fbpx
צרכנות

הפריכיות החדשות והשוות של פיטנס

אתמול במהלך היום יצא לי להגיע לסופר וכהרגלי חיפשתי מה לנשנש. אני יודעת שאסור לי להגיע לסופר מורעבת כי אני פשוט קונה (ואז אוכלת) שטויות, אבל הפעם יצאתי עם "שטויות" יחסית בריאות וזאת תודה לפרסומות שאני שומעת ברדיו מדי בוקר. שילמתי, הכנסתי לשקית והלכתי הביתה. בערב, בזמן שהגדול שלי אכל ארוחת ערב, נזכרתי שקניתי "שטויות" והוצאתי אותן מהשקית. בעלי ישר עשה לי פרצוף ואמר לי "שוב פריכיות? את תמיד קונה וזה תמיד נזרק לפח".

אז..נעים מאוד, שמי מיטל ואני קונה פריכיות, אוכלת אחת ואת כל היתר זורקת לפח. מעולם לא נתקלתי בפריכית שאין לה טעם של קלקר שבאמת בא לי לאכול אותה (בין אם לבד או כשאני מורחת עליה משהו). הפריכיות שאני באמת אוהבת מצופות שוקולד או בטעם תפוח-קינמון, אבל לא תמיד ניתן לאכול אותן.
הגדול שלי, תוך כדי שאוכל ארוחת ערב, ראה שאני מוציאה את הפריכיות מהשקית וביקש. פתחתי במיוחד בשבילו את החבילה, הנחתי לו בצלחת ואז הסתכלתי עליו מתלהב מהפריכית ואומר "זה טעים מאוד".
הסתכלתי עליהן, הסתכלתי עליו והחלטתי לטעום בכל זאת. אני שמחה שעשיתי זאת כי סוף סוף מצאתי את הפריכיות ששינו את כל מה שאיי פעם חשבתי על פריכיות.

הפריכיות החדשות של פיטנס הן ללא ספק תחליף ראוי ללחם ובאות מעולה בארוחת הבוקר, ערב או סתם כנשנוש. אם עד עכשיו הכרתן את דגני הבוקר של פיטנס, עכשיו אתן חייבות להכיר גם את הפריכיות. עוד משהו יחסית שונה ומיוחד בפריכיות האלה זה הדקיקות שלהן ולי אישית זה ממש נחמד כי אני לא מרגישה שאני נחנקת מהם. המרקם עצמו גם מאוד נימוח ומפתיע עד כמה שהוא שונה מעוד סתם פריכית. כל פריכית מכילה 15 קלוריות וגם אם אוכלים 2, זה עדיין פחות מפרוסת לחם קל.  בכל אריזה יש 3 חבילות של פריכיות ובתוך כל חבילה 10 פריכיות (אם ספרתי נכון הבוקר).

הבוקר מצאתי את עצמי מנשנשת חבילה באוטו תוך כדי שאני שוב שומעת ברדיו פרסומת עליהן ושמתי שלא עברתי בזמנו לתחנה אחרת בזמן הפרסומות 🙂

יש 2 סוגי פריכיות: פריכיות 3 דגנים ופריכיות 3 דגנים וקינואה. המוצרים בעלי כשרות בד"צ של העדה החרדית וניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X