fbpx
בילויים

בדקה ה-90: כל אירועי הסילבסטר 2016

ערב סילבסטר באווירה חורפית במסעדת הגומבה בראשון לציון

מסעדת גומבהרשת Goomba של המסעדן ואיש העסקים סהר שפע מונה שני סניפים, האחד בפתח-תקווה והשני בראשון לציון ובקרוב תפתח גם את סניפה השלישי. מה שמיחד ברשת זה שהיא מביאה בשורה איטלקית של נראתה בארץ כבר דיי הרבה זמן ונדמה שהמטבח האיטלקי התגעגע אלינו כמו שאנחנו התגעגענו אליו.

המסעדה מאופיינת באווירת "Fast Casual" ששולטת בעולם המסעדטת בברלין, שבה למעשה עושים הזמנה ומשלמים בקופה, הולכים לשבת וכעבור מספר דקות מקבלים זמזום שהאוכל מוכן ויש לבוא לאסוף מגש עם מטעמים וניחוחות מדהימים. זה למעשה יוצר מסעדה שאין בה הבדלי מעמדות, לא מחכים לחשבון בסוף הארוחה והיא התעסקות עם הזמנות, שירות לא טוב וכו'.

מעבר לעניין השירות, אתן תקבלו חוויה איטלקית מדהימה שכן כל המקום, כולל הריהוט, העיצוב וכלה בבצק של הפסטה והפיצה המיוצרת יום יום במקום לעיני כל, לקוחים מאיטליה והתוצאה מורגשת בעיקר בפה 🙂

אז אם אתן מחפשות אווירה איטלקית בערב הסילבסטר, או סתם ביום רגיל, קחו בחשבון שאתן תחגגו את ערב הסילבסטר עם ניחוחות יוצאי דופן, אלכוהול (או קפה מבית הקפה של המסעדה, כל אחת והמשקה שלה) ובעיקר עם אוכל טוב ואווירה חורפית ונעימה.

כתובת – לזרוב 23 (ממש מאחורי קניון הזהב) | טלפון – 03-7743330 | http://www.goomba.co.il

ערב בסגנון אמריקאי בגראז'

הגראז'אם אתן מתגוררות באזור ראשל"צ – נס ציונה – רחובות אתן בטח מכירות את הגראז' ואת האוכל הטוב שניתן למצוא שם, ואם אתן מעדיפות לחגוג את סוף השנה האזרחית בסגנון אמריקאי עם המבורגרים מכל הסוגים – זה המקום בשבלכן (אני בטוחה שבעלי היה שמח לחגוג שם את ה-31 לחודש). אז מה מחכה לכן שם? בעיקר זלילת המבורגרים בגדלים שונים עם שמות של מאפיונרים 🙂

ועכשיו לצד הבאגסי, אל קאפונה,סופרנו ואסקובר ,הם מציגים את ה-Shick Shack – לכבוד באי האלכוהול שמתחילים להיות רעבים רק תוך כדי ההשתכרות, הומצא דיל הלילה שכולל בתוכו המבורגר של 150 גרם בלבד עם תוספת ושתייה ב-42 ₪ . בכך ניתן לספוג את הטיפות המרות בהמבורגר עסיסי ואף להזמין עוד דרינק…

לקציצת ההמבורגר של הגראז' המוגשת בלחמניה יש ארבעה סוגים כשכל סוג נקרא על שמו של מאפיונר גדול אחר בהסטוריה של אמריקה  וזה מתכתב מצויין עם העיצוב של הגראז', שנותן לבילוי נופך של אוירת מערבונים וגורם לנו להזמין עוד בירה: אסקובר – הקציצה החריפה, אלקפונה – הקציצה עם הגבינה, באגסי – הקציצה הרגילה והמפורסמת וסופראנו – הקציצת בקר נטולת בשר כבש.

