פסטיבל מוסיקה 4 בתפן

המוזיאון הפתוח בגן התעשייה תפן, יארח כמדי קיץ, את פסטיבל המוסיקה, בניהולו האמנותי של המנצח ואמן כלי ההקשה חן צימבליסטה לשלושה ימים של קונצרטים, כיתות אמן, סדנאות וחזרות.

פסטיבל המוסיקה מהווה חוויה מוסיקלית מהנה לכל המשפחה.

הפסטיבל הינו פרויקט ייחודי, בשיתוף קרן משפחת רקאנטי, המוזיאון הפתוח תפן ועמותת 'מפעל המוסיקה', המאפשר למוסיקאים צעירים להופיע לצד נגנים מקצועיים מהארץ ומהעולם. בין אורחי הפסטיבל השנה: המלחין מארק האגרטי (ארה"ב) בביצוע בכורה ליצירתו Woodland ואמנית הויולה שילה בראון (סין/ארה"ב). עוד מנגנים בפסטיבל 'תזמורת תופי השלום', המנגנים על תופי פח מטרינידד (חיפה/אעבלין) ונגנים מובילים מהתזמורת הפילהרמונית הישראלית, התזמורת הסימפונית ירושלים, התזמורת הסימפונית ראשון לציון ועוד.

אירועי הפסטיבל יתקיימו השנה: באוהל קונצרטים הממוקם ברחבת הדשא של המוזיאון, בגלריה, באוסף המכוניות העתיקות ובסלון מלכה (הצמוד למתחם המוזיאון). לאורך כל הפסטיבל יתקיימו כיתות אמן וחזרות פתוחות לקהל הרחב ללא תשלום.

אירועי הפסטיבל

חמישי 15.08.2019

שישי 16.08.2019

שבת 17.08.2019

עוד במוזיאון הפתוח בתפן- 'פסלים'- תערוכה של בועז ועדיה, תערוכתו הראשונה בישראל, תערוכה מקיפה הכוללת 25 פסלים ועבודות התבליט האחרונות שיצר בסטודיו בניו יורק, "ייקה בול"- תערוכת בולים וסקיצות לבולים, המציגה את התרומה של יהדות דוברת גרמנית למפעל הציוני, כפי שהיא מתבטאת בעיצובם של הבולים, תערוכת מכוניות קלאסיות שנסעו על כבישי הארץ וגן פסלים במדשאות הגן.

צפייה והאזנה לכיתות האמן ללא תשלום, הקונצרטים – בתשלום.

מחירים: קונצרט חמישי- 65 ₪, קונצרט שישי- 65 ₪, סלון מלכה בשישי- 45 ₪, קונצרט לכל המשפחה בשבת- 55 ₪- (תשלום מגיל 3).

לפרטים ורכישת כרטיסים: 04-8377777, barak-tickets.co.il  04-9109609/611, www.omuseums.org.il

(צילום: שחר וייצמן ואפרת נמרוד)

Exit mobile version