כיצד בוחרים ברזים לחדר הרחצה של הילדים?

עברנו לדירה שלנו לפני שנתיים וחצי. בחרנו בקפידה את הברזים השונים בבית ושילמנו עליהם לא מעט כסף. לצערי, כעבור שנתיים וחצי אנחנו כבר מתכננים להחליף אותם כי או שהתקלקלו, או שהזרם נהיה נוראי (וזה אחרי שפתחנו וניקינו אבנית). אני מודה שלקחנו מותג אחר כי כולם המליצו עליו והאמת – אני מתחרטת שלקחנו אותו ומאוד מאוכזבת (בעיקר על הכסף שהלך). חמי ושכן מהבניין המליצו לנו ללכת לראות ברזים של מדגל, והאמת, הכתבה הזאת לא יכלה לבוא טוב יותר – גם כי אני אישית שמחה להכיר חברות אחרות מלבד החברה שאיתה יש לנו ניסיון מר, וגם כי אנחנו באמת שוקלים להחליף את הברזים בחדר האמבטיה של הילדים וזה בדיוק הזמן לגלות – אלו ברזים מתאימים יותר לצרכים שלהם ושלנו.  גילוי נאות: לא קיבלתי ברזים ממדגל (הלוואי והייתי מקבלת).


חדר האמבט הוא מקום מרגיע ונעים, גם לילדים: אחרי חוג או אימון, או בסוף היום – לפני שהולכים לישון, אמבט של מים חמים בחורף – וקרירים בקיץ, מעניק אתנחתא מפנקת.
אמנם בשלב מסוים הילדים כבר מספיק גדולים כדי להתקלח לבד או להתארגן בבוקר בכוחות עצמם, אבל עלינו, ההורים, מוטלת החובה לוודא שחדר האמבט בטוח לילדים, ושהם לא יפעילו בלי כוונה את ברז המים – למים רותחים.

ג'יין מטלון-דריי, מנהלת השיווק בחברת "מדגל" מבית פלסאון, מהמובילות בתחום הברזים בישראל, מייעצת לגבי הברזים ומערכות הפינוק המתאימים לחדר האמבט של הילדים, לרחצה נוחה ובטוחה.

המלצות כלליות לבחירת ברז לחדר הרחצה

הברזים של חברת מדגל שמתאימים גם לילדים

בבחירת הברז לכיור בחדר הרחצה, יש לשים לב שהברז נוח לתפעול ונגיש לילדים. מומלץ לבחור ברז עם ידית הפעלה ארוכה, נוחה לשימוש לידיים קטנטנות. גם ברזים אלקטרוניים (המופעלים בעזרת חיישן), או ברזים המופעלים בלחיצה, נוחים ופשוטים להפעלה.
ל"מדגל" מגוון דגמים של ברזים, מערכות פינוק ומזלפים, המתאימים במיוחד לחדר הרחצה של הילדים:

פרטים נוספים ותמונות של הברזים השונים – https://www.madgal.co.il

(קרדיט תמונה ראשית: rubadubtubreglazing.com)

Exit mobile version