fbpx
משקאות, גלידות וארטיקים

קוקטייל זוגי: אייריש פאשן

אין ספק שהוולנטיינ'ס דיי, יום האהבה, אותו נחגוג ב14 בפברואר, הוא אחד הימים בהם בני הזוג ברחבי העולם יכולים לחגוג את אהבתם ❤️.

אז למי שיחליט השנה לחגוג באופן אינטימי, בארוחת ערב רומנטית בבית, מציעה רשת BBB מתכון קליל להכנת קוקטייל מושקע, טעים ומפנק, שירגיש כאילו ברמן מקצועי הכין. הקוקטייל Irish Passion מתפריט רשת BBB, המציעה מבחר קוקטיילים מפתיעים, צבעוניים ובטעמים ייחודיים אשר יוגשו בכל מסעדות הרשת בערב טו באב ה-14/2 בהטבה מיוחדת לחברי המועדון של 1+1 במתנה.

קוקטייל Irish Passion, על בסיס וויסקי בשילוב טקילה מתובלת, טעמי פסיפלורה וניחוחות למון גראס. קל להכנה ומומלץ להגיש בכוס לאו בול עם מקל קינמון ורוזמרין.

מצרכים

  • 50 מ"ל ווילד טרקי
  • 15 מ"ל אספלון מתובל
  • 25 מ"ל מחית מונין פסיפלורה
  • 15 מ"ל מונין למון גראס
  • 35 מ"ל מיץ לימון סחוט 

לקישוט –מקל קינמון, ענף תפרחת של רוזמרין. 

ההכנה

להכניס את כל המרכיבים לשייקר עם קרח. לשקשק במרץ. למזוג לכוס לאו בלו שבתוכה קרח כתוש גס. להניח על שפת הכוס מקל קינמון וענף קטן של רוזמרין. 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X