fbpx
איפור וטיפוח

טיפים לאיפור וגלאם מנצח לערב הסילבסטר

ערב הסילבסטר הוא ללא כל ספק הערב הנוצץ ביותר בשנה והנועז ביותר מבחינה אופנתית, בו כמעט הכל מותר ואפילו רצוי להגזים. בעוד שלכל תקופה טרנדים משלה הנוטים להתחלף בתדירות גבוהה, הרי שבערב זה כל המגמות והטרנדים נדחקים לצד, כשאת מקומם ממלאים נצנצים, פאייטים, צבעים מטאליים ולא מעט שימרים וגלוס. איך עושים זאת נכון מבלי להראות כמו כדור דיסקו? מאפרת העל עדה לזורגן משתפת בטיפים לאיפור מדויק ועוד מספר אקססוריז שיהפכו את הלוק לבלתי נשכח.

לדברי לזורגן, "אחד היתרונות המאפיינים את ערב הסילבסטר על פני כל ערב אחר בשנה, הוא כי מדובר בערב בו "הכל הולך” – את יכולה להיות נועזת ולהתאפר בצורה נוצצת, זוהרת ואפילו מוגזמת, ועדיין לא תבלטי יתר על המידה. יש משהו נחמד בידיעה כי קשה מאוד להגזים בערב פרוע שכזה. לכן, ניתן להשתמש בלי חשש בצבעים עזים יחסית ואפילו בסגנונות איפור מוחצנים ופרועים אותם אנו לא נוהגות לאמץ בחיי היום יום. שימוש בשפתונים חושניים, צבעים עזים וגם הבלטות חדות ובולטות של העיניים והשפתיים – כל אלו ועוד הולכים בערב הסילבסטר".

איפור סולידי – מראה מעושן

"מראה מעושן הוא אחד מסגנונות האיפור הפופולאריים ביותר בארץ ובעולם בשנים האחרונות" מציינת לזורגן, "וככזה הוא מתאים כמובן גם לערב חגיגי כמו ערב הסילבסטר. איפור מעושן מתאים למגוון סיטואציות, כך שגם אם את יוצאת למסיבה פרועה וגם אם לארוחת ערב חגיגית עם חברים טובים, הוא יכול לעשות את העבודה. סגנון איפור זה מתמקד באזור העיניים וישנם כמובן סוגים ודרגות שונות של “עישון”, אך העיקרון בכולם זהה – שימוש בצבעים חזקים, ברורים ומוגדרים יותר באזור הקרוב ביותר לעין, וטשטוש, או “Fade ” ככל שמתרחקים מהעין".

להגשים פנטזיה - איפור חושני

"בערב הזה כאמור שום דבר לא ייראה מוחצן או מוגזם, לכן אפשר גם לבחור באיפור סקסי וחושני וללכת על הפנטזיות הכי פרועות שלנו, כמו למשל להידמות לכוכבות הקולנוע המפורסמות והסקסיות של הוליווד, שכן מדובר בערב מהחלומות בו הכל אפשרי. בסילבסטר כל האורות בבירות אירופה האלגנטיות, בניו יורק הרחוקה ואפילו בתל אביב דולקים בניצוץ גדול, גם האיפור יכול להיות מתאים לאווירה הזו. שימוש בצלליות מטאליות, שימרים, צלליות עם נוצצים ושפתון מבריק ייצרו מראה חגיגי שמתאים למאורע. עם זאת, חשוב להקפיד על מינון נכון ולבחור להדגיש את העיניים או את השפתיים – ולא ביחד. במידה ולא נרצה ליצור אפקט של יותר מידי ברק בפנים, ניתן לבחור במראה דרמטי עם שפתון כהה בגוון אדום, עיניים תחומות באיילינר כהה וריסים דרמטיים".

להתאים את האיפור ללוק המלא

טיפ חשוב שכדאי לאמץ אותו בכל יום בשנה, אבל דווקא בסילבסטר כשאנו מתפתות ללבוש ולהתאפר באופן מיוחד, חשוב להקפיד עליו. התאמה בין הביגוד שבחרנו לבין האיפור שאנחנו שמות על הפנים היא חשובה מאד והיא זו שתיצור מראה מנצח. אם אנחנו לובשות למשל שמלת וינטאג’ צבעונית למשל, כדאי לתחום את העיניים במראה חתולי שיתכתב עם המראה שכולו סבנטיז ואם בחרנו בשמלת ערב שחורה ואלגנטית, שפתון בגוון אדום כהה יהפוך את השמלה לאלגנטית עוד יותר. במידה ובחרנו באיפור גדול מהחיים, רצוי למתן את הלבוש ולבחור למשל בשמלה קטנה שחורה ולהצמיד אליה אקססוריז נוצצים, כמו תכשיטים או שעון מטאלי שבו נסתכל כשהשעה תחלוף לחצות או הנעלה דומיננטית.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X