כמובן שלכל הקציצות ניתן להוסיף תוספות מלמעלה שיהפכו את המעדן לעסיסי אף יותר. כל קציצה היא 230 גרם אך יש כאלה שהולכים על דאבל או על טריפל (460 או 690 גרם). יש גם תחרויות של אכילת המבורגרים נטו (ללא לחמניה)  והשיא עומד כרגע על 2.070 ק"ג!

בשעות הערב מתמלא המקום בבליינים צעירים שמשלבים אוכל ושתיית אלכוהול ואפילו ריקודים לצלילי מוסיקה מעורבת עומדים או יושבים בשולחנות גבוהים או נמוכים ולרוב קורה שמתחם הישיבה גולש לחניית המסעדה ומגיעה עד לסמטה מאחור ונוצרת חגיגה אחת גדולה! הגראג' גם ידוע בשידורי הספורט שלו ובערב קבוע בימי שלישי של חבורת רוכבי אופנועי הארלי דייוידסון שרוכבים יחדיו כבר מעל עשר שנים ובוחרים להחנות את רכביהם על ניחוחותיו של הגראז'.

חגיגת סילבסטר חורפית וצפונית בכפר הנופש רימונים נווה אטי"ב

ערב השנה החדשה הקרוי סילבסטר, נחגג כמעט בכל רחבי העולם, גם במדינות שדתן הרשמית איננה הנצרות, כך גם בישראל. מסיבות הסילבסטר הפכו זה מכבר לשם נרדף לנשפים השמחים ביותר ברחבי העולם, כשכולנו מכירים את אווירת השלג, עם עצי האשוח והמתנות, סנטה קלאוס, בגדי הנשף והריקודים.

כפר הנופש רימונים נווה אטי"ב, השוכן בלב שמורת טבע פסטורלית, עם בריכה מקורה ומחוממת, ג'קוזי ענק, סאונה וחדרי טיפולים, מציע חבילת סילבסטר בסופ"ש, באווירה הכי דומה למוכר ואהוב מחו"ל, משולב בשלווה ישראלית.

חבילת הסילבסטר כוללת אירוח בבקתת עץ טבעי, על בסיס ארוחת בוקר וארוחת ערב חגיגית ועשירה, הכוללת מזנון, יין ושתייה קלה חופשיים בליל הסילבסטר (31.12). בנוסף, יתקיים באותו ערב קוקטייל חגיגי בלובי המלון, הכולל שתייה חריפה, כיבוד קל ומסיבת ריקודים סוערת עםDJ  ומוסיקה בסגנון רוסי, עם הפסקה קלה לנשיקת החצות המסורתית. בליל  שישי תתקיים מסיבת קריוקי סוחפת בלובי המלון. לילדים ולילדים בנפשם, צפויה הפתעה – סנטה קלאוס יבקר בבקתה ויחלק מתנה לחג.

אורחי כפר הנופש יוכלו ליהנות בנוסף, מבריכה מקורה ומחוממת הפונה לנוף מרהיב של הרי הצפון החורפיים, הכוללת ג'קוזי ענק וסאונה פינית נפרדת לנשים ולגברים. הבריכה תהיה פתוחה מידי יום עד 21:00 ועמדת שתייה חמה תוצב בשטחה.

מחיר החבילה: מחיר זוג ל – 2  לילות:  2,200 ₪ | מחיר זוג ל – 3 לילות:  2,900 ₪ | תוספת לילד בחדר הורים:  680 ₪ ל-3 לילות / ל-2 לילות 550 ₪.

מבצע טיפולי ספא לסילבסטר – מחיר מיוחד לכל המזמינים מינימום 2 לילות: טיפול 45 דקות – 180 ₪ לאדם בהזמנה מראש.

מספר המקומות מוגבל, ביטול ההזמנה ללא חיוב עד 7 ימים לפני ההגעה, המחיר כולל מע"מ ועמלת סוכן.

כפר הנופש רימונים נווה אטיב

ערב בסגנון יפני במסעדת אובן קובן התל-אביבית

אובן קובןביום חמישי ה-31 בדצמבר, מסעדות Oban Koban (אובן קובן) בניצוחו של השף ציון ברנץ, יחגגו את ערב השנה האזרחית החדשה עם תפריט ספיישלים המציע מגוון מאכלי רחוב יפניים מרעננים ומפתיעים, לצד תפריט קוקטיילים אסייתי מיוחד.

