילים). לאחר מאמצי פיתוח רבים נמצא מתכון עבור סדרת קראנצ'וס הנותן מענה לקהל רחב המעוניין לאפשר לילדיו צריכת חטיפים עם פחות רגשי אשם. שסטוביץ תשקיעה במהלך השקת קראנצ'וס כ 5 מיליון ₪. המוצרים החדשים הינם בעלי ערכי שומן רווי ונתרן הנמוכים ביותר בשוק החטיפים: 40% פחות נתרן ו- 60% פחות שומן רווי בהשוואה לחטיף החיטה המוביל בשוק.

קראנצ'וס – טעם ללא פשרות גם בהשוואה למתחרה המוביל הקטגוריה

במבחני הטעימה הרבים אשר נערכו כהכנה למהלך, טעמם של החטיפים החדשים קיבל ציונים גבוהים מאוד בקרב קהל הצרכנים (בני נוער). בני נוער קבעו כי החטיף החדש טעים כמו ואף עדיף (בטעמים מסוימים) על המתחרה המוביל בקטגוריה.

סתיו יואלי מנהלת חטיבת המזון בשסטוביץ: "למרות ההזדמנות שניתנה לעשות את המהלך בשלוש פעימות, חטיפי קראנצ'וס עומדים בכל דרישות משרד הבריאות לשנת 2020 להפחתת נתרן, סוכר ושומן רווי תוך שימוש בשמן קנולה. משמעות העמידה בדרישות אלה הינה חטיפים בעלי ערכי שומן רווי ונתרן הנמוכים ביותר בקטגוריה. אני מאמינה כי מהלך זה יהפוך את קראנצ'וס, לאלטרנטיבה המועדפת עבור הורים רבים בישראל. השקענו מאמצי פיתוח רבים בשיפור הערכים התזונתיים של החטיפים, תוך הקפדה ובדיקה מעמיקה של התקבלות הטעם והעדפה. במבחני הטעימה שערכנו עולה כי החטיפים המופחתים טעימים לא פחות ובחלק מהטעמים אף עדיפים, במיוחד הפלאפל והברביקיו".

סדרת קראנצ'וס כוללת 5 טעמים: גריל, ברביקיו, פלאפל, בצל ופיצה.

מחיר: 3 ₪ (70 גרם) | להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

צ'אי מסאלה של פומפדור

צילום: פומפדור

חברת התה הבינלאומית פומפדור, מציעה לחורף הקרוב צ'אי מסאלה -חליטת תה בניחוח הודי, המכילה תערובת תבלינים ארומטית. הצ'אי היא תערובת של תה וחלב (או חלב ומים) המורתחים יחדיו. מקורו של הצ'אי הוא בהודו ושם הוא פופולרי אף יותר מאשר קפה או תה רגיל.

צ'אי מסאלה של פומפדור מכיל תערובת תבלינים עשירה של קינמון, עולש, ג'ינג'ר, הל, עלי פטל שחור מתוקים, ציפורן, פלפל שחור ותה שחור. ניתן לייחס לתבלינים שבצ'אי סגולות רפואיות – מהקלה בשיעול דרך צינון ושפעת,  אז חוץ מלגימה מחממת, תזכו גם במנה הגונה של תרופות סבתא שתקל עליכם בכל השפעות החורף עלינו באשר הם:

מתכון לצ'אי מושלם: להוסיף תיון פומפדור צ'אי מסאלה לכוס מים רותחים ולהמתין 3-5 דקות, להוסיף חלב חם וסוכר או דבש לפי הטעם. ניתן לערבב ולהגיש את הצ'אי עם מקל קינמון.

מחיר מומלץ לצרכן:  9.90-14.90 ₪ לחבילה | כשר פרווה למהדרין | להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

סויה יפנית מסורתית מבית מאסטר שף

צילום: יח"צ

המותג הקולינארי מאסטר שף ממשיך להתרחב ומשיק רוטב סויה מסורתית –  רוטב איכותי המיוצר לפי מיטב המסורת היפנית.

המוצר החדש מכיל 40% פולי סויה מיפן – ריכוז הפולים הגבוה ביותר בשוק. פולי הסויה המשמשים לייצור הסויה המסורתית,  מגיעים היישר מהאי הוקאידו  שביפן וגדלים בחוות גידול משפחתיות הממוקמים ברחבי האי. מגדלי הסויה באי, משמרים מסורת ארוכת שנים בעת גידול הפולים, אשר שומר על טעם ואיכות מהטובים בעולם. הסויה עוברת תהליך תסיסה טבעי ולאחר מכן מיושנת בחבית עץ. ריכוז גבוה זה של פולי סויה ותהליך ההתססה המסורתי יוצרים רוטב בעל גוון עמוק ועשיר בהתאם למיטב המסורת היפאנית.

