fbpx
איפור וטיפוח

איך להתאפר ב-8 דקות!

היי כולן ! נעים מאוד! שמי ירדן. אני מאפרת ומסרקת.

בגלל שזו הפעם הראשונה שאנחנו מכירים, חשבתי לפתוח בנושא שנוגע לכולנו. למי יש שעה להשקיע רק באיפור בבוקר (שלא נתחיל לדבר על מה עושים כשיש "יום שיער רע")?! גם לי אין שעה להשקיע בבוקר. ולא, אני לא אקום שעה קודם. לא סתם קוראים לזה "שינת יופי". אז רציתי לשתף אתכן בדרך שלי ליצור מראה מאופר, ב-8 דקות בלבד. כן, כן קראתן נכון. 8 דקות! זה אפשרי!

חשוב לשטוף את הפנים לפני שמתחילים להתאפר. הפנים צריכות להיות נקיות ולא עם שאריות של איפור מאתמול. זה מאוד לא בריא לעור הפנים, סותם את הנקבוביות וסתם מעלה את הביקור החודשי שלנו אצל הקוסמטיקאית, לביקור דו-חודשי.

אני ממליצה בחום לשים קרם פנים לפני האיפור. זה עוזר לקבע את האיפור, להרגיע את העור ואפילו להוריד את האיפור בערב. מעין עוד שכבת הגנה לפנים. את קרם הפנים מתאימים לפי סוג העור (לעור שומני – עדיף קרם פנים על בסיס מינרלים סופחי שומן ומים. לעור יבש – קרם פנים על בסיס מינרלים שמזינים את העור בלחות ).

והנה הדבר האמיתי: איך להתאפר ב-8 דקות?

למי מאיתנו שנולדה עם עור פנים חלק כמו של תינוקת ולא צריכה מייקאפ אלא ישר שמה סומק: לא מצאתי סמיילי זועף. כיף לך. ואת מוזמנת לדלג לפסקה הבאה. למי מאיתנו שמניחה מייקאפ, הניחי את המייקאפ על הפנים (מומלץ עם מברשת מייקאפ ולא ספוגית) ואל תשכחי לפדר אותו. הפידור חשוב כי הוא מקבע את המייקאפ לפנים ודואג שלא יזוז במהלך היום. סיימת? יאללה, שלב הבא.

הניחי סומק. אם את רק רוצה להדגיש את עצמות הלחיים, את יכולה לעשות את זה עם סומק בגוון חום המוכר בשם: "ברונזר". את לא חייבת שהוא יבריק, הוא יכול להיות מאט. אם את רוצה להדגיש את ההסמקה שיש לך בלחיים אז לכי על סמקים בגוונים אדומים\ורודים (מה שמתאים לך, לטעמך). אותם מניחים על ה"חדודים" בלחיים. חדודים זה הדבר הזה שמצטבר לך בלחיים כשאת מחייכת. מניחים בעדינות עם מברשת סומק, לא להגזים. *טיפ קטן להדגשה נוספת של עצמות הלחיים: אם שמת ברונזר בשקע הלחי, תניחי שימר על עצם הלחי עצמה. זה מקפיץ את עצמות הלחיים.

מכאן זה כבר תלוי בטעם האישי שלך, אצלי יש ימים שלא בא לי לשים צלליות שונות. אז אני שמה צללית בצבע גוף, אולי קצת מבריקה או מנצנצת על גלגל העין ואז שמה מלא מסקרה. אם את רוצה מראה מאופר אני ממליצה לך ללכת על מסקרה שתעבה את הריסים שלך. מסקרה זה הסוד במראה מאופר. אם את רוצה, ויש לך את הזמן, להוסיף עוד אפקט לעיניים (איילינר, עיפרון וכד') את יותר ממוזמנת.

ו..הפיינל טאץ' – אודם. אם את בקטע של אודמים חזקים, לכי על האדום הקלאסי. זה נותן מראה מושקע. אם את בקטע של אודמים טבעיים יותר, אז תנסי לשים אודם בגוון טבעי נוטה לחום. גם לשים רק גלוס שקוף יעבוד. אל תשכחי שהריסים שלך עשו את רוב העבודה. ואם אתן כמוני, עצלניות ושונאות ללכת לשירותים כדי לחדש את האודם, לכו על אודם מתקבע. שלל חברות בשוק מציעות אודמים מתקבעים בשלל גוונים, לכן נשאר רק לבחור (ולשלם..אבל זה כבר תלוי בכן).

אז מה היה לנו? קרם לחות, מייקאפ, פודרה, צללית טבעית על כל העין, ים מסקרה מעבה ואודם מהמם.

תנסו בעצמכן!

אז היה נעים להכיר ושיהיה המשך יום מהמם.

ירדן.

גם זה לקח 8 דקות.
גם זה לקח 8 דקות.

 

 

Show More

ירדן שני

27. סטודנטית. שמנמנה פלוס (במגמת ירידה). בצעד נועז החלטתי לשתף בתהליך של שינוי אורח חיים. כותבת...כי מזמן לא כתבו כאן על משהו בריא.
Back to top button
X