השף של מסעדות Oban Koban, ציון ברנץ, הרכיב תפריט עשיר ומציע אינטרפרטציה מודרנית למאכלי הרחוב היפניים. השראותיו ביצירת התפריט נלקחו ממסעותיו בעולם ובאסיה בפרט, שם התוודע למגוון הרחב של מאכלי הרחוב היפניים, שכמעט ולא היו מוכרים בארץ, בראשם למנת הראמן שהפכה לאחת המנות הפופולאריות בישראל ובעולם כולו.

בין הספיישלים שיוגשו בערב השנה החדשה:

  • שינג'וקו ראמן מיסו ראמן, אטריות, צ'אסו, צוואר חזיר, פטריות, ביצה, אצות ונבטים (86 ש"ח)
  • סלט מגורו סובה אטריות סובה, קוביות טונה אדומה, טוביקו, פולי אדה ממה, מלפפון, צנון, גזר, בצל ירוק ובזיליקום (58 ש"ח)
  • צ'אנג מאי קארי קארי תאילנדי ירוק חריף, חלב קוקוס, סקלופ, שרימפס, קלמארי, מולים וירקות שורש (88 ש"ח)
  • סופאריבו אומה ספייריבס ברוטב שזיפים, דבש וסויה (98 ש"ח)

מסעדות Oban Koban, המתמחות בפרשנות מודרנית למאכלי רחוב יפניים, מעוצבות כסמטת רחוב יפנית עם פנסי נייר רבים הצמודים זה לזה ויוצרים תאורה חמה בחלל, קירות המזכירים לוח מודעות ברחובות טוקיו בזכות חיפויי תמונות אותנטיות מיפן וגזרי פרסומות יפניות, וכסאות בר רבים מעץ להשלמת האווירה.

כתובת – הארבעה 16 ת"א, 03-677-6888 | הברזל 4 רמת החייל, 03-6030903 | http://www.obankoban.com

מסעדת Aria עם ערב בלתי נשכח

מסעדת ARIAביום חמישי 31 בדצמבר מסעדת השף ARIA (אריא) תחגוג את ערב השנה החדשה עם תפריט מיוחד וסגור אותו הרכיב השף גיא גמזו, הכולל מנות בסגנון אירופאי עם טוויסט לוקאלי מסקרן ומתוכו ניתן לבחור את המנות בקטגוריות השונות, לפי הטעם האישי (מנה ראשונה, עיקרית וקינוח זוגי). לצד האוכל, האורחים ייהנו מכוס שמפנייה MOET מרעננת להרמת כוסית ראשונה לכבוד השנה החדשה.

החגיגות יתקיימו בשלושה סבבים, כאשר הראשון יחל בין השעות 19:00-21:30 במחיר של 350 ש"ח לסועד, סבב שני בין השעות 21:30-23:30 במחיר של 450 ש"ח לסועד וסבב שלישי החל מהשעה 23:00 ועד לבוקר 2016, במחיר של 450 ש"ח לסועד.

בין המנות המוצעות בתפריט ערב השנה החדשה:

מנות ראשונות

  • דגים ופירות ים על הקרח (מנה זוגית) פרוסות של סלמון וטונה אדומה, שרימפס קריסטל חלוט במי-ים ואויסטר ג׳ילארדו
  • טונה אדומה סשימי טונה אדומה עם ויניגרט תפוז, שמן שומשום וצ׳ילי אדום
  • טאטקי סלמון צרוב בצד אחד על ויניגרט תמרהינדי, למון גראס וקשיו מקורמל מעל
  • סלט שרימפס ויאטנמי, שרימפס קריסטל עם פלחי פומלה עסיסית, עלים ארומטיים בויניגרט של חלב קוקוס  חריף

