fbpx
איפור וטיפוח

סדרת ReBorn החדשה של SR Cosmetics

יצא לי בעבר לכתוב על לא מעט מוצרים של חברת הטיפוח SR Cosmetics. מאז הקורונה הייתה הפוגה קלה ולא יצא לי להתנסות ו/או להשתמש במוצרים שלהם.
עד הקורונה הייתי משתמשת בקרם פנים ובאחת המסכות שלהם באופן קבוע. קיבלתי אותם לניסיון וכשראיתי שזה עושה לעור הפנים שלי טוב וכשהקוסמטיקאית שלי גם היא אמרה לי שהם מעולים – המשכתי.

אבל אז הגיעה הקורונה ודברים השתנו. שגרת הטיפוח שלי גם היא השתנתה ופתאום הוספתי כל מיני סרומים ו/או מסכות מסוגים שונים ומ-SR Cosmetics קצת שכחתי. אבל אז הגיעה חופשת חנוכה שבה שהיתי עם בעלי והילדים בחו"ל ופתאום הגיעה הודעה עם אפשרות להתנסות במוצרים מהסדרה החדשה של SR Cosmetics. כ"כ התגעגעתי שהייתי חייבת להגיד כן!

סדרת ReBorn - עונג חדש לעור הפנים

לפני שאספר על המוצרים השונים בסדרה החדשה אני חייבת להתעכב שניה על צורת הגשת המוצרים, קרי האריזות. 
SR Cosmetics תמיד שמו דגש על פונקציונליות באריזות המוצרים. גם המסכות שלהם תמיד הגיעו עם כפית קטנה כזאת שלא צריך לגעת במסכה עם האצבעות, הבקבוקים הלחיצים תמיד היו נוחים ללחיצה אבל הפעם – משהו בקרם פנים שלהם קנה אותי עוד יותר.

כאשר פתחתי את קרם הפנים לשניה אחת לא הבנתי איך החומר אמור לצאת. יש עיגול גדול עם חור באמצע וזהו. כשהבנתי שצריך ללחוץ עליו ואז החומר יוצא – זה פשוט היה תענוג. אם ולא הסברתי את עצמי נכון, אז תדמייני שאת אצל המניקוריסטית עושה ציפורניים, והיא לוחצת על בקבוק האציטון שהפיה שלו למעלה. כך נראה בדיוק המיכל של הקרם פנים. עגול, לוחצים מלמעלה והחומר יוצא. 
בצורה כזאת יוצאת כמות מדויקת של חומר, לא נוגעים בחומר עם הידיים וזה פשוט נוח.

גם הבקבוקון של הסרום עשוי מזכוכית שהציפוי שלה לא חלק ב-100% ואם ובמקרה הידיים קצת שומניות, הבקבוק לא בהכרח יחליק.

אז מה מיוחד בסדרה החדשה? כשמה, כן היא. היא גורמת לעור הפנים להיוולד מחדש בשל הרכב המוצרים שבה. 
זו סדרה טבעית, בוטנית, המתבססת על מחקרים קליניים של תאי גזע צמחייים, מסורות של צמחי מרפא, מרכיבים יחודיים ובסינרגיה של טכנולוגיות מתקדמות המטפלים בכל אותם הגורמים לדלקות עור.
תאי גזע צמחיים הם הכח המחדש לריפוי נזקי עור הנגרמים מדלקות העור הסמויות. מוצרי הסדרה מכילים מיקרו-פילרים ברמת ריכוז גבוהה, התורמים למילוי קמטים ולמיצוק העור. 

קרם פנים של SR COSMETICS
הפיה המיוחדת של קרם הפנים

המוצרים בסדרת ReBorn

עד כמה שאני אוהבת בשמים ויש לי לא מעט בשמים בבית, אני לא אוהבת מוצרי טיפוח עם בישום מסיבי. אני מעדיפה אותם ללא ריח ו/או עם ריח מאוד מאוד עדין שגם מתנדף מהר מאוד. 
למוצרים יש ריח מאוד עדין וכ-1-2 דקות אחרי שהנחתי את המוצרים על פני, כבר לא הרחתי אותו וזה יתרון ענק מבחינתי.

