fbpx
הורות וילדים

אפליקציות לפעוטות שגם יחנכו וגם יעסיקו אותם בנסיעות!

ערוץ בייביאצלנו בבית ערוץ בייבי פתוח לפחות פעמיים ביום: בבוקר, בזמן שאנחנו מתלבשים ומתארגנים לעבודה הילד משחק בלול ונהנה מתוכניות ושירים, ובערב, כאשר מכינים לו את ארוחת הערב הוא משחק בסלון ומדי פעם מגניב מחיאת כף לשיר או לדמות שהוא אוהב. אפילו ביום הולדת שנה שחגג לפני חודש וחצי, העוגה הייתה מקושטת בדמותו של אוליבר, הקוף החמוד, מהערוץ. כן כן, בייבי אהוב אצלנו בבית.

בני בן שנה ו(עוד מעט) חודשיים. אנחנו עובדים איתו הרבה על מילים ראשונות, צבעים, צורות וחיות (ועל הדרך מצחיקים אותו כשאנחנו מנסים לחקות כבשה או סוס). אני יודעת שהרבה אמהות לא יסכימו איתי, אבל אני דווקא בעד ערוץ טלוויזיה לפעוטות בתנאי שהוא גם מחנך ואני שמחה שיש את ערוץ בייבי. לכן, שמחתי מאוד לגלות על האפליקציות השונות של הערוץ שמתאימות גם לניידים וגם לטאבלטים וכמובן גם ל-IOS וגם לאנדרואיד, ועוד אפליקציות שגם מחנכות (פותחו בליווי פסיכולוגית) וגם יכולות להעסיק את הקטנטנים, במיוחד בנסיעות.

אפליקציות בייבי לפעוטות

מילים ראשונות

למדו את ילדיכם יותר מ-200 מילים ראשונות עם בייבי הפרפר וחבריו באמצעות היישומון החדש שלנו! הורידו היום ושחקו במשחק "ניחוש והתאמה" שראיתם על מרקע הטלוויזיה בסדרה החדשה שלנו "המופע של בייבי". היישומון "מילים ראשונות" מציג לילדיכם מילים חדשות בשעה שהם משחקים במשחקי התאמה, מיון וניחוש. לבחירתם חמישה משחקים.

אפליקציית מילים ראשונות

משחקי למידה

משחקי למידה הינה אפליקציית למידה כיפית מלאה משחקים, פעילויות וקליפים עבור תינוקות ופעוטות עד גיל 4. האפליקציה מחולקת לארבעה אזורי למידה בנושאים שונים, בכיכובה של דמות מהערוץ:

  • צורות – עם תולי
  • צבעים – עם אוליבר
  • מספרים – עם צ'ארלי
  • חיות – עם זואי

כל איזור למידה מכיל: משחקי למידה, דפי פעילות, וידאו

ילדכם ילמדו וייחשפו לנושאים השונים תוך כדי משחק ויתוגמלו על למידתם על ידי קבלת מדבקות וכוכבים לאורך הדרך. האפליקציה שעוצבה על ידי מומחים בהתפתחות הילד, הינה קלה לשימוש ומציעה מגוון רחב של פעילויות ותוכן תוך שימוש בדמויות האהובות של ערוץ בייבי. על מנת לעזור לילד לנווט בתוך האפליקציה באפשרותכם לבחור בין שני מצבים, האחד הוא מצב תינוקות והשני פעוטות.

משחקי תינוקות (נקראת גם "היפה היי")

בואו ליהנות בפארק השעשועים של ערוץ בייבי, שבו משחקים, פאזלים, פרסים ועוד. האפליקציה המושלמת לפעוטות. האפליקציה מסייעת לפיתוח מיומנויות מגוונות, בהן זיהוי צבעים, התאמה, מיון, ספירה, מספרים ועוד.
מה באפליקציה: יותר מ – 100 רמות. הדמויות האהובות מסדרת הטלוויזיה של ערוץ בייבי " היפה היפה היי". ממשק ידידותי לילדים. מגוון נושאים בהם: צבעים, ביגוד, מקצועות ועוד רבים אחרים.