מנות עיקריות

  • The codfather פילה קוד שחור מהים הצפוני במיסו לבן עם פירה סגול
  • חצי לובסטר חצי לובסטר צלוי בתנור עם חמאה מזוקקת וטימין לימוני, לצד פטוצ׳יני בציר לובסטר וחלמון שליו
  • T-bone טלה, 3 יחידות של T-bone טלה על הפלאנצ׳ה עם פירה תפוח אדמה וכמהין שחורות על ירקות שורש מזוגגים בציר טלה
  • פורטר האוס (זוגי), 900 גרם של סינטה ופילה על העצם עם ירקות שורש, חרדל צרפתי, פירה ראטה וסלט עלים

ניתן להזמין מקומות גם בקומת הבר וליהנות מתפריט זהה לזה המוגש בקומת המסעדה, לצד כוס MOET באותן שעות ובאותם מחירים, לרקע צלילי דיג'יי תומר אדטו.

כתובת – נחלת בנימין 66 תל אביב | טלפון – 03-5296054 | http://www.ariatlv.co.il

סילבסטר בקיוטו – במסעדה או בבית – אתן בוחרות

כמידי שנה חגיגות הסילבסטר ב"קיוטו" הינם חוויה מיוחדת, תקליטן ינגן במהלך כל הערב, מנות ספיישל שיוגשו במיוחד בערב השנה החדשה, אווירה חגיגית והמון הפתעות.

ספיישלים מיוחדים לסילבסטר:

  • נודלס מידורי קארי ספייסי – אטריות ביצים ירוקות בחלב קוקס וקארי ירוק עם ירקות ירוקים, כוסברה טרייה ובוטנים קצוצים 62 ₪
  • סשימי רול דגים ואיקרה – 4 יח' רול של דגים וירקות לבחירה עטוף בגזר/ מלפפון ( ללא אורז) 56 ₪

ולאלו שבוחרות לחגוג בבית, הקיוטו מארגנים  מגשי סושי ענקיים, כאשר על כל קניית מגש מקבלים מתנה:·מעל 300 ש"ח צ'ויה מתנה, מעל 400 ש"ח – סאקה אישי מתנה ומעל 500 ש"ח – בקבוק קאווה.

מומלץ להזמין מקום מראש

כתובת – אריה שנקר 7 הרצליה | טלפון – 09-9587770 | http://kyoto.co.il

מגש סושי חגיגי של הקיוטו בהרצליה

סוף השבוע הגדול במלון כפר גלעדי

סוף השבוע הגדול במלון כפר גלעדי- מלון כפר גלעדי הממוקם במרכז מפת האטרקציות של הגליל, פותח את שנת 2016 ב"סוף שבוע הגדול" חגיגות סוערות שיתפרסו על כל הסופ"ש (31.12-2.1 )

החגיגות יחלו ביום חמישי (31.12.2015) עם קבלת פנים חמה של סיידר חם וסחלב. ב-19:00 ארוחת ערב חגיגת ועשירה של שף המלון אריק ז'ינו המבוססת על המטבח הצפון אפריקאי וחומרי גלם גליליים מובחרים:

פטה כבד עוף בשומן אווז וקונפי בצלצלי שאלוט, סשימי סלמון על סלט וולדורף ואגוזי לוז;קולקציית מרקי חורף מוגשים על פתיליות; הודו שלם, צלוי בטאבון ממולא עם פריקי, צימוקים ואגוזי מלך; פילה סלמון קוליבייאק, עטוף בבצק עלים מוגש עם רוטב דיז'ון חם; דגי ים מטוגנים בניחוח ליים וכוסברה טרייה לצד פוטטו; לשון בקר ברוטב צלפים וציר טבעי ביין אדום; עלי גפן ממולאים באורז שמיר ועגבניות תמר;כרוב ממולא עם אורז ועגבניות קצוצות; קישוא בלדי ממולא בבשר בניחוח בהרט; שוקי עוף עם בשר ותבלינים, אורז בסמטי, אורז עם עדשים שחורות ופיטריות שטאקי; רביולי בטטה ברוטב שמנת פסטו; קולקציית מתוקים המבוססת על מבעבעים ועוד ועוד.

