fbpx
איפור וטיפוח

איך תתאפרי בולנטיין דיי 2017? התשובות בפנים !

קולקציית Valentines Day 2017 של ג'ייד – אוסף מפתה של פריטי איפור למראה מאוהב !

האישה של ג'ייד ל 2017 Valentine Day קורנת כל כולה בהילה שובת לב ומציגה מראה איפור מאוהב, חושני ומפתה כאחד. יום האהבה הבינלאומי הוא יום המסמל רומנטיקה נצחית, אהבה מתמסרת ואין דבר המתקשר עם אהבה יותר מחתימת שפתיים מודגשות בגוון אדום תוסס המחמיא לכל אישה ואישה.

מראה האיפור מבוסס על אוסף של פריטים בגוונים המעוררים לחיים את תמימותו של העידן הרומנטי ובמקביל חוגגים נשיות מלאת חן ויופי. עור הפנים מציג גימור טבעי ובוהק, הלחיים סמוקות ומפוסלות בגוון של פיתוי אדמדם ומתמזג עם העור בטבעיות מושלמת, העיניים מודגשות בריסים מעוגלים ומלאי נפח למבט כובש והשפתיים משוחות באדום בוהק ועל זמני.

הפריטים בקולקציה:

  • Idylic Soft Satin Lipstick, NO. 57 – Red Sin – שפתון קלאסי בעל מרקם קרמי עשיר בלחות, המעניק ממד חדש של צבע אינטנסיבי בשילוב ברק לעיצוב השפתיים. מבוסס על נוסחה ייחודית המכילה כדוריות חומצה היאלורונית וחומר מילוי טבעי רב עוצמה מעניקות לחות מתמשכת ומסייעות להחלקת הקמטוטים בשפתיים.
    מועשר בשמן רימונים להגנה מפני נזקי הסביבה. מרקמו הרך והקרמי מקנה כיסוי מוחלט במשיחה אחת בלבד עם אפקט צבע מואר, גימור משיי ונוחות מקסימלית.
    מחיר לצרכן: 64.90 ₪
  • Idyllic Soft Satin Blush, NO. 81 – Nectar Lace – סומק בעיצוב מהודר המעניק לעור זוהר טבעי וצבע מושלם.  מרקמו הייחודי כולל שילוב של פיגמנטים ואבקת משי המסייעים במריחה נוחה ואחידה ומעניקים לעור גוון סמוק ועדין הלוכד את האור. מיועד לתיחום ולהארה של הלחיים ומאפשר להשיג את האפקט הרצוי, ממראה טבעי עד דרמטי, באמצעות כיסוי המדגיש באופן מושלם את קו הלחיים.
    קיים בשלושה גוונים של תחרה, ורוד בהיר ופיתוי אדמדם ומעניק מראה זוהר עם צבע מרהיב ומרקם משיי עדין.
    מחיר לצרכן: 69.90 ₪
  • Precisionist Extreme Volume Mascara – Black – מסקרה ייחודית בעלת מברשת חדשנית וגמישה ה מעגלת את הריסים תוך כדי סירוקם ומעניקה להם נפח עוצמתי והפרדה מדויקת.  מיועדת לעיצוב נוח ושליטה מושלמת בקימורי המריחה, יוצרת אפקט מתמשך של ריסים מעוגלים ומעוצבים מהשורש עד הקצה. המסקרה מכילה תערובת שעוות עדינה עם רכיבים טבעיים של ג'ל ממקור צמחי ורכיבים מעצבי שכבות, המאפשרים להחליק בקלות על הריסים, להפרידם ולעגלם באופן יציב ולהקנות להם נפח אחיד ומושלם
    מחיר לצרכן: 79.90 ₪

(צילום: יח"צ)

https://www.gadecosmetics.com | להשיג ברשתות הפארם, בתי הכלבו ובפרפומריות הנבחרות ברחבי הארץ

השפתונים של essence לולנטיין אדום במיוחד

מותג האיפור מס' 1 באירופה – essence – משיק שלושה שפתונים חדשים, בגוון אדום לערב הוולנטיין להענקת מראה שפתיים אדום ועשיר (את מוצרי essence ניתן להשיג ברשת סופר פארם ובחנויות הפרטיות).

