fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – נובמבר 2022

"חקלאי גרנות" תחל לשווק אבוקדו בשל מוכן לאכילה

אנחנו בית שמאוד אוהב אבוקדו, טוב, חלקנו…בעלי ואני. הילדים משום מה לא התחברו על אף שכשהיו תינוקות הייתי נותנת להם ואהבו.

אין שבוע שאנחנו לא מזמינים אבוקדו מהירקן אבל החלק המתסכל של לחכות שהוא יבשיל, לשים אותו ליד הבננות – לראות שהן הבשילו והוא לא – זה מדכא.

לכן, שמחתי מאוד לגלות ש"חקלאי גרנות" שעליהם כתבתי בעבר לא מעט ואני מאוד אוהבת את האבוקדויים שלהם – הוציאו מוצר חדש: AvocaGO שהוא למעשה מארז עם אבוקדו בשל לאכילה.

בכל מארז שכזה תמצאו בין 2-3 יחידות אבוקדו, כאשר בכל פעם יהיה זן אחר בהתאם לעונה. בשלב הראשון מככב האטינגר שפותח את עונת האבוקדו בישראל ולמען האמת – הזן האהוב והמועדף עלי. לאחר מכן תמצאו שם את האס, פוארטה, ארדיט ועוד כמה שלא שמעתי עליהם אבל בטוח יצא לי לטעום.

מה שגם אהבתי בבשלות של האבוקדו זה שהוא היה בול במידה. הוא לא היה שחור, לא מושי מדי. פשוט ירוק ומושלם!

(דרך אגב, אני שילבתי אותו בכריך חלומי טבעוני נהדר. למי שלא יצא לראות בסטורי שלי, גללו למטה ותראו).

מחיר מומלץ לצרכן: המחיר הסופי נקבע על ידי רשתות השיווק | כשרות: הרב אפרתי ובד"צ עדה חרדית 

"משומשו" משיקה גבינה טבעונית חדשה בסגנון חלומי

בדומה למוצר הקודם, גם על "משומשו" והמוצרים הטבעוניים שלהם כתבתי בעבר. אני לא טבעונית, אבל כשיוצא לי לטעום מוצרים טבעוניים אני מאוד שמחה לגלות טעמים ו/או מרקמים חדשים.
לכן, מאוד שמחתי להתנסות בגבינה בסגנון חלומי שלהם.

הגבינה החדשה עשויה מרכיבים צמחיים בלבד, 100% טבעונית, ללא לקטוז, ללא סויה וללא חומרים משמרים, ובדומה לגבינת חלומי "רגילה" ניתן לאכול אותה כמו שהיא קרה, מטוגנת או צלויה.
החלומי הטבעונית של משומשו מכילה סידן וסיבים תזונתיים ברמה גבוהה.

ברגיל אני משתדלת שלא לאכול יותר מדי גבינת חלומי בעיקר בגלל שהיא קצת יותר שמנה מגבינות אחרות, ואז אני מעדיפה לאזן סלט עם גבינה בולגרית 5%. אבל, אין ספק שגבינת חלומי צרובה זה אחד הדברים הטעימים. ומכיוון שקיבלתי להתנסות במוצר, הייתי חייבת לאכול אותו בצורה הכי מפנקת שיש – טיגון.

פתחתי את המארז (250 גרם) ובו 2 יחידות חלומי עבות יחסית. לקחתי יחידה אחת, חילקתי לחצי ומתוך אחד החצאיים חתכתי 4 רצועות. את היתר החזרתי למקרר.
השפרצתי ספריי שמן במחבת (בכל זאת שומרת על מינון ולהרגיש טיפה יותר בריאה 😉) והתחלתי לטגן. אני משתמשת באינדוקציה ושמתי לב שלקח לזה קצת יותר זמן ולכן העלתי את "הלהבה" לגבוהה ביותר כדי לזרז עניינים.
בינתיים לקחתי חתיכת באגט, מרחתי שכבה קלה של גבינת שמנת טבעונית ועליה הנחתי את פרוסות החלומי שנצרבו וקיבלו צבע מושלם, חתיכות אבוקדו (כן כן, זה מהאייטם הקודם – אבוקדו בשל של "חקלאי גרנות"), ולבסוף קצת בצל ירוק.

