fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – ינואר 2024

חברת "אחוה" משיקה סדרת עוגות בוקר חדשה באריזה אישית: רוגעלך, מאפה בטעם שוקולד ומאפה קינמון

אני בטוחה שכתבתי על זה בעבר, אבל אני אכתוב על זה שוב ממש בקצרה.

כשהייתי קטנה, סבא שלי, אבא של אבא, עבד בבנק לאומי בת"א. עד היום הסניף הזה קיים ומתישהו לפני כמה שנים איכשהו יצא שגם נכנסתי אליו והופתעתי שלמרות שהוא עבר שיפוץ, הוא היה נראה לי אותו הדבר מבפנים. 

בתור ילדה הייתי מגיעה לעבודה של סבא שלי. אני בעיקר זוכרת מדפסות גדולות כאלה של פעם שלהן דפים רחבים מאוד עם שוליים עם חורים שאותם היינו חותכים ואז עושים כל מיני יצירות. אבל הדבר שהכי אהבתי בעבודה של סבא שלי זה "עוגות בנק". אני דיי בטוחה שהוא המציא להן את השם הזה כי סה"כ מדובר במאפים גדולים, אבל היה משהו בעוגות בנק האלה שתמיד היו טעימות. בין אם כשהיינו מגיעים אליו לעבודה או בבית שלהם – הוא תמיד היה מפנק בעוגות בנק. ההבדל היחיד היה שבבית הם היו מחממים אותם קצת בתנור. העוגות תמיד היו מגיעות באריזות שקופות ובתכלס, היה מדובר בקוראסון שוקולד, שבלול קינמון כזה ואני דיי בטוחה שהיה עוד טעם.
עברו מאז יותר מדי שנים, העוגות האלה כבר לא בהישג (יש לי חברות שעובדות בבנק לאומי ואף אחת לא יודעת מה אני רוצה מהן כשאני מזכירה את "עוגות הבנק" המפורסמות) וגם סבא וסבתא כבר לא איתנו. אבל הזכרון והטעם – כן.

והנה עכשיו חברת אחוה השיקו עוגות בוקר חדשות באריזה אישית. ניתן לבחור בין רוגלעך ענקי למאפה (שבלול) שוקולד או מאפה (שבלול) קינמון. 
כשראיתי אותם הדבר הראשון שעלה לי לראש היו אותן עוגות בנק מפורסמות. הן עשויות מבצק שמרים, מפוצצות במילוי נהדר (של שוקולד או קינמון, תלוי מה לקחתם) והן בגודל מושלם וסוגרות פינה בין אם כארוחת בוקר, ארוחת עשר או סתם פינוק ליד הקפה.
כשהילדים ראו את העוגות האלה הן ישר רצו לבחור ולפתוח אבל אז אמרתי להם – "לעוגות בנק עושים כבוד או שלא אוכלים בכלל" הם כמובן לא הבינו מה אני רוצה מהם אבל זרמו. פתחנו אותן בזהירות, וחוץ מביס שהאמצעית לקחה וישר נדלקו לה העיניים מכמות השוקולד ברוגלעך, הכנסו אותן לחימום של דקה וחצי ב-180 מעלות.

אחוה – יש לי רק דבר אחד להגיד לכם: אם לא הייתם קיימים, היה צריך להמציא אתכם. מעבר למוצרים המוכרים והאהובים שלכם, העוגות האלה פשוט נהדרות. הן פלאפיות ורכות, עם טעם ביתי ונהדר (אין שום טעם לוואי של מאפה "שישב בשקית") והכי חשוב – לקחתם אותי יותר מדי שנים (לא נציין כמה) אחורה לזכרונות של עוגות הבנק של סבא (מי יודע… אולי גם אתם יצרתם את העוגות האלה איי שם בשנות ה-80 🤔). אז תודה לכם על המאפים האלה ועל המחירים השפויים שלכם לאורך השנים ובמיוחד בתקופה זו !
ולסופר שמתחת לבית – תתחילו להביא את העוגות האלה, שיהיה לי איך לנשנש מהן לעיתים קרובות יותר.

מחיר לצרכן: כ- 2.5 – 3.5 ₪ (עוגה אישית באריזת 120ג') | כשרות: כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות המזון, המכולות וחנויות הנוחות ברחבי הארץ.

מאפים אישיים של אחוה
מאפה שוקולד אישי של אחוה

פסטרמה בקר בסגנון רומני של יחיעם

כפי שאתן בטח יודעות וזוכרות, נקניקים זו הגזרה של בעלי בבית. אז כל מה שאני אכתוב כאן – זה למעשה הוא 😊.

יצרנית מוצרי הבשר – יחיעם, משיקה נקניק חדש מבשר בקר: פסטרמה בסגנון רומני. 
הפסטרמה החדשה עשויה מנתחי כתף בקר מעוצבים ומעושנים,
בציפוי פלפל שחור גרוס. הפסטרמה מכילה 16% חלבון ל-100 גרם והיא דלה בשומן,
3% בלבד. היא עשויה 100% רכיבים טבעיים והיא ללא גלוטן. 

בעלי (שדרך אגב, ממוצא רומני), ראה את האריזה החדשה במקרר והתלהב. ירד למאפייה, הביא בגט פריך וישר הכין לעצמו כריך לארוחת ערב: בגט עם חומוס שלתוכו הכניס חביתה שהכין ומעליה הניח פרוסות של הפסטרמה החדשה (ועל הדרך נשנש עוד כמה פרוסות סתם ככה).

