fbpx
גברים

ראלף לורן מציג: קולקציית גברים סתיו–חורף 2018 אייקוניות מחודשת

מותג האופנה הבינלאומי RALPH LAUREN משיק בימים אלה בישראל את קולקציית חורף  2018 – לגברים. קולקציית ראלף לורן: אייקוניות מחודשת כוללת מגוון רחב של פריטים עם טוויסט עכשווי, צעיר ורענן.
העונה מעצב העל מציע דגמים ספורטיביים מסוגננים המושפעים מאופנת הרחוב ומספקים אדג'יות בלתי צפויה לגבר האקלקטי של ראלף לורן.

הקולקציה מתפארת במגוון גדול של סוודרים וסריגים, החל מסוודר רחב בהדפס BEACON בצבע כסף, קרדיגן רקום עם הציטוט הלטיני "Every man is the artisan of his fortune", סוודר הדגל והדוב הקלאסי של פולו, סוודר בהדפס FAIR ISLAND בהשראת השחקן ג'ין קלי בסרט ההוליוודי "שר בגשם", ועד סוודר הקריקט המפורסם.

כמו כן קולקציית ראלף לורן מציעה מכנסי צינו בגזרות קלאסיות עם טלאי בד טוויד טוויסט חדשני ופספול משי בסגנון טוקסידו הנותנות טוויסט חדשני לפריט אייקוני של המותג.

ספינת הדגל בקולקציה החדשה: קפסולת הימאות – מספקת פריטים אייקוניים שהומצאו מחדש בגווני כחול, אפור ולבן, ברגישות ורוגע של לאונג' מחד, אך חדות ואופנתיות מאידך.

מחירים: חולצות מכופתרות – החל מ – 499 ₪, מכנסיים – החל מ – 599 ₪, ג'ינסים – החל מ – 649 ₪, וסטים – החל מ – 899 ₪, חולצות פולו – החל מ – 449 ₪, סוודרים – החל מ- 649 ₪, מעילים – החל מ- 1450 ₪  .

להשיג בחנויות ראלף לורן קניון רמת אביב וברשת חנויות אמפוריום.

(צילום: יח"צ חו"ל)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X