מבצע סבא: מקלות הליכה למבוגרים מעוצבים

"מקל הסבא" המיושן OUT – מקל ההליכה המעוצב IN. תשכחו מ"מקל הסבא" שהכרתם והכירו את המקלות המעוצבים  לשנת 2015…. מקל ההליכה מסייע לקשישים להתנהל במהלך היום יום, מונע נפילות ומסייע ליציבותם – אז למה לא להפוך את המוצר הארכאי לפריט מעוצב ואקסקלוסיבי?

מעל גיל 80, למעלה מ-50% מהאנשים נופלים בשל בעיות יציבה שונות המחמירות עם הגיל. מקל הליכה יכול לסייע רבות לתמיכה נכונה ולמניעת מרבית הנפילות הנ"ל, אך אנשים רבים נמנעים משימוש במקלות הליכה בשל הבושה, או אי הרצון להפנים כי התבגרו.  טלפארמה, בית המרקחת המקוון המוביל בישראל, החליט ליזום מהלך מיוחד שיעביר את המסר כי שימוש במקל הליכה זה חשוב, שומר על הבריאות וזה יכול להיות גם אופנתי!

מבצע סבא – הינו שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם מעצבות מובילות, במסגרתו עיצבו מקלות הליכה פשוטים מעץ והפכו אותם למוצר אופנתי, מגניב ועדכני. מטרת הפרויקט היא להמציא את המקל מחדש, להדגיש את חשיבותו, להנגיש אותו ולהפוך את המוצר השימושי, גם לעיצובי ועדכני.

להלן רשימת המעצבות שהשתתפו בפרויקט ותיאור עיצוב המקל:

המקלות המעוצבים מוצעים למכירה בדף הפייסבוק של "טלפארמה" וההכנסות יתרמו לעמותת מלב"ב, שמטרתה לשפר את איכות החיים של הקשישים וחולי האלצהיימר בקהילה. הרוכש ינקוב במחיר הרצוי בהתאם לסכום אותו ירצה לתרום, החל מ- 399 ₪.

מקלות הליכה מעוצבים

Exit mobile version