fbpx
אוכל - כל מה שטעים ומעניין

צופות במונדיאל? הנה כמה רעיונות לנשנושים בריאים מול הטלוויזיה

ידוע שאכילה בשעות הלילה המאוחרות אינה מומלצת ושהשילוב בין חטיף מלוח לליטר בירה הוא לא הדבר הבריא והדיאטטי ביותר בעולם. אז איך ניתן לצלוח בשלום את תקופת המונדיאל מלאת הנשנושים והקלוריות הנוספות מבלי להעלות במשקל? מומחי התזונה של חברת הרבלייף מעניקים  מספר טיפים ורעיונות שיהוו תחליף בריא יותר לחטיפים התעשייתיים שיש בשוק.

פולי סויה במקום חטיפים מלוחים

מתחשק לנשנש חטיף מלוח עם המשחק? במקום לפתוח שקית ביסלי או תפוצ'יפס, נסו פולי סויה. חפשו במקפיא בסופר שקיות פולי סויה בתרמיל, בשלו אותם כ-5 דקות במים רותחים והם מוכנים לאכילה. חצי כוס של פולי סויה מכילה כ-9 גרם סיבים תזונתיים, 11 גרם חלבונים, כ-10% מהכמות היומית המומלצת של ויטמין C וברזל ורק 120 קלוריות. תראו לנו חטיף שמשתווה לזה!

חטיפי חלבון

בחרו בחטיפי חלבון שמכילים 150 קלוריות או פחות. כדי להעניק לגוף יותר אנרגיה, חפשו כאלה שמכילים כמות של כ-10 ג' חלבון.

ירקות

ירקות הם כמעט תמיד בחירה נבונה לנשנוש. רובם דלים בקלוריות ועשירים בפחמימות מורכבות. צרפו לחגיגה גם שליש כוס ממרח חומוס ותוכלו ליהנות מחטיף טעים, שמכיל כ-150 קלוריות ו-6 גרם חלבון.

פופקורן

החטיף האולטימטיבי. אחרי שגרעיני התירס מתפקעים, פזרו מעליהם מעט גבינת פרמזן דלת שומן או אבקת צ'ילי.

חתיכות טורטייה אפויות עם אבוקדו

חפשו בחנות שבבי טורטייה אפויים משעועית או עדשים (לטובת זריקת מרץ קלה של חלבונים). טבלו את הטורטייה במחית אבוקדו עם סלסה מוכנה.

צ'יפס מקייל

אל תיבהלו, מדובר במתכון פשוט וטעים. היפטרו מהגבעולים הקשים, חתכו את העלים לחתיכות בגודל ביס, שטפו במי ברז וייבשו היטב. ערבבו את עלי הקייל עם מעט שמן זית ומלח, שטחו אותם על תבנית אפייה והעבירו לאפיה בתנור למשך 15-10 דקות בחום של 350 מעלות (דרגה 4), הפכו את העלים מדי פעם ואפו אותם רק עד שהקצוות הופכים לחומים.

ואל תשכחו איזון קלורי הוא קריטי לשמירה על המשקל.  כאשר יודעים שהולך להיות משחק בערב,  נסו להפחית בכמויות שאתם אוכלים במהלך היום ולהחליף מנות בעלות ערך קלורי גבוה במזון דל יותר בקלוריות, כך שתישארו באיזון גם אם אוכלים בערב. שלבו בין הנשנוש מול המשחק לבין ארוחת הערב וכך תמנעו מאכילה כפולה.

שתיה

השתדלו להימנע משתיה של משקאות ממותקים ומכמויות גדולות של אלכוהול. מים או מים מוגזים עם תוספת טעם טבעית כמו פרוסות לימון או ג'ינג'ר יכולים לזרום טוב עם הצפייה במשחק ולעלות לכם בפחות קלוריות.

ספורט

השחקנים שבמגרש שורפים המון קלוריות, אבל אתם בזמן המונדיאל יושבים הרבה יותר וזזים הרבה פחות. במיוחד בתקופה כזאת, נסו לנצל את הזמן הפנוי בצורה פעילה יותר. תוסיפו יותר הליכה בדרך לעבודה או ממנה, עלו במדרגות כשאפשר ובצעו יותר מטלות אקטיביות בבית כמו ניקיון או הליכה לסופר.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X