זה היה אחד הכריכים הטעימים שאכלתי. לא הרגשתי בכלל שאני אוכלת מוצר טבעוני או משהו שונה מהחלומי הרגיל. המרקם שלו היה כמו החלומי הרגיל – והטעם, נהדר ממש!
אין ספק שזה תחליף ראוי ושווה למי שטבעונית ובתור אחת שהיא לא – לא הרגשתי בכלל בהבדל.

מחיר מומלץ לצרכן: 17.90 – 19.90 ₪ לאריזת 250 גרם | כשרות: כשרות פרווה בהשגחת בד"ץ עדה חרדית ירושלים | להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות

חברת "אחוה" משיקה חלוה חדשה בטעם מפתיע וממכר: חלוה עם אגוזי לוז

ואחרי כל הדברים שאכלנו באייטמים הקודמים איך אפשר בלי קינוח. והפעם – אחוה האהובים שלי.
נראה לי שאין מוצר שהם מוציאים שאני לא אוהבת. באמת, כל דבר שיצא לי לטעום היה מושלם ואם הם מתכננים סופגניות לחנוכה – אני מוכנה להיות נסיינית 🤣.

והפעם אנחנו עם חלוה נפלאה בתוספת אגוזי לוז. נכון, חלוה זה לא בדיוק המוצר הכי דיאטתי שיש (על אף שיש להם אריזות קטנות המותאמות לאנשים המעוניינים לשמור על המשקל), אבל היא עשויה ממרכיבים איכותיים כמו כל מוצרי אחוה: עשירה בסיבים תזונתיים ועם אחוז גבוה של חלבון – 10% ל-100 גרם. היא גם עשויה מ-50% שומשום איכותי ממנו מופקת הטחינה הגולמית של החברה.
הפעם הם הוסיפו אגוזי לוז (10% גרם) וזה נותן לחלוה צבע מיוחד וטעם מיוחד עוד יותר. עם עצם העובדה שהחלוה נימוכה ונמסה בפה – זה בול סוגר את הפינה כשצריך משהו מתוק אחרי האוכל.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 12 – 14 ₪ לאריזת 400 גרם | כשרות: כשר פרווה בהשגחת בד"צ עדה חרדית ירושלים | להשיג ברשתות השיווק המובחרות

חלוה עם אגוזי לוז של אחוה

רשת קפה ביגה משיקה לחג החנוכה סופגניות על טהרת ללא גלוטן –במילוי רושה

רשת קפה ביגה, המתמחה במאפים המיוצרים בעבודת יד קפדנית, משיקה לרגל חג החנוכה קולקצייה רחבה וחגיגית של סופגניות בוטיק איכותיות, ללא גלוטן.

החידוש השנה: סופגניות ללא גלוטן במילוי עשיר של רושה, על טהרת הללא גלוטן. מדובר בסופגניות המעוצבות בהשראת עולם ממתקי הפרימיום. הסופגניות רכות ואווריריות, עם ציפויים פריכים במיוחד.

לצד סופגניות הרושה מציעה רשת ביגה גם סופגניות ללא גלוטן במבחר רחב טעמים עם מילויים ייחודיים, כמו: פירות יער, קרם קפה, קרם פיסטוק, ריבת חלב ובמילוי קלאסי של ריבת תות.

קולקציית הסופגניות ללא גלוטן מיועדת לשוחרי הבריאות, חובבי מזון ללא גלוטן או לסובלים ממחלת הצליאק. מדובר בסופגניות הנאפות במקום, טריות, אווריריות, עשירות בטעמים, רכות ונימוחות בפה.

כמו כן רשת ביגה מציעה מגוון סופגניות "רגילות" עם גלוטן, במגוון מילויים זהים ומיוחדים.

