כיצד להימנע מעליה במשקל בתקופה החגים

מאת: מיטל עזר – דיאטנית קלינית וספורט, תזונאית הבית של חברת הרבלייף

תקופת החגים בפתח והשנה החגים חלים באמצע שבוע, מה שהופך את חודש אוקטובר לרווי חופשות ויציאות מהשגרה ולאחר מכן סופ"ש וחוזר חלילה. מצד אחד חופש זה כיף, אך מצד שני איך מתמודדים עם האוכל? מה עושים בכל הזמן הפנוי? וכיצד נמנע מעליה במשקל בתקופה החגים?

הטיפים הנכונים שימנעו עלייה במשקל

לקראת החגים, ממליצה מיטל עזר להצטייד במשקה שיבולת שועל בטעם תפוח של חברת הרבלייף: המשקה מכיל תערובת של 100% סיבים תזונתיים טבעיים לתמיכה אופטימלית יום יומית בתפקוד מערכת העיכול. התזונאים ממליצים בחום לכלול בתזונה היומית לא פחות מ-20 גרם סיבים תזונתיים (תאית), אשר דרושים לגוף ותורמים לשמירה על תפקוד בריא של מערכת העיכול.
התזונה המודרנית מכילה הרבה מזונות מזוקקים, מעובדים, אשר מכילים כמות מינימאלית של סיבים תזונתיים. מחסור יומי בסיבים תזונתיים לאורך זמן עלול להשפיע על התפקוד של מערכת העיכול, לגרום לאי נוחות ולחושת שובע איטית, וכתוצאה מכך לגרום לאכילת יתר ולעודף משקל.

אופן ההכנה: לערבב  כפית אחת (7.1 גרם) של אבקת משקה שיבולת שועל בטעם תפוח ב-150 מ"ל מים או להוסיף כפית אחת (7.1 גרם) לתערובת השייק האהוב ולשתות בהנאה!

מחיר מומלץ לצרכן: 130.4 ₪ | משקל מנה אחת: 7.1 גרם | מספר מנות הגשה באריזה: 30 | כמות הקלוריות במנה: 15 | כמות סיבים תזונתיים במנה: 5 | כשרות: LAKEWOOD – ארה"ב

Exit mobile version