fbpx
עיצוב וטיפוח השיער

כל מה שרצית לדעת על תוספות שיער

אנו עוקבות באדיקות אחר עצות טיפוח ויופי של הכוכבות הגדולות, בכדי לנסות להבין, מעבר לגנים ונתונים טבעיים, כיצד ניתן לשפר עצמנו מבחינה אסתטית ולהשיג מראה כמו בסרטים. בעוד שבכל כתבה או ראיון, חושפות המפורסמות עוד ועוד טריקים ושיטות, הרי שיש טיפול אחד שעליו כמעט לא מדברות והוא תוספות השיער.

מקים קרדשיאן, ג'סיקה סימפסון ועד בריטני ספירס ומנטלי דדון ועד נטע ברזילי בביצה המקומית. מה שהתחיל כטרנד על השטיחים האדומים, החל לחלחל אט אט להמונים והפך לטרנד של ממש. תוספות שיער הן למעשה דרך קלה ובטוחה להשיג מראה שיער בריא, ארוך ומלא נפח ללא כל מאמץ. עם זאת, ישנם סוגים רבים של תוספות, בעלות איכויות שונות וקשת רחבה מאוד של מחירים.
דורון פסקינו מבעלי "דורון פסקינו פתרונות שיער" שם דגש על כמה כללי ברזל שעלינו לדעת לפני שאנו מחליטות להוסיף לשערנו תוספות.

(1) איכויות – תוספות השיער נחלקות בגדול לשלושה סוגים: שיער סינטטי, שיער אדם מעובד, כזה שעבר תהליכים כימיים כדי להגיע לצבע וגוון רצויים ושיער אדם טבעי לחלוטין הנקרא גם "בתולי". שיער סינטטי לרוב אינו נראה אמיתי ויותר פאתי. לא ניתן לעשות על סוג שיער זה בייביליס ושאר תסרוקות מאחר ועשוי ניילון שנהרס בעת חימום. שיער טבעי מעובד הוא פחות איכותי מאחר והשערה יבשה יותר ומלאת חיים פחות בשל התהליכים הכימיים שעברה ואילו שיער טבעי בתולי מתנהג ממש כמו השיער האמיתי שלנו.

(2) המחירים – לרוב הנעים בין 150 ל-200 ש"ח לשיער סינטטי, 400 – 700 ₪ לשיער טבעי מעובד ו-3000 – 6000 ₪ לשיער טבעי בתולי. ככל שהשיער הטבעי נדיר, מבוקש וקשה להשגה יותר, כך מחירו יעלה בהתאם. מחיר זול מידי צריך להדליק נורה אדומה.

נטלי דדון בדורון פסקינו פתרונות שיער
נטלי דדון בדורון פסקינו פתרונות שיער | צילום: יח"צ

(3) כמה זמן מחזיקות – ככל שהתוספות תהיינה טבעיות ואיכותיות יותר, כך יחזיקו זמן רב יותר. ככלל, תוספות העשויות משיער סינטטי יחזיקו לזמן מועט במיוחד. כאלו משיער טבעי מעובד יחזיקו לפרק זמן של כשלושה חודשים, שיער אירופאי טבעי הנחשב לאיכותי ביותר, יכול להחזיק גם שנים.

(4) שיטות חיבור – קיימות בשוק מגוון שיטות וטכנולוגיות, החל מקליפסים זמניים ומדבקות הניתנים לחיבור והסרה באופן עצמאי ועד שיטות קבועות של קשירה, תפירה, הדבקת דבק פולימרי ועד המומלצת ביותר- הדבקה קרה עם סיליקון שאינה פוגעת בשיער.

(5) התאמה אידיאלית – את תוספות השיער חשוב לעשות אצל מעצב שיער שלו "בנק" שיער גדול שכולל מגוון סוגים של שיער בצבעים, סוגים וטקסטורות שונות בכדי שיוכל להתאים את התוספות בדיוק לשערה הטבעי של הלקוחה מבלי להעביר אותן תהליכים כימיים שמורידים מאיכותן.

(6) למי אינן מתאימות תוספות השיער "מתלבשות" בדרכים שונות על השיער הקיים ולכן לא יתאימו לנשים ששיערן דליל במיוחד. במקרה זה רצוי לבקש מידע אודות יחידות שיער, שהן למעשה חלקי פאה שמותאמים אישית לראש הלקוחה ולחלק בה ישנה דלילות ומסוות אותו.

(7) תחזוקה שוטפת – תוספות שיער דורשות תחזוקה שוטפת אצל מעצב השיער אחת לשלושה- ארבעה חודשים לערך. תחזוקה זו כוללת פירוק והרכבה מחדש של התוספות שמטרתן לרענן את השיער ולהסיר שיער שנשר בצורה טבעית בכדי שלא יווצר לחץ יתר על הזקיק ו"ראסטה" במקום החיבור. אלו עלולים לפגוע בשיער הקיים תחת התוספת.

(8) סכנותתוספות השיער הן למעשה אובייקט זר המוצמד לראש ולכן עלולה להיווצר באופן טבעי אי נוחות. יש לשים לב כי תוספות השיער לא מושכות יתר על המידה, שכן עלולות להיווצר תחתן קרחות. מומחי תוספות שיער יודעים להתאים את הכמות המדויקת שראש הלקוחה יכול לשאת. תוספות שיער לא תתאמנה למי ששערן דליל מידי. למקרים אלו דרושה יחידת שיער.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X