fbpx
מנות עיקריות

בקלי קלות: שניצל בציפוי ביסלי גריל עם נגיעות שום

את הסופ"ש האחרון העברנו בשני מקומות עיקריים: במזגן (בין אם באוטו, בבית או אצל ההורים) או בבריכה . הפעם היחידה שסגרנו את המזגן ופתחנו חלונות הייתה לטובת טיגון שניצלים. אבל לא סתם שינצלים – שניצלים בציפוי ביסלי גריל. כן, כן, יש חיה כזו.

האמת שעוד לפני 20 שנה כשהייתי בתיכון טעמתי שניצל בציפוי ביסלי אצל חברה. אמא שלה הייתה קונה שקיות ביסלי, מרסקת ומצפה. עשיתי זאת בעצמי לפני שנתיים אבל זה קרה בדיוק פעם אחת ויחידה. לא יודעת למה, אבל לא התחשק לי כל הזמן למעוך ביסלי לטובת שניצל, כשהרבה יותר קל לקרוע שקית של פירורי לחם או פנקו ולצפות איתם.

אבל שבוע שעבר, בעודי קונה חיתולים בסופר ועוברת בין המדפים השונים, צדו את עיני שקיות חדשות של פירורית של אסם. ראיתי פונט שבד"כ לא כתוב על שקיות פירורית אלא על שקיות ביסלי וכשהתקרבתי ראיתי באמת שאסם הוציאו מוצר חדש, כפי שהם עושים לאחרונה עם מוצרים שמקבלים מהדורות קיץ מיוחדות – פירורית ביסלי גריל. מה שיפה זה שמדובר בשקית המכילה כבר פירורי לחם ופירורי ביסלי גריל. בשקית 200גרם והיא הספיקה לי כמעט לכל ה-600 גרם חזה עוף (אני מבקשת מהקצב שידפוק לי אותו דק דק). כמו כל המוצרים של אסם ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ואם יש אזהרה אחת שאני יכולה לתת לכן – ברגע שתריחו את הריח של הביסלי בפתיחת השקית ובטיגון עצמו – תרצו לנשנש ביסלי. אז אם אתן בדיאטה, זה לא רעיון חכם 🙂

מצרכים

  • 500 גרם חזה עוף (כתבתי למעלה שהשתמשתי ב-600 גרם, אבל שקית פירורית ביסלי גריל תספיק לכן ל-500 גרם)
  • 3 ביצים
  • 1 שקית פירורית ביסלי גריל של אסם
  • 1 כף מיונז שום "מאסטר שף"
  • שמן קנולה איכותי לטיגון

הוראות הכנה

  1. מכינים את השטח: לוקחים 3 צלחות – לאחת שוברים את הביצים וטורפים יחד עם כף מיונז שום. לשניה שופכים את הפירורית ביסלי גריל, ובשלישית נסדר את השניצלים המצופים לפני הטיגון.
  2. כפי שציינתי בסעיף 1, את הביצים טורפים יחד עם 1 כף מיונז שום.
  3. מתחילים לצפות: לוקחים חזה עוף וטובלים אותו מכל כיוון בביצים, לאחר מכן מצפים טוב טוב בפירורית ולבסוף מניחים בצלחת או שמיד מכניסים לשמן רותח.
  4. מטגנים כ-4 דקות מכל צד.
  5. אוכלים בהנאה!

אנחנו אכלנו את השניצלים לצד שעועית ירוקה שחלטתי במים ועליה פיזרתי מעט מלח ומעט שום יבש גרוס.

דרך אגב, בששי בבוקר ניקיתי את הכיריים ולא היה לי כוח לנקות שוב, אז כדי למנוע לכלוך ובמיוחד שמן השתמשתי במגנים לכיריים של ניקול שמצאתי בסופר. הם אחלה, רק חבל שיש בפנים רק 4 מגנים ולא 5, כי היום הרבה כיריים מגיעים 5 להבות ולא 4.

 

תהליך ההכנה בתמונות

 

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X