fbpx
איפור וטיפוח

חדש על המדף – מוצרי הטיפוח והאיפור שיעשו לנו את יוני 2017

במיוחד לשבוע הגאווה – מארז שפתונים מיוחד של ליפסמקר

מארז שפתונים של ליפסמקר
צילום: אלון גנון

חברת ליפסמקר האמריקאית מציעה מארז שפתוני באלם (להגנה מפני השמש ולמניעת יובש וסדקים בשפתיים) בטעמי סוכריות מתוקות. השפתונים טמונים במארז פח עגול ובחזיתו מופיעה הקשת הצבעונית.

מחיר: 60 ₪ | להשיג בפארמים וברשתות ההפנינג ברחבי הארץ

מוצרים חדשים ממותג הטיפוח הניו-יורקי Kiehl's

מסכת הזוהר Turmeric & Cranberry Seed Energizing Radiance Masque

Kiehl's מותג הטיפוח הניו יורקי משיק את מסכת הפנים החדשה המועשרת בפורמולה המכילה כורכום וחמוציות המסייעת להמריץ את העור ולהעניק לו מראה אחיד יותר באופן הנראה לעין.

קילס מסכת כורכום וזרעי חמוציות
צילום: יח"צ חו"ל

כ- 70% מהנשים בארה"ב, 64% ביפן, 62% בצרפת ו-46% בסין מציינות שאחת הבעיות המדאיגות אותן ביותר היא מראה עור עמום. הכימאים של Kiehl's רתמו את המומחיות שלהם במרכיבים יעילים במיוחד, על מנת לפתח את המסכה החדשה Turmeric & Cranberry Seed Energizing Radiance Masque – המורכבת מזרעי כורכום וחמוציות, והמעניקה חיים וזוהר לעור הפנים. הפורמולה פועלת עם אפקט "הטיפוח מיידי", מעניקה מראה מואר וחיוני יותר לעור עמום ומסייעת לעור עייף להשיב לו את המראה הבריא והוורדרד שלו.

התפתחות של אחד מסודות היופי הכמוסים ביותר בהיסטוריה

במשך מאות שנים, הנשים האייקוניות ביותר בעולם הסתמכו על היתרונות המועילים של מרכיבים טבעיים המצויים במסכות פנים כדי לשנות מיידית את מראה עורן. סוד היופי הנחשק עבר מדור לדור לנשים מפורסמות רבות, שהיוו מושא להערצה בשל יופיין.

  •  קלאופטרה: הסברה הרווחת היא ששגרת יופי הכוללת שימוש במסכות פנים התחילה במצרים העתיקה, עם קלאופטרה שנהגה להשתמש בהן בקביעות כדי לנקות, להזין ולהצעיר את פניה.
  • ינג גוויפי Yang Guifei: בת מלוכה בתקופת שושלת טאנג, שנחשבה לאחת מ"ארבע הנשים היפות ביותר" של סין העתיקה, נהגה לעתים קרובות למרוח מסכות פנים על מנת להאיר, להבהיר ולמצק את העור.
  • מארי אנטואנט: רבים מאמינים שלמארי אנטואנט הייתה מסכת פנים מיוחדת עשויה מחלבוני ביצים, בה משתמשות הנשים הצרפתיות גם כיום כדי להדק נקבוביות ולתקן את העור.
  • יופי מודרני: כיום, נשים בכל הגילאים ובכל מקום בעולם רואות במסכות פנים מוצר מפנק ויעיל על מנת להסיר שאריות לכלוך, לבצע פילינג עדין, להזין את העור בלחות, להרגיע או לרכך את העור.

בהינתן המורשת העשירה והיתרונות הידועים של מסכות הפנים, הכימאים של Kiehl's מפתחים משנות ה-70 של המאה שעברה פורמולות למסכות פנים ומשלבים אותן עם מרכיבים מהטבע. הכימאים של Kiehl's בחרו במרכיבים העיקריים בהשראת הנשים האייקוניות:

  • תמצית כורכום: ממשפחת הזנגביליים, בעבר השתמשו באופן מסורתי כתוסף צמחי ברפואה האיורוודית, הסינית והמצרית. השימוש בו התבצע בצורות שונות על מנת לסייע לרפא או להרגיע את העור. במשך מאות שנים שימש הכורכום כמרכיב יעיל וטבעי כדי לנקות ביסודיות את העור מלכלוך. הוא ידוע בסגולות נוגדות חמצון, מחטאות, המאזנות את ייצור והפרשת הסבום. בכורכום אף השתמשו על מנת לטפל בפגמי עור ולשפר את זוהרו.
  • חמוציות: מקור עשיר מאד לנוגדי חמצון, גרגרי החמוציות בפורמולה של Kiehl's מסייעים לבצע פעולת קילוף עדינה להסרת התאים המתים, ומותירים תחושה של עור חדש שנראה מלא חיים, זוהר וקורן יותר.

אופן השימוש: מומלץ לשימוש עד 3 פעמים בשבוע. מומלץ למרוח שכבה דקה הנראית לעין על עור נקי. יש להניח למסכה להתייבש בין 5-10 דקות. לשטוף במים חמים תוך עיסוי עדין בתנועות סיבוביות על מנת לאפשר לגרגרים לקלף בעדינות את העור. בסיום יש לטפוח קלות עם מגבת יבשה.

מחיר לצרכן: 175 ₪ (תכולה: 100 מ"ל)

מסכת פנים נגד זיהומי אוויר Cilantro & Orange Extract

מסכת כוסברה ותמצית תפוז לפנים
צילום: יח"צ חו"ל

Kiehl's מותג הטיפוח הניו-יורקי משיק מסכת פנים המועשרת בפורמולה המכילה כוסברה ותמצית תפוז, המסייעת להעניק לעור הפנים את הרכיבים החסרים לו להגנה ומראה קורן.

