fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – יולי 2023

נקניקי הפרימיום של ''יחיעם'' - פסטרמה מהמעשנה, צלעות אסאדו על האש ורוסטביף

זה לא סוד שאני לא מתה על נקניקים. אני יכולה לאכול פה ושם פסטרמה ואם מישהו ינסה לפתות אותי עם סלמי סרוולד הוא כנראה גם יצליח במשימה, אבל פה זה בערך מסתיים.

קיבלתי משלוח של נקניקי פרימיום של יחיעם. בעלי התלהב ממש (הוא חובב הבשר והנקניקים בבית) ואני הייתי עם זה סבבה כי ידעתי שהוא ישמח. 

מודה, הם ישבו במקרר כמעט שבועיים ולא ידעתי מה לעשות איתם. בעלי פתח אותם לאט לאט והתחיל לנשנש סתם ככה או בתוך כריכים מושקעים, אבל אני הרגשתי שאני חייבת לטעום מהם אבל אם כבר לטעום – אז רק מהרוסטביף שאני הכי אוהבת ובסטייל כמו במסעדה. 

ואז הקטנה נרדמה לשנת צהריים ופירגנה לי בשעה של ידיים חופשיות. מפה לשם, מחבת על הכיריים, ספריי שמן, 2 פרוסות רוסטביף ורעש וריח מושלם בבית. לקחתי לחמניה (לצערי לא הייתה לי ג'בטה או איזה לחם טוב, אז הסתפקתי בלחמניה), מרחתי קצת מיונז (אם היה לי איולי שום אז בכלל היה מושלם), חתכתי מלפפון חמוץ ועגבניה והרכבתי כריך אלוהי. 
באמת שהוא היה מושלם אבל כ"כ פחדתי שהקטנה תתעורר ואז לא יהיה לי זמן לאכול שפשוט מיהרתי לאכול ושכחתי לצלם. עמכן הסליחה 🙂

נקניקי פרימיום של יחיעם

לסיכום – טעים, טעים, טעים! אני עפתי על הרוסטביף וגם הפסטרמה הייתה טעימה ממש. בעלי לא הפסיק לדבר על הצלעות אסאדו ואפילו שבוע לאחר מכן התלהב שמצא אותם בסופר.

חשוב לציין שהנקניקים ללא גלוטן ולכל אחד כמות גבוהה, אך שונה, של חלבון (בתמונה תוכלו לראות כמה יש לכל מוצר). המרקם שלהם לא עבה מדי ולא דק מדי – אז זה נהדר הן כנשנוש והן כמרכיב בכריך.

מחיר מומלץ לצרכן: פסטרמה מהמעשנה כ- 21.90 – 25.90 ₪ לאריזת 180 גרם; צלעות אסאדו על האש ורוסטביף כ- 26.90 – 29.90 ₪ לאריזת 150 גרם | כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית | להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

חברת "אחוה" משיקה מארז חטיפי חלוה חדש בטעם וניל

על חטיפי החלוה של אחוה יוצא לי לכתוב לא מעט. לא משנה איזה חטיף הם מוציאים – עם אקסטרה חלבון, משומשום מלא, בטעם וניל/ושוקולד/טבעי – אני תמיד אוהב ותמיד יצא שאכתוב דברים טובים כי זה באמת טעים.

הבעיה עם החלוה של אחוה זה שכשאני מקבלת משהו מהם, אני בד"כ לא טועמת מיד. שומרת אותם לרגע של משבר כשבא לי שנ"ץ ואין אפשרות או כשבא לי פינוק שהילדים לא ירצו לטעום (אין מה לעשות, הם פחות בקטע של חלוה). ואז אני שמה אותם בפינת אוכל כדי להזכיר לעצמי לאכול ויוצא שעד שאני אוכלת ההורים שלי מגיעים לביקור. 
ומה הבעיה עם זה אתן שואלות? אבא שלי מממממש (!!!!) אוהב חלוה ואיכשהו תמיד לוקח לי את החלוה שאני מקבלת אליו. 

אז ממש לפני שהוא לקח לי עוד סדרה נפלאה של אחוה – הספקתי לחלק את החבילה לחצי והשארתי לי כמה בארון. 

אז מה חדש במארז חטיפי החלוה? הם בטעם וניל מושלם, נימוכים ונמסים בפה (אבל זה כבר רגיל אצל אחוה), הם כוללים 50% שומשום הנטחן לטחינה גולמית, יש בכל מארז 13 גרם חלבון וסתם לידע כללי ניתן להשיג את הסדרה הזאת גם בטעם פיסטוק וקקאו ובטעם וניל ללא סוכר.

