fbpx
בילויים

אוסקר ווילד מציע בירות ללא אלכוהול

לקראת יום העצמאות של ארה"ב החל ב-4 ביולי מציעים באוסקר ווילד מגוון בירות ללא אלכוהול כמחווה לנשיא אובמה, שבפסגת שבע המדינות המתועשות בעולם שנערכה החודש בגרמניה, התברר כי הוא חובב בירות נטולות אלכוהול. בירה נטולת אלכוהול מתאימה גם לנשים וגברים אשר רוצים "לשבת על בירה" עם החבר'ה, אבל לא מחבבות את טעמה המר הסטנדרטי.

במגוון הבירות

  • FRANZISKANER   – בירת חיטה מיוחדת מהמבשלה הגרמנית הוותיקה, בגרסה ללא אלכוהול. מחיר: 33 ₪ לבקבוק 500 מ"ל
  • BITBURGER DRIVE – בירה המיוצרת בתהליך מיוחד כאשר בסיומו מפרידים את הכוהל מן המשקה. מחיר: 29 ₪
  • ERDINGER  – בירת חיטה עם טעמים פירותיים ללא אלכוהול מתוצרת גרמניה. מחיר: 29 ₪
  • MAISEL'S WEISSE 500 ML – בירת חיטה שצבעה ענברי והיא מכילה פחות קלוריות מבירה רגילה ועתירת ויטמינים וחומרים טבעיים (מתאימה מאוד לספורטאים). מחיר: 33 ₪
  • BECK'S – הגרסה הקלאסית של הבקס הגרמנית, נטולת אלכוהול

לצד הבירות נטולות האלכוהול מציעים ב'אוסקר ווילד' תפריט אלכוהול מגוון וייחודי הכולל כ100 סוגים שונים של בירות חבית ובקבוק, בירות איריות, אנגליות, צ'כיות אוסטריות יפניות ועוד ובתפריט הוויסקי ניתן למצוא כ200 סוגים שונים ביניהם סדרות רבות של סינגל מאלטים (וויסקי המופק מדגן אחד המגיע ממזקקה אחת) , ויסקי סקוטי, יפני, קנדי, אמריקאי, סקוטש ועוד ועוד.  ב 'אוסקר ווילד' מוצעות לצד האלכוהול  מבחר מנות משובחות כמו חציל בלדי שרוף עם רצועות אנטריקוט, טמפורה של פיש אנד צ'יפס בבצק בירה, טבעות בצל ונקניקיות איריות אמתיות, כבד קצוץ, סיגרים ממולאים ומגוון ייחודי של רטבים. מרבית המנות מוכנות במקום HOME MADE .

אוסקר וויילד | רח' השחם 36 פתח תקווה 036205090 אוסקר וויילד מרכז עזריאלי | הרוקמים פינת הלהב, חולון  03778550

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X