fbpx
איפור וטיפוח

מראה מט לאביב 2016 של רשת SACARA

מראה המט שולט בימים אלה כטרנד מוביל. שלל גווני פסטל של הטרנד יוצרים מראה מואר ורענן.טרנד מט המעניק גימור יוצא דופן, בין אם מדובר בלק, שפתון או צללית.  הוא מאפשר לך להתחדש במראה מתוחכם, אלגנטי ומלא עניין.

מראה אביב 2016 SACARA

רשת הקוסמטיקה SACARA השיקה קולקציה חדשה על טהרת  המט , הכוללת לק, שפתון וצללית בגימור מט.

כיצד יוצרים את המראה המט?

פנים

בעזרת מברשת מייקאפ הניחי על פנייך את מייקאפ Smooth SKIN. המייקאפ החדש יקנה לפניך גימור משי טבעי ומראה אחיד, חלק ונטול פגמים. מתחת לעיניים, בצורה של חצי סהר, הניחי בעזרת הספוגית המתנפחת קונסילר נוזלי. הקונסילר הנוזלי יכסה את הכהויות ויאיר את אזור העיניים מבלי להכביד עליו. לשמירת מראה המט לאורך זמן פדרי את פנייך בעזרת פודרה דחוסה.

באמצעות מברשת סומק זוויתית קחי מעט ברונזר SACARA והניחי בשקעים של הלחיים ובצידי הפנים ע"ג הרקות. הברונזר יעניק לפנייך מראה שזוף ומחמיא.

עיניים

באמצעות מברשת צללית שטוחה, הניחי על כל העפעף צללית מט בגוון שמנת מס' 1 .  מרחי שתי שכבות של מסקרת נפח. למראה ריסים מלא ומודגש מרחי את המסקרה מבסיס הריסים.

בעזרת צללית לגבות מס' 259 ומברשת קטנה וזוויתית הגדירי את הגבות ומלאי את האזורים הדלילים.

שפתיים וציפורניים

להשלמת המראה הטבעי השתמשי בליפסטיק מט 04 בגוון אפרסק עדין ובלק מט תואם בגוון מס' 09

המוצרים של רשת SACARA
המוצרים שיעזרו לך להשיג את המראה המט

והרי לכן איפור טבעי, לא מתאמץ אשר יחמיא לכ-ו-ל-ן!

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X