עוד דבר חשוב שצריך לדעת על המוצרים – הם מוצרים קוסמטיים מקצועיים, משמע, מכילים חומרים פעילים ולכן נמכרים רק אצל קוסמטיקאיות מורשות. לכן, במידה ותרצו להשתמש במוצרים – אני ממליצה להיכנס לקבוצת הוואטסאפ של SR Cosmetics ולהתעדכן דרכה מי עובדת איתם ולפנות אליה לרכישה.

קרם פנים- ביו פלצ'נטה קרם

קרם לשימוש יומיומי. הוא עשיר ומזין את העור בלחות שהוא צריך מבלי לייבש ו/או מבלי לגרום לו להראות שומני ומבריק. 
מכיוון שהקרם מכיל חומרים פעילים הוא עוצמתי, וגם הוא עשוי מטכנולוגיית תאי גזע צמחיים של שורש ה- Centella Reversa. 
הוא משפיע על תהליך התחדשות העור, מעכב סימני הזדקנות ומניעת נזקי העור הבעייתי ברמה התאית.
הפורמולה האנרגטית משולבת עם צמח השרעול, המעודד יצור קולגן וצמחי מרפא בוטניים, המשולבים עם חומצות להבהרת כתמי עור. השילוב עם פקטורי גדילה EGF, ביו פלצנטה ומרכיבי פילרים נוספים, תורמים לשיקום אינטנסיבי של העור ומהווים חלופה אקטיבית לפעולות אסתטיות שונות.

אופן השימוש בקרם: מורחים אותו על עור נקי (אני אישית שוטפת עם סבון פנים, מורחת טונר, סרום ואז משתמשת בו) ולאחר מכן מורחים את הקרם עד להספגה. ניתן להשתמש בו 1-2 פעמים ביום (אני כרגע משתמשת בו רק בבוקר כי בערב אני שמה קרם אחר).

 

מוצרים מסדרת ReBorn של SR COSMETICS

פיטו-סרום תאי גזע

כמו בקרם, גם בסרום אני משתמשת משהו כמו שבועיים וחצי-שלוש ואני כבר מאוהבת.

סרום ״ביו-אנרגטי״ ייחודי בטכנולוגיית תאי גזע צמחיים. גם הוא מכיל את שורש Centella Reversa משולבים עם פקטורי גדילה EGF הפועלים ברמה התאית, לחידוש, הצערת מרקם העור ותיקון נזקים מצטברים.

הוא משטח את עומק הקמטים, מצמצם נקבוביות מורחבות ומגביר את ההידרציה הטבעית למיצוק ומתיחה לאורך זמן.
מכיל פפטידים ביו פונקציונליים, להרגעת פעילות יתר של שרירי הפנים, חומצות אמינו להגברת ההידרציה ולעידוד ייצור קולגן ואלסטין.

אופן השימוש – על עור פנים נקי, למרוח בקלילות תוך עיסוי קל עד להספגה, בין 1-2 פעמים ביום ולאחר מכן למרוח קרם פנים. אני משתמשת בו רק בלילה (לילה סרום, לילה קרם לילה שיש לי).

כאמור, את המוצרים ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות בלבד. ניתן לרכוש אותם כמוצרים בודדים ו/או כמארז המכיל את קרם הפנים והסרום יחד.
אין לי מחירים, כך שעדיף להתייעץ עם הקוסמטקאית. כמו כן, על אף שהסדרה מתאימה לכל סוגי העור – במידה ויש בעיות בעור ו/או את בהריון ו/או יש משהו אחר – אני תמיד חושבת שכדאי להתייעץ עם קומסטיקאית לפני התחלה של שימוש במוצרים חדשים. 

אני משתמשת במוצרים כמעט 3 שבועות. עור הפנים שלי חלק יותר ונעים יותר למגע. אני עדיין לא סובלת מקמטים, על אף שיש לי כמה סימני הבעה במצח שהייתי שמחה להעלים. העור מרגיש הרבה יותר נקי, הרבה יותר רענן, אני אוהבת את זה שאני לא מבריקה אחרי השימוש (במיוחד שיש לי עור שומני), שאין ריח חזק אך בעיקר שפשוט רואים שמשהו נראה טוב בפנים ואף קיבלתי מחמאות בעבודה על כך.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X