fbpx
בית והום סטיילנג

7 טעויות שאנחנו עושות כשאנחנו קונות ארון בגדים

ארון בגדים הוא רהיט הכרחי בחדר השינה ובחדר הילדים, בין אם מדובר בארון לאחסון בגדיו של הצאצא או בארון לבגדים של ההורים, בין אם הארון עומד בפני עצמו או כחלק מחדר ארונות – יש לתת את הדעת על הצרכים של כל אחד מבי הבית, על הדברים שרצוי להימנע מהם וכן על האפשרויות העומדות בפני כולם. כל זאת, על מנת לבחור  את ארון הבגדים המושלם.

טעויות נפוצות בקניית ארון בגדים

אופיר ליבר, מנכ"ל רהיטי דורון (http://www.doron1949.co.il), מעלה 7 טעויות נפוצות בבחירת ארון, אשר הימנעות מהן תחסוך עוגמת נפש מיותרת.

איזון

כמו בהרבה תחומים בחיים, גם כשמדובר בארון הבגדים, חשוב שניתן יהיה לשמור על איזון. במקרה הזה, הכוונה היא שלארון יהיו רגליים מתכווננות,  כדי לשמור על איזון גם אם הרצפה אינה מפולסת. בארון שאינו מאוזן תמצאו שהדלתות מחליקות ונפתחות מעצמן בירידה, ומצד שני, אינן נענות בקלות בעלייה, כמו כן, ארון מוטה קדימה עלול לאבד את יציבותו, תוך גרימת נזק לארון, או גרוע מכך – לאחד מבני הבית. בשל כל אלו, המלצתנו היא לרכוש ארון בעל רגליים מתכווננות.

גובה

לא להתפתות  לרכוש  ארון נמוך במחיר מציאה, שכן שכרכם עלול לצאת בהפסדכם. על הארון להיות בגובה של לפחות 240 ס"מ, כך יתאפשר אחסון מקסימאלי. כך גם לא יצטברו חפצים שאין בהם שימוש שיונחו על הארון הנמוך. חללים אלו אינם מהווים מקום אחסון מוצלח מכיוון שהם פתוחים, ומשום שאינם בטווח ראייתכם והישג היד שלכם.

הגנה מרטיבות

הקפידו לוודא כי בתחתית הארון מורכב קנט השומר על דפנות הארון מרטיבות. הקנט אינו צריך להפריע לאסתטיקה של הארון, מכיוון שהוא נסתר מן העין. ארון שספג רטיבות ולחות יאבד את צורתו, יתנפח ויעביר לבגדים המאוחסנים בו ניחוח של עובש, ועוד מרעין בישין שאינכם מעוניינים בהם.

מנגנון משובח

זוכרים את הארונות של פעם, שהיית צריך להתאמץ על מנת לפתוח או לסגור את הדלתות, ולעיתים נותרת עם הדלת תקועה? היום, יש ארונות המגיעים עם מנגנונים המאפשרים סגירה ופתיחה של הדלתות בצורה חלקה, נוחה ושקטה. כדאי להתעקש על מנגנון איכותי, כזה שגלגליו עשויים אוקולון עמיד ולא פלסטיק, שכן הפלסטיק נוטה להישחק עם הזמן, ואתם מעוניינים שהארון יישרת אתכם שנים ארוכות.

שקט בחדר השינה

אם כבר ביקרנו במחוזות העבר, אתם זוכרים את הארונות שדלתותיהם היו נטרקות בקול תרועה? היום קיימים בולמים מיוחדים לסגירה חלקה ושקטה של דלתות הארון, כך שאינכם מעירים את כל המשפחה בכל פעם שאתם פותחים דלת או סוגרים אותה. בנוסף ליתרון האקוסטי, טריקה שקטה מגינה על הארון מפני פגיעה ושחיקה והכי חשוב שומרות על אצבעות קטנות מפציעה.

בטיחות

מניעת תאונות בסביבה הביתית חוסכת פגיעות מיותרות, ומעניקה להורים שלוות נפש. לכן, בנוסף לכל הנאמר, מומלץ לבחור ארון שדלתותיו בעלות מנגנון מניעת נפילת דלתות המבטיח שלא יפלו החוצה.

ארון מבית טוב

אם אתם רוצים להבטיח שהארון אותו אתם רוכשים יהיה מוצלח, רכשו ארון שיוצר על ידי חברה מוכרת בעלת ניסיון מוכח ומגוון בבניית ארונות. אין להשוות ארון שנבנה על ידי בעלי מקצוע מנוסים, תוך הסתמכות על ידע ועל ניסיון שנרכשו לאורך שנים, לארון שנבנה על ידי אדם או חברה, שעיקר עיסוקם הוא ייצור מוצרים אחרים

לסיכום, ארון בגדים איכותי הוא תוספת אסתטית ותפקודית הנחוצה לכל בית, וחשוב לבחור את הארון הטוב ביותר עבורכם, כמובן שיש גם את נושא המחיר ומפתיע לגלות שהמחיר אינו תמיד ערובה לאיכות, לעיתים ארונות שמחירם 5,000 ואף 8,000 ₪ אינם בהכרח טובים יותר מארונות שמחירם  2,000 ₪ ואף פחות.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X