fbpx
בית והום סטיילנג

טרנד הקשתות 2020

שיטוט ראשוני בפינטרסט בחיפוש אחר הטרנדים הבולטים ל 2020 חושף טרנד חדש ומרהיב ביופיו: קשתות". אלמנט שהולך לככב – והפעם לא רק בקירות ומבנים. הקשתות המוכרות לנו ממבני אדריכלות רומית ומסגנון האר דקו המאופיין בעיטורים ובאמנות קישותית, משתלבות השנה במגוון רחב של רהיטים ופריטי דקורציה החל מארונות, שטיחים, ספות, ספסלים ועוד. 

קיימים סוגים רבים של קשתות המשמשים בסגנונות אדריכליים שונים ובתקופות שונות, בהם הקשת המחודדת שהתפתחה בבנייה האסלאמית  ועושה שימוש במוטות מתיחה ואומצה גם באדריכלות הגותית. בקתדרלות תמירות עם חלונות גדולים ועוד. אם עד כה ראינו את הקשתות בקירוי קירות ומבנים כאלמנט אדריכלי מובהק, אז כיום כאמור הן מגיעות גם לפריטי עיצוב הבית במלוא הדרן. אספנו כאן מספר דוגמאות לשימוש מדוייק באלמנט הקשתות שיכניס המון שיק וסטייל לחלל.

ארון MANHATTAN של ארונות רביירה
ארונות ריביירה- ארון בעיצובו של דניאל חסון לארונות ריביירה, משלב אר דקו עם אלמנט קשתות (צילום: יח"צ)
הדום בצורת קשת
הדום בצורת קשת | להשיג ב-PRAT LIVING, החשמל 4 תל-אביב (צילום: יח"צ)

תכירו: אר-דקו (או בצרפתית: Art déco)

האר-דקו הושפע מזרמים אוונגרדיים והציג מבנים גדולים ושאפתניים עם זווית קשתות ועיגולים, הוא הושפע גם מאופנה, טכנולוגיה ואמנות מצרית, ומסגנונות אדריכליים כגון סגנון הבאוהאוס. סגנון האר- דקו פנה לקהל עשירים ומשדר יוקרה תוך שימוש בחומרים יוקרתיים כגון פלדה, שייש ועצים יקרים.

מתלה תיקים ומעילים דקורטיבי
מתלה תיקים ומעילים | להשיג ב"גליפס- יצירות אמנות עשויות ברזל", רחוב שערי תשובה 10 תל-אביב (צילום: יח"צ)
פריט דקור לקיר מבית גליפס
פריט דקור לקיר .| להשיג ב"גליפס- יצירות אמנות עשויות ברזל", רחוב שערי תשובה 10 תל-אביב (צילום: יח"צ)

השימוש בקשתות כאלמנט גיאומטרי ביצירה הוא מרהיב ומאפשר ליצור משחק, היכולת לכופף את הברזל ולהעניק לו צורות שונות מפתיע כל פעם מחדש" מספרת מרב רינגל מעצבת ובעלת סטודיו גליפס. הקשת כאלמנט עיצובי תמיד מושכת תשומת לב מאחר וצורתה מושכת את העין ושונה מזוויות הרהיטים והמבנה שהם לרוב ישרים, חדים ומרובעים יותר. 

שולחן אוכל מעוצב
שולחן אוכל מעוצב | להשיג בסטודיו Prat Living, רחוב החשמל 4 תל-אביב (צילום: יח"צ)
אקססוריז לשולחן
אקססוריז לשולחן | להשיג בסטודיו Prat Living, רחוב החשמל 4 תל-אביב (צילום: יח"צ)
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X