הסויה המסורתית של מאסטר שף גם עדיפה בריאותית לאור ערכי הנתרן הנמוכים בהשוואה לכל המתחרים בשוק. בנוסף, לסויה המסורתית קיימת גם גרסה מופחתת נתרן, אף היא מכילה ערכי נתרן נמוכים בהשוואה לכל המוצרים מופחתי הנתרן האחרים בשוק.

מחיר מוערך לצרכן: 15.90 ₪ | להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק

פתי בר עם פלוס תזונתי של אסם

אסם משיקה מוצר חדש בסדרת מוצרי "פלוס תזונתי":  פתי בר קלאסי המכיל 50% דגנים מלאים. המוצר מהווה המשך למהלך התזונתי עליו הכריזה החברה במרץ האחרון.

צוות הפיתוח עמל במשך שנה על 'פתי בר פלוס', זאת בכדי להביא מוצר בעל ערך תזונתי טוב יותר מבלי לפגוע בטעם ובמרקם של פתי בר קלאסי. פתי בר פלוס יימכר באותו גודל אריזה ובאותו מחיר של פתי בר קלאסי 500 גרם.

לדברי דפנה ברנר, מנהלת שיווק המאפה באסם נסטלה: פתי בר הוא מוצר בסיסי להכנה של עוגות, פתי בר פלוס מתנהג זהה לפתי בר קלאסי בעוגות ומאפשר להוסיף לעוגה ערכים תזונתיים טובים ויחד עם זאת לא פוגע בטעם ובמרקם החשובים להצלחת המתכון. בנוסף, פתי בר פלוס נותן מענה למי שרוצה לנשנש משהו טעים ובעל ערכים תזונתיים טובים".

כשרות:  בדץ העדה החרדית | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

צילום: פתי בר אסם

חליטות תה ירוק עם שילובים מפתיעים – חוות דרך התבלינים

צילום: אלוניס

נמאס לכן משקיות התה המעובדות? מהטעמים הקבועים? "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציגה: חמש חליטות תה ירוק עם שילובים מפתיעים של טעמים וריחות. בימי החורף הקרים התה הינו מוצר בסיסי בתפריט וכשהוא מגיע עם טעמים וסגולות בריאותיות, הפסקת התה באמצע היום הופכת להיות מהנה יותר מתמיד…

כיצד להשתמש בכל החליטות? יש להשרות כפית מהחליטה בכוס מים רותחים למשך 5 דקות, לסנן ולשתות. ניתן להמתיק.

להשיג בחוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית, טל': 04-9533405, ובסניפי הרשת. לאתר החברה: http://www.derech-hatavlinim.co.il

חדשות ומבצעים

רשת 'מקס ברנר' משיקה לרגל חג החנוכה: ה'מקס-ופגניות'

'מקס ברנר' מזמינים אתכם בחג החנוכה להריח, להרגיש ולטעום את סיפור האהבה שלנו עם מנות ומוצרים ייחודיים אשר יהפכו את חוויית השוקולד למושלמת. כמיטב המסורת 'מקס ברנר' יציעו מנת ספישל לרגל חנוכה בסניפי הרשת: 3 סופגניות מתוקות וטעימות במיוחד עם מילויים מפתיעים (גלידת וניל ושוקולד חלב חם, שוקולד לבן עם תותים, שוקולד לבן עם קוקוס ושקדים). בנוסף, ימכרו כמארז של 5 סופגניות ב- TA הכולל מזרק שוקולד לבחירה. הסופגניות המעולות מיועדות לילדים ולמבוגרים כאחד, בישיבה במסעדה או כמתנה טעימה ובלתי נשכחת לחג.

שלוש סופגניות מתוקות וטעימות במיוחד עם מילויים מפתיעים – 39 ₪:

ניתן לרכוש מארז מיוחד ומהודר של 5 סופגניות ב-TA הכולל מזרק שוקולד חלב/לבן/מריר לבחירה : 36  ₪

צילום: שיבולת שחר

מאיטליה באהבה ברשת טיב טעם

צילום: טל טרי

רשת המזון טיב טעם יוצאת במהלך חודש נובמבר בפעילות, שכולה שיר הלל למטבח האיטלקי, תחת הכותרת: " WE LOVE ITALY ", שתתמקד בעולם הקולינריה האיטלקי על כל נגזרותיו. ותייבא באמצעות חברת  האחות ישרקו שיווק מותגי מזון בינ"ל, מגוון רחב של מוצרי מזון  ייחודי מאיטליה. מוצרים לדוגמא המצ"ב במארז המהודר:

להשיג בסניפי רשת טיב טעם ובמעדניות ומסעדות מובחרות

Exit mobile version