מחיר מומלץ לצרכן:כ-12-14 ₪ לאריזת 300 גרם | כשרות: כשר פרווה בהשגחת בד"צ עדה חרדית ירושלים | להשיג ברשתות השיווק השונות

חטיפי חלוה של אחוה בטעם וניל

"פרימור" משיקה סדרת משקאות צלולים בטעמי פירות בתוספת ויטמינים

חברים מחו"ל הגיעו לארץ אחרי יותר מדי שנים שלא ניפגשנו. הזמנו אותם לארוחת בוקר אצלנו וכיאה לארוחת בוקר – חובה פנקייקים. אז התעוררתי מוקדם, הכנתי פנקייקים, כמה פשטידות, חתכתי ירקות, סלטים וקנקן קפה קר. הילדים ביקשו שוקו ועם הזמן רצו לשתות עוד. 

כמובן שהיו קנקני מים על השולחן אבל באיזשהו שלב הילדים ביקשו משהו טעים. הוצאתי את הפרימור החדש – משקה צלול בטעם אפרסק ובטעם ענבים. המיצים היו קרים קרים (ניתן לראות בתמונה) ופשוט היו מושלמים. 

המשקאות ללא תוספת סוכר ומכילים ויטמנים (C ו-D). הם צלולים ולא מכילים חתיכות פרי ככה שילדים מתחברים לזה בקלות. כאמור, אנחנו שתינו את האפרסק (שהיה אהוב על הילדים ממש) ואת הענבים (שלי הזכיר במיוחד את המיץ קפוא של סוף שנות ה-80 בקייטנות). מה שממש אהבתי זה שהמשקאות לא מתוקים בכלל ועם זאת הילדים רצו עוד וכשנגמרו הבקבוקים – ביקשו שנרד תכף ומיד ונקנה עוד (חבל שלא מצאתי בסופר מתחת לבית, אבל כן הצלחנו להזמין בקניות אונליין שאנחנו עושים – אז גם הזמנו בטעם תפוח עץ ועכשיו אני בהתלבטות מה יותר טעים לי – תפוח או ענבים).

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 5.80-6.90 ₪ לבקבוק 1.5 ליטר | כשרות: כשרות חוג חתם סופר פ"ת והרבנות נחל שורק | להשיג ברשתות השיווק

משקאות צלולים חדשים של פרימור

טבעפרוסט (Tevafrost) - סדרת ירקות טריים איכותיים וקפואים

חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם מציעה, סדרת ירקות טריים איכותיים וקפואים – טבעפרוסט (Tevafrost). הסדרה כוללת 8 מוצרים ברמת איכות הגבוהה ביותר. ובכשרות פרווה K בהשגחת הרבנות לקהילת "מעיין חי", בריסל, הרב מנחם חדאד, בישול ישראל. ללא חשש טבל ושבועית, יבול חו"ל. באישור הרבנות הראשית לישראל

הסדרה כוללת מגוון רחב, בניהם: גרגירי תירס, שעועית ירוקה עדינה שלמה, שעועית ירוקה חתוכה, שעועית ירוקה שלמה, אפונה ירוקה, אפונה ירוקה עדינה, גרגירי חומוס, גזר גמדי.

מוצרי טבעפרוסט מיוצרים בבלגיה, אשר -נחשבת לאחת המדינות המובילות בתחום, ואיזור הידוע כבעל אקלים אופטימלי לגידול מגוון רחב של ירקות איכותיים. הירקות נקטפים היישר מהשדה ועוד באותו היום עוברים אל מפעל הייצור לטובת תהליך מיון קפדני, שטיפה, ניקוי והקפאה בטכנולוגיה ייחודית. תוצאות החדירה מחזקות את המהלך שביצענו ונפעל על מנת להרחיב את תמהיל המוצרים על מנת להוות שחקן משמעותי בקטגוריה".

יתרונות של סדרת טבע פרוסט הירקות הטריים-קפואים: שימוש בטכנולוגיית ההקפאה הייחודית: IQF- individually quick frozen המאפשרת לשמור על הערכים התזונתיים, הטעם והמרקם האיכותיים של הירקות. כל ירק מוקפא בנפרד ובכך מאפשר לבחור בכמות הרצויה לשימוש בזכות הגידולים האיכותיים וטכנולוגיית ההקפאה הייחודית מתקבל מוצר ברמת איכות הגבוהה ביותר המשתקפת במרקם, בטעם בצבע ובגודל הירק, 100% ירקות, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל, קלות ונוחות שימוש (Ready to Cook)– מוציאים את המוצר מהמקפיא, מבשלים מספר דקות בודדות, והמוצר מוכן לאכילה, חיי מדף ארוכים – הקפאה המוצר מאפשרת לצרכנים ליהנות מהמוצר וטעמו המשובח לטווח ארוך – 24 חודשים.

