קניות באינטרנט / אונליין שופינג – תעשו זאת נכון !

אני א-ו-ה-ב-ת שופינג, ולא משנה מה קונים. גם כשהולכים לסופר (חוץ מבערבי חג או בימי ששי) אני מאושרת ותמיד מוצאת מה לקנות מעבר לרשימה שהכנתי מראש. עד לפני ההריון הייתי קונה לי הרבה מאוד דברים אבל מאז שהגוף השתנה ולא ממש חזר לעצמו, קצת מצער אותי לקנות לעצמי (אני עדיין מחזיקה אצבעות שאכנס למה שיש לי בארון) אז אני בעיקר קונה לילד, לבעל, לבית ואפילו מדי פעם מפנקת את הכלב.

יש נשים שתעדפנה שופינג ממשי/פיזי, בחנות או בקניון. הן יעדיפו לגעת בסחורה ולראות בעין את מה שהן קונות. בחלק מהמקרים גם אני כזאת ואני באמת חושבת שיש הרבה דברים שחשוב מאוד לראות/להרגיש/למדוד לפני שקונים. לא פעם קניתי דברים "ככה סתם מהקולב" והחזרתי למחרת כי היה פער בין איך שאני דמיינתי את הפריט על הגוף, לאיך שהוא ישב בפועל. לעומת זאת, יש את האסכולה השניה שקונה באינטרנט ואולי אף מעדיפה את זה על-פני הליכה לקניון הקרוב. תתפלאו לשמוע אבל גם אני שם. אני קונה ב-Ebay, Amazon, AliExpress, Next וברבים אחרים, אבל כן, אני גם הרבה פעמים אעדיף לקנות בחנויות מקוונות של הרשתות הגדולות ע"מ לחסוך זמן ולפעמים גם כסף (במיוחד כשעושים מבצעים לקניות דרך האתר בלבד).

קניות באינטרנט עושים בצורה חכמה או שלא עושים בכלל

לפני שמתחילים לקנות באינטרנט חשוב לדעת מספר דברים:

איפה כדאי לעשות שופינג?

להלן רשימת החנויות האהובות עלי. אני בטוחה שיש עוד שאני מפספסת ואשמח לשמוע מכן המלצות על חנויות שוות נוספות.

* עם הזמן אני אעדכן את הרשומה ואוסיף אתרים נוספים.

כמה עובדות מעניינות על אונליין שופינג בישראל

אפי דהן, מנהל אזור ישראל ואפריקה ב-PayPal התראיין לפני כמה שבועות בכנס Go E-Commerce. הוא סיפק אינפורמציה על הרגלי הקניות באינטרנט של הישראלים ואני חייבת לציין שהיו כמה דברים מעניינים:

ועכשיו, כל שנותר זה לצאת לקניות בטוחות ומהנות !

Exit mobile version