מחירים לצרכן: מארז של 5 יחידות (5 סופגניות) לא גלוטן כולל בטעם רושה – 45 שח למארז (9 ₪ לסופגנייה); סופגניה "רגילה" במילוי תות עם גלוטן – 7 ₪; סופגניות רגילות עם גלוטן במילוי מיוחד – 12 ₪ | כשרות: חלבית – בדץ בית יוסף | להשיג ברשת ביגה – https://www.biga-bakery.co.il/locations

סופגניות במילוי רושה ללא גלוטן של רשת ביגה
צילום: אבי כהן

ריו מרה - משיק מוצר חדש: נתחי טונה בשמן זית כתית מעולה עם הטעם המודגש

ריו מרה, מותג הטונה מס' 1 באיטליה ומוביל סגמנט טונה בשמן זית בישראל* (*על פי נתוני סטורנקט, נתח שוק שימורי טונה, 2022 ), משיק בימים אלה מוצר חדש במארז שלישיה: נתחי טונה בשמן זית כתית מעולה עם הטעם המודגש.

מדובר בנתחים של טונה בהירה מסוג skipjack tuna שנבחרים בתהליך ניקוי כפול להסרת כל עודפי השומן והחלקים הלא ראויים. נתחים אלו מוגשים בשמן זית כתית מעולה שהינו באיכות גבוהה ביותר, בעל חמיצות נמוכה בשיעור של עד 0.8% ומאפשר לצרכנים בכל הגילאים לצרוך תזונה בריאה ומזינה וכן מעניק לנתחי הטונה טעם ארומתי מודגש המתאים לחיך הים תיכוני.

נתחי טונה בהירה בשמן זית כתית מעולה של ריו מרה משדרגים כל כריך או ארוחה, ניתן לשלב אותם בפסטות ובסלטים והם טעימים במיוחד כארוחה קלה ואף כנשנוש בין הארוחות או ביום העבודה.

מחיר מוערך לצרכן: מארז שלישייה 240 גרם – 27.90 ₪ (מארז שלישייה של 240 גרם) | כשרות: בד"צ אגודת ישראל | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות נבחרות

טונה ריו בשמן זית כתית מעולה
צילום: יח"צ

הכירו את הנוסחה החדשה של כפית לכפית של סוכרזית: תערובת להמתקה ולאפיה, המכילה אפס קלוריות!

'כפית לכפית' הוא תחליף סוכר המשמש בעיקר לבישול ואפיה ומאפשר החלפת סוכר בכמות זהה של הממתיק החדש.

המשמעות: כוס סוכר שווה בדיוק לכוס 'כפית לכפית', מה שמאפשר את המרתו של הסוכר במתכונים רבים, ושימוש ב'כפית לכפית' במקומו.

סוכרזית תשיק ראשית את תערובת האריטריתול והסטיוויה ולאחר מכן את התערובות האחרות, על בסיס סוכרלוז והקלאסי.

כפית לכפית של סוכרזית
צילום: יח"צ

לוואצה משיקה קפסולות קפה חדשות

קפסולות לוואצה
צילום: לוואצה

את המצוינות והחדשנות של לוואצה Lavazza ניתן למצוא כעת בישראל בקפסולות אלומיניום חדשות, התואמות למכונות Nespresso* מקוריות ומוקדשות לתערובות האייקוניות, המבטאות את ההיסטוריה והמומחיות של חברת לוואצה בתערובות קפה.

התערובות הבאות מרכיבות את המגוון הראשון של מותג קפסולות האלומיניום, בעלות נייטרליות פחמנית.
הייחודיות של המותג האייקוני של לוואצה, מגיעה בקפסולות אלומיניום כדי להציע לצרכנים את הארומה והאיכות של התערובות הטובות ביותר של החברה, המאפשרות לגלות מחדש את ההנאה מהקפה האהוב, עם אפס השפעת פחמן דו-חמצני.