מחירים לצרכן: במשקל של 800 גרם: גרגירי תירס המחיר: 18.90 ₪ , אפונה ירוקה עדינה, המחיר: 21.90 ₪, אפונה ירוקה, המחיר: 16.90 ₪, שעועית ירוקה שלמה, המחיר: 18.90 ₪, שעועית ירוקה עדינה, המחיר: 18.90 ₪, שעועית ירוקה חתוכה, המחיר: 18.90 ₪ , גזר גמדי, המחיר: 18.90 ₪, גרגרי חומוס, המחיר: 18.90 ₪ | להשיג, ב- 46 סניפי טיב טעם, ובחנויות מתמחות נבחרות בכל רחבי הארץ ובאתר המכירות און ליין "טיב טעם בקליק" www.tivtaam.co.il. ניתן לבצע הזמנות משלוחים גם בשבת.

מותג המלוחים "צ'וקטה סולטי" משיק לראשונה: בייגלה חתיכות בטעמים סרירצ'ה וצ'דר

מותג המלוחים "צ'וקטה סולטי" (SALTY) משיק לראשונה: חתיכות בייגלה בשני טעמים: חרדל דבש ובצל המוכר והאהוב, ובטעם סרירצ'ה וצ'דר – ייחודי בשוק!

רוטב הסרירצ'ה הוא רוטב צ'ילי תאילנדי חריף שהפך לאחרונה לשם דבר במטבחים השונים ומשולב במגוון מנות, עם דרגות חריפות משתנות. השילוב של סרירצ'ה צ'דר מעניק לבייגלה פיקנטיות קלילה, שמשדרגת את הטעם העמוק של גבינת הצ'דר!

חתיכות הבייגלה פריכים ובטעמים עוצמתיים, מתאימים לאירוח, נשנוש, כתוספת מקפיצה לסלט או לצד בירה קרה.

שני חטיפי הבייגלה החדשים מצטרפים למגוון המוצרים תחת המותג "צ'וקטה סולטי" (SALTY) שמציע מגוון מוצרים כמו חטיפי בייגלה שטוחים, בייגלה מקלות, גרסיני וקרקרים, בטעמים קלאסיים כמו מלח ושומשום וטעמים מיוחדים כמו עגבניות ועשבי תיבול, חרדל ודבש, שמן זית ובצל מקורמל.

מחיר לצרכן: 10.90-12.90 ₪ ל- 200 גרם | כשרות: פרווה, אגודת ישראל, באישור הרבנות הראשית לישראל | להשיג ברשתות המזון ורשתות השיווק ברחבי הארץ

סדרת צוקטה סולטי
צילום: יחצ

בן & ג'ריס ישראל משיקים את 'הסולטד קרמל' - גלידת שמנת משובחת עם בלונדי בראוניס וליבת קרמל מלוח

לרגל יום הגלידה העולמי, שחל כמידי שנה ב – 17/7 וכמיטב המסורת של בן & ג'ריס, המחדשת אחת למספר שנים טעמי גלידה אהובים לבקשת הצרכנים, משיקה מחדש את גלידת 'סולטד קרמל', טעם השייך לסדרת הליבה הייחודית שלה.

גלידת הסולטד קרמל של בן & ג'ריס מכיל שילוב טעמים של מתוק ומלוח, והטעם עשיר ומשלב בראוני בלונדיס וליבה מפנקת בטעם קרמל מלוח.

בגלידת הסולטד קרמל של בן & ג'ריס יצוקה ליבה עשירה בטעם קרמל מלוח במרכזו של הפיינט ולכל אורכו, המיוצרת בטכנולוגיה ייחודית.

סדרת הליבה של בן & ג'ריס מעניקה לצרכן את חוויית הגלידה האולטימטיבית, המאפשרת לכל אחד לקבוע את מינון ושילוב הטעמים שיתקבל בכל כפית, בין אם מחליטים להעמיק היישר אל תוככי הליבה או לערבב את כל טעמי הגלידה יחד.

מחיר מומלץ לצרכן-24.90 ש"ח (אריזת פיינט, 473 גרם) | כשרות: כשר חלבי – בהשגחת הרבנות קריית מלאכי (מכיל אבקת חלב נכרי) | להשיג את הטעם בכל רשתות השיווק, בחנויות הנוחות ובחנויות הפרטיות.

בן אנד ג'ריז - גלידת סולטד קרמל
צילום: יח"צ
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X