הוא התלהב ממש. אמר שהיא טעימה, שמרגישים שהיא מבקר ולא מהודו, שהיא מצד אחד מלאה בטעמים ומצד שני לא חריפה או מעמיסה על הפה/משנה את הטעם של יתר המרכיבים בכריך. 

כל הסיפור הזה היה לפני כ-3 שבועות. מאז הפסטרמה הזאת מככבת בדרך קבע בבית ואין ערב שהוא לא אוכל אותה בצורה כזאת או אחרת (בכריך, בתוך החביתה, על הפיצה…. בקיצור – איפה שהוא יכול).

מחיר: כ- 28.90 – 30.90 ₪ (אריזת 250 גרם) | כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ

פסטרמה רומנית של יחיעם

TODAY - חטיפי חלבון עם יחס חלבון קלוריות פשוט מעולה

חטיבת המזון מחברת שסטוביץ נכנסת לראשונה לתחום תזונת הספורט ומשיקה מותג חדש תחת השם:TODAY . המוצרים הראשונים תחת המותג הם חטיפי חלבון חדשניים במיוחד שמציעים יחס חלבון לקלוריות נמוך במיוחד 1:10 (הרבה חלבון ומעט קלוריות), המתאימים לנשים ולגברים כחטיף התאוששות לאחר אימון וכארוחת ביניים במשך היום וכל זאת בטעמים נהדרים של קרמל מלוח, קרם עוגיות, פאי קינמון, שוקולד ובננה שוקולד-צ'יפס.

חטיפי החלבון של TODAY פותחו במשך כשלוש שנים על ידי צוות פיתוח בהובלת לילו בוכניק, דיאטן קליני וטכנולוג מזון, ובשיתוף יצרנים המתמחים בתזונת ספורט מאנגליה ומקנדה.

בשלב הראשון ישיק המותג שתי סדרות:

  1. סדרת שכבות: חטיף עשיר עם שלוש שכבות המצופות בשוקולד מעולה, ללא תוספת סוכר, בטעמי קרם עוגיות, קרמל מלוח ופאי קינמון. ערכים תזונתיים לחטיף בודד (65 גרם): 22 גרם חלבון שמקורו בעיקר בחלבוני חלב וחלבון WHEY איכותי, 200 קלוריות בלבד וכ-5 גרם סיבים תזונתיים.
  2. סדרת קריספי: חטיף במרקם פצפוצי אורז ייחודי מסוגו בישראל, ללא גלוטן וללא אלרגנים של אגוזים. בטעמי שוקולד ובננה שוקולד-צ'יפס. ערכים תזונתיים לחטיף בודד (42 גרם): 15 גרם חלבון שמקורו בעיקר חלבוני חלב וחלבון WHEY איכותי, 150 קלוריות בלבד וכ-8 גרם סיבים תזונתיים. בסדרה זו קיים גם חטיף קטן portion control של 100 קלוריות ליחידה.

מחירים מומלצים לצרכן: סדרת השכבות – 14.90 ₪ ליחידה; סדרת הקריספי – 12.90 ₪ ליחידה; חטיף מוקטן –  10.90 ₪ ליחידה | להשיג ברשתות השיווק והמזון הנבחרות ובנקודות מכירה ברחבי הארץ

סדרת חטיפי חלבון TODAY
צילום: יח"צ

חטיף POOF במיוחד לולנטיין דיי: בצורת לב חטיף בצורת לב בטעם גבינה

מותג החטיפים המלוחים POOF (פוף) מתרחב ומשיק לרגל הוולנטיין דיי, יום האהבה, חטיף חדש בצורת לב, אפוי, בטעם גבינה.

החטיף החדש פוף בצורת לב, הוא אפוי, עשוי מתירס, במרקם נימוח הנמס בפה, ומתאים גם לילדים קטנטנים וגם לגדולים.

המוצר החדש מצטרף לסדרת החטיפים של משפחת חטיפי פוף המציע מגוון חטיפים למשפחה הישראלית לילדים בגילאים השונים.
החטיפים קיימים בצורות וטעמים שונים כמו פוף בצורת כוכבים גריל, פוף בצורת טבעות קטשופ, פוף בצורת לבבות גבינה ועוד.

מחיר מולץ לצרכן: כ-3.90 ₪ | כשרות: בד"צ העדה החרדית | להשיג בכל רשתות המזון והשיווק ברחבי הארץ

חטיף POOF בצורת לב לולנטיין דיי
צילום: יח"צ

חטיף POOF במיוחד לולנטיין דיי: בצורת לב חטיף בצורת לב בטעם גבינה

מותג החטיפים המלוחים POOF (פוף) מתרחב ומשיק לרגל הוולנטיין דיי, יום האהבה, חטיף חדש בצורת לב, אפוי, בטעם גבינה.

החטיף החדש פוף בצורת לב, הוא אפוי, עשוי מתירס, במרקם נימוח הנמס בפה, ומתאים גם לילדים קטנטנים וגם לגדולים.

המוצר החדש מצטרף לסדרת החטיפים של משפחת חטיפי פוף המציע מגוון חטיפים למשפחה הישראלית לילדים בגילאים השונים.
החטיפים קיימים בצורות וטעמים שונים כמו פוף בצורת כוכבים גריל, פוף בצורת טבעות קטשופ, פוף בצורת לבבות גבינה ועוד.

מחיר מולץ לצרכן: כ-3.90 ₪ | כשרות: בד"צ העדה החרדית | להשיג בכל רשתות המזון והשיווק ברחבי הארץ

חטיף POOF בצורת לב לולנטיין דיי
צילום: יח"צ
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X