מסכת ה- Cilantro & Orange Extract שלKiehl's  יוצרה במיוחד על מנת לסייע לעור ולתת לו מענה הולם בכל הנוגע לתופעות הזיהום הסביבתי. זהו טיפול חדשני בטיפוח העור המכיל 99.6% מרכיבים מהטבע המעניקים הגנה לעור מעבר לניקוי הבסיסי שלו.

השימוש בתמצית כוסברה ותפוז מגן על העור ומעניק לו את הרכיבים החסרים לו, על מנת להפחית את ההשפעות הברורות והנראות לעין של עור עמום וחסר חיות.

על מנת לחזק את העור, הכימאים של Kiehl's השתמשו במרכיבים שמקורם בשמנים טבעיים, בכללם ויטמין E ושמן זרעי כוסברה. ויטמין E – מרכיב הידוע כמזין ומחזק את העור על מנת לחזק ולהזין את העור אף יותר, שמן זרעי כוסברה, שמקורו במזרח אירופה, עשיר בחומצה פטרוזלינית הממריצה את התמיינות מחסום העור, מפחית את הצטברות הליפידים (שומנים), ומאיצה את התחדשות מחסום העור בעקבות נזקים הנגרמים מזיהום סביבתי.

אופן השימוש: מומלץ לשימוש בלילה עד 3 פעמים בשבוע. יש למרוח שכבה דקה הנראית לעין על עור נקי, להמתין 5 דקות ולנגב. לטפוח קלות את שארית החומר בכדי להשאיר שכבת מגן דקה על העור. אפשרות נוספת – מומלץ להשאיר את המסכה לפעול במהלך הלילה.

מחיר לצרכן: 175 ₪ (תכולה: 75 מ"ל)

להשיג בחנויות Kiehl's: קניון רמת אביב תל אביב, קומה 2, דיזינגוף סנטר תל אביב, קומת כניסה ובחנות החדשה ב- TLV FASHION MALL בקומת 1-

קולקציית ה-HD של Flormar

פלורמר משיקה את קולקציית HD, שהופכת את הפגמים על העור לבלתי נראים ומבטיחה שלא תזדקקי עוד לפילטרים בתמונות! הקולקציה החדשה מסייעת בשמירה על מראה מושלם, ללא כל פגם, בחיי היומיום, במשרד, בבית הקפה, במסיבה או בבית. הגיע הזמן לקבל מראה מיטבי, נקי מפגמים, עם מייקאפים וקונסילרים המציעים כיסוי מושלם ומרקם עדין, פודרה מפסלת, ועוד מגוון מוצרים בקולקציית HD. המוצרים בקולקציה:

מייקאפ HD עבור כיסוי בלתי נראה – Invisible Cover HD Foundation (מחיר: 59.90 ₪)

אם את מעוניינת שהעור שלך יקבל מראה טבעי ואחיד, מייקאפ HD מבטיח מראה חלק לאורך כל היום עם הפורמולה הקרמית, נטולת השמן שלו המציעה כיסוי נרחב עם המרקם העדין שלה.

מברשת מייקאפ אובאלית – Oval Foundation Brush (מחיר: 85 ₪)

קולקציית HD מציעה מברשות אובאליות, הטרנד האופנתי של השנה הזו. את יכולה להשתמש במברשת המייקאפ האובאלית בנוחיות עם המייקאפ הנוזלי שלך, היא תסייע לך למרוח את המייקאפ ללא כל מאמץ ובאופן מושלם.

קונסילר HD נגד עיגולים שחורים – Dark Circle HD Concealer (מחיר: 35 ₪)

לאלו המאמינות שאסור לוותר על קונסילר כדי לקבל את המראה המושלם, פלורמר מציעה את הקונסילר Dark Circle HD! הקונסילר הזה מכסה עיגולים שחורים ופגמים אחרים בעור במספר נגיעות פשוטות.

מברשת קונסילר אובאלית – Oval Concealer Brush (מחיר: 49.90 ₪)

מריחת הקונסילר באמצעות מברשת הקונסילר האובאלית מעולם לא הייתה פשוטה וקלה יותר. היא מבטיחה שימוש קל ונוח ופיזור אחיד הודות למבנה הדק והמעוגל שלה!

פודרה HD מפסלת – Sculpting HD Powder (מחיר: 55 ₪)

את יכולה לפסל מחדש את תווי הפנים שלך עם הפודרה Sculpting HD Powder. הפודרה מגיעה בשני גוונים – בהיר וכהה – באותה הפלטה, כדי לסייע לך להדגיש כל אזור בפנים שאת רוצה. מעניקה מראה טבעי הודות למרקם הקטיפתי שלה, הפודרה המפסלת מאפשרת לך להשתמש בכל צבע בנפרד על מנת להדגיש או להאיר כל אזור כרצונך, או לערבב את שני הצבעים עבור מראה זוהר, קורן וברור.

מסקרה HD המעגלת ומרימה את הריסים – Rising Lash HD Mascara (מחיר: 55 ₪)

עם המברשת המיוחדת התלת-תוצאתית של מסקרת Rising Lash HD, את תקבלי בקלות ריסים עבים יותר, ארוכים יותר ומלאי נפח תוך מספר משיחות ללא כל מאמץ. המרקם הרך והקרמי שלה ומברשת הסיליקון המיוחדת מעניקים עובי נוסף בעוד אצטט טוקופרול {ויטמין E} מגן עלייך מפני ההשפעות המזיקות של הקרניים האולטרה סגולות.