בשעה 20:00 יערך מפגש עם המיסטיקנית ענת בשן ובשעה 22:00 מסיבת ריקודים מכל הזמנים עם תקליטן המלון ובחצות- הרמת כוסית שמפנייה.

ביום שישי (01.01.2016) תתקיים ארוחת בוקר בסגנון בופה עשיר, סרט לכל המשפחה ובערב- ערב שירי ארץ ישראל עם הצמד טאטו ואוהבה. ביום שבת (02.01.2016) יהנו הילדים ממשחקי שולחן ויצירה במועדון הילדים גלעדודס ובשעה 11:00 ייצא סיור מודרך לסליקים הסודיים של הקיבוץ.

לרגל השנה החדשה מעניק המלון 50 ₪ הנחה לספא.

כתובת – קיבוץ כפר גלעדי | טלפון – 04-690-0050 | http://www.kfar-giladi.co.il

מלון כפר גלעדי

היפנית המדוברת ביותר בישראל – TYO

TYO חוגגת את סיומה של 2015 ומקבלת את פני שנת 2016 בתפריט מיוחד של השף יאמה אוימאודה, הידוע בכינוי יאמה סאן, חגיגת שמפניות ודיג'יי לייב. התפריט, כולל מגוון מנות מהמטבח היפני החדש- מגוון רחב של סושי, מנות ראשונות, מנות עיקריות, קינוחים מעולים וקוקטיילים מכל העולם. יאמה סאן מכין את כל הרטבים המוגשים בעצמו, כולל רקיחת סויה מיוחדת והחמצת הג'ינג'ר.

תפריט הסילבסטר של ה-TYO  מעניק לסועד, שילוב מהמם חושים של מרקמים, צורות הכנה (נא, מאודה, מטוגן) וקשת של טעמים- ממתקתק ועד ספייסי ומשלב את עולמות הים, היבשה והצומח, באסתטיקה שרק בכירי המטבח היפני יכולים להציע. תפריט השנה החדשה יוגש ב-2 סבבים: (1) 20:00-22:00 – במחיר 270 ₪ לאדם בלבד (2) 22:00 – סוף הערב- במחיר 370 ₪ בלבד.

התפריט כולל 3 מנות מהתפריט וקינוח, כאשר בין המנות בתפריט העסקי ניתן למצוא:

  • מנות פתיחה וראשונות: מרק מיסו קלאסי- טופו משי, אצות וואקמה, תרד חלוט, פטריות נמקו  ובצל ירוק; אגדשי טופו- טופו טמפורה בציר דרשי, פטריות נמקו, בצל ירוק וג'ינגר.
    סלט אצות- אצות ים, פטריות שיטאקה ואבוקדו עם וינגרייט מיסו; ספיישל טטאקי פילה בקר- פרוסות של פילה בקר, צ'ילי, בצל ירוק, ג'ינגר כתוש ופונזו; נאגי מאקי- אספרגוס ובצל ירוק עטופים בקובה ביף וטריאקי חם;גונקאן- ספייסי טונה עוטפת אורז וכבד אווז, סלמון עוטף אורז עם סלמון קוויאר ואונאגי עוטף אורז עם כבד אווז טונה פואה גרה- נתחי כבד אווז צלויים על ניגירי של טונה וטוביקו שחור .
  • מנות עיקריות: lunch box – ארוחה יפנית מסורתית בסגנון בנטו , קומבינציה TYO – 4 יח' סלמון לימון, 4 יח' ספייסי טונה, 4 יח' סלמון סקין, ניגירי טונה, ניגירי סלמון, סשימי טונה וסשימי סלמון; בלק קוד- במרינדה של מיסו וסאקה, אצבעות אורז שומשום עם מיקס פיטריות שימאג'י ואספרגוס בדאשי;פילה בקר- פילה בקר פרוס עם כבד אווז עם מירין ווינגרט שחור מתקתק, פירה תפו"א ופירה בטטה;דובר סול ולובסטר רול וקינוח.

