fbpx
אופנה

תצוגת האופנה המסורתית של בית האופנה גולברי לסתיו/חורף 2018119

ממש לפני 3 ימים, ב-03.09.2018, חשף בית האופנה גולברי במסגרת חגיגות 40 שנה להיווסדו, את קולקציית סתיו חורף 2018 – 2019, בתצוגת האופנה המסורתית הנערכת מידי שנה באמפיתיאטרון בקיסריה,  מזה עשור.

הקולקציה החדשה מאופיינת במראה פראי ונועז, ואפילו חצוף. כזה שאי אפשר להתעלם ממנו. מבחר גזרות ומגמות אשר בלטו על המסלול: שמלות שיפון מקסי רומנטיות, שמלות וטופים בגזרת מעטפת, שמחדדות את קווי המתאר הנשיים, שמלות תחרה בגזרות מחטבות משולבות בלייקרה, שמלות במראה "לוז", חולצות מכופתרות בוורסיות שונות, אוברולים שמעניקים טוויסט של וינטג', מכנסי שרוואל מבד שיפון לנוחות.

בין הפריטים שילוו את סתיו – חורף 2018-19 ניתן למצוא מגוון רחב של מעילים באורכים שונים, צבעים והדפסים משתנים, שמלות, חצאיות ומכנסיים מאובזרים בבטנות איכותיות שאוספות את הגוף, ודגש הבדים העונה הוא על בדי קטיפה וג'קארד. הקולקציה החורפית מציעה גם מגוון סריגים חלקים בצבעים שונים, ולהשלמת ההופעה מבחר תיקים, תכשיטים, כובעים, כפפות, מטריות וצעיפים משובצים או עם פונפונים.

לאשה מלאת התעוזה, מגוון רחב של פריטים מנומרים, החל מחולצות שיפון מכופתרות בגזרות שונות, ועד  שמלות, ג'קטים וצעיפים מנומרים.

הלוק הלבן והצח נמצא בפריטי הקולקציה החדשה,  מכף רגל ועד ראש, באופנה הספורטיבית וגם באלגנטית. אפשר למצוא בקולקציה חולצות לבנות מכופתרות קלאסיות, שמלות לבנות, ג'קטים ומעילי פוך בגזרות ואורכים שונים. ביחד עם תיקים לבנים.

משחקי שחור לבן בולטים החורף הקרוב  – שמלת מיני שחורה מנוקדת בלבן, חולצות פסים בשחור לבן. ניתן לשלב ג'קט לבן על שמלה שחורה ולהפך. למראה שיעניק "מט" למשחק הצבעים הקלאסי. וללוק הזה ניתן לצרף צעיף משובץ בשחור לבן.

הצבע הכחול, העמוק והנועז מלווה פריטים רבים בחורף הקרוב,  כמו: שמלת ג'קארד כחולה עם שרוולים תפוחים עד למרפק, אוברול מבליט מותן ומכנסי פדלפון, שמלות עם הדפסי פרחים גדולים על רקע הכחול המהפנט.

החורף הוא שעתו היפה של השחור – האלגנטי והספורטיבי. מבחר פריטים שחורים שמתכנסים לאאוטפיטים, שמחמיאים לכל אישה, אם במראה ערב אלגנטי ואם וינטג'י. הקולקציה השחורה מציגה מכנסיים אלגנטיות וספורטיביות, שמלת קטיפה שחורה מלכותית, שמלה שחורה צמודה באורך הברך עם כתפיים חשופות, מעיל עור קצר וסקסי, וג'קטים שחורים קלאסיים, שמשדרגים כל הופעה. בזכות אבנים וסרטי לורקס בגדלים ובגוונים שונים, שמעטרים שמלות, סריגים, מכנסיים וטייצים.  אלו, מעניקים מראה שייני ובוהק, וזאת ההוכחה לאיך, שסרט אחד או אבן אחת הופכים כל פריט לעשיר ונוצץ.

כמו כן, הקולקציה החדשה מציגה  מבחר גדול של פריטים דמוי פרווה המעניקים  מראה חם ויוקרתי. מדובר במעילים ALL OVER, ג'קטים וצעיפים דמוי פרווה.

לצד הקולקציה  מתלווים אביזרי אופנה   המאפשרים ליצור טוטאל לוק הולם: תיקים וארנקים – תיקי גב, בגדלים שונים, תיקי נשיאה, תיקי ערב וארנקים. במבחר צבעים  שחור, כחול (מעולם הדנים), קאמל וכסוף, והדגמים מרובעים או עגולים, ותיקים עם רצועות מתוכשטות או בשילוב ניטים מגניבים. כמו כן תכשיטים – המתכתבים בהרמוניה עם קולקציית הבגדים, במגוון גוונים וגדלים. כובעים וצעיפים – בעלי מראה חורפי, שמשתלבים בקלות עם שאר פריטי הקולקציה. מוצעים גם כובעי צמר בשילוב פונפון, כובעים סרוגים וכובעים מאנגורה, בגזרת בארט או מעוגלים, עם הדפסים או חלקים. בנוסף מוצע מגוון רחב של שאלים וצעיפים בכל הצבעים והסגנונות: אתני, משובץ, פרחוני וגיאומטרי.

טווח מחירים קולקציית חורף 2018-19 של גולברי:

  • מכנסיים: החל מ- 199.90 ₪
  • חולצות:  החל מ- 99.90 ₪
  • ג'קטים: החל מ- 249.90 ₪
  • חצאיות: החל מ-99.90 ₪
  • שמלות: החל מ- 199.90 ₪
  • סריגים: החל מ-99.90 שח
  • מעילים: החל מ- 299.90 שח
  • תיקים: החל מ-119.90 ₪
  • צעיפים: החל מ- 69.90 ₪
  • כובעים: החל מ- 69.90 ₪

מעצב ראשי: יעקב גולברי | צילום: יניב אדרי/אלעד גוטמן/קוקו

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X