fbpx
אופנה

עצות יעילות לאריזה קלה, נכונה ומלאה בסטייל

נסגרה חופשת הקיץ, וההתרגשות בשיאה, אך רגע לפני, ההתלבטות הגדולה מה לארוז, כמה פריטים לקחת, מה נלבש בחופשה והאם יהיה מקום במזוודה ?!

המותג המוביל בעולם למזוודות Samsonite (סמסונייט) בשיתוף הסטייליסטית ליאת אשורי, מעניקים עצות וטיפים לקראת עונת הנסיעות: כיצד לארוז בצורה היעילה ביותר, מה נכון וחשוב לארוז, אלו אביזרים אנחנו באמת צריכים המתאימים ליעד החופשה, כיצד לשמור על משקל מזוודה נוח ומתאים לשינוע במהלך החופשה, וכמובן – כיצד לשמור מקום גם לשופינג…

ליאת אשורי אומרת: "הרצון לקחת את "כל הארון" לחופשה הוא ידוע, אך עם התארגנות נכונה מראש, אין כל צורך בזה". להלן טיפים מנצחים לאריזה נכונה ויעילה שתשמור על סטייל:

  1. ראשית, מומלץ להוציא מהארון את כל מה שהיינו רוצים לקחת ולסדר על המיטה. כולל נעליים, אקססוריז, מותאמים ליום וערב, קוסמטיקה, תרופות, תכשירים, מחשב, מטענים.
  2. מומלץ לצאת לחופשה עם 2 מזוודות: אחת גדולה והשנייה – טרולי עלייה למטוס. מומלץ להפריד בין המוצרים למזוודה הגדולה שאותה אנו שולחים, לבין המוצרים לטרולי, המזוודה שאתה נעלה למטוס (או לאוניה או לרכב) ובה צריך שהמוצרים הבסיסיים שיהיו זמינים, שלהם נזדקק עד ההגעה לייעד: בגדים להחלפה, הלבשה תחתונה, תרופות, מוצרי היגיינה, סבונים – כמו-גם המלצה לציוד בסיסי למקרה והמזוודה הגדולה תאחר להגיע.
  3. מומלץ להכין סטים של לבוש מראש גם לבוקר וגם לערב לפי התכנון היומי – לארוז כמה פריטים בודדים של גיבויים.
  4. למדוד את הסטים ולוודא שאכן רלוונטיים, וכמובן לקחת את הפריטים שהכי מחמיאים לנו, ושאיתם נרגיש טוב ו"על בטוח".
  5. בצד אחד של המזוודה נניח נעלים, תיק איפור, קוסמטיקה, תכשיטים, תיק רחצה וכו, ובצד השני את הבגדים בקיפול נכון – החוסך מקום.
  6. בגדים שמתקמטים – עליהם להיות בחלק העליון שבמזוודה ולא להניח אותן בתחתית אחרת ידקקו לגיהוץ ארוך.
  7. לא לשכוח הלבשה תחתונה ובגדי ים גם בגוונים בהירים וכהים – בקיצור כל האופציות!
  8. לשלב בין בגדים בצבעים שחור/לבן חלקים וגם פריטים מודפסים וצבעוניים.
  9. רצוי שיהיה פריט אחד לפחות אותו תוכלו לשלב שוב ושוב (כמו ג'ינס, מכנס שחור, ג'קט ג'ינס וכד') – פריט שמשתלב עם כל דבר.
  10. לשים לב לגיוון הבגדים – שלא לקחתם פריטים דומים מדי זה לזה מבחינת צבע וסגנון.
  11. לפני האריזה הסופית מומלץ לעבור שוב על הפריטים, ובמידת הצורך לצמצם בהתאם.
  12. משקל המזוודה והנוחות הם דברים שצריכים להילקח בחשבון בשל השינוע משדה התעופה לבית המלון; מומלץ לכם להיות מוכנים למשקל המזוודות מבחינת ההובלה ממקום למקום במהלך הטיול.
  13. אם מתוכנן שופינג לכל המשפחה – מומלץ לארוז במזוודה תיק מתקפל לכל הפריטים החדשים.
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X