fbpx
איפור וטיפוחטכנולוגיה

אפליקציית Makeup Genius מלוריאל פריז

אפליקציה המעניקה שירות יופי מקוון באמצעות טכנולוגיית augmented reality (מציאות מוגברת/רבודה) שקטפה את פרס החדשנות בתחום היופי של מגזין היוקרה הבינלאומי "מארי קלייר" העולמית לשנת 2015!
לוריאל פריז מקדיש את כל משאביו לעולם היופי כבר למעלה מ-105 שנים. כמותג המוביל בתחומו, לוריאל פריז פועל ללא הרף כדי לענות על שאיפות היופי בכל רחבי העולם, דרך השילוב של הכרת המותג את הצרכנים והידע שלו בטכנולוגיה ובמדע הצבעים.

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז מכריז על השקה בלעדית, חדשנית, מתקדמת וראשונה מסוגה – אפליקציית Makeup Genius ("מייק אפ ג'יניוס"- גאון באיפור), אשר תאפשר לכל הנשים שגרת יופי דיגיטלית של מוצרי איפור בהתאמה אישית. הקונספט: לאפשר למשתמשות לחוות ולראות בזמן אמת ותוך כדי תזוזת הפנים, כיצד תיראנה עם מגוון מוצרי האיפור של המותג ואילו מגווני האיפור המוצעים מתאימים ביותר לעור שלהן, עוד טרם רכישתם.

האפליקציה משתמשת במצלמה הקדמית של הטלפונים הניידים והטאבלטים למיניהם והופכת אותם למעין מראות וירטואליות, כך שהמשתמשות יכולות לבחון מבחר גדול של מוצרים ו\או מראות איפור של המותג, תוך שהן מחזיקות את המכשיר הנייד מול פניהן. הרעיון הוא לאפשר למשתמשות לראות כיצד חלק מהגוונים הנועזים והאופנתיים ביותר יכולים להתאים לגוון עורן ושערן. בנוסף, מאפשרת האפליקציה סריקת ברקוד של מוצר איפור בנקודות המכירה ובדיקה כיצד ייראה עליהן המוצר – כל זאת מבלי להתנסות בטסטרים כלל!

האפליקציה ידידותית לשימוש, קלה, נוחה ומתאימה לכל נערה/אישה וזמינה למכשירי אייפון ואנדרואיד מכל הסוגים. את כל התמונות וכל מראות האיפור יכולה המשתמשת לשמור ולשתף בפייסבוק או באינסטגרם. בנוסף, יכולה המשתמשת לשמור סרטון עם הלוק החדש שלה ולשתפו.

לאפליקציה מעל 11 מיליון הורדות מסביב לעולם, עכשיו גם בגרסה ישראלית מתורגמת לעברית, ערבית ורוסית. ההורדה ללא תשלום !

לקראת השקת האפליקציה בישראל נערך שיתוף פעולה עם שניים מהמאפרים המובילים בארץ- נטאשה דנונה ואסף באבו זאת על מנת ליצור את הלוקים הכי טרנדיים המותאמים ללקוחה הישראלית.

סיריל שאפוי, נשיאה העולמי של לוריאל פריז: "אנו מאמינים שאחד הטרנדים העתידיים המרכזיים יהיה בנושא של חווית מציאות מדומה, אשר תציע לצרכנים דרך חדשה ויעילה לנסות מוצרים, ללמוד איך להשתמש בהם ולהתאים אותם אישית ".
גיב באלוש, ראש חממת טכנולוגיית היופי המקוון בחטיבת המחקר והחדשנות בלוריאל העולמית מציין: "חדשנות דיגיטאלית מתקדמת זו מאפשרת ללוריאל פריז להציע לכל הנשים שגרת יופי טכנולוגית מתקדמת וחסרת תקדים".

בנוסף, האפליקציה מציעה מראות איפור של השגרירות הבינלאומיות ההוליוודיות המובילות של לוריאל פריז, כמו: ג'ניפר לופז, אווה לנגוריה, דוטצן קרוס, ג'וליאן מור, לומה גרותה, קרלי קלוס, לטיסיה קסטה, ביאנקה בלטי, נטשה פולי ועוד. באמצעות לחיצה פשוטה יכולה המשתמשת לראות כיצד מראה האיפור של הכוכבת ייראה על פניה שלה.

 

להורדת האפליקציה לאנדרואיד | להורת האפליקציה לאייפון

אפליקציית makeup genius

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X