TYO נפתחה בשנת 2014 בבניין לשימור מהמיוחדים בישראל,  הינו מקום שחי על קו התפר בין מסעדה לבר ומקבל השראה משני העולמות, תוך שהוא מציע חווית בילוי ייחודית, שהדגש המרכזי בו הוא לא רק האוכל, אלא האווירה.בעלי ה- TYO הם חיים לוזון ויקי כביר, שי דוידוף, עדי וכלר מקבוצת חיי הלילה המובילה בתל אביב, האחראית על מקומות כמו  "פאטיו", "פלמינגו בר" ו"פלמינגו קפה"  . שותף נוסף הוא מי שעומד בקדמת הבמה הקולינרית – השף היפני היחידי בישראל יאמה אוימאודה הידוע בכינוי יאמה- סאן, אשר נחשב לאחד מהמאסטר סושי המובילים בעולם ועבד בין היתר במקדש הסושי מורי מוטו בניו יורק.

על העיצוב של המקום אחראי ירון טל, אשר בחר להעניק למקום מראה בהשראה ניו יורקית. אין במקום אלמנטים יפנים, אלא צבעים בהירים משולבים עם זהב וכסף, המעניקים למקום מראה יוקרתי, משחק בגבהים, בצבעים ובאורות.

כתובת – מונטיפיורי 7 תל-אביב | טלפון – 03-9303330 | http://tyo.co.il

מסעדת TYO

סילבסטר בדובנוב 8

דובנוב 8הביסטרו בר דובנוב 8 מציע לקראת ערב השנה האזרחית החדשה תפריט ספיישל חגיגי לצד מסיבה חגיגית עם גבי ברלין. בחצות, רגע לפני הנשיקה המסורתית, תוגש לכל הסועדים שמפניה וכך כולם יוכלו להשיק כוסות ולאחל זה לזה שנה אזרחית חדשה טובה ומוצלחת מקודמתה. לאור הביקוש הרב, הערב יתקיים ב-2 סבבים: סבב ראשון בשעה 19:00 וסבב שני בשעה 21:30.

תפריט הספיישל של הארוחה החגיגית לשנה החדשה יכלול מנות ראשונות שיוגשו למרכז השולחן: מבחר סלטים, כבד קצוץ, רול סלמון מעושן ולחם וחמאה. מנה עיקרית לבחירה: בשרים על האש, פילה דג מוסר על מצע של פטריות וברוקולי ברוטב זעפרן, רביולי תרד וריקוטה.  תוספות שיוגשו למרכז שולחן: אורז, תפוח אדמה ננסי ורטטוי ומבחר קינוחים לבחירה. הארוחה כוללת גם כוס יין וכן כוס שתייה קלה – לכל סועד.
מחיר ארוחת הסילבסטר:  סבב ראשון 19:00 – 200 ש"ח לאדם; סבב שני 21:30 – 250 ש"ח לאדם.

מסעדת 'דובנוב 8 ' היא מתחם בילוי תל-אביבי חמים ומזמין, המארח בכל שעות היום אנשי תרבות ואמנות, אנשי עסקים וכיו"ב.  מסעדה בסגנון ביסטרו-בר הממוקמת באחת הפינות השקטות והיפות בתל-אביב. למסעדה צמוד גן מוצל ונעים המאפשר בילוי שקט ונינוח ללא הרעש וההמולה התל-אביבית המוכרים וזאת למרות שהמסעדה נמצאת בסמיכות למוסדות התרבות המרכזיים של תל-אביב וביניהם מוזיאון תל אביב, תיאטראות, משכן האופרה, בנייני משרדים ומוסדות אחרים כמו בתי המשפט. מקום מושלם לאירועים קטנים כמו גם ארוחות משפחתיות ומפגשים חברתיים, וזאת בזכות החצר המרהיבה הצמודה למקום, האווירה הנינוחה והמזמינה וכמובן – התפריט המגוון והעשיר.