שפתון HD חסר משקל – Weightless HD Lipstick (מחיר: 45 ₪)

עם שפתון Weightless HD, השפתיים שלך משקפות את האופי שלך. המרקם הקרמי והקליל של השפתון, ו-12 הצבעים האופנתיים הופכים את השפתו לאחד ממוצרי הכוכב בסדרה. זאת ועוד, השמנים המלחחים הכלולים בשפתון מאפשרים לך להשתמש בו בקלות ומונעים מהשפתיים להתייבש לאורך זמן.

(צילום: יח"צ)

המייקאפ החדש של מייבלין ניו-יורק – FIT ME luminous and smooth

מותג האיפור מס' בעולם, מייבלין ניו-יורק, משיק את סדרת המייק-אפ האייקוני Fit Me- מייק אפ במרקם קליל לכיסוי אחיד המעניק התאמה מושלמת לא רק לגוון העור אלה גם למרקמו.

פורמולה חדשנית

  • פורמולה ייחודית ומתוחכמת בעלת אבקות זעירות מטשטשות המסייעות בטשטוש אופטי של מראה הנקבוביות ומסייעות בנטרול מראה עור שמנוני ומבריק.
  • הפורמולה מכילה רכיבים ייחודים לפיזור אחיד של פיגמנטים הצבע.
  • פורמולה קלילה לכיסוי אחיד המתאימה את עצמה לגוון הטבעי של העור יחד עם התאמה על מרקם העור.
  • מייק אפ אידאלי לשיפר מראה מרקם העור,  עבור עור רגיל עד יבש.
  • פורמולה המכילה SPF18
מייקאפ פיט מי של מייבלין ניו-יורק
צילום: יח"צ חו"ל

מייק אפ FIT ME

  • מריחה קלה ונוחה, מתמזג עם העור ללא כל מאמץ.
  • מותיר את העור במראה טבעי וזוהר.
  • מוצע ב-8 גוונים לעור רגיל עד יבש.

התוצאה: מייק אפ קליל לכיסוי אחיד, נוח וידידותי לשימוש המעניק מראה טבעי וזהר.

הוראות שימוש: יש למרוח בעזרת ספוגית או עם האצבעות על הפנים באופן אחיד עד לכיסוי מלא.

מחיר מומלץ: 55 ₪  (תכולה 30 מ"ל) | להשיג ברשת סופר-פארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, ניו-פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות נבחרות.

Beyond Spa – קולקציית שמני גוף ארומתרפיים של L. Raphael Geneve

מותג הטיפוח הבינלאומי L Raphael Geneve מציג את Beyond Spa, קולקציית מוצרי גוף שכוללת 13 מוצרים ובהם שמני גוף, תרחיצי פילינג ומסיכות מזינות ומעוררות. כל מוצר מכיל שמנים ארומתרפיים ומרכיבי ריפוי מים המלח.

המוצרים מיועדים לשילוב יחד עם טיפולי גוף חדישים שמציעים במרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" כגון "האוקסי סלים", "האקסימייה" וה-"Body Sculpturing" שנועדו לשפר את מראה עור הגוף, למצק ולייצב אותו.

בסדרה תוכלו למצוא שמני גוף ארומתרפיים המופקים מ-100% תמצית פרי וצמחים טהורות. כל שמני הגוף מכילים ויטמין E נוגד חימצון למיצוק העור, לעידוד ברק ולהגנה עליו מפני גורמים מזיקים:

  • שמן לבנדר מרגיע – מיזוג מרגיע של לבנדר וצמחי מרפא להרגעת הגוף והנשמה.
  • שמן לימון ממריץ – תערובת רעננה וממריצה של שמני לימון והדרים כדי לעורר ולהחדיר אנרגיה לגוף ולנשמה. אני משתמשת בו בבקרים שמגיעים אחרי לילות לבנים. אחרי המקלחת, מושחת על עצמי את השמן ונותנת לו לעשות את שלו.
  • שמן חמוציות לניקוי רעלים – תערובת מזככת של תמציות חמוציות ופירות לינקוי הרעלים מהגוף ולהקלה על מתח.
  • שמן הזנה ניצת התפוז – שמן ניצת תפוז טהור, עשיר בויטמין C להזנת החושים והשבת הברק.
  • שמן זרעי גזר מחייה – שמן זרעי גזר מלא בנוגדי חמצון לשיקום והגנה על העור ולהחייאת הנפש.
  • שמן גרניום מייצב – גרניום וחומרים בוטניים להשבת האיזון והחדות הנפשית

מחיר: 98 ₪ (תכולה 200 מ"ל) | להשיג אצל רונית רפאל-מדע היופי, ronitraphael.co.il

שמן לימון ממריץ של רונית רפאל
שמן לימון ממריץ

מכינים את הגוף לקיץ עם מוצרי הטיפוח של frei öl®

הקיץ כבר כאן וזה הזמן להתעדכן במוצרי הטיפוח האיכותיים של frei öl® מותג מוצרי הדרמו-קוסמטיקה הידוע והוותיק מגרמניה:

  • שמן גוף – Shaping Oil – שמן ממריץ ומעצב זהמחליק, מפחית צלוליטיס וממצק אזורים בעייתיים כגון הבטן, הרגליים, הישבן והזרועות. באותו זמן, הוא מזין את העור עם חומצות שומן חיוניות מסוג אומגה, משמנים טבעיים. לאימהות חדשות זהו גם תכשיר נפלא לשימוש לאחר ההיריון.
    מחיר: 124.90 ₪ (תכולה: 125 מ"ל)
  • שמן לטיפוח עור הפנים והגוף – שמן טיפוח העור הקטיפתי מכיל שמנים טבעיים איכותיים וויטמינים מטפל בעור יבש והנו כה אפקטיבי שהוא אפילו מרכך צלקות, סימני מתיחה וגווני עור לא אחידים. הוא מעניק לעור תחושה חלקה ורכה שאין שנייה לה.
    מחיר: 79.90 ₪ (תכולה: 125 מ"ל)
  • תכשיר HYDROLIPID Facial Oil לאיכות חיים טהורה – שמן הפנים המפנק מבוסס על שמנים טבעיים ומשקם ומעניק לחות לעור יבש. הוא מעניק לעור מראה חלק ברור ותחושה רכה. בזכות המרקם הקליל שלו, הוא נספג במהירות ואינו משאיר את העור עם תחושה שמנונית.
    מחיר: 129.90 ₪ (תכולה: 30 מ"ל)
  • תחליב גוף – HYDROLIPID Body Lotion – מעניק לעורך תחושה רכה כמשי. התחליב המפנק נותן לעורך תחושה נפלאה וטהורה והופך אותו לרך ונעים בצורה יוצאת דופן.
    מחיר: 79.90 ₪ (תכולה: 200 מ"ל)
  • תכשיר Day Care Hyaluron Active – מסדרת הידרוליפיד של frei öl® מרענן ליום חדש, כל יום. עם טקסטורה עדינה ונעימה, קרם זה מוסיף יותר לחות לעור ומפחית קווי יובש, ואת האפקט לא תוכלו לפספס.
    מחיר: 119.90 ₪ (תכולה: 50 מ"ל)

למוצרים נוספים כנסו לאתר – http://frei-oil.co.il

קרם הגנה לגוף ולפנים בטכנולוגיית מסנני קרינה ייחודית -טכנולוגיית הפנינים UV PEARLTM TECHNOLOGY

דרמה סאן דיפנס קרם הגנה
צילום: יח"צ

קרם ההגנה סאן דיפנס מבית כללית אסתטיקה מיועד לכל אחד כהגנה מיטבית בחשיפה לשמש. בנוסף, הוא מוצר חובה לשימוש יומיומי לעור בוגר עם סימני גיל, עור עם שינויי גוון וכתמי שמש , גיל ופיגמנטציה, עור המטופל ברטינואידים, לאנשים העוברים טיפולי הבהרה, פילינגים הזרקות למילוי קמטים ועוד.

הגנת העור מקרינת UV – מוצרי ההגנה ה"קלאסיים" מבוססים על הרכבים משולבים של מסנני קרינה אנאורגניים (מינרלים) ומסנני קרינה אורגניים (כימיים). המסננים האנאורגאניים פועלים על שטח פני העור ואילו המסננים הכימיים נספגים בעור ומפחיתים את בטיחות המוצר. במשך שנים רבות חוקרים ומפתחים חיפשו את הדרך ליצור מערכת הגנה סולרית אשר תימנע את חדירת המסננים האורגניים לעור.

טכנולוגיית הפנינים שונה לעומת מוצרי ההגנה "הקלאסיים". טכנולוגיית הפנינים היא טכנולוגיית מיקרוקפסולציה של מסנני הקרינה האורגניים. פיתוח מתקדם ביותר המאפשר "לכלוא" מסנני קרינה אורגניים (כימיים) בתוך מיקרו קפסולות סיליקה שקופות הנקראות פנינים.  הפנינים מתיישבות על שטח פני העור ונצמדות אליו היטב. בדרך זו, פעולת נטרול הקרינה נעשית על שטח פני העור ובשכבות העליונות של האפידרמיס ולא בתוך העור כמו במוצרי ההגנה ה"הקלאסיים", כך נמנעת חדירת המסננים האורגניים לעור וחדירת קרני ה UVלעור. טכנולוגיה זו מעצימה את יעילות המוצר ואת בטיחותו ומקנה הגנה מיטבית רחבת טווח, לשעות ארוכות.

מוצרים בטכנולוגיית הפנינים יעילים יותר ממוצרי ההגנה "הקלאסיים" כיון שבראש ובראשונה פעולת נטרול הקרינה נעשית על שטח פני העור ולא בתוכו – גם הקרניים וגם המסננים האורגניים הכלואים בפנינים  אינם חודרים לעור. מעבר לכך, מאחר והפנינים שקופות מתאפשרת פעולה מיטבית של המסננים שכליאתם בתוך הפנינים אף מפרידה אותם מיתר הרכיבים הפעילים במוצר. יתר על כן, הפנינים נפרשות באופן אחיד על העור והן חזקות יותר, נצמדות טוב יותר  לעור ועמידות יותר ללחצים מאשר בטכנולוגיות קפסולציה של  פולימרים ושעוות המיושמות במספר מוצרים.

מוצרי ההגנה בטכנולוגיית הפנינים בטוחים יותר ממוצרים הגנה המסורתיים, כיון שככל שעולים בדרגת הSPF- עולה אחוז המסננים האורגניים במוצר וכתוצאה מכך פוחתת בטיחותו ועולה הסיכוי לתגובות גירוי . השימוש בטכנולוגיית הפנינים מעצים את יעילות ובטיחות המוצר וממזער את הסיכוי לתגובות גירוי.

דרמה סאן דיפנס עשיר בתועלות טיפוח לעור בנוסף להגנת הפנינים, המוצר מכיל בין השאר רכיבי הגנה סותרות חמצון למניעת הזדקנות מוקדמת של העור, רכיבי לחות, הזנה, הרגעה, ריכוך ועדון מרקם ומראה העור וכן, פרוטאינים מינרלים וויטמינים.

