KB PURE – קוסמטיקאית בצנצנת 30 גר'

קובי ברוך – המרכז לקוסמטיקה קלינית KB PURE מרחיב את ליין המצרים הפרא-רפואיים בישראל, ומציג 10 מוצרים ב-3 קטגוריות: טיפול מאזן לעור בעייתי, פיגמנטציה ואנטי אייג'ינג

יום שלישי בבוקר. אני עושה את דרכי דרך נמל תל אביב לעבר מלון אלכסנדר, חמושה במשקפי שמש, נעלי פלדיום ותחבושת אלסטית. סתם, לא באמת. אין לי נעלי פלדיום. או צורך בתחבושת אלסטית. בכל אופן, הייתי בדרכי להשקה מיוחדת עבור הקיץ של חברת הקוסמטיקה הקלינית KB PURE. בסך הכל, יש חדשות טובות לקיץ הקרוב.

אקנה, פיגמנטציה, כתמי שמש ויובש, אלו רק חלק מבעיות העור איתן אנו מתמודדים מדי יום. חלקן ניתנות לפיתרון בעזרת משחה טיפולית או אפילו אנטיביוטיקה, אוךם רוב בעיות העור מצריכות טיפול ארוך יותר ומעקב צמוד. בדיוק בגלל הסיבות הללו, קובי ברוך (מומחה לקוסמטיקה קלינית) משיק לאחר תהליך של שנתיים, ליין חדש של מוצרים. רובם, אגב, נועדו לטיפול ביתי. אחת המטרות העיקריות בפיתוח של המוצרים החדשים הייתה איחוד מוצרים. לא פעם נתקלנו בצורך לטפל בעור שדורש מאיתנו לקנות 3-4 צנצנות קרמים שנועדו לטפל בבעיה אחת. פשוט כל קרם מייצג שלב. מדובר בתהליך יקר ומתיש. אז במקרה הזה, כל מה שצריך זה ללכת לאיבחון של קוסמטיקאית והיא נותנת את ה"מרשם" לטיפול הביתי.

קובי ברוך, האחד והיחיד.
קובי ברוך, האחד והיחיד.

אז באילו מוצרים מדובר?

1. סדרת המוצרים לעור בעייתי ואקנה:

סדרת המוצרים לעור בעייתי ואקנה.

2. סדרת מוצרים לפיגמנטציה (כתמים בעור):

סדרת מוצרי הבהרה ופיגמנטציה.

3. סגרת מוצרי האנטיאייג'ינג:

סדרת מוצרי האנטיאייג'ינג.

בנוסף, קבלו את סדרת מוצרי ההגנה לקיץ של KB PURE:

סדרת מוצרי הקיץ!

 

את כל התכשירים ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות ברחבי הארץ, או בטלפון: 03-6742323

אני בעצמי עברתי איבחון אצל קוסמטיקאית מורשית, שקית עם מוצרים המתאימים לסוג הטיפול בעור שלי, דף עם הנחיות שימוש ובעוד 3 שבועות בערך אעדכן אתכן (כולל תמונות!!) בממצאים.

אז זהו בינתיים. מזכירה לכן לשתות הרבה מים כי ממש חם בחוץ! לאשכנזיות עם הנטייה להישרף שביננו (כמוני למשל) שימו קרם הגנה ובאופן כללי תישארו באזורים מוצלים עם מזגן. מי שיכולה כמובן. שיהיה לכן המשך שבוע מהמם ובריא.

אני.

 

 

 

Exit mobile version