כתובת – דובנוב 8 תל-אביב | טלפון – 053-7933985 | http://www.dovnov8.co.il

סילבסטר בסימן אירופאי בביסטרו אורבניק

בביסטרו הבועט "אורבניק" שברחובות, התכנס השף עומר אוסדון עם דמיונותיו הפרועים, שנשארו מחוץ לתפריט הרגיל, בכדי לאסוף לנו מנות על טהרת אזורים נפלאים באירופה, או חבלי ארץ אם תרצו, או בשבילכן ממטעמי היבשת – לתפריט סגור לכבוד חג הדייטים!

המסעדת אורבניק ברחובותטיול הקולינרי מתחיל בחבל קטלוניה עם תערובת דגיגונים מטוגנים (40 ₪) שתזכיר לנו את הטאפאס הברצלונאי עם איולי שמיר ופלח לימון. עוד בראשונות תוכלו לבקר ברומאנה שבצפון איטליה עם פיקניה א לה רומנה פורטבלו וארטישוק (45 ₪) נוסח פניני המטבח המקומי. חציל בלקני (36 ₪) מוגש על מחבת חמה בתוספת סלט עגבניות תמר, פלפלים קלויים וגבינת פטה. גם טורטלינו פלרמו (41 ₪) ימוח בחיככם, אך גולת הכותרת של המנות הראשונות הוא כרוב נוביגוד (38 ₪), מנה טבעונית, שהוא פיוז'ן של המטבח הרוסי עם האמירה המודרנית לכדי כרוב ממולא בבורגל על שעועית מוקפצת בשמן זית, שום, זיתי קלמטה, עגבניות מיובשות, שקדים על רוטב עגבניות.

שנעלה על הרכבת הגסטרונומית לכיוון העיקריות ? נעצור בחבל בורגונדי עם כרע אווז (70 ₪) בתוספת אורז בר אדום עם אננס ויין שמזכיר לנו את האיזור העשיר והמשגשג בצפון צרפת. עוד בצלחת הגדולה תוכלו להתענג על קבב נוסח הרי הקרפטים (66 ₪) שזהו מח עצם עטוף בקבב בתוספת תפוח אדמה ובייקון טלה מעל. ממשיכים בניחוח האיטלקי עם רביולי טוסקנה (62 ₪) עם קוביות בטטה ושקדים.בגזרת הדג נצפין עד לחבל הסקנדינבי עם פילה סלמון  (72 ₪) בתוספת שעועית ירוקה בחמאה, שום ויין לבן.
גולת הכותרת של העיקריות לטענת השף היא פילה הבקר בורדו-בורדו (היפהפיה הנרדמת) (105 ₪) המוגש עם פירה שורשים מלווה ברוטב פלפלת בתוספת סוויט פפר. נקנח את המסע הקסום בברולה טראפל ,סלט פירות או פאדג' טופי ועוגיות אלפחורס.

נדמה שהביסטרו שהוצב מראש על טהרת סמטאות אירופה מוצא את נקודת הזמן של פתיחת השנה האזרחית, כדי לענג אותנו על מטעמיו, עוצמים עיניים ומאזינים לצלילי הפעמונים כאילו היינו גם כאן וגם שם בו זמנית. אהה כן, ויש צורך להזמין מקומות מראש לטיול הגדול 🙂

כתובת – הרצל 213 רחובות | טלפון – 08-8538354

 

 

סילבסטר על הפארק באספרסו-בר בראשל"צ

אספרסו בר ראשון לציוןברגע בו תשבו במסעדה המשקיפה על הפארק הגדול בעיר היין תגלו שהארוחה כבר החלה. את שולחנכן יעטרו מיד 8 צלוחיות גדושות פרי יד השף החדש הזורע חדשנות בטעמים המוכרים – טחינה עם גרגרי חומוס ופטרוזיליה, קונפי שום מתקתק, סלק עם גאודה, כרובית בטחינה ופטרוזיליה, ממרח חצילים על האש וירק, קרפצ'ו ובלסמי, פטה כבד עם טוסטון וריבת שרי, רסק עגבניות עם שמן זית, פלפל חריף, מלח גס. כשהיין והקאווה זורמים ללא תחתית, תתגלגל לשונכם לשלב העיקרית שבו תיאלצו לבחור במנה אחת מתוך מבחר מנות קלאסיות למדי עם טאץ' מרענן –  שמתאים בדיוק לאוירה של סוף והתחלה.