בגרסה הפתוחה לכול (חינם) יש משחק אחד בלבד. בגרסה המלאה (בתשלום) חמשת המשחקים האלה:

  • שלושה ממשפחה אחת – קבצו יחד ירקות, צורות, כלי נגינה ועוד
  • החתיכה החסרה – מצאו את החלק החסר להשלמת הפאזל
  • משחק הצבעים – בחרו את הצבע המתאים לכל חפץ
  • התאם את החסר – התאימו את החפץ לאדם או למקצוע הנכונים
  • את החיה למזונה ועוד משחקי התאמות מגוונים
  • התמונה המבולבלת – מצאו את החלקים החסרים להשלמת התמונה

פאזלים

ותר ממאה מסכי פאזלים שונים שיספקו לתינוקכם שעות של כיף, בכל מקום בו אתם נמצאים. האפליקציה כוללת: 5 סוגים של פאזלים להרכבה שני מצבי משחק – מצב תינוקות ומצב פעוטות. מעל 100 מסכים משחק. לאפליקציה שני מצבים – מצב תינוקות ומצב פעוטות.
שני המצבים עוצבו תוך מחשבה על צרכיהם של הילדים. כל מצב מדגיש כישורים מוטוריים אחרים ומתאים את עצמו ליכולת של

דוד משה

סיפור השיר "לדוד משה" מסדרת ספרי השירים של ערוץ בייבי! השיר "לדוד משה" מצטרף ל"כוכב מנצנץ" ול"גלגלי האוטובוס" באפליקציית ספרי השירים האינטראקטיבית של ערוץ בייבי. זהו ספר ייחודי ומרתק, ובו שיר הילדים המוכר והאהוב "לדוד משה". בספר האנימציה הכיפי הזה הדוד משה וחבריו מחוות החיות מתעוררים לחיים! ילדיכם יכולים לראות את הדמויות לגעת בהן ולקיים עמן אינטראקציה על הצג. שני מצבי שימוש – "בואו נקרא" ו" בואו נשיר" – הופכים את האפליקציה הזאת לרב-שימושית ומשעשעת: "בואו נשיר" – דפדפו בין דפי ספר השירים כדי לשמוע את השיר מוּשר בקול. "בואו נקרא" – האזינו לשיר מוקרא, כמו סיפור. ויש גם כפתור "ניגון אוטומטי" מאפשר לכם לבחור בין השמעת השיר ברצף להשמעה במקטעים, בקצב שלכם.

כוכב מנצנץ

סיפור השיר "כוכב מנצנץ" מסדרת ספרי השירים של ערוץ בייבי! השיר "כוכב מנצנץ" מצטרף ל"דוד משה" ול"גלגלי האוטובוס" באפליקציית ספרי השירים האינטראקטיבית של ערוץ בייבי. ספר שירים אינטראקטיבי ייחודי ומרתק, ובו שיר הילדים האהוב – "כוכב מנצנץ". השמיעו את שיר הילדים האהוב והקשיבו לו. הילדים שלכם ייהנו לשיר עם השיר הקלאסי הזה או להקשיב להקראה של השיר, כמו סיפור לפני השינה. שני מצבי שימוש – "בואו נקרא" ו" בואו נשיר" – הופכים את האפליקציה הזאת לרב-שימושית ומשעשעת: "בואו נשיר" – דפדפו בין דפי ספר השירים כדי לשמוע את השיר מוּשר בקול. "בואו נקרא" – האזינו לשיר מוקרא, כמו סיפור. ויש גם כפתור "ניגון אוטומטי" מאפשר לכם לבחור בין השמעת השיר ברצף להשמעה במקטעים, בקצב שלכם.

גלגלי האוטובוס

סיפור השיר "גלגלי האוטובוס" מתוך סדרת ספרי השירים של ערוץ בייבי! השיר "גלגלי האוטובוס" מצטרף לשירים "לדוד משה" ו"כוכב מנצנץ" באפליקציית ספרי השירים האינטראקטיביים של ערוץ בייבי. ספר שירים אינטראקטיבי ייחודי ומרתק, ובו שיר הילדים האהוב – "גלגלי האוטובוס". ילדיכם ייהנו לשיר לקול צלילי השיר או להקשיב להקראה של השיר, כמו סיפור לפני השינה.
שני מצבי שימוש – "בואו נקרא" ו" בואו נשיר" – הופכים את האפליקציה הזאת לרב-שימושית ומשעשעת: "בואו נשיר" – דפדפו בין דפי ספר השירים כדי לשמוע את השיר מוּשר בקול. "בואו נקרא" – האזינו לשיר מוקרא, כמו סיפור. ויש גם כפתור "ניגון אוטומטי" מאפשר לכם לבחור בין השמעת השיר ברצף להשמעה במקטעים, בקצב שלכם.

האפליקציות שזמינות באנדרואיד וב-ios: מילים ראשונות, דוד משה, כוכב מנצנץ, גלגלי אוטובוס.

האפליקציות שבתשלום הן: משחקי תינוקות, משחקי למידה ופאזלים

למידע נוסף על כל אחת מהאפליקציות: http://babytv.co.il/iphone-apps.aspx

אפליקצית ספרי שירים בייבי

אפליקציית ספרי שירים

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X