  • essence שפתון נוזלי 2 ב-1 – הפורמולה החדשנית של השפתון הנוזלי משלבת שניים מהיתרונות הטובים ביותר של מוצרי השפתיים, כיסוי של שפתון וברק של גלוס. האריזה מדגישה את שני המאפיינים: אריזה מגניבה של גלוס לשפתיים עם אפליקטור קל לשימוש בצורת שפתון. פשוט אדיר!
    מחיר:  14 ₪
  • essence ליפגלוס מט – המרקם הקרמי של פורמולת המוס בקולקציית הגלוסים החדשה לשפתיים מותיר אחריו צבע עמיד לאורך זמן בכיסוי מלא ובגימור מאט קטיפתי.
    מחיר: 11 ₪
  • שפתון עיפרון בגימור מט – שפתון העיפרון במרקם קטיפתי מעניק גימור מט וקטיפתי. בעל מרקם רך וכיסוי צבע מלא ואריזה קטנה וקומפקטית! שפתון בעל קצה עבה לשימוש נוח ומהיר, מגיע ב5 צבעים עדינים וחזקים המתאימים לכל אירוע!
    מחיר: 9 ₪
אודמים של אסנס לולנטיין
צילום: יח"צ חו"ל

המראה לולנטיין של מייבלין ניו-יורק

המראה לולנטיין של מייבלין ניו יורק
(צילום: דודי חסון)

ולנטיין זהו הערב הכי רומנטי בשנה, הערב בו תרצי להיות הכי מושכת, נחשקת ואהובה. לקראת היום המתקרב, מותג האיפור מייבלין ניו-יורק יצר עבורך את המראה אליו אף אחד לא יכול לעמוד בפניו. שפתיים חושניות ועיניים מהפנטות שיכבשו את כולם.

מראה הולנטיין של מייבלין ניו-יורק מציג שפתיים חושניות בגוון נחשק ועיניים בגוונים חמימים ומבריקים אשר נותנים מעט זוהר ושומרים על מראה נקי ואוורירי. המראה יכול להתאים לכל גיל ואף לכל אירוע, בקלות תוכלי להתאים את האיפור למראה היומיום וגם למראה הערב.

  1. התחילי במשיכת מייק אפ סופר סטיי על כל הפנים, בכדי ליצור גוון אחיד בעור. שימי מעט יותר מייק אפ סביב ועל השפתיים על מעט לטשטש את הגוונים הטבעיים של השפתיים
  2. בעזרת עפרון שפתיים קולור סנסשיונל שרטטי קו שפתיים מדויק ואחיד ולאחר מכן, מלאי את השפתיים בשפתון  ויויאד ליקוויד אדום
  3. סרקי את הגבות כלפי מעלה בעזרת מסקרה לגבות בראו דרמה התואם את גוון השיער שלך. הגבות יתנו לך מראה יותר מלא ואופנתי
  4. משכי את העפעפיים בצללית קולור טאטו בגוון מוזהב. ניתן להוסיף צללית בגוון פנינה על נקודות העין הקרובות לאף, למראה מהפנט אף יותר
  5. לסיום העיניים, משכי מסקרה לאס סנסשיונל על מנת לפתוח ולהאריך את הריסים. שילוב הצלליות עם המסקרה יעניק לעינייך מראה כוכב מנצנץ.
  6. להשלמת הלוק, השתמשי בסומק ורדרד מסדרת מאסטר בלאש אשר ירכך את המראה ויעניק גוון פרחוני למראה סמוק-מאוהב

רשימת מוצרים (את כולם ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות)

  • מייק אפ סופר סטיי – מחיר 165 ₪
  • עפרון שפתיים קולור סנסשיונל – מחיר 60 ₪
  • שפתון ויויאד ליקוויד – מחיר 35 ₪
  • מסקרה לגבות בראו דרמה – מחיר 60 ₪
  • צלליות קולור טאטו – מחיר 74.40 ₪
  • מאסטר בלאש – מחיר 35 ₪
  • לאס סנסשיונל – מחיר 116 ₪

(צילום: יח"צ חו"ל)

המראה העוצמתי של FLORMAR

מראה החורף העוצמתי של פלורמר לשנת 2017FLORMAR, מותג האיפור האיטלקי, משיק מראה המשדר עוצמה וחושניות: העיניים מאופרות בגוונים של סגול ושחור דרמטיים והשפתיים באדום עמוק ועוצמתי. איך משיגים את המראה? באמצעות המוצרים הבאים:

  • Fusion Power Foundation Serum – מייק אפ סרום נוזלי, מחליק וממריץ את העור, יוצר מראה מושלם לאורך זמן.
    המייק אפ- סרום, רווי תמצית המופקת מירקות ומקליפת עץ אפריקאי אשר משמרת את העור ומסייעת להתאוששות חוסן הנעורים שלו. התמצית מגרה את התהליך הטבעי של העור לייצור קולגן ומגבירה את כמות הויטמין C. בנוסף היא מגנה על האפידרמיס מפירוק ומספקת פעילות נוגדת חמצון – מונעת נזקי עור חיצוניים.
    מחיר: 92 ₪
  • Smooth Touch Compact Powder – פודרה המשמשת גם לקיבוע מייקאפ וגם לטאצ' אפ לאורך כל היום. בעלת גימור סמי מאט וכיסוי בינוני עד גבוה. העור נראה חלק ואחיד באמצעות טכנולוגיה מיקרונית חדשנית הנותנת מראה עור חלק ומאפשרת רמת כיסוי הניתנת לבניה ועמידות לאורך זמן. לפודרה תרכובת של שמנים וסיליקונים הנותנים טקסטורה קרמית והומוגנית ועמידות ללא תחושת "מסכה" כמו כן היא בעלת תכונת מילוי – filler effect. הפודרה אינה מכילה שמנים מינרלים, פראבנים או D5.
    מחיר: 55 ₪
  • מסקרה מסתובבת Rotating Mascara – בלחיצת כפתור המסקרה תסתובב, לחיצת כפתור נוספת תעצור את הפעולה ולחיצת כפתור נוספת תגרום למסקרה להסתובב לצד השני. הדבר מקל על ההנחה של המסקרה על גבי הריסים ודואגת שכל ריס יקבל את תשומת הלב המגיעה לו
    מחיר: 92 ₪
  • שימר נוזלי Double Radiance Primer – שימר נוזלי במרקם משי המייצר אפקט זוהר. מתאים למריחה על עצמות הלחיים ונקודות הארה או לערבוב עם מייקאפ למראה קורן.
    מחיר: 92 ₪
  • צלליות – צלליות פיגמנטיות קלות למריחה מספר A007 ומספר 11M.
    מחיר: החל מ 25 ₪
  • סומק Terracotta Blush on – מספק מראה חי ובריא ללחיים. פיגמנטי, קטיפתי עם טקסטורה עדינה המכסה את הלחיים באופן מושלם. בעל גימור משיי ומנצנץ.
    מחיר: 65 ₪
  • שפתון Revolution – מספר L38. שפתון לחותי בעל כיסוי מושלם.
    מחיר: 35 ₪

(צילום: יח"צ)

אתר GUILTY מציע את המוצרים שהם MUST להשלמת מראה רומנטי לולנטיין

אתר האיפור GUILTY עם 3 פריטים שישדרגו לנו את המראה בולנטיין הקרוב. כמובן, שאת כל המוצרים ניתן לרכוש דרך האתר (אין מה לדאוג, קניה בטוחה ויש גם שירות לקוחות במידת הצורך) – http://www.guilty.co.il.

  • Long Lasting Liquid Lipstick של המותג OFRA בגוון Atlantic City – שפתון עמיד נוזלי אשר לא מייבש את השפתיים וזאת בזכות שילוב של קומפלקס לחויות המעניקות תחושת רכות מתמשכת.
    מחיר: 108 ₪ (תכולה: 6 מ"ל)
  • Lipliner של המותג OFRA בגוון Delicious Red – עפרון חידוד עמיד במים המתאים לשרטוט קל ותיחום מדויק של השפתיים. בעל פיגמנט בולט וחזק.
    מחיר: 58 ₪
  • Push-Up Drama Mascara של מייבלין ניו-יורק – מסקרה למראה אפקט פוש-אפ של ריסים מלאכותיים. בעלת מבנה ייחודי: מברשת המסקרה המדמה גביעים אוספת, מעגלת ומרימה את הריסים מהשורה ועד לקצה בעוד הפורמולה הקרמית מעניקה נפח ואורך דרמטי ומקבעת את הריסים במקומם. לריסים מאורכים ומורמים ומראה עיניים דרמטי.
    מחיר: 116 ₪ כרגע במחיר מבצע 40 ₪
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X