הקפסולות החדשות מציעות שש תערובות אייקוניות, בכדי לספק את הטעמים השונים של כל אוהבי הקפה:

  • Qualità Oro: אלגנטי, בעל ארומה פירותית ופרחונית. הערביקות הטובות ביותר ממרכז ודרום אמריקה. נבחרו, עורבבו ונקלו לשלמות. התוצאה היא סימפוניה של פולי קפה ערביקה משובחים ביותר ומועשרים בתווים פירותיים ופרחוניים.
  • Qualità Rossa: אספרסו מאוזן בעל גוף מלא, עם טעם נלווה של פירות יבשים. לגימה של שמחה איטלקית, קפסולה המסמלת את אורח החיים האיטלקי. פשוט הניחו את השפתיים שלכם על הספל. הרגישו את ההנאה וכיצד העולם מחייך אליכם.
  • Crema e Gusto Classico: קפה קרמי מועשר ברמזים של שוקולד מריר, עץ ותבלינים. מושלם להתחיל איתו את היום, Crema e Gusto מבטיח את האיזון בין התכרבלות לנחישות. התחלתם את היום, סיפקתם את החושים ואתם מוכנים לצאת לדרך.
  • Crema e Gusto Ricco: שילוב עז של רמיזות שוקולד, עץ ואגוזים. נולד להעשיר את האיזון שלכם ומתהדר בחיבור המושלם בין מתיקות ועוצמה. טעמו את הקרמיות שלו, וגלו כמה מהנה עשוי להיות היום שלכם.
  • Crema e Gusto Forte: תערובת אינטנסיבית במיוחד עם תווים חזקים של קקאו ועץ, המשאירים טעם קל של טבק בסוף כל לגימה. הטעם החזק נותן טוויסט מידי וקריאת השכמה. בדיוק כמו הארומה הזורמת מתוך נגיעות הטעם העוצמתי שבקלייה הכהה.
  • Dek: עגול ומאוזן היטב, עם רמזים של פירות יבשים וטעם קל של שוקולד. התערובת נטולת הקפאין, מיוצרת בתהליך טבעי, היא האיזון המושלם בין רכות לעוצמה והיא מעורבבת באומנות כדי להעניק חוויה מהנה שלא ניתן לטעות בה.

מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 ₪ לקופסה של 10 קפסולות (מחיר מבצע להשקה: 49.90 ₪ ל-3 קופסאות) | להשיג ברשתות השיווק השונות ברחבי הארץ

חברת ישרקו משיקה: פסטה פרימיום Agnesi מאיטליה - פסטת ביצים טליאטלה ופסטת ביצים עם תרד

חברת ישרקו, מקבוצת טיב טעם, מרחיבה את מותג הפסטות . ומשיקה את מותג הפסטה פרימיום אגנסי (Agnesi) האיטלקי. ותציע 2 סוגי פסטות: פסטת ביצים טליאטלה ו- פסטת ביצים עם תרד. כשרות באישור הרבנות הראשית לשיראל.

פסטות הביצים של אגנסי, עשויות מתערובת הדגנים הטובים ביותר שקיימים יחד עם ביצים איטלקיות טריות של תרנגולות חופש, ומיוצרת עם בלנד של זני החיטה המובילים שמקורם בכל רחבי העולם. מה שמבטיח מוצר באיכות גבוהה מאוד. הבצק מחוספס ועבה, ומסוגל לשמור את התבלינים בצורה מושלמת וכן מבושל אל דנטה. התוצאה היא פסטה ביצים המייצגת את מיטב המסורת האיטלקית: איזון מושלם של טעם, איכות ומסורת.

פסטת ביצים טליאטלה מרכיבים של סולת מחיטת דורום, ביצים 28.3%. מחיר מומלץ לצרכן: 13.90 ₪.
פסטת ביצים עם תרד מרכיבים של סולת מחיטת דורום, ביצים 28.3%, אבקת תרד מיובשת (1.5%). מחיר מומלץ לצרכן: 13.90 ₪.

להשיג ברשת טיב טעם, באתר טיב טעם בקליק ובמעדניות נבחרות בכל רחבי הארץ

פסטה אגנסי מאיטליה - ישרקו
צילום: יח"צ
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X