אז ככה..אפשר להתלבט על דג שמתכתב יופי עם היין הלבן , על פילה לברק טרי בתיבול מזרחי על הגריל ,או שמא פילה סלמון מוגש על מצע נודלס חלב קוקוס קרי וכוסברה. ואם חשקה נפשנו בפחמימות שיעטפונו באהבה ,נוכל לבחור בניוקי סלמון הקלאסי עם שמנת ובטטה או רביולי גבינות ברוטב שמנת עגבניות מיובשות ופרמזן. במיוחדים המומלצים נצביע על כריך כבד אווז וריבת בצל מוגש עם הום פרייז או נודלס מוקפץ עם פילה בקר שרימפס וכבד אווז ברוטב חלב קוקוס ושמנת.

ואם לא תרצו להתלבט בכלל, תבחרו בקלאסיות אופיינית במדליוני פילה בקר ברוטב שמנת כמהין מוגש על מצע של פירה תפוח אדמה או באחד כזה עם כתר של כבד אווז ברוטב יין פטריות מוקפצות ופוטטוז קייג'ין. ויש כמובן המבורגר עסיסי 250 גרם או סטייק אנטריקוט החותם בגאווה את המיצג המרשים.

עם הכוס השלישית וכבר אחרי הנשיקה תתאהבו סופית במלבי שמנת, ופל בלגי או בעוגת נמסיס עם המון שוקולד ,שברי שוקולד וקצפת שתהיה בדיוק כמו השנה הבאה.

כתובת – זד"ל 5 ראשון לציון | טלפון – 03-9568313 | http://www.espressorishon.co.il

פותחים את השנה בסגנון פיליפיני בספא מצפה הימים

מצפה הימיםבספא מצפה הימים מזמינים לקראת השנה החדשה, להשאיר מאחור את לחצי השנה החולפת ולהגיע לטיפול פיליפיני חדש המשחרר את השרירים התפוסים, מקל על המכאובים ומרגיע את הגוף. בספא מלון מצפה הימים 25 חדרי טיפולים, ותפריט של יותר מ-60 סוגי טיפולים, הנעשים עם שמנים אורגניים, חלקם מיוצרים מתערובות תבלין וצמחים מהחווה האורגנית.

הטיפולים משלבים בהרמוניה מושלמת את אופיו המיוחד של המלון יחד עם מרכיבי טיפול טבעיים ואורגניים המופקים מתנובת המשק האורגני ומבטאים את החיבור הטבעי בין הספא, תוצרת המשק, המטפל והמטופל. בספא מצפה הימים ניתן ליהנות בין השאר מהרמוניה גלילית- סדרת טיפולים שפותחה על טהרת תוצרת המקום.

הטיפול הפיליפיני החדש שמוצע בספא משלב שימוש בכדורי עץ וטכניקות עיסוי מגוונות כגון עיסוי שוודי, עיסוי רקמות עמוק, טווינה, רפלקסולוגיה ועוד. עיסוי טיפולי, המתמקד באזורים כואבים או תפוסים. חודרים לרקמות החיבור העמוקות של השריר לעצם ולרקמות שמחברות בין סיבי השריר עצמו, במטרה להגמיש ולשחרר את סיבי השריר, לגרום לזרימה מוגברת של דם ולימפה לאזור ועל ידי כך לשחרר את השריר שנתפס.

משך הטיפול: 60 דקות | מחיר: 350 שקלים | לפרטים והזמנות- מלון מצפה הימים-  1-800-555-666 | www.mizpe-hayamim.co.il

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X