fbpx
מנות עיקריות

פילה סלמון עסיסי בתנור

לפני כמה חודשים סיפרתי לכן על תערובת לתיבול דגים מבושלים של חברת "נפטון". אני משתמשת בה להכנת חריימה, אבל אפשר להשתמש בה גם להכנת סלמן עסיסי בתנור, והנה מתכון נהדר ופשוט שהם מציעים. 
את הסלמון אפשר להגיש עם מגוון תוספות חמות או עם סלט ירקות טרי. כי גם אחרי החגים, בארוחת ששי או גם ככה סתם, באמצע השבוע, מתחשק לאכול  בבית אוכל טעים!

מצרכים

לדגים
🍴 6 – 8 נתחי פילה סלמון במשקל 800 – 1,200 גרם

משרה לדג
🍴 6 כפות שמן זית
🍴 2 כפיות רוטב סויה של נפטון
🍴 1 כפית שום גבישי דק של נפטון
🍴 1/4 כפית פלפל שחור של נפטון
🍴 2- 3 כפות "תערובת לתיבול דג מבושל" של נפטון

להגשה
🍴 שמיניות לימון

ההכנה

  1. לערבב את חומרי המשרה ולטעום (הטעם צריך להיות פיקנטי מעט, עם מליחות עדינה) ולהשרות בהם את נתחי הדג, כשעה
  2. לחמם תנור ל-200 מעלות, חום עליון ותחתון (לא טורבו)
  3. להניח את נתחי הדג בתבנית תנור מרופדת ב-2 ניירות אפייה – כשהנייר העליון מרוסס במעט שמן. להקפיד שהחלק עם העור יהיה כלפי מטה. לשמור את המרינדה שנשארה
  4. לאפות את הדג 10 דקות
  5. להוציא את התבנית מהתנור, להבריש את הדג במרינדה ולצקת את מה שנשאר, מעל
  6. לאפות עוד 4 – 5 דקות ולבדוק: יש להיזהר מאפיית יתר שתייבש את הדג (טיפות לבנות גדולות בצד הדג מסמנות שהחלק החיצוני עשוי היטב – ויש לבדוק שהדג עשוי גם במרכז). אם צריך, להחזיר לתנור לעוד 2- 3 דקות. לפני ההגשה, להבריש את הדג ברוטב שנותר בתבנית

* להגיש עם סלט ירקות טרי ורענן, מתובל בויניגרט של נפטון, ושמינית לימון.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X