FIJI – קולקציית אביב 2017 של OPI

קולקציית Fiji תעטוף אותנו ב-12 גוונים המשקפים את חוויית האיים הקסומים המשרים שלווה ורוגע. גווני הקולקציה מלקטים לתוכם פנטזיה. נועזות. פראות של גוונים חזקים ושולטים בטבע. עוד בולטים עומקו של  הטבע הטרופי, גווני השקיעה, קווי המים עומקם וחיבורם לשמיים כאשר מי שמנצח על הכול זו פראות הצמחייה המשתלבת בחולות הנקיים.

סוזי וייס פישמן, מייסדת OPI מספרת שהשראות הקולקציה הם בראש ובראשונה מפאת הרצון להגשים חלום: "הביקור באיי פיג'י הוא ברשימת ה- TO DO LIST של כולנו, הרי שהוא בין היעדים היותר מרהיבים על כדור הארץ. אנו נושאים עינינו אל אי מרגיע בעל  תרבות ידידותית מאוד לצד מאכלים משובחים ונופים פראיים בצבעוניותם. מעטות הנשים בעולם שלא היו שמחות לבקר ולחוות באיי פיג'י – אז למה שלא נגיע עם  חוויית הצבעוניות ישירות לאצבעות הידיים והרגליים של כולן במיוחד לקראת עונת האביב?"

קולקציית אביב 2017 של OPI
צילום: יח"צ

קולקציית פיג'י 

הקולקציה עצמה, מונה גוון שימרי אחד אל מול אחד עשר פורמולות קרמיות, המבשרים כולם – על חופשה טרופית מול אוקיינוס, שמש צמחייה פראית וחול . ההשראות ושמות הגוונים:

הלקים של OPI מיובאים לישראל בלעדית על ידי חברת "ברייסון שיווק" ונמכרים ברשת "אפריל" ובמכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ. הלקים של OPI  איכותיים ועשויים מחומרים ידידותיים וללא מרכיבים מזיקים הידועים בתעשייה (ללא Toluene, DBP או פורמולהיד). הם  מצטיינים בעמידות יוצאת דופן, המרקם מושלם ונוח למשיחה ומברשת הפטנט הייחודית הרחבה מאפשרת דיוק אולטימטיבי.

מחיר: 65 ₪ לבקבוק | להשיג ברשת "אפריל" ומכוני הטיפוח ברחבי הארץ – www.nailstudio.co.il | כל גווני הקולקציה, מגיעים בסדרת Infinite Shine, ג'ל ולקים רגילים

Exit mobile version