טיפים לעיצוב שולחן חג ראש השנה

ההתחדשות והתרגשות שבאוויר, לקראת חג ראש השנה, בין אם המוזמנים הם בני המשפחה המורחבת ובין אם חברים, המארחים משקיעים רבות בהכנת מטעמים מיוחדים, אך לא פחות חשוב, להשקיע בעיצוב שולחן החג.

כמסורת שעוברת במשפחה וכחלק מחוויית  הסעודה המשפחתית בערב החג – עיצוב השולחן הוא ללא ספק עניין חשוב המקנה אווירה חגיגית במיוחד. ולא פחות חשוב מזמין…את שולחן החג מומלץ לעצב מבעוד מועד. ולחשוב איזה אווירה נרצה ליצור. האם פרחונית ועליזה, רומנטית ושקטה, או צבעונית וססגונית.

רשת הרמוניה לבית, מעניקה טיפים לסידור שולחן חגיגי ומזמין, שיעשה את ההבדל:

קולקציה חדשה לראש השנה

דרך אגב, לכבוד ראש השנה, תוכלו למצוא בהרמוניה לבית קולקציה חדשה ומקסימה! הקולקציה השנה כוללת מגוון כלי בית בצבעים קלאסיים לצד צבעוניות ברוח השנה החדשה.

ראש השנה הוא חג המסמל התחדשות ,לקראת החג כדאי ומומלץ לרענן ולחדש את הבית במחירים נוחים לכל כיס. ניתן לעצב את שולחן החג באמצעות אקססוריז צבעוניים, כלים ייחודים המאפיינים את ראש השנה, כלי בית, חפצי נוי ומוצרי טקסטיל כמו: מפות תחרה, כריות נוי, כיסוי מיטה חגיגי מצעים למיטה בהדפסים מרהיבים המעניקים אווירה חגיגית ושמחה לבית.

גם בקולקציית הריהוט המשלים לבית, ניתן למצוא שידות מעוצבות במגוון צבעים, ספות עם הדפסי פרחים המעשירים את עיצוב החלל ועוד.

פריטים לדוגמא:

שעון מעץ
Exit mobile version