את הקרם ניתן להשיג ברשת המרפאות כללית אסתטיקה המונה 15 מרפאות בפריסה ארצית. וברשת ניו פארם. עלות הקרם כ 65 ₪.

קרם ההגנה סאן דיפנס של כללית אסתטיקה עשיר בתמציות צמחי מרפא, ויטמין E וחמאת שיאה, בעל מרקם קליל אשר נספג במהירות ואינו משאיר את העור לבן או שמנוני. מומלץ לשימוש יומיומי לכל הגילאים וכן לכל מי שסובלים משינויי גוון, כתמי עור ופיגמנטציה, למטופלים בטיפולי הבהרה (רטינואידים), פילינג, הזרקות למילוי קמטים, הסרת שיער, טיפולים אסתטיים ופעולות כירורגיות שונות בפנים.

ועוד כמה דברים שקראו לאחרונה בעולם האיפור והטיפוח

אוולין הגואל מבהירה ומתקנת

אוולין הגואל ודר להבית אקרמן
צילום: יח"צ

בסוף מאי הגיעה השחקנית אוולין הגואל לקליניקה של מומחית העור ד"ר להבית אקרמן בהרצליה פיתוח, לטובת יום כייף קוסמטי ונשי במיוחד.

כשהתיישבה אוולין בכס המטופלת, הסבירה ללהבית שכבר מזה שנים שהיא סובלת מפיגמנטציה קשה באזור העיניים ולכבוד שבועות החליטה להתפנק. אוולין נהנתה מטיפול פיגמנטציה לטובת הבהרה ומיצוק העור.

עוד סיפרה אוולין ללהבית כי אין לה מנוחה: בשבוע שעבר סיימה לצלם שני פיצ'רים חדשים עליהם נשמע בשנה הקרובה, כמידי ערב היא נוהגת להופיע עם ההצגה "סליחות" בתיאטרון באר שבע ובקרוב נוכל לראות אותה שוב על המסך עם הסדרה "שנות ה80" שעולה מזה עונה שלישית.  " פלא שנהיו לי ככה עיגולים שחורים מתחת לעיניים? אי אפשר להאשים אותי".

אך אל דאגה אוולין לא נשארת חייבת! את חג שבועות הקרוב היא תעביר בצפון עם חברים קרובים ובעיקר תנוח. בסוף הטיפול, פינקה אותה ד"ר להבית אקרמן ממיטב מוצרי הקוסמטיקה שבייצורה והעניקה לה חבילה מכל טוב.

 

שגרירה חדשה מונתה למותג לוריאל פריז: השחקנית הבינלאומית אל פנינג

אל פנינג שחקנית
צילום: יח"צ חו"ל

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OREAL PARIS מצרף בימים אלה שגרירה בינלאומית חדשה: אל פנינג – שחקנית בינלאומית צעירה ומוכשרת.

אל בת ה-19 הינה שחקנית עולה, שמהתפקיד הראשון שלה, בהיותה רק בת שנתיים, התפתחה וצמחה על המסך וכיום היא נחשבת לאחת הכוכבות הצעירות והמבטיחות. ההופעה שלה על גבי גיליון הוליווד של ואניטי פייר, "חלום שאין לתארו", הפך למציאות, ומקומה של אל בקרב האליטה ההוליוודית נחתם. עם זאת, לאורך הנסיקה המטאורית הזו, היא הצליחה לשמור על אווירה של מסתורין בכל הקשור לחייה הפרטיים.

כיום, כפנים החדשות של לוריאל פריז, אל הינה שגרירה מודרנית ליופי טבעי, עוצמתי ומעורר השראה. מחוץ למסך, היופי שלה מגוון באותה מידה. עם עור חרסינה קורן וזוהר, היא יכולה להיות נערת פוסטר המציגה איפור שנראה טבעי לחלוטין, "ללכת עם ולהרגיש בלי".

יחד עם זאת, אסור לנו ללכת שולל אחרי השלווה השברירית שלה, מאחר ואל פנינג יכולה להפוך את המראה שלה ממראה הוליוודי קלאסי לחדשני ומהפכני: צללית עיניים בכל צבעי הקשת, נצנצים על הפנים, או שיער בצבע ורוד, אם נציין חלק מהמראות האחרונים שלה. אל כיכבה בקמפיינים של אופנה, והיא נראית בקביעות בשורה הראשונה בתצוגות אופנה כדי לתמוך במעצבים.

פייר-עמנואל אנז'לוגלו, נשיא העולמי של לוריאל פריז על הבחירה באל פנינג: "כבוד הוא לנו לצרף בברכה את אל פנינג לנבחרת של לוריאל פריז בדיוק בזמן, כדי לחגוג את יום השנה ה-20 להיותנו שותף היופי הרשמי בפסטיבל הסרטים בקאן. אל היא הבחירה הטבעית של המותג מאחר שהיא מבליטה את אהבתנו ליופי ולעולם הקולנוע. כשחקנית שהגשימה את עצמה, היא הפנים של הדור החדש, וגם בד קנבס מעורר השראה לאמני האיפור. אני בטוח שנחווה יחדיו שיתוף פעולה פורה."

מקאן לכאן: אסתי גינזבורג לא נחה

אסתי גינזבורג
צילום: דנה קופל

דוגמנית העל הבינלאומית, אסתי גינזבורג הצהירה בסוף השבוע האחרון שהיא שוקלת לרוץ לכנסת. מכאן ועד הכנסת יש עוד זמן… וכרגע היא מתמקדת בקריירת הדוגמנות ולא נחה לרגע…

הסופר מודל הישראלית מרימה הילוך וכבר השבוע התארחה בפסטיבל קאן לא לפני שעברה בסניף גולברי לקחת מבחר פריטים לנסיעה הנחשקת. בזמן הנסיעה פינקה את העוקבים באינסטוש בתמונות של הלוקים הנבחרים ושל המסיבות הכי שוות לצידן של הכוכבות הגדולות של עולם האופנה: קנדל ג'נר, בלה חדיד, ריאהנה ועוד.

