fbpx
אופנה

כיצד להתלבש בערב הנוצץ של השנה?

אפליקציית take a lookמעטים האירועים שיש לנו  את ההזדמנות 'לדפוק הופעה'. הסילבסטר – הוא אחד האירועים שבו אנחנו יכולות ללבוש כל מה שאנחנו רוצות, להיראות בשיאנו, עם הכי שיק וגלאם. חלקנו יודעות לעשות זאת מצויין – רק חושבות על פריטי הלבוש השונים שיש בארון וזה איכשהו מתחבר ללוק נהדר. אבל בואו נודה, רובנו הגדול מבינות בצבעים שמתאימים לנו, או באיזו סוג של חולצה או שמלה יותר מחמיא לנו, אבל כשזה מגיע ליצירת הלוק המושלם – איפשהו, משהו תמיד מתפקשש.
כיום, יש לנו את האופציה להיראות בשיאנו באמצעות אפליקציית Take a Look שעליה כתבנו כבר בעבר והיא מאפשרת לנו להעיז ולנסות להפוך לסטיילסטים של עצמנו, עם עזרה של הסטייליסטים המובילים במדינה – ליאת אשורי, דורין אטיאס וגדי אלימלך גם מבלי להיות סלבס. תזכורת קטנה – האפליקציה מסייעת למשתמשים להנות מהניסיון העתיר של הסטייליסטים ולקבל את המראה הטוב והמחמיא ביותר, באמצעות חוות דעתם. המשתמשים מקבלים פידבק בתגובה קולית כולל עצה אישית. מי שרוצה להוריד את האפליצקיה יוכלה לחפש אותה בגוגל פליי או בחנות האפליקציות של אפל.

אבל עד שתורידי את האפליקציה להלן טיפים ועצות מליאת, דורין וגדי שיעזרו לך להראות בשיאך בסילבסטר, לגרוף מחמאות ואולי גם איזו נשיקת חצות!

 

טיפים ללוק נוצץ מליאת אשורי

"למרות שליהודים יש מלא חגים הם מחפשים סיבות למסיבות ומספחים אליהם גם את ראש השנה האזרחי – סיבה מספיק טובה לכל העולם לחגוג, אז גם לנו" אומרת ליאת אשורי, ועונה על שאלת השאלות: מה נלבש לסילבסטר?

  • תבחרו בגדים  נועזים יחסית, למסיבת הסילבסטר. כך תנצלו את ההזדמנות לחרוג ממנהגיכם השקטים בהם אתם בוחרים סט בגדים ״שכולם יאהבו". אפשר להשתעשע ולא לפחד, כי הרי ״הסילבסטר הוא אליבי נהדר לפתטיות״, אבל חשוב שיהיה קשר בין הבגד למקום אליו הולכים. חשוב לזכור לא להגזים, שלא להיראות כמו בתחפושת פורימית. בקיצור, תרשו לעצמכם לעוף בבחירת הבגד ולהיות יצירתיים אבל לא מידי, כי גם לסילבסטר גבולות משלו.
  • תבחרו בגד ״אחר" – כזה שאין לכם אומץ ללבוש בהזדמנויות אחרות במהלך השנה, הן בגזרה והן בסוג הבד, לדוגמא פייטים נוצצים, מנומר ופרוות (סינטטיות כמובן) תוך שמירה על איזון כמובן – לא שלושתם יחד!
  • השתדלו להתלבש בסילבסטר ולא להתפשט – לפעמים מרגיש שיש בלבול ואנשים  מתפשטים במקום להתלבש, זה פחות סקסי ופחות יצירתי.

לסיום מאחלת אשורי: "שתהיה שנה בסטייל אמן ובע״ה!".

טיפים למראה המושלם מאת דורין אטיאס

לעומת הטיפים של ליאת, מכריזה דורין אטיאס: "הטיפים שלי לסילבסטר הם שאין טיפים! בדיוק כמו שאני לא מצפה ממך לארגן לעצמך ארון חול וארון שבת, בדיוק כמו שאני לא מצפה ממך לדפוק הופעה רק כי את בדרך לחתונה, כך אני לא מצפה ממך להתחיל להגזים, להתגנדר ולהראות כמו עץ אשוח מלא בקישוטים. אבל בכל זאת, בגלל שכיף להרגיש חגיגית לכבוד השנה החדשה, הכניסי איזה אלמנט חדש בתוך המראה שלך. זה יכול להיות תיק, נעליים, תכשיטים, חזייה או אפילו מסקרה חדשה וזאת רק כדי להרגיש את התחושה שמשהו חדש מתחיל אצלך עכשיו".

אז מה האופציות? ג׳ינס טי שרט לבנה ונעלי עקב, שמלה שחורה קטנה וסניקרס, חצאית סוודר אובר סייז ומגפון, חליפה מחויטת ונעלי אוקספורד. הכל טוב!
רק קריצה של משהו קטן חדש. וכל מה שנותר לי לאחל, הוא שנה אזרחית טובה אמן".

טיפים לערב אופנתי שלא תשכחי מאת גדי אלימלך

לאחר העצות הנשיות מגיע הגבר היחיד במדינה שיודע מה באמת טוב לסטייל שלך – גדי אלימלך שמציע: אם בחרת בשמלה שהיא רקומה, מודפסת או מנצנצת, כדאי שהנעליים, התיק, האיפור והשיער יהיו רגועים יחסית ויתמכו בבגד העשיר, שלא תראי כמו עץ אשוח. בבואך לבחור שמלה, דאגי בצורה הכי פשוטה שתדגיש חלקים יפים כמו: רגליים, מותן, עצמות בריח, ותטשטש חלקים פחות יפים כמו: ירכיים רחבות, אגן גדול או זרועות רפויות.
כאשר חשוב לזכור את ארבעת הפרמטרים לבחירת השמלה המושלמת (לכל אירוע ולא בהכרח לערב הסילבסטר): אורך, צבע, גזרה, סוג הבד.

אז נכון שזה לא הכי פשוט להרכיב את הלוק המושלם ואם את כמוני אז יש מצב טוב שתנסי עשרות לוקים עד שתמצאי את זה המושלם שתרגישי מספיק יפה, סקסית ובנוח לצאת איתו מהבית, אבל לפחות קיבלנו כמה עצות חשובות ואנחנו יודעות שיש לנו למי לפנות במידה ואנחנו בדילמות אופנתיות (אם אם זה דרך אפליקציה ולא דרך הרמת טלפון או שליחת וואטס-אפ 🙂  ).

שיהיה לנו ערב שמח, נוצץ ובכלל שנת 2016 אופנתית ומהממת יותר!

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X