גינזבורג לא נחה לרגע וכבר אתמול בבוקר נחתה בארץ היישר אל אירוע סטילטו של לאשה בו היא מככבת על השער בהפקת קיץ לוהטת במונטנגרו לצידן של קורל סימנוביץ ונטע אלחימסטר.

גינזבורג סיפרה שהיא נהנתה בצילומי ההפקה ועל הדרך התחברה לבנות: "קורל ונטע ממש מקסימות! יצא לי כבר להכיר אותן אבל עכשיו העבודה ביחד ממש קירבה בנינו. גם היינו יחד בקאן ונהנו מכל רגע."

באשר לתוכניות שלה להמשך הקיץ אמרה: "בקרוב אני מצטלמת לקמפיין החורף של גולברי אז אני ארגיש קצת חורף באמצע הקיץ אבל פרט לזה אנחנו מתכננים  עוד כמה דברים שווים לקראת הקולקציה החדשה ביחד עם חוה מונד חברתי היקרה שמצטלמת איתה בפעם השניה לקמפיין! וכמובן אני גם אקח חופש ואטוס לחופשה משפחתית באוגוסט."

את מיקום החופשה אסתי סירבה לחשוף.

מייבלין ניו-יורק, מותג האיפור מס' 1 בעולם, בחר באשלי וקסמן בקשי כ-IT GIRL ישראלית

מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו-יורק, אשר חולש מדי שנה על אירועי שבוע האופנה ומכתיר IT GIRLS כג'יג'י חדיד, ג'ורדאן דאן ואמילי דידונטו, בחר לראשונה IT GIRL  כחול לבן: היוטיוברית אשלי וקסמן בקשי.

במסגרת שיתוף הפעולה, אשלי קיבלה יד חופשית ממייבלין ניו-יורק להרכיב מראות איפור בהתאמה לקהל הישראלי כראות עיניה, וכמובן להמליץ על המוצרים האהובים עליה במותג. הסרטונים, שיוכנו וייערכו על ידי אשלי, יועלו בערוץ האישי של וקסמן בקשי, וכן בערוץ הרשמי של מייבלין ניו-יורק בישראל. באחד הסרטונים שעורכת בימים אלה תזמין אשלי IT GIRL נוספת, אושיית הרשת קים אזולאי בת ה-16, להתאפר ולהצטלם עם לוק איפור מיוחד.

ליטל סבירסקי, מנהלת השיווק של מייבלין ניו יורק בישראל אמרה: "IT GIRL היא בחורה שכולנו רוצים להיות כמותה. היא מגניבה, מסקרנת וגורמת לנו לרצות לעקוב אחריה ולצפות בה, באאוטפיטים שלה ובאיפור שלה עוד ועוד. אנחנו מקשיבים להמלצות שלה כי היא אמיתית ואומרת מה שהיא מרגישה. בישראל, אשלי וקסמן בקשי עונה על הקריטריונים האלה ויותר מזה; היא  בחורה שהמציאה את עצמה מחדש והתחילה נישה של איפור ישראלי ביוטיוב, שגדלה למימדים עצומים. אין ספק שזו התאמה מושלמת בין היוטיוברית מס' 1 בישראל, לבין מותג האיפור מס' 1 בעולם".

אשלי וקסמן ואלי שגיב
אשלי וקסמן ואלי שגיב מנכ"ל לוריאל (צילום: אסף לוי)

מכשיר ה- ULTHERA זכה במקום ה-1 בקטגוריית 'מיצוק העור הטוב ביותר לאביב/קיץ 2017 '!

מכשיר האולטרהUlthera – המכשיר היחיד בעולם המבוסס על אולטרסאונד ממוקד, בעל אישור FDA המעניק אפקט הרמה, מתיחה ומיצוק העור מבלי לעבור ניתוח או טיפול פולשני, זכה בתואר "מיצוק העור הטוב ביותר" לאביב –קיץ 2017 – בטקס נבחרי מגזין new beauty בארה"ב:

הטקס נערך מדי שנה, ובו מתמודדים על קטגוריות שונות בתחום הטיפוח והאסתטיקה, עשרות ואף מאות טכנולוגיות חדשות, מכשור אסתטי וטיפולים חדשניים פורצי דרך בעולם האסתטיקה.

זו השנה הרביעית ברציפות, בה זוכה הULTHERA  בשלל תארים בשל טכנולוגיית האולטרסאונד המתקדמת עליה הוא מבוסס. זו אכן פריצת דרך מאחר ועד היום לא היה טיפול הולם לאזור הצוואר שאינו כירורגי, ולכן מהווה חלופה מצוינת עבור מי שאינה מוכנה לניתוח, או לנשים המעוניינות לעכב את סימני ההזדקנות ולטפל בהם באופן שאינו אגרסיבי אך מעניק תוצאות נפלאות. פריצת הדרך הביאה אותו להיות המכשיר הטוב ביותר למיצוק העור, הרמת העור וייצור קולגן!

יש צורך בטיפול אחד בלבד, שתוצאתו נשמרת לשנתיים ויותר, כאשר במהלך התקופה הטיפול מעודד את ייצור הקולגן בעור.

טכנולוגיית גלי אולטרסאונד  שימשה במקור לתחום האבחון הרפואי אך כיום משתמשים בה גם בתחום האסתטיקה הרפואית בטכנולוגיה הנקראת אולטרסאונד ממוקד- Ultherapy.  טכנולוגיה זו מיועדת לטיפול מתיחה חידוש והצערת העור באופן מדויק מבלי לפגוע ברקמות אחרות , ללא זמן החלמה כלל, ולצד תוצאות מרשימות.

טיפול ULTHERAPY  מספק חלופה מצוינת ומלהיבה לכל המעוניינת להאריך את מראה העור הצעיר ומי שאינה מוכנה עדיין לניתוח, ולמטופלות המבקשות להאריך את האפקט של ניתוחים פלסטיים  ועוד. הפרוטוקול כולל טיפול אחד בלבד ! תוצאתו נשמרת למשך שנתיים ואף יותר,  הטיפול מעודד ייצור קולגן  ולכן מטפל גם במרקם העור ובמיצוקו . לאחר הטיפול ניתן לשוב מיד לשגרת היום, ללא תופעות לוואי כלל.

מאחורי מכשיר ה- Ulthera שזכה לאישור ה-FDA האמריקאי נמצאים מעל 16 שנה של מחקר ופיתוח ,   בעולם טופלו כבר מעל מיליון ( !! ) מטופלים,  ולמעלה מחמישים מחקרים מדעיים נעשו ופורסמו אודותיו ויעילותו ובטילחותו הוכחו מעל כל ספק.

אנרגיית האולטרסאונד נמצאת בשימוש רפואי זה למעלה מ-50 שנה והוכחה כבטוחה מעל כל ספק ויעילה מאוד .  כפי שצוין לעיל, נדרש טיפול אחד בלבד וניתן לטפל בפנים, צוואר, מחשוף, הרמת גבות, טיפול  בקמטוטים, טיפול בסנטר.

מכשיר ULTHERA משווק בישראל על ידי חברת "אלפאמדיקס בע"מ" בבעלותם של אילן כרבאסי ואורית קאופמן, החברה מתמחה בייבוא ושיווק מוצרים בתחום האסתטיקה הרפואית, בדגש על מענה מקסימלי לצרכי הרופאים והמטופלים בתחום. בין המוצרים המשווקים בלעדית על ידי "אלפאמדיקס": ראדיאס – חומר המילוי המהפכני מבוסס סידן, אוקסיג'נטיקס- מותג המייק-אפ הרפואי,  סטילאג' – חומר המילוי הפופולרי, מגוון המכשירים של חברת VIORA   החל ממכשור המבוסס על גלי רדיו להצערת העור, מיצוק והצרת היקפים,  ומגוון מוצרים משלימים בתחום הרפואה האסתטית.

לבירור אודות קליניקה הקרובה למקום מגוריך: חברת אלפאמדיקס- 03-7589090 | www.alphamedix.co.il

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז ישתף פעולה עם בית האופנה הצרפתי המפורסם BALMAIN PARIS

בלמיין פריז בשיתוף פעולה עם לוריאל פריז
צילום: יח"צ חו"ל

אוליבייה רוסטאן (Olivier Rousteing) , המנהל הקריאטיבי של בית אופנה הצרפתי, היוקרתי והנחשב 'Balmain Paris – בלמיין פריז', מעביר את חזון היופי "אלילת רוק" של בית בלמיין לכדי קולקציית קפסולה של שפתונים עבור לוריאל פריז.

שיתוף הפעולה הראשון בין בית האופנה הצרפתי העילי ייחשף בשבוע האופנה הקרוב, (ספטמבר 2017) בפריז, אירוע הנחשב עולם בתחום האופנה בו מותג שלוריאל פריז שותף רשמי.

רוסטאן מביא את היצירתיות הטבעית והתמימה, איתה הוא המציא מחדש את בית אופנה 'בלמיין', לקולקציית איפור הראשונה שלו היישר מתצוגות האופנה בפריז למותג המוביל- לוריאל פריז. האסתטיקה של בלמיין, אשר מחברת בין אופנה עילית ויופי בר-השגה, מגיעה לקהל חדש, קהל הלקוחות של לוריאל פריז, עם יצירת קולקצית קפסולה לסדרת שפתונים האהובה ביותר בעולם: קולור ריש,

אוליבייה רוסטאן על שיתוף הפעולה הראשון מסוגו: "מותגי לוריאל פריז ובלמיין חולקים את אותו חזון מוצק על נשיות ואת אותה המטרה, להעצים את היופי הנשי ולהציע לנשים באשר הן, דרכים שונות ומגוונות להביע את עצמן. עם שיתוף פעולה זה, אני נרגש לממש את הרעיון עבור כל אישה, בכל מקום ברחבי העולם".

פייר-עמנואל אנז'לוגלו, הנשיא העולמי של לוריאל פריז, מוסיף :"לוריאל פריז מאוד התחבר לחזון של יופי פריזאי חדש אותו מפתח אוליבייה רוסטאן לבית אופנה בלמיין. שיתוף פעולה זה מתבסס על השותפות בין לוריאל פריז ושבוע האופנה בפריז, אשר שואף להנגיש את היופי מתצוגות האופנה לכל אחד ואחת. אוליבייה רוסטאן והצוות שלו בבלמיין פריז הוכיחו שהם שותפים יוצאי דופן כאשר הם הפכו את החזון  למציאות. "

הקולקציה תמנה  12 גוונים חדשים מסדרת קולור ריש,  שיושקו אך ורק בנקודות מכירה נבחרות של לוריאל פריז.  מהדורה של שפתון-תכשיט המציגה את 3 גווני הכוכב מהקולקציה L’Oréal Paris X BALMAIN Paris תהיה זמינה באופן בלעדי גם בחנויות של בלמיין פריז ואצל קמעונאים נבחרים ברחבי העולם. המכירה של הקולקציה L’Oréal Paris X BALMAIN Paris במהדורה מוגבלת תחל בספטמבר 2017.

שיטת Phi brows שכבשה את העולם מגיעה לישראל!

שיטה לפיסול גבות, לפני ואחרי
צילום: יח"צ

Phi brows הינה טכניקת קעקוע, חצי קבועה, הדורשת מיומנות ידנית וכשרון בציור. ציור הגבה, גובה הגבה ואורכה, נעשה על פי חישוב הנקרא חיתוך הזהב, 1.618 phi וצורת הפנים.

מייסד השיטה מר ברנקו בביק פיתח את שיטת המיקרובלאדינג וכיום השיטה הינה הנחשבת ביותר כיום בתחום הגבות. מדובר בשיטה חדשנית שבה מתבצע התהליך באמצעות מכשיר ידני המאפשר ליצור שיערות דקיקות במראה כל כך טבעי שבקושי ניתן להבחין בין השיער האמיתי למצויר.

צורת הגבות מחושבת על פי יחס הזהב (phi 1.618) ומורפולוגית הפנים בעזרת מכשור ייחודי ובמקביל באפליקציה להתאמת ובדיקת סימטריה נכונה. הסימטריה מושגת באמצעות יישום PhiBrows ועצימת עיניי הלקוח/ה כדי לשמור על שרירי ההבעה רגועים ולמנוע משרירי ההבעה להשפיע על הסימטריה של הגבות. ציור הגבה נעשה תמיד בכיוון של הצמיחה הטבעית של השערות כדי להשיג מראה טבעי. את הפיגמנט מחדירים לדרמיס באמצעות כלים מעוקרים. הפיגמנט נבחר כך שיתאים לצבע הטבעי של השיער או הגבות.

לאחר הריפוי, הצבע עשוי להיות בהיר בכמה גוונים מצבע השיער הטבעי.

משך הטיפול: כשעתיים, מספר טיפולים: 2 . תיקון הגבות נעשה כחודש לאחר הטיפול הראשוני היות ו 10%-15% מהשיער המצויר נמחק לאחר הטיפול הראשון.

כאשר ללקוח יש מעט מאוד שערות טבעיות, הטכניקה הידנית משולבת עם מכונה כדי לקבל הצללה המשפרת את מראה נפח הגבה. השילוב של שתי הטכניקות נקרא PhiFusion.

הטיפול מתבצע עם כלים סטריליים חד פעמיים (Phibush), והפיגמנטים מיוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ((PhiBrows microblading pigments.

את הבשורה מביאה לישראל, לירון כהן אשר הוסמכה על ידי החברה הבינ"ל וקיבלה את הזכיון. מאסטר לירון כהן היא הראשונה בארץ שהוסמכה מטעם האקדמיה למיקרובלאדינג הממוקמת באירופה ולה סניפים רבים ברחבי העולם. לאחרונה, נפתחה אקדמיית Phi Brows בישראל, בניהולה של לירון כהן, המביאה את כל הטכניקות והחידושים הכי מתקדמים בתחום ובנוסף טיפולים מתקדמים של איפור קבוע כגון איילינר, שפתיים ועוד.

Phi Brows Acadamy Israel – רחוב מזל אליעזר 3, ראשון לציון. טל: 052-3333088

ד"ר אנה אגורצובה מאוקראינה מציגה שיטות חדשניות למיני פייסטייט באמצעות חוטי אפטוס

טיפול באמצעות חוטי אפטוסד"ר אנה אגורצובה, דרמטולוגית מומחית הגיעה השבוע לישראל להציג את השיטות החדשות למיני פייסטייט באמצעות חוטי האפטוס . חוטי אפטוס הם חוטים משוננים המיועדים לקבע ולהרים ריקמה רפויה ללא צורך בניתוח ובצלקות. תוצאות המתיחה ניכרות כבר מיד לאחר הטיפול.

שיטת אפטוס פותחה כבר לפני כ-20 שנה ומציעה אין ספור אפשרויות לחידוש ומיצוק עור הפנים והגוף.

השיטה החדשה למיני פייס טייט מתאימה לנשים בכל הגילאים הסובלות מצניחת עור הפנים והצוואר ומהצטברות של שומן ברמה קלה עד בינונית. הטיפול מציע החלמה מהירה ומעט מאוד סיבוכים ביחס למתיחות הפנים ומייתר את הצורך בניתוח, צלקות ובהרדמה כללית למי שמתאימה לו.

הפרוצדורה מתבצעת בהרדמה מקומית, במהלכה מוחדרים אל מתחת לעור חוטים מיוחדים העשויים מחומרים הנספגים בגוף. מעבר ליכולתם למתוח, החומרים ממנו עשויים החוטים – קפרולקטון וחומצה לקטית מעוררים את הגוף לייצר קולגן ואלסטין. אלו אותם הסיבים הממצקים את העור ומגבירים את גמישותו.

שיטת הטיפול החדשה, אותה מייבאת לארץ חברת פרומדיקס, מונעת, כאמור את כל הסיבוכים הנ"ל ומאפשרת ההחלמה מהירה מאוד, הפרוצדורה כאמור נטולת צלקות מהותיות.

מחיר טיפול : בין 5000-10000 ש"ח | ניתן לערוך את הטיפול להידוק הסנטר באמצעות חוטי אפטוס אצל רופאים מומחים ברחבי הארץ.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X